Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".
    Vidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtown

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.



    https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
    greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.

    Parisians voted in a referendum on Sunday to pedestrianise a further 500 of the city's streets, giving fresh momentum to efforts by the French capital's left-leaning town hall to curb car usage and improve air quality.

    Some 65.96% of Parisians voted in favour of the measure, while 34.04% rejected it, official results showed.
    https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.03.24, 17:09.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1742597004208.jpg
Views:	736
Size:	175,2 kB
ID:	2190025

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
    Sklypas komercinei veiklai be pastatų yra daug lengviau paimti nei kaip jūs sakėte daugiabutį.

    Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.

    Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
    Yra labai lengva pratęsti. Pratesi 50 metrų per pievą tiesiai justiniškių gatvę, tada suki perkunkiemio gatvėn ir važiuoji iki DEPO, už depo jau yra autobusų žiedas, jį galima panaudoti troleibusams. Perkūnkiemio gatvės platinti nereikia, ten ir taip yra vietos bent 2+1 juostoms. Dar jeigu labai yra noro, galima sukti link tarandės, bet ten jau reikės tiesti gatves nes dabar jos egzistuoja tik plane.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
    Aha, perkelti darželį kai gautas SLD.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Katedros ir Rotušės aikštės.
    Čia jau senamiestis, o ne centras. Turiu įtarimą, kad eilinę darbo dieną daug daugiau žmonių turi reikalų šalia 3g maršruto esančiuose centro objektuose nei Katedros ar Rotušės aikštėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
    Katedros ir Rotušės aikštės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Manau iš perkūnkiemio greičiau Ukmergės g. važiuoti, kur ir autobusams A juostos visur yra nei ratais kvadratais po justiniškes ir viršuliškes. Pvz. 3G nuo pašilaičių iki centro atvažiuoja per 15 min., kai 7 troleibusas nuo žiedo per 30 min.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mažesnė blogybė
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 20:33.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.

    Panaši situacija su Šiaurinėmis Fabijoniškėmis, kai VT tenka rangytis siaura ir nuolat besikemšančia Vėtrungių g., užuot nutiesus Baliukevičiaus-Dzūko g. iki pat Mokslininkų g.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.03.12, 12:10.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yra vietos aplink Perkūnkiemį.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 20:34.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Tai savivaldybė gi užsidėjo varnelę kadd įvedė VT pekrūnkiemyje. T.y. paleido 5 autobusą kas 20-30 minučių važiuoti. Realiai visi eina iki skalvių žiedo arba ukmergės gatvės.

    Perkūnkiemiui 20, bet kai kurios dalys vėliau statytos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Todėl visas Perkunkiemis orientuojasi į mašinas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Vargeli vargeli… Būtų 50 km/h (arba jei neužtenka 60 km/h) greitis ir važiuotų visi ramiai autopilotą užsimetę. O dabar kažkokia parodija - 80, 50, 60, 80… Kur ten jau nuskubėsi kilometrą ar kelis pavažiavęs ant 80 - viso labo iliuzija.

    Komentuoti:

Working...
X