Parašė Stadionas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 11 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąParyžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
Parisians voted in a referendum on Sunday to pedestrianise a further 500 of the city's streets, giving fresh momentum to efforts by the French capital's left-leaning town hall to curb car usage and improve air quality.
Some 65.96% of Parisians voted in favour of the measure, while 34.04% rejected it, official results showed.Paskutinis taisė Lettered; 2025.03.24, 17:09.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąToje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.
Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.
Komentuoti:
-
Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.
Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Katedros ir Rotušės aikštės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
Komentuoti:
-
Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKeista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKeista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
Panaši situacija su Šiaurinėmis Fabijoniškėmis, kai VT tenka rangytis siaura ir nuolat besikemšančia Vėtrungių g., užuot nutiesus Baliukevičiaus-Dzūko g. iki pat Mokslininkų g.Paskutinis taisė abruo; 2025.03.12, 12:10.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
Perkūnkiemiui 20, bet kai kurios dalys vėliau statytos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.
Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Vargeli vargeli… Būtų 50 km/h (arba jei neužtenka 60 km/h) greitis ir važiuotų visi ramiai autopilotą užsimetę. O dabar kažkokia parodija - 80, 50, 60, 80… Kur ten jau nuskubėsi kilometrą ar kelis pavažiavęs ant 80 - viso labo iliuzija.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: