Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.
- 5 patinka
-
Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Komentuoti:
-
Šią "žiemą" dviračiu nevažiavau tik sausį ir vasarį, nes neturiu žieminių padangų ir tingiu jas kaitaliot.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
IMHO žiemą važinėti dviračiu yra fanatizmas, iš serijos kaip ir veganizmas, žaliavalgystė ar kiti panašūs ekstremumai. Nu nepirks suaugę žmonės specialių rūbų už kelis šimtus, nesikels kasdien į darbą valandą anksčiau (kol nuvažiuosi, kol nueisi į dušą ir persirengsi), vien tam kad užsidėti pliusą ir nuvažiuoti dviračiu, o ne viešuoju/mašina. Apie pakeliui iš darbo parvežamus namo krepšius su maistu/vaikus, blogą orą ir mūsų klimato sąlygomis pastoviai susiformuojantį plikledį iš viso patyliu. Dėl to tų dviratininkų žiemą beveik ir nebūna, net ten kur ta infrastruktūra yra. Dviratis daugumai vis dėl to yra ne transporto priemonė, o rafinuotas laisvalaikio praleidimo būdas, kuriuo užsiimi nebent tada, kai tai nekelia diskomforto. Čia kaip krepšinio ar tinklinio žaidimas - gali žaisti žiemą, bet ar daug bus norinčių?
Rimtai, būtų įdomu pamatyti apklausą, ar kas važinėtų dviračiu žiemą. Ir ne forume, kur susirinkusi specifinė publika, o tarp visų vilniečių. Bet net tarp forumiečių spėju būtų geriausiu ateju koks procentas.
P.S. Wolt išvežiotojai čia ne pavyzdys, nes jie dažnai tiesiog neturi alternatyvų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ir lengvas sniegutis netrukdo. Realiai trukdo tik plikledis. Ir su valymu jau dabar nebloga padėtis. Gal net atvirkščiai, pribarsto tiek druskų, kad gaila dviračio darosi. O dėl tinklo dviratinio atstumo kelionėms jau dabar yra neblogas. Taip, kai kur trūksta optimalių jungčių norint pravažiuot kiaurai viso miesto. Bet daugumai žmonių šiaip ar taip net geru oru 20km atrodys jau per toli. O kokių 5km kelionėms didelė dalis miesto jau padengta. Ypač jei įskaičiuojam galimybes pavažiuot jungiamosiom gatvėm ir t.t., kurias žmonės labai greitai patys atranda.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?
babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
kalba buvo apie dviračių takus, o ne kaulų laužimo įrankius. Ar jūs čia pateikiate kaip argumentą prieš dviračių takus? Nes paspirtukų nuoma nėra pliusas.Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?Parašė alga Rodyti pranešimąBolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.
babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panašiai kaip privačiame banke atidarius sąskaitą, VMI sužino kad ten yra pinigų ir kartais areštuoja/pasiima. Žiauri neteisybė, reikia revoliucijos ir keisti sistemą.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kaip PRIVAČIOJE draudimo bendrovėje įforminus draudimo aktą, duomenys patenka į VALSTYBINIŲ institucijų kaip Regitra ar policija, duomenų bazes, kurie, prireikus, gali ten patikrinti ir nubausti už nedraustos TP vairavimą?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O elektroniniu būdu patenka.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kaip PRIVAČIOJE draudimo bendrovėje įforminus draudimo aktą, duomenys patenka į VALSTYBINIŲ institucijų kaip Regitra ar policija, duomenų bazes
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kaip PRIVAČIOJE draudimo bendrovėje įforminus draudimo aktą, duomenys patenka į VALSTYBINIŲ institucijų kaip Regitra ar policija, duomenų bazes, kurie, prireikus, gali ten patikrinti ir nubausti už nedraustos TP vairavimą?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
draudžiuosi draudimas.lt , o KUR VT bilietą įsigyti tai nežinau.
Komentuoti:
-
Jeigu nesėdi vien mieste, mėgsti bent kiek pakeliauti, turi toliau gyvenančių artimųjų ar kitų reikalų - automobilis yra absoliučiai būtinas, tad argumentai dėl technikinės, teisių ir t. t. atsimeta. O apie tinklo išmanymą gali kalbėti tik VT entuziastai, nes žmonės nori tiesiog nueiti į stotelę, įsėsti į autobusą ir greitai nuvykti į galutinį tašką, o ne studijuoti maršrutus ar kokį bilietą pirkti.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
draudžiuosi draudimas.lt , o KUR VT bilietą įsigyti tai nežinau.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia tas pats kas sakyti, kad važiavimui VT reikalingas bilietas + dar išsuaiškink KUR tai padaryti?
Komentuoti:
-
Atvažiuoju į Vilniaus P+R pilnu ekipažu, pasiimu čekiuką-bilietėlį sau ir turiu sėdėti telefone, besiaiškindamas kur, kaip ir kokių bilietų likusiems ekipažo nariams įsigyti, tada dar maršrutus išsistudijuoti kur kuo važiuoti, juk ne vietinis... arba išankstinius rimtus namų darbus atlikti...Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
tai kam tas stresas? vedi adresą į navigaciją ir važiuoji automobiliu....
Taip, atrodo, gal ir smulkmenos, bet patrauklumo naudotis VT neprideda... Vokietijoje tai streso nesukėlė, palikai mašiną, bilietų automate pasirinkai atvykimo tašką, gavai bilietėlius ir maršrutą..
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Čia tas pats kas sakyti, kad važiavimui VT reikalingas bilietas + dar išsuaiškink KUR tai padaryti? Ir dar stresas jeigu neatvažiuos autobusas kuris turi atvažiuoti pagal grafiką, VT sėdės degradas nuo kurio kvapas vers žiaukčioti. Į VT irgi gali atsitrankti neblaivus ir t.t.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tie, kas įpratę važinėti automobiliu, tokius rūpesčius laiko savaime suprantamais ir per daug į tai nekreipia dėmesio. Automobilio paieška, pirkimas, priežiūra reikalauja tam tikrų laiko ir finansinių išlaidų, kurios kartais nuvertinamos. Kaip ir stresas vairuojant mieste, nes tikrai ne visi vairuoja atsargiai ir saugiai.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs kai vaziuoju is darbo su masina ir stoviu bendrame su VT kamstyje Narbuto gatveje kaskart pasiziuriu pro greta stovinciu autobusu langus. Ir pro pusiau permatomus aprasotus is vidaus langus matau susigrudusius kaip silkes zmones. Ir pagalvoju, kaip gerai kad as turiu isskirtine galimybe vaziuoti vienas erdviame patogiame salone kur pats reguliuoju temperatura, dregme ir muzikele. O ir masina beveik pati juda tame kamstyje su siuolaikiniu autopilotu. Netgi jeigu atvaziuoji keliomis minutemis ilgiau nei VT, uz tai kad nereikia kvėpuoti su kitais is lupu i lupas arba sėdint uostyti kazkienio uzpakalius, deja, bet dabartineje situacijoje masinos turejimas atsiperka su kaupu. Ir zmones taip lengvai is masinu i TOKI VT nebegrįš.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
As kai vaziuoju is darbo su masina ir stoviu bendrame su VT kamstyje Narbuto gatveje kaskart pasiziuriu pro greta stovinciu autobusu langus. Ir pro pusiau permatomus aprasotus is vidaus langus matau susigrudusius kaip silkes zmones. Ir pagalvoju, kaip gerai kad as turiu isskirtine galimybe vaziuoti vienas erdviame patogiame salone kur pats reguliuoju temperatura, dregme ir muzikele. O ir masina beveik pati juda tame kamstyje su siuolaikiniu autopilotu. Netgi jeigu atvaziuoji keliomis minutemis ilgiau nei VT, uz tai kad nereikia kvėpuoti su kitais is lupu i lupas arba sėdint uostyti kazkienio uzpakalius, deja, bet dabartineje situacijoje masinos turejimas atsiperka su kaupu. Ir zmones taip lengvai is masinu i TOKI VT nebegrįš.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: