Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Red Neck
    replied
    Na, visiškai logiška rusams varyti propagandą prieš elektromobilius. Tokio tipo mašinoms nereikia benzino/dyzelino, naftos produktų, o naftos pardavimas yra pagrindinis RU pajamų šaltinis. Tik kad kiek tos Estijos rinkos, net jei ten visi pereitų ant elektros, vargu ar kas pastebėtų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pradejo man FB kazkodel mesti daug irasu is Estijos. Ten nemazai soc tinklu irasu rusu kalba. Talinas paišė dviraciu juostas miesto centre, tai kilo tiek nepasitenkinimo is ju vietiniu rusakalbiu kad vajei vajei. Argumentai visiskai standartiniai - kad visus metus ziema, kad niekas dviraciais nevaziuoja, klimatas ne tas, mentalitetas ne tas ir t.t. Tuo tarpu Suomijos Oulu mieste, kuris yra zyyyyymiai siauriau Talino kas ketvirta kelione daroma dviraciu, o dvirati kasdien naudoja puse gyventoju.

    Tuo pat metu pastebiu rysku suaktyvejima ivairiu rusisku nuomones formuotoju, kurie net visiskai nesusije su tema, bandant apjuodinti elektromobilius, kad tai apgaule, kad jie ziema niekur nevaziuoja, kad tai nesamone, kad iskastinis kuras yra visu bedu issigelbejimas. Kaip keista, kad valstybe gyvenanti is naftos bando visus itikint kad jiems jos reikia.

    Na, niekaip neapleidzia mintis, kad nuomones formuotojai gauna nurodymus kalbeti butent taip ir apskritai sitas temas kelti. Ir siaip tos dvi paradigmos - kad dviraciai ir elektromobiliai yra nesamone yra rusiskos propagandos kliše.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.19, 22:41.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Vis ne identiška žinutė tik su šiauliais reklaminiuse stenduose sukasi.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė

    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	438,2 kB ID:	2220795

    https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Londone metro streiko metu daug kas persėdo ant dviračių. Prie Big Ben'o dviratininkams reikėjo laukti net 2 šviesoforų ciklus, kad pravažiuot: nuo 6:00 min.
    London tube strike cycling boom: Knightsbridge to Bank in rush hour

    Nustebino, jog visu ilgiu nežymi punktyrų tarp eismo juostų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min
    Pažiūrėjau kelias minutes.
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min
    https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.
    2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
    3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
    4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.

    p.s. ar dar maža?
    Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
    JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
    VVT yra blogiausia miesto dalis IMHO
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 21:45.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min

    https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165

    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmones
    Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
    su tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
    Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
    Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
    Yra toks atvejis ir Perkūnkiemyje, bet ten daugiabutis dar prieš 2008 buvo planuotas, tik dėl krizės atidėtas ir paverstas aikštele, o po 15 metų atsibudo ir pastatė daugiabutį.
    Ir rezultatas tas pats - buvo pilnas parkingas, dabar stato aplinkui nelegaliai.




    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
    Ne, aš reaguoju į pasvarstymus, kad prie daugiabučių reikia grąžinti sovietinį parkingo vietų skaičių. Velniams reikia grūsti parkingus toliausiai, kai prie namo daug vietos? Kur jos nėra - žinoma.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Sako, kad dviratistas yra, kaip mašinistas (mašinos variklis) – tik 22 % efektyvumu perduoda energiją. Vadinasi atsakant į šios temos pavadinimą, spėju laimėjo troleibusai. Viskas, galim rakint temą.


    31–31:40 min. (įspėjimas: N-18+ ir aptemtakelnių alert):
    EQUINOX - BICYCLE(1989)

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.08.16, 18:59.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
    nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.

    Komentuoti:

Working...
X