Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
    Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
    Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontą

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
    O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
    https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
    Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Yra tokios temos, kaip:

    1) Tvarkau miestą. Parkavimas

    2) Parkavimas. Infrastruktūra

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.
    Tai ten viskas aišku. Žemė per brangi, kad kažką vystyti (nepakankama paklausa), tai laikinai naudoja tam, kam yra pakankama paklausa su minimaliom investicijom.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.08.15, 07:03.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos
    Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
    Per kelis metus esu raportavęs ~400 tokių mašinų. Dingsta tik tos, kurių šeimininkai atsiranda ir patys patraukia, nenorėdami gauti baudos (jas, panašu, visgi skiria). Tos, kurių šeimininkai neatsiliepia, toliau stovi ir VMS viešoji tvarka atsakomybę už kotrolę ir pakartotinį tokių mašinų tikrrinimą permeta... raportuotojui t.y. patys pakartotinai po jų pačių duoto patraukimo termino netikrina. Tai ne, tikrai ne "jokių problemų", o realiai neveikianti sistema. Kitaip Vilniuje gatvėse ir kiemuose šiuo metu nesimėtytų keli tūkstančiai nejudinamų šrotų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
    Jei mašina gan šviežia, galima po apačia tepalų papilti, irgi girdėjau suveikia...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Berods, statys daugiabutį.
    Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
    Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo 14:30–17:47 min. galima paklausyt. Pasižiūrėt, kaip vyksta judėjimas Paryžiui. Šitas pašnekovas konstruoja dviračius Niujorke, sako erzina jį automobilių aukštinimas tenai, o va Paryžiuj labai gerai važiuot dviračiu, geriau nei Japonijoj, kurioje neseniai irgi lankėsi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Čia irgi skaitosi kaip "įsirengė"?


    Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
    esu matęs vos ne identišką nuotrauką buto skelbime su prierašu jog kieme yra automobilių stovėjimo aikštelė

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Čia irgi skaitosi kaip "įsirengė"?

    Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
    O taip, kaimynai neįsirengė. Tai jums ir pavyzdys (kur geriau?)
    Nepririnko pakankamai balsų/pinigėlių.

    O Jaunimo sk., tikrai, įrengė korius nemokamai. Nors aš daryčiau kitaip.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Įdomu jei toje pačioje vietoje žmonės paprašytų, kad savivaldybė skirtų sklypą jiems įsirengti sandeliukus ar daržus/sodus (savo lėšomis!), ar skirtų, ar ne. Ir, jei ne, tai kodėl tiksliai.
    Ten pat Grigiškėse jau gana unikalus iš sovietmečio likęs reiškinys - ne visai legalūs daržai Vokės šlaite.
    Savivaldybės požiūris lygtais pasikeitęs. Anksčiau grąsino šluoti su buldozeriu. Dabar lygtais pateikia kaip bendruomenės žalias iniciatyvas.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.08.14, 13:57.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Čia irgi skaitosi kaip "įsirengė"?


    Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Įdomu jei toje pačioje vietoje žmonės paprašytų, kad savivaldybė skirtų sklypą jiems įsirengti sandeliukus ar daržus/sodus (savo lėšomis!), ar skirtų, ar ne. Ir, jei ne, tai kodėl tiksliai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tegul sprendžia, tik prieš tai susiformuoja sklypą ir apmoka įrengimą, o ne rėkia "valdžeee parkyngo neyrenge ir dar baudas rašo".
    Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
    O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
    https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
    Tegul sprendžia, tik prieš tai susiformuoja sklypą ir apmoka įrengimą, o ne rėkia "valdžeee parkyngo neyrenge ir dar baudas rašo".

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
    Taip, apie tai jau rašiau:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...18#post2214718

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.

    Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
    O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.
    Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.

    Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.

    Komentuoti:

Working...
X