Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Faktas, kad jungtis reikia toliau plėsti, nes plečiasi ir pats miestas. Bet nu nereikia to pateikti, kaip kažkokio baigtinio tikslo, po kurio miesto plėtra sustos ir kamščiai dings. Spoiler - to nebus. Miestas toliau plėsis ir jungčių nuolat trūks.
    Pateikinėti kažkokias atskiras gatvių atkarpas, kaip pavyzdžius, paneigiančius induced demand - tėra tyčinis klaidinimas. Ta teorija tuo ir grįsta, kad pagerinus sąlygas naujoje vietoje, padidėja patrauklumas ja naudotis. Tad kamščiai tiesiog persikelia į kitus butelio kakliukus. Sakot panaikinsit juos visus? Nesvaikit. Iki kiekvienų durų autostrados nebus ir kažkur bus tas stabdys, nuo kurio nueis bangos efektas.
    Ir jokios automobilizacijos ribos mes nepasiekėme. Jaunimas automobilių nenori, nes neatrodo patrauklu. Padarysit patraukliau - užsimanys.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
    Gali, pvz. tas pats Konstitucijos pr., anksčiau reikdavo apeiti ratu pro Lvovo g., dabar aišku kaip magistralinė gatvė nėra jauki kaip kokia senamiesčio gatvelė, kitaip ir būti negali, bet kur kas malonaiu eiti kai tapo aželdinta. Net ir važiuoti ja maloniau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".
    Neužmiršiu, koks košmaras būdavo prieš 20 metų.. Panerių gatvėje (na ir aplinkinėse ne ką geriau).
    Dabar ten tuščia. Nors bendrai padaugėjo automobilių, taip pat gatvių naujų atsirado. Bet nesudemandino kažkaip...
    Dar kitas unikumas buvo - Kirtimų gatvė.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.
    Inducedemandininkai pasakys, kad netgi padidės. Šiuo klausimu keli aspektai:

    1. Ar yra dar kur didėti važinėjančių auto ar visgi pasiekta šiokia tokia riba ? Daug gyvenančių Vilniuje atsisako auto ne dėl alternatyvų, bet tiesiog nauja karta dažnai nenori vargintis mokintis vairuoti, investuoti į asmeninį auto... na bent jau kol nesukuria šeimos. Tai jei auto kiekis plius minus išliks panašus, intensyvumas suminis bus panašus, o tiesiog geriau pasiskirtys.

    2. Pasiskirstymas gali įvairiai perstumdyt intensyvumą tarp skirtingų gatvių, ir nebūtinai kaip atrodytų prognozuota. Velnias detalėse, tokiuose kaip privažiavimai/nusukimai.

    3. Turėtume alternatyvas blokuojančių avarijų atveju. Mažiau situacijų, kai "stovi visas miestas".

    Jei klįstu, ir dar yra kur stipriai augti auto kiekiui, tai kaip minimum situacija nepablogės intensyvumo vidurkio atžvilgiu ir pagerės punktui #3.

    Priminsiu, kad Ukmergės g. rekonstrukcija, atlikta jau labai seniai, o taip pat Vakarinio aplinkelio atsiradimas nesukėlė tokio induce demand sąlygoto pokyčio, kurio būtų bauginama. Jei kas prisimena, kokie kamščiai būdavo Ukmergės gatvėj (nuo Senukų iki sankryžos su GV) ir Laisvės pr, kai rytais į darbą važiuoti pvz nuo Pašilaičių iki Naujamiesčio tradiciškai skiriama apie 50 min, o vakarais srautas irgi neišsiskirstydavo, tai dabar situacija dažniausiai žymiai geresnė. Išskyrus blokuojančias avarijas ir likusius butelio kakliukus. Todėl taip, situacija šie projektai turi pagerinti, nebent tai bus žemesnės kategorijos gatvės, t.y. ne "arterinės".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    2023 09 auto srautai auto/parą:
    [...]
    Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:
    [...]
    O pastačius šitas jungtis eismo intensyvumas pamažės? Juk ne.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.

    Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
    2023 09 auto srautai auto/parą:

    Click image for larger version  Name:	auto srautai 2023 09.JPG Views:	0 Size:	156,5 kB ID:	2224066


    Trūkstamos pagrindinio gatvių tinklo jungtys:

    Click image for larger version  Name:	Trukstams Vilniaus jungtys.jpg Views:	0 Size:	77,6 kB ID:	2224067


    Trūkstamos VT jungtys:

    raudona - esamos
    mėlyna - planuojamos
    žalia - mano siūlomos

    Click image for larger version  Name:	trukstamos VT jungtys.JPG Views:	0 Size:	234,5 kB ID:	2224068
    Paskutinis taisė spekas; 2025.10.08, 22:37.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Arba naikinti prie=astis kurios priver2ia naudoti ma6inas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
    1. VT parkas atnaujinamas. Suprantama, kad tai reikėjo daryti jau vakar, bet visgi gerai, kad bent dabar susiėmė.
    2. Matyt ne prie šio mero. Tačiau asmeniškai už A juostas.
    3. Darbai su tuo juda. Tikėkimės, kad realizuos visus 9 projektus.
    4. Galima dėl to ginčytis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Butina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.
    Arba naikinti priežastis kurios priverčia naudoti mašinas, nes alternatyvų daug kam tiesiog nėra ir apie tai rašiau:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post2220050
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.10.07, 14:23.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Iki darbo ir atgal viso gaunasi 200 km:
    Firefighter bikes 125 to and from work | FOX 10 Phoenix
    A Fountain Hills fighter says his regular 125 mile commute to and from work on his bike from Queen Creek helps him stay physically and mentally sharp.
    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Na, visiškai logiška rusams varyti propagandą prieš elektromobilius. Tokio tipo mašinoms nereikia benzino/dyzelino, naftos produktų, o naftos pardavimas yra pagrindinis RU pajamų šaltinis. Tik kad kiek tos Estijos rinkos, net jei ten visi pereitų ant elektros, vargu ar kas pastebėtų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pradejo man FB kazkodel mesti daug irasu is Estijos. Ten nemazai soc tinklu irasu rusu kalba. Talinas paišė dviraciu juostas miesto centre, tai kilo tiek nepasitenkinimo is ju vietiniu rusakalbiu kad vajei vajei. Argumentai visiskai standartiniai - kad visus metus ziema, kad niekas dviraciais nevaziuoja, klimatas ne tas, mentalitetas ne tas ir t.t. Tuo tarpu Suomijos Oulu mieste, kuris yra zyyyyymiai siauriau Talino kas ketvirta kelione daroma dviraciu, o dvirati kasdien naudoja puse gyventoju.

    Tuo pat metu pastebiu rysku suaktyvejima ivairiu rusisku nuomones formuotoju, kurie net visiskai nesusije su tema, bandant apjuodinti elektromobilius, kad tai apgaule, kad jie ziema niekur nevaziuoja, kad tai nesamone, kad iskastinis kuras yra visu bedu issigelbejimas. Kaip keista, kad valstybe gyvenanti is naftos bando visus itikint kad jiems jos reikia.

    Na, niekaip neapleidzia mintis, kad nuomones formuotojai gauna nurodymus kalbeti butent taip ir apskritai sitas temas kelti. Ir siaip tos dvi paradigmos - kad dviraciai ir elektromobiliai yra nesamone yra rusiskos propagandos kliše.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.19, 23:41.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Vis ne identiška žinutė tik su šiauliais reklaminiuse stenduose sukasi.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tokia įdomesnė ir agresyvesnė mažo miesto žinutė

    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	438,2 kB ID:	2220795

    https://www.facebook.com/utenanow/po...07795838060413

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Londone metro streiko metu daug kas persėdo ant dviračių. Prie Big Ben'o dviratininkams reikėjo laukti net 2 šviesoforų ciklus, kad pravažiuot: nuo 6:00 min.
    London tube strike cycling boom: Knightsbridge to Bank in rush hour

    Nustebino, jog visu ilgiu nežymi punktyrų tarp eismo juostų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min
    Pažiūrėjau kelias minutes.
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    Kad nesame. Arba gal galite patikslinti, kuo būtent esame?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    Toks įspūdis, kad Orijų laikai objektyviu ir nešališku. Jis apie Mongoliją pasakoja pro Vilniaus spalvos akinius, užtat taip ir išeina.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min
    https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165
    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?
    1. Didelė dalis VVT transporto yra apmyžto bomžinio lygio su iškrentančiomis durimis, niekada neveikiančiais kondicionieriais ir t.t. Prieš 20 metų keistinų senų suplyšusių triūsikų visai be šiknos dalies pakeitimas (dalis trūlų) nėra gerinimas. Tai tik senų trūsų išmetimas ir nėra ko girtis.
    2. Iš esmės nėra nuoseklaus A juostų tinko, todėl VVT beviltiškai stringa tuose pačiuose kamščiuose tai tada kodėl reikėtų keisti švarų savo mašinos saloną be prakaituotų varguolių į 1 punktą?
    3. Tragiškai trūksta darželių ir mokyklų, todėl tėvai priversti vežioti vaikus iki įstaigų. Nereikia svaigti kad jie patys gali nuvažiuoti su visokiais persėdimais.
    4. Klimatas ir reljefas nėra tinkami arround the year dviračiams.

    p.s. ar dar maža?
    Jei būtų norima pasiekti realų VVT proveržį, tada reikia spręsti visus 4, o gal ir dar daugiau punktų iš esmės.
    JUDU aišku suranda "argumentų" pasigirti, bet jų elgesys yra kaip susistūmus dozę alternatyvioje realybėje.
    VVT yra blogiausia miesto dalis IMHO
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.09.12, 22:45.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Pažiūrėkit video nuo 33:11min

    https://www.delfi.lt/keliones/orijau...iems-120148165

    Vilnius yra literaliai Mongolija. Kodėl mes esame Mongolija?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Ar man vienam uzknisa tokius dalykus skaityti? Jau kiek metu kalba apie ta pati bet daro absoluciai minimuma - gal netgi ir maziau nei minimuma - kad pagerinti VT kokybe ir tikisi kazkokios susisiekimo revolucijos? Ir dar jie drysta kaltinti zmones
    Dalyviai sutarė, kad spūsčių mažinimas – ne vien savivaldybės ar viešojo transporto įmonių užduotis, bet ir kiekvieno gyventojo kasdienis pasirinkimas.
    su tokia VT kokybe, kokia jau buvo simta kartu isdiskutuota, tai jau juokinga. Paskutini karta kaip buvau apsilankes Vilniuje, pries pora menesiu, laukdamas Islandijos stoteleje per lietu, ten tokia jura gatveje buvo susikaupus ir autobusas atleke pilnu greiciu - aptaske visus laukiancius...ir dar aisku autobuso ekrane rode neteisinga stoteliu marsruta.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-spustis/

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus...
    Aš ten skaitydamas irgi žagtelėjau. Autobusus, kurie iš esmės skirti pervežti daugiau keleivių ir turėtų skatinti atsisakyti dažno asmeninio transporto naudojimo. Gal tas įvardinimas - pamatinės vertės už nuvažiuotą kilometrą (pradedant nuo autobusų) - kaip tik ir atspindi pamatinį požiūrį į transporto sistemą. Spūsčių mokestis, mat.

    Komentuoti:

Working...
X