Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
    Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

    Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	567
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
    Nes jie kainuoja, kaip statistinis 10 metų automobilis

    Komentuoti:


  • Vištagalvis
    replied
    Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

    Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	567
Size:	1,16 MB
ID:	2125356

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Iš tikrųjų tai yra visas kompleksas problemų, ne viena problema. Tiek suburbų, tiek ir inner city projektų (pvz. Šnipiškių) atveju su daugiabučiais/namais nėra daroma beveik jokia reikalinga infrastruktūra, pradedant elementariu gatvių tiesimu, baigiant VT ir darželiais/moklomis. Tai yra ne kas kita kaip senas geras chaliavinimas, krachaborinimas ir kampų kirtinėjimas, kai leidžiama (tikėtina už kyšius) "lengva" dalis t.y. vystytojams duodamas leidimas kažką statyti, bet savivaldybė iš savo pusės nedaro visiškai nieko. Net faking Šnipiškėse, kurios ribojasi su miesto centru, jau fakin DEŠIMTMEČIUS nesugebama sutvarkyti gatvių tinklo. Net užbaiginėjant didelio tankumo daugiabučių projektus, VMS realiai nedaro NIEKO nei su gatvėmis, nei su naujais darželiais/mokyklomis, nei su VT, nei su kuo nors kitu. Vienintelis dalykas, kurį daugmaž pusė velnio padarė, tai yra dviračių takai, kurie kainavo centus ir buvo finansuojami ES, bet daugiau nieko. Maždaug taip atrodo savivaldybės indėlis į vieno tankiausių naujų miesto lokacijų epicentrą, kur ~1km spinduliu privatūs investuotojai jau suinvestavo milijardus. Visiškas tyčiojimasis iš žmonių ir nebe Rusijos, o Centrinės Afrikos ar Kongo Demokratinės Respublikos lygio apsišikimas. Už kadro, beje, yra mokamo parkavimo zonos ženklas. Bent jau tą sugebėjo pastatyti, kad parkuotojai purvyne žinotų, kad už tai reikia susimokėti.

    Paskutinis taisė John; 2024.04.15, 00:03.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Gal nori apie šią '15-min' miesto versiją papasakoti '15-min' miesto koncepto autoriui, kuris dabar konsultuoja Paryžiaus merę, kurios iniciatyva yra dvigubinamas metro linijų ilgis, plečiamas RER ir masiškai įrenginėjamos naujos tramvajaus linijos? Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)?
    Didžiausia Vilniaus problema yra nestabdoma suburbanizacija ir Naujųjų X daugiabučių rajonų kūrimasis tiesiog laukuose, kas veda link VT stokos ir automobilizacijos į miestą/iš miesto.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Pradėti nuo 15-min cities kompleksų formavimo, o tik po to nagrinėti transporto srautus (maksimaliai juos sumažinus). Joks VT neišspręs darželinukų vežiojimo ar važiavimo prekintis ir krūvos kitų poreikių, kurie lengvai išsprendžiami su infrastruktūra po langais (ką ir darė sovietai su savo mikrorajonais, o laisvos Lietuvos valdžia nuėjo free-market Perkūnkiemių, 0 gyventojų NMC ir suburbijų keliu, nes viskas, ką darė sovietai, yra vienareikšmiškas blogis lol).
    Gal nori apie šią '15-min' miesto versiją papasakoti '15-min' miesto koncepto autoriui, kuris dabar konsultuoja Paryžiaus merę, kurios iniciatyva yra dvigubinamas metro linijų ilgis, plečiamas RER ir masiškai įrenginėjamos naujos tramvajaus linijos? Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)? O kaip dėl kitų traukos taškų? Planuoji perkelti jau susiformavusius verslo rajonus centre į kiekvieną mikrorajoną, kad žmonėms į juos nereiktų kas rytą atvažiuoti? Išskaldysi net mažesnius ofisus į tiek dalių, kiek yra mikrorajonų? Kaip tai padės žmonėms iš kokių Pašilaičių patogiau pasiekti 'centrinę' Vilniaus stotį, kad į Kauną ar Klaipėdą jie važiuotų traukiniu, o ne automobiliu? Ar atvažiuoti iš senamiesčio vakare, kad nereiktų mokėti 15 eurų už Boltą?

    Ta 'pirma padarom X, po to galvosim apie VT' strategija, kuria Vilniuje jau dešimtmečius be perstojo skleidžia transporto ekspertais ar entuziastais save vadinantys piktybiniai pašlemėkai yra niekas kitas, kaip tiesioginis automobilizacijos skatinimas. Taip mes baigiame su debilu mero poste, kuriam 400 kv. kilometrų yra 'mažas miestelis, per mažas tramvajui', o Olštyno prieš mažiau nei dešimtmetį nuo nulio pastatyta tramvajaus sistema tampa pastatyta 'dėl istorinių priežasčių'. Lygiai taip mes gauname Taivano metro linijų skaičius kaip būtiną reikalavimą autobusų srautams prieš statant net BRT kažkokių fake studijų pavidalu. Dabar vietiniai automaroziukai įsikando tą 15 minučių miesto koncepciją kaip pasiteisinimą toliau tiesti fake aplinkkelius. Aišku tai šiame užkampy nesunkiai 'sueis' ir toliau situacija tik blogės. Nebent, aišku, ES pradės kalti rimtas baudas, ko, aišku, labai tikiuosi.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Pradėti nuo 15-min cities kompleksų formavimo, o tik po to nagrinėti transporto srautus (maksimaliai juos sumažinus). Joks VT neišspręs darželinukų vežiojimo ar važiavimo prekintis ir krūvos kitų poreikių, kurie lengvai išsprendžiami su infrastruktūra po langais (ką ir darė sovietai su savo mikrorajonais, o laisvos Lietuvos valdžia nuėjo free-market Perkūnkiemių, 0 gyventojų NMC ir suburbijų keliu, nes viskas, ką darė sovietai, yra vienareikšmiškas blogis lol).
    Paskutinis taisė ifl; 2024.04.14, 12:58.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

    Pėstieji nuo 2017 iki 2023 : DDDD. O ko jie tikisi 2030 irgi komedija neatsilieka.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	998
Size:	37,3 kB
ID:	2124105

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dėl linijinių parkų - Vilniuje, skirtingai nei kituose tokio dydžio ES miestuose, nėra suformuotų linijų, kuriose VT važiuotų visišku pirmumu. Absoliuti dauguma ES miestų yra išraižyti geležinkelio linijomis, kur VT turi visišką prioritetą. Tokie miestai taip pat dažniausiai turi tramvajaus/Light Rail linijas su labai aukštu prioritetu. Tiek tas, tiek tas linijas miestai plečia smarkiai iki šiol ir į jų plėtrą investuoja milijardus. Vilniuje tokių linijų neturime nei vienos ir jų čia desperatiškai reikia, kaip desperatiškai reikia ir (tikro) centrinio transporto mazgo, be kurio jokia VT sistema negali funkcionuoti, o kamščiai tampa užprogramuotais. Bet kas, kas vietoje tokių linijų tiesimo ar 'Šiaurinės gatvės' trasoje, ar bet kur kitur tankioje miesto teritorijoje, mato linijinius parkus ir siūlo užsodinti vidurines juostas medžiais, nes pAdIdiNSiM auTObUsŲ daŽNį visiškai nesigaudo, kaip veikia miestas, transporto srautai jame, ir tiesiogiai prisideda prie Vilniaus tolimesnės automobilizacijos. Turbūt nemažiau nei žmonės, kurie ten siūlo tiesti didžiules milžiniškas miesto gatves, nes iŠspRęS kAmŠČiUs ir pAsKIrStYS srAUTuS.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiaip galėtų Laisvės prospektą paverst kokiu linijiniu parku kai jau yra VA.
    Laisvės prospektas yra labai tankiai apstatytas, tad, po aplinkkelio atidarymo, būtų buvę racionalu:

    - kelią humanizuoti nuimant tvoreles tarp juostų, įrengiant daug vieno lygio perėjų, sumažinant greitį ir pan.
    - atiduoti bent dvi juostas (per visą ilgį) viešajam transportui (greičiausiai vidurines) sukuriant naują VT standartą mieste (greičiausiai Light Rail, nes sąlygos - idealios ir geresnių nebūna)
    - sukurti galimybę statyti arčiau gatvės užpildant tarpus tarp namų ir kuriant jaukią komerciją pirmuosiuose aukštuose

    Vietoje to, nebuvo padaryta nieko, o pėstiesiems sąlygos buvo dar labiau pablogintos. Bet kuriame ES mieste tai būtų laikoma katastrofa, Vilniuje tokie sprendimai - kasdienybė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    VLR kiek teko girdėt iš gyvenančių šalia Vakarinio, pagrindinė problema dėl triukšmo yra vakare besidrąskantys kiaurų duslintuvų mėgėjai. Apart to sako tylu. Bet čia tokia problema, kurią turint noro nėra sunku išspręsti. Ir seniau ji buvo Laisvės prospekte, tik mažesniais kiekiais.

    Šiaip galėtų Laisvės prospektą paverst kokiu linijiniu parku kai jau yra VA.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Vakarų Europos miestai - šįkart Briuselis - toliau sėkmingai vykdo vairuotojų genocidą. Gatvių siaurintojų aukomis tapę miestiečiai netenka prigimtinės teisės pasiparkuoti prieš pat parduotuvę ar atvažiuoti pažiūrėti sakurų žydėjimo su savo kibiru.

    O po šia sugadinta gatve važiuoja taškant miestiečių pinigus pastatytas tramvajus, kurį ekonaciai perdarinėja į pilnavertę metro liniją. Geriau būtų asfaltą atnaujinę ar kokią estakadą pastatę.

    'From grey highway to lively boulevard': Brussels inaugurates redesigned Boulevard Adolphe Max

    Continuing the success of Brussels' pedestrian zone, the redesigned Boulevard Adolphe Max in the city centre and its side streets are being inaugurated on Saturday.

    About a year after the start of the works, Boulevard Adolphe Max and its side streets (Rue de la Fiancée, Rue du Finistère, Rue du Pont-Neuf, Rue Saint-Pierre and Rue de Malines) look completely new: 16,000 m² of public space has been made future-proof: more nature, less mineral.

    https://www.brusselstimes.com/brusse...rd-adolphe-max
    Prieš:

    Click image for larger version

Name:	image_142149.png
Views:	576
Size:	1,60 MB
ID:	2124028 Po:

    Click image for larger version  Name:	IMG_0296.jpeg Views:	1 Size:	798,0 kB ID:	2124026
    Paskutinis taisė eigh; 2024.04.13, 22:29.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.
    Kokias srautų analizes pats pateikei? Neradau nei vienos, tik nuolatinį kartojimą atgyvenusių mikrorajon-modernistinių tiesų apie 'srautų nuėmimą' ir 'pralaidumo didinimą', kurios galiojo nebent tais laikais, kai šimtui žmonių tekdavo penki automobiliai.

    Kartojate, kad Vakarinis aplinkkelis padarė didelę paslaugą šalia Laisvės prospekto gyvenantiems, kuriems nebereikia kentėti 'triukšmo ir dulkių' ir tai yra viena didžiausių to projekto pergalių. Tuo pat metu visiškai ignoruojate, kiek 'triukšmo ir dulkių' nuo Vakarinio aplinkkelio sklinda į šalia VA esančius rajonus (Justiniškes, Karoliniškes, Pašilaičius bei mažaaukščius rajonus į vakarus nuo jo). Bendras 'triukšmo ir dulkių' kiekis toje Vilniaus pusėje be jokios abejonės smarkiai padidėjo. Turi informacijos kuri tai paneigia? Teigi, kad Laisvės prospekto buvę srautai kokiais 2010-aisiais buvo didesni nei šios dienos Vakarinio aplinkkelio ir Laisvės prospekto srautai? Tikrai? Gal gali pasidalinti skaičiais?

    Bet kokiu atveju - kad Laisvės prospekte srautai galėjo kažkiek sumažėti aš tikiu, bet, vis tik, norėčiau pamatyti daugiau faktų apie tai, t.y. metinius srautus prieš ir po. Šiame pranešime cituojama statistika atrodo įdomiai:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1857550

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kaip tai susiję? Yra visai Karoliniškių gale ir plius statmena Laisvės pr.
    Eismas ten yra kur kas intensyvesnis ir sklinda pakankamai toli, nes gatvė nė kiek neįgilinta. Aišku, aš nekalbu apie Asanavičiūtės g. galą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ir nuolatinio triukšmo šaltinis. Jausmas lyg prie jūros gyventum. Pilaitės pr. irgi stipriai prisideda prie to.
    Kaip tai susiję? Yra visai Karoliniškių gale ir plius statmena Laisvės pr.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.13, 14:27.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.
    Ir nuolatinio triukšmo šaltinis. Jausmas lyg prie jūros gyventum. Pilaitės pr. irgi stipriai prisideda prie to.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
    Dėl eismo tiesa - tikrai iki Spaudos rūmų galima nuvažiuoti greitai ir pats tuo kartais pasinaudoju. Bet aplinkiniams gyventojams tas platus Laisvės prospektas yra kaip upė, skirianti rajoną.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?
    Kažkoks pasąmonės kratinys su įžeidinėjimais be jokios logiškos srautų analizės.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.
    Jis yra mano juodajame sąraše, su kitais save vadinančiais darnaus judumo ar VT entuziastais, kurie prieštarauja rimto VT statybai mieste naudodami sovietmečio klišes ir melagingus argumentus ir dėl to (netiesiogiai) palaiko tolimesnę automobilizaciją.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
    Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
    Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.

    Komentuoti:

Working...
X