Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.
    Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?
    Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Realiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama.
    Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikalas tame, kad buvus nemokamom aikštelėms, vietos su tikrais ligoniais ten nebūdavo, o ir šiaip vyravo chaosas.
    Prie onkologinio galima sustoti, palydėti ligonį iki laukiamojo ir pastatyti automobilį netoliese esančioje mokamoje. Anksčiau (esant nemokamoms) tuo privažiavimu labai piktnaudžiaudavo, dabar lygtais veikia gerai. Kitur tokios galimybės lyg ir nėra.
    Esmė ne tik mokėjimuose bet ir tvarkoje. Pvz.: prie Lazdynų RVUL bardakas ligi šiol. Mokamos aikštelės nėra. Nors žadama bemaž jau kelioliką metų.
    Teisybės dėlei, chaoso sumažėjo dėl dviejų dalykų:

    1) atsirado daugiaaukštės ir vietoj seniau buvusio deficito, dabar tolesnėse aikštelėse yra krūvos laisvų vietų

    2) dėl privataus operatoriaus pagaliau atsirado motyvacijos gaudyt visus chaoso generatorius

    Šiti du punktai galėjo atsirasti ir be apmokestinimo.

    Eilės į artimesnes aikšteles toliau egzistuoja. Nes nesugeba sudėt 2+2, kad populiaresnėse aikštelėse reikia kelt kainas, o tolimesnėse - padaryt pigiau.

    Realiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama. O artimosiose aukštesnės kainos su pvz 10min 2x per dieną nemokamai.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.
    Na gal nereikėtų taip aklai prilyginti. Atvyksta juk ir žmonės iš kitų regionų, vargingai gyvenantys kaimuose. Kirpyklos, darbo, gyvenamąją vietas dar gali pasirinkti ir sudėlioti taip, kad galėtum vykti viešuoju, bet ligoninės vietos ir apskritai susirgti ar ne nepasirinksi - važiuoji kur liepia ir kur yra specialistai. Plius, į kokias chemoterapijas kažin ar labai paprasta vykti autobusais, kad ir kokie patogūs jie būtų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Vietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.
    Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taip, užteks visur tikėtis nemokamo stovėjimo. Viešasis transportas, taksi, automobilių dalijimosi paslaugos mokamos, kodėl kitoks turėtų būti stovėjimas? Vietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Išrinkti dėl daugelio priežasčių, viena iš jų paslaugų centralizacijos stabdymas į gražinimas į savivaldybes. Be to prie ko čia parkavimas? Buvo kalba apie važiavimo mokestį, tai jei toks atsirastų, tai būtų dar viena paskata balsuoti už tuos kurie tą mokestį pasiryžtų naikinti.
    Reikalas tame, kad buvus nemokamom aikštelėms, vietos su tikrais ligoniais ten nebūdavo, o ir šiaip vyravo chaosas.
    Prie onkologinio galima sustoti, palydėti ligonį iki laukiamojo ir pastatyti automobilį netoliese esančioje mokamoje. Anksčiau (esant nemokamoms) tuo privažiavimu labai piktnaudžiaudavo, dabar lygtais veikia gerai. Kitur tokios galimybės lyg ir nėra.
    Esmė ne tik mokėjimuose bet ir tvarkoje. Pvz.: prie Lazdynų RVUL bardakas ligi šiol. Mokamos aikštelės nėra. Nors žadama bemaž jau kelioliką metų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Visų pirmą buvo kalba, ne apie parkavimą, o kad reikėtų automobilių važiavimą mieste apmokestinti. Dėl P+V ar mėginot kada taip su ligoniu?
    O gydytojų trūkumas, čia jau kita tema. Tik kažkaip jo odontologijoje nesijaučia, savivaldybėse kabinetai ne centralizuojami, o tik atidaromi nauji.
    Su ligoniu P+R netestavau, nes kai reikia nuvažiuoju ir susimoku.
    Neapmokestinus, tai būtų labai gera situacija, kuri būdavo ir anksčiau: atvažiuoji su tuo ligoniu (arba pats konsultacijai) ir neturi kur sustoti, gali ten keliasdešimt minučių laukti kol kažkas išvažiuos. Tai kokia iš to nauda? Mokamos vietos turi pliusą, kad ten būna laisvų vietų. Jeigu norima gaišti iki pusvalandžio ieškant vietos, tai ir dabar galima tolėliau pasistatyti nemokamai ir sugaišti tą patį laiką.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikrai, nemuno aušra su atmataičiu išrinkta dėl mokamo parkavimo santariškėse. Jūs bent pats tuo tikite?
    Išrinkti dėl daugelio priežasčių, viena iš jų paslaugų centralizacijos stabdymas į gražinimas į savivaldybes. Be to prie ko čia parkavimas? Buvo kalba apie važiavimo mokestį, tai jei toks atsirastų, tai būtų dar viena paskata balsuoti už tuos kurie tą mokestį pasiryžtų naikinti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Su tokiu požiūriu jūs dar stebitės kodėl žmonės už Nemuno aušrą balsuoja?
    Tikrai, nemuno aušra su atmataičiu išrinkta dėl mokamo parkavimo santariškėse. Jūs bent pats tuo tikite?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nepaaiškina. Tai kad buvo seniau nemokama nereiškia kad ir kitoje vietoje turi būti nemokama.
    Su tokiu požiūriu jūs dar stebitės kodėl žmonės už Nemuno aušrą balsuoja?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kaip tik paaiškina. Nes jeigu paslauga iškeliama iš ten kur ji buvo pasiekiama nemokamai, tai naujoje vietoje ji taip pat turi būti pasiekiama nemokamai. Arba ta nauja vieta tokiai paslaugai netinkama ir turi būti iškelta iš mokamos vietos į nemokamą. Bet aišku niekas klinikų iš Santariškių neiškėlinės, todėl belieka pirmas variantas.
    Nepaaiškina. Tai kad buvo seniau nemokama nereiškia kad ir kitoje vietoje turi būti nemokama.

    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Mirksėjimas atima laiką, kurį galima pravažiuoti sankryžą cikle. Avarija bus nebent žiūrintiems į telefoną. Kažkodėl Belgijoje tai veikia.. 50 km/h važiuojant ir užsidegus geltonam - galima spėti sustabdyti. Važiuojant daugiau - taip - teks kirsti ant stabdžių.. Bet, kiek mačiau, niekas ten nededa šviesoforo ant 70 km/h..
    Lenkijoje nemirksi ir ten tenka staigiai stabdyti užsidegus geltonam. Nei saugu, nei vairuotojui patogu. Mirksėjimas ispėja kad teks stoti ir gali iš anksto tam pasiruošti. Na nebent tikspas padaryti vairavimą kuo nepatogesnį, tada taip.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
    Anksčiau atvykstantis į miestą privalėdavo atnešti akmenį jo sienų statybai. Dabar - tik susimokėti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Mirksėjimas atima laiką, kurį galima pravažiuoti sankryžą cikle.
    Žalia yra žalia; nesvarbu kad mirksi. Kas netiki - eina perlaikyti teisių.

    Žymiai daugiau laiko atima kasšviesoforinė malda prieš pajudant.
    Paskutinis taisė digital; 2025.05.15, 21:40. Priežastis: [/QUOTE]

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kuo tai pagelbės eismui. Mirksėjimas yra žalio signalo dalis.
    Potencialiai bus daugiau avarijų, nes op ir geltona.
    Mirksėjimas atima laiką, kurį galima pravažiuoti sankryžą cikle. Avarija bus nebent žiūrintiems į telefoną. Kažkodėl Belgijoje tai veikia.. 50 km/h važiuojant ir užsidegus geltonam - galima spėti sustabdyti. Važiuojant daugiau - taip - teks kirsti ant stabdžių.. Bet, kiek mačiau, niekas ten nededa šviesoforo ant 70 km/h..

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kaip šviesoforas, nejudėdamas iš vietos ir neturintis variklio, kuria kamščius. Kad jis prisideda prie taršos savo šviesa - visiškai sutinku. Bet kamščiai?
    Naktį kartais pasižiūriu į vieną dienomis gan užsikemšančią sankryžą ir nematau jokių kamščių.
    Yra pavyzdžių Vilniuje kur nesureguliuotas šviesoforas stabdo eismo pralaidumą. Buvo kažkuriuo metu (o gal vis dar yra?) šviesoforų "desinchronizacija" ties Kalvarijų / Ozo / P. Lukšio gatvių sankryžomis, kai strigdavo eismas nuo Kalvarijų g.. Pamenu, pervažiuodavo LIDL sankryžą 4-5 automobiliai. Tikriausiai sutvarkė..
    Paskutinis taisė liudasbar; 2025.05.15, 19:02.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Logika tokia, kad tai absoliučiai ne infrastruktūros temos klausimas. Problemų daug ir jos gilios. Jeigu kalbėti apie ligonines, tai viena iš didžiausių - personalo, gydytojų trūkumas. Kokia nauda iš ligoninės ten, kur stovėjimas nemokamas (wtf, kad išvis čia kažkuom reikšmingas klausimas), bet nėra gydytojo, kuris toje ligoninėje suteiktų paslaugas. Atvažiuosite ten nemokamai pastovėti stovėjimo aikštelėje tiesiog?
    Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
    Taip tai apskritai bendras klausimas. Tik "gyvenantis po didmiesčio akmeniu" gali nematyti bendros situacijos bei vykstantiems į centralizuotas medicinos įstaigas per P+R aikšteles keliavimą siūlyti.
    Įvykių seka: 1. centralizuojame medicinos paslaugas (nes per brangu). 2. baigiame numarinti VT iš rajonų (nes per brangu) 3. tada įvedame "taršos" registracijos, akcizo, CO2 dedamąsias (nes žalėjame) ir pabaigai dar už parkavimą nulupame (nes ko čia visi jūs važiuojate, grūdatės, netelpate). Už ką dar susimokėti: kokį įvažiavimo į miestą, kamščių mokesčius ar tiesiog "noro" nuvykti į gydymo mokestį ?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Logika tokia, kad tai absoliučiai ne infrastruktūros temos klausimas. Problemų daug ir jos gilios. Jeigu kalbėti apie ligonines, tai viena iš didžiausių - personalo, gydytojų trūkumas. Kokia nauda iš ligoninės ten, kur stovėjimas nemokamas (wtf, kad išvis čia kažkuom reikšmingas klausimas), bet nėra gydytojo, kuris toje ligoninėje suteiktų paslaugas. Atvažiuosite ten nemokamai pastovėti stovėjimo aikštelėje tiesiog?
    Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
    Visų pirmą buvo kalba, ne apie parkavimą, o kad reikėtų automobilių važiavimą mieste apmokestinti. Dėl P+V ar mėginot kada taip su ligoniu?
    O gydytojų trūkumas, čia jau kita tema. Tik kažkaip jo odontologijoje nesijaučia, savivaldybėse kabinetai ne centralizuojami, o tik atidaromi nauji.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Logika tokia, kam buvo kelti iš ten kur iki šio nemokama į ten kur mokama?
    Logika tokia, kad tai absoliučiai ne infrastruktūros temos klausimas. Problemų daug ir jos gilios. Jeigu kalbėti apie ligonines, tai viena iš didžiausių - personalo, gydytojų trūkumas. Kokia nauda iš ligoninės ten, kur stovėjimas nemokamas (wtf, kad išvis čia kažkuom reikšmingas klausimas), bet nėra gydytojo, kuris toje ligoninėje suteiktų paslaugas. Atvažiuosite ten nemokamai pastovėti stovėjimo aikštelėje tiesiog?
    Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.

    Komentuoti:

Working...
X