Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
O kad senos transporto priemonės byrančios, naujos - su nepatogiom sėdynėm (nežinau ar čia man vienam, bet negaliu ant jų sėdėti, kietas plastikas rėžiasi į nugarą), be kondicionierių, perpildytos, neturinčios išskirtų juostų, važinėjančios retai, trumpai (Varšuvoje, pvz, savaitgaliais metro važinėja iki 3h ryto, o kaip pas mus su važinėjimu naktį?) tai čia kaip suprantu, dogmos? Aš net nenoriu apie tai samprotauti, lyginti VVT su Varšuva ar Praha yra tolygu gulinčio mušimui.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
Suprantama, kad sąlygų automobiliui gerinimas skatina žmones labiau rinktis automobilį, bet aš niekur nesakiau, kad reikia visur prie namų daryti asfalto jūras. Aš tik sakau kad su dabartiniu VT nėra nieko stebėtino, kad žmones tai tenkins. Net ir mane tenkintų. Nes minusus nuo asfalto jūros (karštis, smarvė) dar gali kažkaip kontroliuoti (kondicionierius, įstiklintas balkonas). Normalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Asfalto, korio ar pan. investicija tarkim yra vienkartinė (atitinkamam eksploatavimo laikotarpiui). Poreikį asfaltui gali sumažinti, tik gerais pėsčiųjų, dviračių takais, saugojimo vietomis ir VIEŠUOJU TRANSPORTU. Tai va šitiems dalykams reikia labai daug ir pastovių išlaidų.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kas apmokėjo asfaltą kieme?
O jei dar ir tarpmiestinio susisiekimo būklę įvertinsim, tai probleminis ratas pilnai užsidaro ir vel turim ką? Poreikį asfaltui šalia namų.. todėl ir einama pigiausiu keliu su greitu poveikiu.
Taip galima piktintis kiek tik norai ir galimybės leidžia... bet tokia realybė ir sąlygų automobiliams bloginimu nieko nepasieksim. Tai nėra tik paties kaip automobilio problema...
Galima diskutuot dėl vietų, plotų, dangų pasirinkimo... bet tuo pačiu suvokti, kad automobiliai vis tiek kažkur turės būti parkuojami.
Komentuoti:
-
Na va, net USA miestai supratę savo klaidas ir ima keistis. O mes toliau einame "unikaliu savo keliu" nesidairydami bei neperimdami gerųjų praktikų ir miestuose, kaip Marijampolė, kur apskritai vidiniam susisiekimui užtektų kojų, paspirtuko ir dviračio, plečiam asfalto klodus, kad kiekvienas automobilių prekeivis savo daugiabučio kieme galėtų išstatyti pardavimui visą savo prekių asortimentą.Parašė dondc Rodyti pranešimąCituoju iš kitos temos:
Dabar jau Detroitas valit:
Detroit Bike City
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Cituoju iš kitos temos:
Dabar jau Detroitas valit:Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku kažkam gal tokie "nevykę" miestai kaip Detroitas yra svajonė ir siekiamybė...
Detroit Bike City
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kosminės kainos tuo paspirtuku važiuoti. Pigiau būna Bolt Drive automobilį pasiimti ir pavažiuoti, aišku jeigu ne per piką, kai tenka stovėti spūstyje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?
Paspirtuku tai apsimoka nebent pasiimti day arba week pass.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?Parašė bim_bam Rodyti pranešimąKaroliniškės, 5:14 ryte bolto paspirtukams "surge pricing" +10% dėl didelės paklausos :/
Komentuoti:
-
Problema gali būti su stovėtojo atpažinimu, jeigu kamera taikosi į vieną vietą, o ne skersai per dvi. O kaip žinome parkinge tokių baudimas yra toks retas įvykis kad kaskart apie tai žiniasklaida parašo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?
Komentuoti:
-
Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
Komentuoti:
-
Gal pakaks atpažinimo užkylant ar nusileidžiant iš vieno aukšto į kitą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
Komentuoti:
-
Užtektų pravažiavime tarp aukštų. Jei laikas tarp įvažiavimo ir atsidūrimo nemokamam aukšte didesnis nei toleruotina - paskaičiuot už laiką būnant mokamuose aukštuose.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
Komentuoti:
-
Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.
Komentuoti:
-
Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?
Komentuoti:
-
Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?Parašė mantasm Rodyti pranešimąRealiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama.
Komentuoti:
-
Teisybės dėlei, chaoso sumažėjo dėl dviejų dalykų:Parašė Sula Rodyti pranešimą
Reikalas tame, kad buvus nemokamom aikštelėms, vietos su tikrais ligoniais ten nebūdavo, o ir šiaip vyravo chaosas.
Prie onkologinio galima sustoti, palydėti ligonį iki laukiamojo ir pastatyti automobilį netoliese esančioje mokamoje. Anksčiau (esant nemokamoms) tuo privažiavimu labai piktnaudžiaudavo, dabar lygtais veikia gerai. Kitur tokios galimybės lyg ir nėra.
Esmė ne tik mokėjimuose bet ir tvarkoje. Pvz.: prie Lazdynų RVUL bardakas ligi šiol. Mokamos aikštelės nėra. Nors žadama bemaž jau kelioliką metų.
1) atsirado daugiaaukštės ir vietoj seniau buvusio deficito, dabar tolesnėse aikštelėse yra krūvos laisvų vietų
2) dėl privataus operatoriaus pagaliau atsirado motyvacijos gaudyt visus chaoso generatorius
Šiti du punktai galėjo atsirasti ir be apmokestinimo.
Eilės į artimesnes aikšteles toliau egzistuoja. Nes nesugeba sudėt 2+2, kad populiaresnėse aikštelėse reikia kelt kainas, o tolimesnėse - padaryt pigiau.
Realiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama. O artimosiose aukštesnės kainos su pvz 10min 2x per dieną nemokamai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na gal nereikėtų taip aklai prilyginti. Atvyksta juk ir žmonės iš kitų regionų, vargingai gyvenantys kaimuose. Kirpyklos, darbo, gyvenamąją vietas dar gali pasirinkti ir sudėlioti taip, kad galėtum vykti viešuoju, bet ligoninės vietos ir apskritai susirgti ar ne nepasirinksi - važiuoji kur liepia ir kur yra specialistai. Plius, į kokias chemoterapijas kažin ar labai paprasta vykti autobusais, kad ir kokie patogūs jie būtų.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.Parašė eigh Rodyti pranešimąVietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.
Komentuoti:
-
Taip, užteks visur tikėtis nemokamo stovėjimo. Viešasis transportas, taksi, automobilių dalijimosi paslaugos mokamos, kodėl kitoks turėtų būti stovėjimas? Vietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: