Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Vilniaus problema ta, kad kintant miesto struktūrai, jo VT sistema praktiškai nepajudėjo. Kosmetiniai maršrutų pasikeitimai nesiskaito.
Kalba eina apie Pilaitės masinę plėtrą. Miesto kaimietizaciją Buivydiškės - Zujūnai, Bajorų - Riešės ir Kalnęnai - Pavilnys kryptimis. Gamybinių teritorijų konversija Naujamiestyje. Tie patys Kirtimai, kurie prieš 15 metų buvo miesto užpakalis, dabar kuria darbo vietas.
Primenu, VT vairuotjų nedaugęja, o maršrutų tinklas turi būti plečiamas, Todėl jie turi pervežti daugiau keleivių, o vietoje to stovi kamščiuose. Dedikuotos juostos, kad ir kokios jos būtų - nupieštos, bėgiai, tuneliai, estakados - vistik yra šioks toks prioritetas miesto transporto sraute. Kitas klausimas kaip jis išnaudojamas. Jei VMS nesugeba suvokti, jog pvz VT garbės ratas aplink Operhauzo žiedą yra bereikalinga rida ir sugaištas laikas - manlabaigaila. Kalvarijų - Lvivo mazgas irgi ne kartą apkalbėtas. Arba Sietyno stotelių "mazgas".
Miesto traukinys nuo TEC-2 į Aukštuosius Panerius? Ne, negirdėjau. O "TEC-2" pasistengus gal būti ne plikas elektrinės kuro kelynas, bet Savanorių žiedas. Kaip Jums patiktų stotelė "Ūmėdžių gatvė"? Ir STAIGA nebereikia troleibusų į Žemuosius Panerius ir jie turi geresnį susisiekimą, nes bėgiai beveik ateina iki Titnago - Šaltupio sankryžos, netoli nuo dabartinio troleibusų žiedo. Net jei GKG-3 nepraleidžia per savo teritoriją, papildomi 1,5 km bėgiu leidžia turėti galutinę stotį ties Saurida. Kiek pasistengus, bėgiai A. Goštauto gatve gali ateiti iki Baltojo Tilto.
Ar kas nors trukdo tokiu pat būdu sujungti Kirtimus, Užusienį, Salininkus ir Juodšilius su centru? Greičiausiai ne, nes 'Oro uosto" stotelėje neturi atskiro kelio, kas reiškia jog ir traukinių eismo intensyvumas ten nėra didelis.
Ir pagaliau baigiant, "Kam jums europiniai pinigai, Kysa? Jūs neturite fantazijos".
Komentuoti: