Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė liudasbar; 2025.05.15, 19:02.
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Logika tokia, kad tai absoliučiai ne infrastruktūros temos klausimas. Problemų daug ir jos gilios. Jeigu kalbėti apie ligonines, tai viena iš didžiausių - personalo, gydytojų trūkumas. Kokia nauda iš ligoninės ten, kur stovėjimas nemokamas (wtf, kad išvis čia kažkuom reikšmingas klausimas), bet nėra gydytojo, kuris toje ligoninėje suteiktų paslaugas. Atvažiuosite ten nemokamai pastovėti stovėjimo aikštelėje tiesiog?
Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
Įvykių seka: 1. centralizuojame medicinos paslaugas (nes per brangu). 2. baigiame numarinti VT iš rajonų (nes per brangu) 3. tada įvedame "taršos" registracijos, akcizo, CO2 dedamąsias (nes žalėjame) ir pabaigai dar už parkavimą nulupame (nes ko čia visi jūs važiuojate, grūdatės, netelpate). Už ką dar susimokėti: kokį įvažiavimo į miestą, kamščių mokesčius ar tiesiog "noro" nuvykti į gydymo mokestį ?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Logika tokia, kad tai absoliučiai ne infrastruktūros temos klausimas. Problemų daug ir jos gilios. Jeigu kalbėti apie ligonines, tai viena iš didžiausių - personalo, gydytojų trūkumas. Kokia nauda iš ligoninės ten, kur stovėjimas nemokamas (wtf, kad išvis čia kažkuom reikšmingas klausimas), bet nėra gydytojo, kuris toje ligoninėje suteiktų paslaugas. Atvažiuosite ten nemokamai pastovėti stovėjimo aikštelėje tiesiog?
Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
O gydytojų trūkumas, čia jau kita tema. Tik kažkaip jo odontologijoje nesijaučia, savivaldybėse kabinetai ne centralizuojami, o tik atidaromi nauji.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąLogika tokia, kam buvo kelti iš ten kur iki šio nemokama į ten kur mokama?
Nežinau po kokiu akmeniu reikia gyventi, kad nesuprasti esamos situacijos su medicinos sistema, švietimo sistema ir t.t. Galinčių teikti paslaugas mažėja, todėl norint išlaikyti prieinamumą ir kokybę, tenka viska centralizuoti ir apjungti. O mieste yra suteiktos galimybės judėti VT, tai kažkokiam taškui taikyti kažkokias išimtis - nelogiška. Apskritai turėtų būti užstatyta miesto teritorija visa apmokestinta. Atvykę galėtų parkuoti P+R aikštelėse, kuriose reikėtų nedaug mokėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Logika tokia, kam buvo kelti iš ten kur iki šio nemokama į ten kur mokama?
Komentuoti:
-
Pagal tokią logiką, jeigu prieš 10 metų prie kažkokios ministerijos ar savivaldybės stovėjimas buvo nemokamas, tai jis visą gyvenimą turi būti nemokamas. Arba jeigu stovėjimas apmokestinamas, tai ministeriją reikia iškelti kažkur už miesto, kur tas stovėjimas būtų nemokamas. O važiuojantiems automobiliu dar ir kuro reikia nemokamai užpilti, nes nu gi reikia važiuoti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad tai niekaip nepaaiškina kodėl jis turi būti nemokamas.
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąPala pala, čia paskaičiau apie šviesoforus. Į juos reikia atkrepti dėmesį, ir dar kokį. Šviesoforai irgi prisideda prie kamščių ir miesto taršos didinimo.
Naktį kartais pasižiūriu į vieną dienomis gan užsikemšančią sankryžą ir nematau jokių kamščių.
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąTačiau, ar mane atmintis apgauna, ar kartais yra įteisintas punktas, kuris leidžia savivaldybėms naikinti žalio šviesoforo signalo mirksėjimą (dėl detalių galiu klysti)? Ir kuris dar nebuvo iki šiol niekur panaudotas, pasiūlytas.. Šviesoforų mirksėjimas leidžia nebent tik "prašokt per žalią" ir pridėti papildomas 3 sekundes išeikvojant efektyvumą laike. Kodėl to nemąsto įdiegti?
Potencialiai bus daugiau avarijų, nes op ir geltona.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Nes tokia valstybės politika sucentralizuoti gydymo įstaigas. Todėl jeigu norima centralizuoti į Vilnių tai pasiekiamumas neturi būti apmokestinamas.
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąTačiau, ar mane atmintis apgauna, ar kartais yra įteisintas punktas, kuris leidžia savivaldybėms naikinti žalio šviesoforo signalo mirksėjimą (dėl detalių galiu klysti)? Ir kuris dar nebuvo iki šiol niekur panaudotas, pasiūlytas.. Šviesoforų mirksėjimas leidžia nebent tik "prašokt per žalią" ir pridėti papildomas 3 sekundes išeikvojant efektyvumą laike. Kodėl to nemąsto įdiegti?
Komentuoti:
-
Pala pala, čia paskaičiau apie šviesoforus. Į juos reikia atkrepti dėmesį, ir dar kokį. Šviesoforai irgi prisideda prie kamščių ir miesto taršos didinimo.
Garantuoju visi vairuojantys yra bent pora kartų atsidūrę situacijoje, kai iš tų pusių, kur niekas nevažiuoja - dega žalia, o jums stovint - raudona. Ir taip galima pralaukti apie minutę ar dvi. Naujina ar nenaujina jie tų šviesoforų - metai iš metų veikia taip pat. Pėstiesiems situacija - labai panaši. Laukti tenka net ne minutę ar dvi, o ir daugiau.
Ok. Vieną šviesoforų valdymo problemą identifikavom.
Tačiau, ar mane atmintis apgauna, ar kartais yra įteisintas punktas, kuris leidžia savivaldybėms naikinti žalio šviesoforo signalo mirksėjimą (dėl detalių galiu klysti)? Ir kuris dar nebuvo iki šiol niekur panaudotas, pasiūlytas.. Šviesoforų mirksėjimas leidžia nebent tik "prašokt per žalią" ir pridėti papildomas 3 sekundes išeikvojant efektyvumą laike. Kodėl to nemąsto įdiegti?Paskutinis taisė liudasbar; 2025.05.14, 23:50.
Komentuoti:
-
Esu važinėjęs 3 metus su E39, tikrai sutinku, kad vienas geriausių pagamintų BMW. O bet tačiau, su tais istoriniais auto Lietuvoje nusivažiuota ir piknaudžiaujama, tikram entuziastui dzin tas istorinis statusas, garbės reikalas, kas 2metus iš pirmo karto pravaryt TA. Net atsimenu tą dieną, kuomet variau TA saviškiam, sakė senai tokio gyvo nematė
Komentuoti:
-
Ne tik BMW „slyva“ ir VW „Sharan“: kurie legendiniai modeliai šiemet gali tapti istoriniais?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-2449970
Kokios jūsų nuomonės, kad jau greitai slyvos galės važinėti su istoriniais numeriais?
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
P&R ar gal teisingiau P&V reikia įrenginėti ir VT reikia vystyti, bet ne reikia to pateikinėti kaip kamščių problemos sprendimo. tai turėtų būti pateikiama, kaip greito ir patogaus susisiekimo problemos sprendimas. Nes dabar visi taip ir mąsto, tegul kitas persėda į VT, o aš savo automobilyje palauksiu, kol kamščių neliks, kai visi į VT persės ir tada laisvai savo automobiliu nuvažiuosiu. Ir kadangi visi gudrūs šiuo klausimu tai niekas į VT ir nepersėda.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNeužburtas - kamščių problemą galima išspręsti tik vystant VT, o ne platinant gatves, kad daugiau automobilių pravažiuotų. Todėl P&R labai tinka prie išvystyto VT, t.y. išspręstos kamščių problemos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąČia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&r
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sutinku, reikia įrengti tiek pačias aikšteles, tiek VT nuo jų. Pvz Vienoje Park and Ride aikštelės yra taip įrengtos, kad iš aiktelės tiesiai į Metro stotelę gali nusileisti.
Taip pat, aikštelės priėjimui prie VT (šiuo atveju požeminės perėjos) nėra net šaligatvio, o turi eiti per purvyną ant šlaito. P+R kažkaip skirta eiti į prekybcentį, o ne į VT.
Vilnius, Vilnius County - Google Maps
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet pirmiausiai tai reikia įrengti tas park ir raid aikšteles, su aiškiais persėdimo taškais, kad atvažiavusieji iš kitų savivaldybių neklaidžiotų jų ieškodami, o po to ieškodami iš kur ir kaip važiuoti. be to reikia išspręsti respublikinių ligoninių klausimą. Kadangi buvo pasistengta, kad gydymo įstaigos liktų tik didžiuosiuose miestuose, tai pirma reikia įrengti nemokamus privažiavimus iki jų, o tada jau apmokestinkite ką norite. Ar jūsų siūlymas, kad ligonį reiktų kaip kokį krovinį perkraudinėti į VT?
O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta urbanizacija, suburbanizacija tik kai kuriuose turtingose šalyse.
O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: