Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stadionas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Normalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
    sakyčiau: normalaus miesto nepadarysi, o gyvent kažkaip reik

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
    O kad senos transporto priemonės byrančios, naujos - su nepatogiom sėdynėm (nežinau ar čia man vienam, bet negaliu ant jų sėdėti, kietas plastikas rėžiasi į nugarą), be kondicionierių, perpildytos, neturinčios išskirtų juostų, važinėjančios retai, trumpai (Varšuvoje, pvz, savaitgaliais metro važinėja iki 3h ryto, o kaip pas mus su važinėjimu naktį?) tai čia kaip suprantu, dogmos? Aš net nenoriu apie tai samprotauti, lyginti VVT su Varšuva ar Praha yra tolygu gulinčio mušimui.

    Suprantama, kad sąlygų automobiliui gerinimas skatina žmones labiau rinktis automobilį, bet aš niekur nesakiau, kad reikia visur prie namų daryti asfalto jūras. Aš tik sakau kad su dabartiniu VT nėra nieko stebėtino, kad žmones tai tenkins. Net ir mane tenkintų. Nes minusus nuo asfalto jūros (karštis, smarvė) dar gali kažkaip kontroliuoti (kondicionierius, įstiklintas balkonas). Normalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kas apmokėjo asfaltą kieme?
    Asfalto, korio ar pan. investicija tarkim yra vienkartinė (atitinkamam eksploatavimo laikotarpiui). Poreikį asfaltui gali sumažinti, tik gerais pėsčiųjų, dviračių takais, saugojimo vietomis ir VIEŠUOJU TRANSPORTU. Tai va šitiems dalykams reikia labai daug ir pastovių išlaidų.
    O jei dar ir tarpmiestinio susisiekimo būklę įvertinsim, tai probleminis ratas pilnai užsidaro ir vel turim ką? Poreikį asfaltui šalia namų.. todėl ir einama pigiausiu keliu su greitu poveikiu.
    Taip galima piktintis kiek tik norai ir galimybės leidžia... bet tokia realybė ir sąlygų automobiliams bloginimu nieko nepasieksim. Tai nėra tik paties kaip automobilio problema...
    Galima diskutuot dėl vietų, plotų, dangų pasirinkimo... bet tuo pačiu suvokti, kad automobiliai vis tiek kažkur turės būti parkuojami.


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Cituoju iš kitos temos:


    Dabar jau Detroitas valit:
    Detroit Bike City
    Na va, net USA miestai supratę savo klaidas ir ima keistis. O mes toliau einame "unikaliu savo keliu" nesidairydami bei neperimdami gerųjų praktikų ir miestuose, kaip Marijampolė, kur apskritai vidiniam susisiekimui užtektų kojų, paspirtuko ir dviračio, plečiam asfalto klodus, kad kiekvienas automobilių prekeivis savo daugiabučio kieme galėtų išstatyti pardavimui visą savo prekių asortimentą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Cituoju iš kitos temos:

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aišku kažkam gal tokie "nevykę" miestai kaip Detroitas yra svajonė ir siekiamybė...
    Dabar jau Detroitas valit:
    Detroit Bike City

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?
    Kosminės kainos tuo paspirtuku važiuoti. Pigiau būna Bolt Drive automobilį pasiimti ir pavažiuoti, aišku jeigu ne per piką, kai tenka stovėti spūstyje.
    Paspirtuku tai apsimoka nebent pasiimti day arba week pass.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Karoliniškės, 5:14 ryte bolto paspirtukams "surge pricing" +10% dėl didelės paklausos :/
    Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Karoliniškės, 5:14 ryte bolto paspirtukams "surge pricing" +10% dėl didelės paklausos :/

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1747981102632.jpg
Views:	649
Size:	137,1 kB
ID:	2201908

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?
    Problema gali būti su stovėtojo atpažinimu, jeigu kamera taikosi į vieną vietą, o ne skersai per dvi. O kaip žinome parkinge tokių baudimas yra toks retas įvykis kad kaskart apie tai žiniasklaida parašo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
    Ar problema mokestį išrašyti už dvi vietas?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
    Gal pakaks atpažinimo užkylant ar nusileidžiant iš vieno aukšto į kitą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.
    Užtektų pravažiavime tarp aukštų. Jei laikas tarp įvažiavimo ir atsidūrimo nemokamam aukšte didesnis nei toleruotina - paskaičiuot už laiką būnant mokamuose aukštuose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.
    Na jo, tada reikia numerių atpažinimo kiekvienoje parkavimo vietoje ir melstis kad lietuvis nenuspręs pasistatyti per dvi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?
    Šiaurės miestelyje išparduotuvyne kelių zonų sistema veikia be papildomų šlagbaumų. Spėju su kamerom.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Realiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama.
    Ties kiekvienu aukštu dėti šlakbaumą dėl skirtingo apmokestinimo?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikalas tame, kad buvus nemokamom aikštelėms, vietos su tikrais ligoniais ten nebūdavo, o ir šiaip vyravo chaosas.
    Prie onkologinio galima sustoti, palydėti ligonį iki laukiamojo ir pastatyti automobilį netoliese esančioje mokamoje. Anksčiau (esant nemokamoms) tuo privažiavimu labai piktnaudžiaudavo, dabar lygtais veikia gerai. Kitur tokios galimybės lyg ir nėra.
    Esmė ne tik mokėjimuose bet ir tvarkoje. Pvz.: prie Lazdynų RVUL bardakas ligi šiol. Mokamos aikštelės nėra. Nors žadama bemaž jau kelioliką metų.
    Teisybės dėlei, chaoso sumažėjo dėl dviejų dalykų:

    1) atsirado daugiaaukštės ir vietoj seniau buvusio deficito, dabar tolesnėse aikštelėse yra krūvos laisvų vietų

    2) dėl privataus operatoriaus pagaliau atsirado motyvacijos gaudyt visus chaoso generatorius

    Šiti du punktai galėjo atsirasti ir be apmokestinimo.

    Eilės į artimesnes aikšteles toliau egzistuoja. Nes nesugeba sudėt 2+2, kad populiaresnėse aikštelėse reikia kelt kainas, o tolimesnėse - padaryt pigiau.

    Realiai galėtų tolimesnėse viršutiniuose aukštuose būti nemokama. O artimosiose aukštesnės kainos su pvz 10min 2x per dieną nemokamai.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.
    Na gal nereikėtų taip aklai prilyginti. Atvyksta juk ir žmonės iš kitų regionų, vargingai gyvenantys kaimuose. Kirpyklos, darbo, gyvenamąją vietas dar gali pasirinkti ir sudėlioti taip, kad galėtum vykti viešuoju, bet ligoninės vietos ir apskritai susirgti ar ne nepasirinksi - važiuoji kur liepia ir kur yra specialistai. Plius, į kokias chemoterapijas kažin ar labai paprasta vykti autobusais, kad ir kokie patogūs jie būtų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Vietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.
    Jeigu žmogus turi judėjimo negalią ir turi neįgaliojo statymo kortelę, tai manau ir dabar jam yra galimybės sustoti nemokamai, ar nėra? O visiems, kuriems reikia lankytis nuolatos, tai kuom jie skiriasi nuo bet kurių kitų miestiečių, kuriems irgi kažkur reikia lankytis nuolatos, pvz. darbe, parduotuvėje, kirpykloje ar kt. Jie puikiai gali pasinaudoti keliavimo alternatyvomis, jei kelionė automobiliu (į tai įskaičiuojamas ir stovėjimo apmokėjimas) jiems atrodo pernelyg brangi.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taip, užteks visur tikėtis nemokamo stovėjimo. Viešasis transportas, taksi, automobilių dalijimosi paslaugos mokamos, kodėl kitoks turėtų būti stovėjimas? Vietoje to prie ligoninių ir panašių įstaigų galėtų būti nemokamų leidimų sistema tiems, kuriems būtina atvykti nuolatos (nežinau, gal jau ir yra), nes viena yra susimokėti už parkavimą kelioms dienoms papuolus į ligoninę dėl kokios nors planinės operacijos, kita - jeigu lankytis reikia dažnai ir nuolatos.

    Komentuoti:

Working...
X