Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zefyras
    replied
    Tame pačiame VA susidaro kamščiai ties Oslo g., įdomu kur dar reikia juostą nutiesti, kad jie išsisklaidytų...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Laisvės pr. eismas ir kamščiai dabar n kartų mažesni po VA atidarymo. Žiūrint bendrą srautą VA + Laisvės pr. tai beabejo jis didesnis nei prieš 10 metų, bet atitinkamai ir gyventojų, darbų vietų skaičius gerokai išaugo, o ne kažkoks induced demand, nes VT srautai irgi nemažėja, važinėja autobusai pilni.
    VT srautai nemažėja ar padidėjo atitinkamai pagal gyventojų skaičių? Kažkokie dvigubi standartai skaičiuojant ar ne? Pagal tamstą visuose augančiuose miestuose induced demand negali egzistuoti, nes jį galima pridengti augimu.
    P.S. Apskritai ar teisingai suvokiat pačią induced demand sąvoką? Gyventojų padidėjimas pvz. Pilaitėje - induced ar ne induced?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.05, 09:17.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Koks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius
    Laisvės pr. eismas ir kamščiai dabar n kartų mažesni po VA atidarymo. Žiūrint bendrą srautą VA + Laisvės pr. tai beabejo jis didesnis nei prieš 10 metų, bet atitinkamai ir gyventojų, darbų vietų skaičius gerokai išaugo, o ne kažkoks induced demand, nes VT srautai irgi nemažėja, važinėja autobusai pilni.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Koks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius
    Ai nu tiksliai. Visas tranzitas gi turi važiuoti miesto gatvėmis, o ne aplinkkeliais. Kamščiai aplinkkelyje nelygūs kamščiams mieste tik todėl, kad beveik visas eismas važiuoja ne į Vilnių, bet aplink jį. VA atlieka tranzitinę funkciją, kaip ir Gariūnų/Oslo/Tūkstantmečio/Minsko pl.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Man tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??

    https://madeinvilnius.lt/transportas...zinti-spustis/

    Kodel madeinvilnius tokius dalykus skaldo i du skirtingus atsakymus?
    Man atrodo, čia reiktų truputį labiau iškristalizuot gero VT tikslus. Geras VT savaime nereiškia spūsčių mažinomo. Ir tai nėra ir neturi būti pagrindinis gero VT tikslas. Žinoma, geras VT yra būtinas kamščių mažinimo enableris.

    Gero VT tikslas, visų pirma, yra galimybė užtikrinti efektyvias keliones mieste, kaip vieną iš core keliavimo būdų (lietuviškais terminais kalbant, "alternatvų"). Man/tau važiuojant greitu, patogiu ir tyliu tramvajumi su full priority eisme, skersai miestą 8 valandą ryto, nestringant kamščiuose, tikriausiai nebus aktualu ar įdomu, ar kokiame nors Pilaitės pr. tuo metu stovės tūkstančio laužų eilė, kurių viduje sėdintys barankos sukiotojai bambės dėl "baisių kamščių". Esmė, kad tie bambantys barankos sukiotojai turėtų viable pasirinkimą keliauti tuo pačiu tramvajumi. Dabar tokio pasirinkimo iš esmės nėra.

    Antrinis gero VT vaidmuo, arba enableris, gali būti galimybė mažinti spūstis, bet čia jau kitas žingsnis, kuris gali būti, bet gali ir nebūti. Tas priklausys nuo to, ko norės valdžia ir visuomenė. Ir tas galimas žingsnis reištų viena - tikslinius privačių mašinų eismo ribojimus. Tai gali būti papildomas apmokestinimas už važiavimą į centrą, parkavimo branginimas, įvairius kiti sharp ir blunt instrumentai, push ir pull faktoriai, kurie seniai veikia visoje eilėje miestų nuo Singapūro iki Stockholmo. Tai geras VT šitame visame paveiksle būtų tik vienas iš pull faktorių. Visgi tai priklausys nuo politikos ir, jeigu atvirai, man tai rūpi ne taip jau smarkiai, skirtingai, nei gero VT egzistavimas.

    Tai dėl to aš siūlyčiau nesuplakti šitų dviejų dalykų ir nepozicionuoti VT pagrindinės funkcijos kaip "kamščių mažinomo", nes pagrindinis VT tikslas yra geros ir patogios kelionės mieste tiems, kas nori turėti tokią galimybę, o ne problemų sprendimas ir patogumo gerinimas tiems, kas renkasi tose problemose dalyvauti ir jas didinti tiek sau, tiek kitiems.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Koks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
    Pagal tokią logiką ne VA, bet 1 požeminė perėja viską išsprendė. Tai gal visur padarom požeminės ir gyvensime be kamščių?
    Po VA atidarymo Justiniškių g. ir Laisvės pr. galima sakyti nebeliko tikrų kamščių. Bet visada atsiras žuviagalvių greitai pamirštančių kas anksčiau ten dėjosi.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
    Kokiu būdu tada ir už to šviesoforo būdavo kamštis? Arba jūsų atmintis skylėta, arba tiesiog kliedit.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Man tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??
    Todėl, kad suorganizuoti apklausą, galimybių studiją ar kitą popierių užima laiko. Po to reikia išanalizuoti jos rezultatus, tai užima laiko. Po to reikia su jos rezultatais supažindinti visuomenę ir sužinoti jos nuom
    Oj, kadencija pasibaigė.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Man tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??

    https://madeinvilnius.lt/transportas...zinti-spustis/

    Kodel madeinvilnius tokius dalykus skaldo i du skirtingus atsakymus?

    Click image for larger version

Name:	same-picture.png
Views:	253
Size:	832,7 kB
ID:	2198883

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
    Iki VA atidarymo Laisvės pr. kamštis būdavo nuo lazdynų tilto iki Mados.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Aš, kaip Karoliniškių gyventojas, sakau, kad srautai Laisvės pr. žymiai sumažėjo ir dabar juo galima laisvai pravažiuoti nuo Lazdynų tilto iki Spaudos rūmų. Riedi sau ramiai ir viskas. Prieš VA kamštis būdavo nuo Merkurijaus.
    Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

    Dar visiškai pritariu dėl tramvajaus komentaro, iš esmės esant tramvajaus bėgiams tos A juostos nereikalingos, ir nieko platinti nereikia.
    Kolegos koks dar tramvajus. Vilnius nesimaudo piniguose, kaip Barnaulas, Angarskas arba Komsomolskas kad turėtų savo tramvajų.
    Užpirko šprotobusų su pamažintu sėdimų vietų skaičiumi ir aiškiu naratyvu persėsti į automobilius.
    Paskutinis taisė Donidavu; 2025.05.04, 11:11.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas kur man galai nesueina, tai kai diskutuojama, kad juostų kiekis didins automobilizaciją kai dalis tų jtiesiamų uostų būtų skirta būtent VT.
    ...būtent VT ir dviračių tinklo plėtrai.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Ir net ne iki pat Pylimo g., kur jungtis būtų ypač naudinga. Gal šios gatvės reljefas tam ir nėra labai idealus, bet verta nepamiršti, kad 86 yra sėkmingai kursavęs tiek viena kryptimi, tiek kita – ir dar žiemos laiku.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Naugarduko g. važiuoja 73 autobusas
    Ir net du kartus per valandą.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Naugarduko g. važiuoja 73 autobusas

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
    Tai taip, čia nebus niekam kad autobusas privažiuos prie pat durų, nors rekomendacijos šiaip yra kad kelias iki stotelės nebūtų ilgesnis nei pusė kilometro arba penkios minutės kelio. Čia iš principo ir galėtų pasitarnauti mikromobilumo priemonės. Bet kai kur VT visiškai neišspręstas, pvz. nesuprantu kodėl nebėra jokios linijos Naugarduko g., Užupyje VT tėra viena kryptimi, o Paupyje išvis nėra jokio.
    Man pavyzdžiui kasdien reikia iš Antakalnio keliauti link Rotušės, tai aš jau žinau, kad greičiausia yra nuo Kalnų parko persėsti ant oranžinio dviračio. Kita vertus, jei Maironio gatve autobusas kursuotų kas 5 minutes, gal galėčiau ir pasinaudoti persėdimu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
    Dabar į Riovonius paleis 123 tai bėda lyg ir išsispręs.
    Dėl be persėdimo jau rašiau ankščiau. Galima sukurti patogius persėdimus ir gauti gerą dažnį, o kad tai padaryti be persėdimo, tai geram dažniui kiekviename maršrute reikės žymiai daugiau autobusų ar kitos TP. Pvz: Ryga atidarė naujus tramvajaus maršrutus tam, kad be persėdimo pasiekti taškus. Rezultatas = geriausiu atveju tramvajus važiuoja kas 30 min!!!

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
    Tai čia gi standartinės situacijos.
    Lazdynuose iki troleibuso ar G2 irgi pėdinti 1,1 km reikia ir nieko.
    Prie transporto mazgų ne tokia didelė dalis gyventojų gyvena ar dirba/mokosi.

    Komentuoti:

Working...
X