
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Tame pačiame VA susidaro kamščiai ties Oslo g., įdomu kur dar reikia juostą nutiesti, kad jie išsisklaidytų...
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Laisvės pr. eismas ir kamščiai dabar n kartų mažesni po VA atidarymo. Žiūrint bendrą srautą VA + Laisvės pr. tai beabejo jis didesnis nei prieš 10 metų, bet atitinkamai ir gyventojų, darbų vietų skaičius gerokai išaugo, o ne kažkoks induced demand, nes VT srautai irgi nemažėja, važinėja autobusai pilni.
P.S. Apskritai ar teisingai suvokiat pačią induced demand sąvoką? Gyventojų padidėjimas pvz. Pilaitėje - induced ar ne induced?Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.05, 09:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKoks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKoks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąMan tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??
https://madeinvilnius.lt/transportas...zinti-spustis/
Kodel madeinvilnius tokius dalykus skaldo i du skirtingus atsakymus?
Gero VT tikslas, visų pirma, yra galimybė užtikrinti efektyvias keliones mieste, kaip vieną iš core keliavimo būdų (lietuviškais terminais kalbant, "alternatvų"). Man/tau važiuojant greitu, patogiu ir tyliu tramvajumi su full priority eisme, skersai miestą 8 valandą ryto, nestringant kamščiuose, tikriausiai nebus aktualu ar įdomu, ar kokiame nors Pilaitės pr. tuo metu stovės tūkstančio laužų eilė, kurių viduje sėdintys barankos sukiotojai bambės dėl "baisių kamščių". Esmė, kad tie bambantys barankos sukiotojai turėtų viable pasirinkimą keliauti tuo pačiu tramvajumi. Dabar tokio pasirinkimo iš esmės nėra.
Antrinis gero VT vaidmuo, arba enableris, gali būti galimybė mažinti spūstis, bet čia jau kitas žingsnis, kuris gali būti, bet gali ir nebūti. Tas priklausys nuo to, ko norės valdžia ir visuomenė. Ir tas galimas žingsnis reištų viena - tikslinius privačių mašinų eismo ribojimus. Tai gali būti papildomas apmokestinimas už važiavimą į centrą, parkavimo branginimas, įvairius kiti sharp ir blunt instrumentai, push ir pull faktoriai, kurie seniai veikia visoje eilėje miestų nuo Singapūro iki Stockholmo. Tai geras VT šitame visame paveiksle būtų tik vienas iš pull faktorių. Visgi tai priklausys nuo politikos ir, jeigu atvirai, man tai rūpi ne taip jau smarkiai, skirtingai, nei gero VT egzistavimas.
Tai dėl to aš siūlyčiau nesuplakti šitų dviejų dalykų ir nepozicionuoti VT pagrindinės funkcijos kaip "kamščių mažinomo", nes pagrindinis VT tikslas yra geros ir patogios kelionės mieste tiems, kas nori turėti tokią galimybę, o ne problemų sprendimas ir patogumo gerinimas tiems, kas renkasi tose problemose dalyvauti ir jas didinti tiek sau, tiek kitiems.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Koks siauroprotiškumas ginčytis nuo kur buvo kamščiai Laisvės prospekte, kai ir beždžionei aišku, kad šalia nutiesta 6 juostų automagistralė perims sau srautus. Akivaizdu, kad ir srautai ta magistrale ženkliai išaugo ir Laisvės prospektu toks kiekis niekaip nebepravažiuotų. Suma sumarum per abi jungtis automobilių apytiksliai padvigubėjo, kai kelionių VT sumažėjo. Kas čia, jei ne Induced demand? O jau tokie teiginiai, kad turėkit sau tas A juostas, bet automobiliams duokit ne mažiau 4 juostų, tai ir yra tikrų tikriausias NIMBY - tik nelyskit prie mano įpročių, nes netikiu, kad VT mažins kamščius
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
Po VA atidarymo Justiniškių g. ir Laisvės pr. galima sakyti nebeliko tikrų kamščių. Bet visada atsiras žuviagalvių greitai pamirštančių kas anksčiau ten dėjosi.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąMan tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??
Oj, kadencija pasibaigė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man tokios lochiskos apklausos jau biski nusibodo. Visi jau senu seniausiai zinom atsakyma kas ir kaip gali mazinti spustys, bet aisku visi nori i tai ziureti pro labai maza prizme kad spustys mazinti yra vienintelis budas - platinti gatves, didinti "pralaiduma" etc...Kokie dar "lochai" ir "ubagai" dar naudosis VT kad meginti mazinti spustis mieste, ka jus debilai??
https://madeinvilnius.lt/transportas...zinti-spustis/
Kodel madeinvilnius tokius dalykus skaldo i du skirtingus atsakymus?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kamsciai nuo Merkurijaus buvo iki Lidlo, nes ten buvo pesciuju sviesoforas, vietoj kurio dabar pozemine pereja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Aš, kaip Karoliniškių gyventojas, sakau, kad srautai Laisvės pr. žymiai sumažėjo ir dabar juo galima laisvai pravažiuoti nuo Lazdynų tilto iki Spaudos rūmų. Riedi sau ramiai ir viskas. Prieš VA kamštis būdavo nuo Merkurijaus.
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Dar visiškai pritariu dėl tramvajaus komentaro, iš esmės esant tramvajaus bėgiams tos A juostos nereikalingos, ir nieko platinti nereikia.
Užpirko šprotobusų su pamažintu sėdimų vietų skaičiumi ir aiškiu naratyvu persėsti į automobilius.Paskutinis taisė Donidavu; 2025.05.04, 11:11.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKitas dalykas kur man galai nesueina, tai kai diskutuojama, kad juostų kiekis didins automobilizaciją kai dalis tų jtiesiamų uostų būtų skirta būtent VT.
Komentuoti:
-
Ir net ne iki pat Pylimo g., kur jungtis būtų ypač naudinga. Gal šios gatvės reljefas tam ir nėra labai idealus, bet verta nepamiršti, kad 86 yra sėkmingai kursavęs tiek viena kryptimi, tiek kita – ir dar žiemos laiku.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNaugarduko g. važiuoja 73 autobusas
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
Man pavyzdžiui kasdien reikia iš Antakalnio keliauti link Rotušės, tai aš jau žinau, kad greičiausia yra nuo Kalnų parko persėsti ant oranžinio dviračio. Kita vertus, jei Maironio gatve autobusas kursuotų kas 5 minutes, gal galėčiau ir pasinaudoti persėdimu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
Dėl be persėdimo jau rašiau ankščiau. Galima sukurti patogius persėdimus ir gauti gerą dažnį, o kad tai padaryti be persėdimo, tai geram dažniui kiekviename maršrute reikės žymiai daugiau autobusų ar kitos TP. Pvz: Ryga atidarė naujus tramvajaus maršrutus tam, kad be persėdimo pasiekti taškus. Rezultatas = geriausiu atveju tramvajus važiuoja kas 30 min!!!
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Mano anuometinė pana turėjo kaskart pėdinti nuo Riovonių stotelės kilometrą iki namo Riovonių viduryje. Vienas draugas mokėsi Salamoj, tai eidavo 700 m nuo Asanavičiūtės g. galo iki žiedo, persėdinėjo Narbuto stotelėj, o kitam gale 400 m nuo Reformatų arba Mo muziejaus stotelės iki mokyklos. Tai tipiška, VT tik retais atvejais veža be persėdimų nuo durų iki durų.
Lazdynuose iki troleibuso ar G2 irgi pėdinti 1,1 km reikia ir nieko.
Prie transporto mazgų ne tokia didelė dalis gyventojų gyvena ar dirba/mokosi.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: