Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

    VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.
    Šiaip Tarandės lyginimas su Karoliniškėm yra klaidingas. Sovietinius daugiabučių rajonus reiktų lyginti su sovietiniais priemiesčiais. Tuo tarpu nepriklausomybės priemiesčius su nepriklausomybės daugiabučiais. Manau tikslesnis Karoliniškių palyginimas būtu su Dvarčioniais, o Tarandės su Technopolio daugiabučiais.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

    P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.
    Tai žiūrim pavyzdį, yra P&R aikštelė prie Outleto. Imtasi daryti A juostą Narbuto gatvėje. Dar ne tramvajus, bet vis šis tas. Net tiems patiems Tarandiškiams pakeliui. Bet... genocido daryti negalima, tai A juosta netelpa. Klausimas. Kiek metų statybų ir kiek kompromisų, skandalų, merų rinkimų ir stovėjimo kamštyje bežiūtint į rūkančius statybininkus praeis, kol turėsim bent vieną liniją ir vienam priemiesčiui nebeliks pasiteisinimo, kad jam nepakankamai gera pasiūla? Ai jo, gi kažkam reiks ne į centrą, o į ptiešingą miesto galą, tai dar palausim antros ar penktos linijos...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.03, 12:00.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai
    Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

    P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

    Kas tas VBS nežinau.
    Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

    VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

    Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.
    Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
    "Merai" daugiau rūpinasi, kad BMW iš Šeškinės važiuotų iki Gedimino pr. ministerijos ir turėtų kur nemokamai parkuotis.
    Beje mano geras pažįstamas taip važinėja jau 25 metus.
    Ir kuo čia dėtas koks nors dažnas salininkietis, kuris "mieste" būna vos kelis kart per metus?

    Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario
    Tai kad nelabai kemšasi būtent šiose kryptyse. Pats kasdien ir net dažniau važinėjau iki pandemijos. Šiaurinės kryptys kur kas labiau tragiškesnės. Draugas iš namų Bajoruose tiesiai į kamštį įvažiuoja literaliai, nors prieš 10-metį buvo gana laisva.
    Beje, mistika tame, kad įvažiavimai čia į miestą kemšasi vakarinio piko metu. "Kaimiečiai" važiuoja į teatrus?
    Paskutinis taisė Sula; 2023.12.03, 11:32.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.
    NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

    Kas tas VBS nežinau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės
    Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

    Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    - Tu šneki nesąmones.
    - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
    - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
    - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
    - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

    Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?
    Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.
    - Tu šneki nesąmones.
    - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
    - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
    - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
    - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

    Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.
    Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš, dar kartą kartoju, nebenoriu remti išlepusių turtuolių kaip subsiduodamas jiems viešąjį transportą, taip ir pateikdamas jiems kelius užkimšimui.
    O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.
    Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?
    Aš, dar kartą kartoju, nebenoriu remti išlepusių turtuolių kaip subsiduodamas jiems viešąjį transportą, taip ir pateikdamas jiems kelius užkimšimui.
    O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
    Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
    O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Akivaizdu, kad nesi gyvenęs ar buvęs normaliame Europos mieste. Siūlyčiau nuvažiuoti į bet kurį Vilniaus dydžio miestą kad ir kokioje Vokietijoje ir pasivažinėti ten būtent piko metu ir palyginti su Vilniumi. Iš kurios kad ir kokio Dusseldorf tankiai apgyvendintos vietos reikia automobilio norint nuvažiuoti į centrą tavo manymu? Pasižaisk su Google Maps ir parašyk čia.
    Tai ir Vilniuje iš principo nereiks. Bet iki tramvajaus ar metro stotelės visur teks pasivaikščioti. Net ir iki autobuso, kuria tikėtina ratais kvadratais veš iki bėgių. Ir paprasčiau bei greičiau bus nueiti iki tos stotelės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Ir tai, kad jie aukoja dalį mano, kaip miestiečio, komforto, užkimšdami man kelius. Jau gal penktą kartą tą kartoju, negi problemos su skaitymu?



    Gal pilnai ir neatsikimštų, bet RYŠKIAI pagerėtų.
    Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?

    Man rodos ryškiai pervertini kiek kaimiečiai užkišt miestą. Prieš gerus 15 metų priemiesčių buvo tik užuominos. O kamščiai ėjo pilnu tempu. Dabar su dar geresne ekonomine situacija nei prieškriziniais laikais miestiečiai laisvai užpildys gatves.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
    Kai nebelieka ką atsakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kodėl visur tokie kamščiai? VT yra tik vienas iš susisiekimo būdų ir nebus taip, kad tramvajus pro kiekvieno kiemą pravažiuotų.
    Akivaizdu, kad nesi gyvenęs ar buvęs normaliame Europos mieste. Siūlyčiau nuvažiuoti į bet kurį Vilniaus dydžio miestą kad ir kokioje Vokietijoje ir pasivažinėti ten būtent piko metu ir palyginti su Vilniumi. Iš kurios kad ir kokio Dusseldorf tankiai apgyvendintos vietos reikia automobilio norint nuvažiuoti į centrą tavo manymu? Pasižaisk su Google Maps ir parašyk čia.

    Komentuoti:

Working...
X