Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.
P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.03, 12:00.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai
P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html
Kas tas VBS nežinau.
VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.
Komentuoti:
-
Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.
Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
Beje mano geras pažįstamas taip važinėja jau 25 metus.
Ir kuo čia dėtas koks nors dažnas salininkietis, kuris "mieste" būna vos kelis kart per metus?
Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario
Beje, mistika tame, kad įvažiavimai čia į miestą kemšasi vakarinio piko metu. "Kaimiečiai" važiuoja į teatrus?Paskutinis taisė Sula; 2023.12.03, 11:32.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.
Kas tas VBS nežinau.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės
Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
- Tu šneki nesąmones.
- Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
- Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
- Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
- Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.
Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.
- Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
- Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
- Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
- Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.
Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš, dar kartą kartoju, nebenoriu remti išlepusių turtuolių kaip subsiduodamas jiems viešąjį transportą, taip ir pateikdamas jiems kelius užkimšimui.
O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?
O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad nesi gyvenęs ar buvęs normaliame Europos mieste. Siūlyčiau nuvažiuoti į bet kurį Vilniaus dydžio miestą kad ir kokioje Vokietijoje ir pasivažinėti ten būtent piko metu ir palyginti su Vilniumi. Iš kurios kad ir kokio Dusseldorf tankiai apgyvendintos vietos reikia automobilio norint nuvažiuoti į centrą tavo manymu? Pasižaisk su Google Maps ir parašyk čia.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir tai, kad jie aukoja dalį mano, kaip miestiečio, komforto, užkimšdami man kelius. Jau gal penktą kartą tą kartoju, negi problemos su skaitymu?
Gal pilnai ir neatsikimštų, bet RYŠKIAI pagerėtų.
Man rodos ryškiai pervertini kiek kaimiečiai užkišt miestą. Prieš gerus 15 metų priemiesčių buvo tik užuominos. O kamščiai ėjo pilnu tempu. Dabar su dar geresne ekonomine situacija nei prieškriziniais laikais miestiečiai laisvai užpildys gatves.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl visur tokie kamščiai? VT yra tik vienas iš susisiekimo būdų ir nebus taip, kad tramvajus pro kiekvieno kiemą pravažiuotų.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: