Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jei senamiesčio gyventojams už įvažiavimą reiktų mokėt tiek pat, kiek lankytojams, visiškai aišku, kokia būtų jų nuomonė apie tokius "pokičius". Na, ir šiaip, dabartinė praktika su mokamu parkavimu yra ta, kad mokamų zonų gyventojams yra lengvatos. Pirma mašina per būstą praktiškai dykai, antra pigiai. Įvedus mokestį už įvažiavimą galima būtų taikyti analogiją su mokamu parkavimu.
    Tai dabartinė praktika su parkavimu yra ydinga. Nereikėtu jos perkelti ir įvažiavimo mokesčiui.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Tik papildomai reikėtų pradėti taikyti buto ploto ir registruotų gyventojų santykio ribas. Gal net ir visokius svečių namus pradėt laikyti svečių namais.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kodėl jiems nemokama?
    Jei senamiesčio gyventojams už įvažiavimą reiktų mokėt tiek pat, kiek lankytojams, visiškai aišku, kokia būtų jų nuomonė apie tokius "pokičius". Na, ir šiaip, dabartinė praktika su mokamu parkavimu yra ta, kad mokamų zonų gyventojams yra lengvatos. Pirma mašina per būstą praktiškai dykai, antra pigiai. Įvedus mokestį už įvažiavimą galima būtų taikyti analogiją su mokamu parkavimu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
    O kodėl jiems nemokama?

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    "Vidutinis" vilnietis:
    - Dvi-ra KUO?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tame ir bėda, jog vidutinis vilnietis negyvena tame senamiestyje ir šis tėra tik butelio kakliukas pakeliui iš Jeruzalės į Kirtimus
    Esu važinėjęs į darbą nuo Kuro Aparatūros iki tuometinio Hrono. Jei būtų reikėję važiuoti nuo Jeruzalės - tiek mane būtų ir matę
    O tada - dviratuku, per Senamiestį, į Pelesos g. ir į D&G įkalnę link oro uosto; nuo ten jau netoli.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
    Tai tame ir bėda, jog vidutinis vilnietis negyvena tame senamiestyje ir šis tėra tik butelio kakliukas pakeliui iš Jeruzalės į Kirtimus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

    Jeigu „vidutinius“ žmones apskaičiuojam pagal Facebooko komentarus, tai gal taip. Šiaip, ne.
    Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Vidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtown
    Jeigu „vidutinius“ žmones apskaičiuojam pagal Facebooko komentarus, tai gal taip. Šiaip, ne.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".
    Vidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtown

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.



    https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
    greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.

    Parisians voted in a referendum on Sunday to pedestrianise a further 500 of the city's streets, giving fresh momentum to efforts by the French capital's left-leaning town hall to curb car usage and improve air quality.

    Some 65.96% of Parisians voted in favour of the measure, while 34.04% rejected it, official results showed.
    https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.03.24, 18:09.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1742597004208.jpg
Views:	744
Size:	175,2 kB
ID:	2190025

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
    Sklypas komercinei veiklai be pastatų yra daug lengviau paimti nei kaip jūs sakėte daugiabutį.

    Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.

    Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
    Yra labai lengva pratęsti. Pratesi 50 metrų per pievą tiesiai justiniškių gatvę, tada suki perkunkiemio gatvėn ir važiuoji iki DEPO, už depo jau yra autobusų žiedas, jį galima panaudoti troleibusams. Perkūnkiemio gatvės platinti nereikia, ten ir taip yra vietos bent 2+1 juostoms. Dar jeigu labai yra noro, galima sukti link tarandės, bet ten jau reikės tiesti gatves nes dabar jos egzistuoja tik plane.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
    Aha, perkelti darželį kai gautas SLD.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Katedros ir Rotušės aikštės.
    Čia jau senamiestis, o ne centras. Turiu įtarimą, kad eilinę darbo dieną daug daugiau žmonių turi reikalų šalia 3g maršruto esančiuose centro objektuose nei Katedros ar Rotušės aikštėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
    Katedros ir Rotušės aikštės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?

    Komentuoti:

Working...
X