Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Dar kartą - siurbia gatvių asfaltavimą (kad ir kartais 50 ant 50), gatvių valymą žiemą, nuostolingą viešąjį transportą, bet tai dar būtų nieko - blogiausia kad būtent jie dažniausiai užkiša magistralines miesto gatves rytais ir vakarais, keldami didelių nepatogumų kitiems miesto gyventojams. Vien jų sukelti kamščiai/tarša niekada nebus kompensuota jokiais jų sumokėtais mokesčiais. Ir viskas dėl jų noro naudotis miesto privalumais gyvenant faktiškai kaime.
    Šiaip Vilniaus kamščiai juokingi lyginant su Europos miestais (nes ten gyvenančių priemiesčiuose procentaliai dar daugiau). Turbūt nebūtų tiek ir individualių namų statybų, jei susisiekimas būtų iš tikrųjų labai komplikuotas. Tai VT problemos tikrai ne dėl to, kad ne 100% gyventojų sėdi šeškinėse ir fabuose.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Daugiau suneša, bet dar daugiau gauna net skaičiuojant per capita. Suprasčiau, jei tarandėje būtų gatvės apšviestos, su šaligatviais, dviračių takais ir pan. kaip yra vakaruose tokiuose rajonuose, tada jūsų teiginiuose būtų logikos, bet kai ten tik laukai, tai realiai nieko ir nesiurbia iš miesto.
    Dar kartą - siurbia gatvių asfaltavimą (kad ir kartais 50 ant 50), gatvių valymą žiemą, nuostolingą viešąjį transportą, bet tai dar būtų nieko - blogiausia kad būtent jie dažniausiai užkiša magistralines miesto gatves rytais ir vakarais, keldami didelių nepatogumų kitiems miesto gyventojams. Vien jų sukelti kamščiai/tarša niekada nebus kompensuota jokiais jų sumokėtais mokesčiais. Ir viskas dėl jų noro naudotis miesto privalumais gyvenant faktiškai kaime.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Dėl to savo pavyzdyje ir kalbėjau tik apie dirbančius - Karoliniškėse vs Tarandėje. Ir karoliniškiečiai, net skaičiuojant labai į jūsų pusę, suneša mokesčių vienam kvadratiniam infrastruktūros metrui kelis kartus daugiau mokesčių nei tarandiečiai.
    ​​
    Daugiau suneša, bet dar daugiau gauna net skaičiuojant per capita. Suprasčiau, jei tarandėje būtų gatvės apšviestos, su šaligatviais, dviračių takais ir pan. kaip yra vakaruose tokiuose rajonuose, tada jūsų teiginiuose būtų logikos, bet kai ten tik laukai, tai realiai nieko ir nesiurbia iš miesto.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nemaža dalis karoliniškių gyventojų yra pensininkai, kurie apskritai nemoka mokesčių
    Dėl to savo pavyzdyje ir kalbėjau tik apie dirbančius - Karoliniškėse vs Tarandėje. Ir karoliniškiečiai, net skaičiuojant labai į jūsų pusę, suneša mokesčių vienam kvadratiniam infrastruktūros metrui kelis kartus daugiau mokesčių nei tarandiečiai.
    ​​

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    priemiesčiai yra viso miesto siurbėlės, nesvarbu, kaip jūs tą vartysite ar dangstysitės pensininkais. Lietuvoje didžioji dalis žmonių gyvena daugiabučiuose. Supuvusių troleibusų nebe tiek ir daug belikę, tik kai iš mašinos neišlipama (nes priemiestyje nėra apskritai normaliai funkcionuojančio VT), tai tokie ir komentarai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Labai sudėtinga paskaičiuoti, o ir mano iliustracijai to visai nereikia.
    Kai norisi pailiustruoti pritempiant prie savo argumentų, o ne nagrinėti problemą, tai taip.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Labai sudėtinga paskaičiuoti, o ir mano iliustracijai to visai nereikia. Na, galit (jei jums taip labiau patinka) dauginti Tarandės rodiklį iš dviejų - vistiek gaunasi didžiulis skirtumas. Aš jau net nekalbu apie tai, kad aš ir taip skaičiavau labai oponento naudai, toli gražu ne visi gyvenantys Tarandėje uždirba tokias sumas, kaip ir toli gražu ne visi gyvenantys Karoliniškėse uždirba tik vidurkį. Nėra taip kad visi daugiau uždirbantys žmonės automatiškai perka namą viduryje laukų. Aš pvz, uždirbu ryškiai daugiau už vidurkį, bet gyvenu sename daugiabučių rajone ir apie savo namą net negalvoju. Man labai patinka galimybė pėsčiom nueiti iki centro. Nenoriu dėl bet kokios smulkmenos sėsti į automobilį.
    Ir tai IMHO būtų labai gerai. Ar geriau kai dabar visi iš už miesto per kamščius brukasi į miesto centrą? Kaip atrodo dangoraižių miestelis darbo valandomis (arba Akropolis po darbo valandų) gi tikriausiai matėte.
    Nemaža dalis karoliniškių gyventojų yra pensininkai, kurie apskritai nemoka mokesčių, tai realus sumokamo GPM skirtumas yra milžiniškas, ypač dar įvertinus, kad sovietiniuose rajonuose gyventojų mažėja, o naujuose daugėja. Manau kur nors vakaruose tokių didelių skirtumų kaip pas mus nėra. Realiai tie priemiesčiai investicijų į infrastruktūrą ar jos išlaikymą gauna nedaug ir beveik viską daro savo lėšomis, tai šiuo atveju net nesvarbu tas tankis ar teorinis efektyvumas, kai mažai kas daroma. Beje, Vilniuje procentas žmonių gyvenačių daugiabučiuose kur kas didesnis nei kitose šalyse, tai čia irgi truputį juokingai skamba, kad priemiesčiai kalti dėl to, kad mieste važinėja supuvę troleibusai ar namai nerenovuoti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.01, 13:24.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reiktų pradėt nuo NPD taikymo išsiaiškinus atlyginimų rėžius. O ne aklai imti vidurkį.
    Labai sudėtinga paskaičiuoti, o ir mano iliustracijai to visai nereikia. Na, galit (jei jums taip labiau patinka) dauginti Tarandės rodiklį iš dviejų - vistiek gaunasi didžiulis skirtumas. Aš jau net nekalbu apie tai, kad aš ir taip skaičiavau labai oponento naudai, toli gražu ne visi gyvenantys Tarandėje uždirba tokias sumas, kaip ir toli gražu ne visi gyvenantys Karoliniškėse uždirba tik vidurkį. Nėra taip kad visi daugiau uždirbantys žmonės automatiškai perka namą viduryje laukų. Aš pvz, uždirbu ryškiai daugiau už vidurkį, bet gyvenu sename daugiabučių rajone ir apie savo namą net negalvoju. Man labai patinka galimybė pėsčiom nueiti iki centro. Nenoriu dėl bet kokios smulkmenos sėsti į automobilį.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir dar labiau paskatinti verslo kėlimąsi į priemiesičus.
    Ir tai IMHO būtų labai gerai. Ar geriau kai dabar visi iš už miesto per kamščius brukasi į miesto centrą? Kaip atrodo dangoraižių miestelis darbo valandomis (arba Akropolis po darbo valandų) gi tikriausiai matėte.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Mano skaičiai remiasi oficialia Lietuvos statistika. Tai nėra niekuo neparemti skaičiai. Taip, jie nėra vienareikšmiai, ten yra vietos interpretacijoms, bet apie jas ir reikėtų kalbėti, jei skaičiai nepatinka, o ne tiesiog "pieno riebumas" ir atmetam nepasigilinę.
    Reiktų pradėt nuo NPD taikymo išsiaiškinus atlyginimų rėžius. O ne aklai imti vidurkį.


    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Sukasti gal nereikėtų, bet vienokia ar kitokia forma apmokestinti, kad ir per brangų parkingą priregistruotiems ne Vilniuje, nepakenktų. Arba kokią nors "vilniečio vinjetę" įvedant, nežinau. Tegul VMS sprendžia.
    Ir dar labiau paskatinti verslo kėlimąsi į priemiesičus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Niekuo neparemti skaičiai yra blogiau nei jokių skaičių.
    Mano skaičiai remiasi oficialia Lietuvos statistika. Tai nėra niekuo neparemti skaičiai. Taip, jie nėra vienareikšmiai, ten yra vietos interpretacijoms, bet apie jas ir reikėtų kalbėti, jei skaičiai nepatinka, o ne tiesiog "pieno riebumas" ir atmetam nepasigilinę.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jei kažkas bando sakyti, kad Tarandė negauna absoliučiai nieko, tai tokia pat nesąmonė, kaip GPM traukimas iš velnias žino kur.
    Lettered viršuje sakė kad nieko negauna. Jam ir oponavau.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Privažiuoja drožt miestiečių gatvių ne tik iš Tarandžių, bet ir iš visokių maišiagalų, trakų ir nemenčinių. Kurie išvis GPM Vilniui nemoka. Ką darom? Sukasam įvažiavimus?
    Sukasti gal nereikėtų, bet vienokia ar kitokia forma apmokestinti, kad ir per brangų parkingą priregistruotiems ne Vilniuje, nepakenktų. Arba kokią nors "vilniečio vinjetę" įvedant, nežinau. Tegul VMS sprendžia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Momentas tame, kad tuo Laisvės pr. (o tuo pačiu Ukmergės prospektu, Antakalnio gatve) daugiausiai tie privažiavę ir naudojasi. Ir asfaltuojamos tos gatvės pagrinde dėl jų. O po to dar forume piktinasi, kad ko čia Vilniuje magistralinės gatvės asfaltuojamos, o pas mus Tarandėje ne. Dėl jūsų, brangieji, jos ir yra taip dažnai asfaltuojamos.
    Tai pradžiai pasinaikinkite ir kiemų aikšteles, kam jos Jums, jei taip prospektas nereikalingas. Bus daugiau žalumos, ekologijos

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Momentas tame, kad tuo Laisvės pr. (o tuo pačiu Ukmergės prospektu, Antakalnio gatve) daugiausiai tie privažiavę ir naudojasi. Ir asfaltuojamos tos gatvės pagrinde dėl jų. O po to dar forume piktinasi, kad ko čia Vilniuje magistralinės gatvės asfaltuojamos, o pas mus Tarandėje ne. Dėl jūsų, brangieji, jos ir yra taip dažnai asfaltuojamos.
    Privažiuoja drožt miestiečių gatvių ne tik iš Tarandžių, bet ir iš visokių maišiagalų, trakų ir nemenčinių. Kurie išvis GPM Vilniui nemoka. Ką darom? Sukasam įvažiavimus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Viskas tuo pasakyta. Man nepatinka skaičiai dėl to kad nepatinka, nors geresnių neturiu.
    Niekuo neparemti skaičiai yra blogiau nei jokių skaičių.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    "Spėju". Man patinka. Elektrą irgi gauna per lokalius generatorius?
    Ar savivaldybė finansuoja ESO ar Litgrid?

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Bet tie dalykai yra ir jie subsiduojami mokesčių mokėtojų. Dėl to sakyti kad iš mokesčių mokėtojų tarandiečiai nieko negauna (o matai, karoliniškiečiai gauna) yra melas.
    Aš sakau, kad gauna proporcingai. Jei kažkas bando sakyti, kad Tarandė negauna absoliučiai nieko, tai tokia pat nesąmonė, kaip GPM traukimas iš velnias žino kur.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    Kiek žmonių naudojasi Laisvės pr. kasdien ? O kiek naudojasi kuria nors "pagrindine" kaimo gatve ? Dar bus klausimų?
    Momentas tame, kad tuo Laisvės pr. (o tuo pačiu Ukmergės prospektu, Antakalnio gatve) daugiausiai tie privažiavę ir naudojasi. Ir asfaltuojamos tos gatvės pagrinde dėl jų. O po to dar forume piktinasi, kad ko čia Vilniuje magistralinės gatvės asfaltuojamos, o pas mus Tarandėje ne. Dėl jūsų, brangieji, jos ir yra taip dažnai asfaltuojamos.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    kokius čia briedus kalbate, mažučiai. tai visi priemiesčiai, visos tarandės net nesiekia minimalaus gyventojų tankio, kuris bent kažkiek galėtų atsverti kaštus. tai yra 30 gyv/ha. visa suburbija yra net už minimalų mažiau. susikelia "turčiai" (šiaip viena iš priežasčių, kodėl keliasi į užmiestį, o ne į centrą pavyzdžiui - mažesnė kvadrato kaina; tai kur čia turčiai ?), tada jie reikalauja socialinės ir inžinerinės infrastruktūros, susisiekimo. Tai kas ką subsidijuoja ? Tai žinoma, kad tankiau gyvenantys subsidijuoja labiau išskydusias struktūras. Kaip galima to nesuvokti ? Visi miestai dabar pasirengė bendruosius planus, kuriuose nusimatė prioritetines ir neprioritetines teritorijas. Kaip manote, kur yra prioritetinės, o kur neprioritetinės ? Taip, neprioritetinės yra užmiesčiuose, kur gyventojų tankis mažas, ir savivaldybė ten nenori įsipareigoti vystyti infrastruktūros, o ją turi sukurti vystytojas/pats naujakūrys per tai teritorijai taikomus didesnius įkainius už kiekvieną m2 (bet jų neužtenka net šaligatviam).
    Išvedžiojimai apie daugiabučių subsidijas nuo šildymo hahaha tai kas tas yra 133 mln ant visos Lietuvos ? Kapeikos. Visa tarandė vien per automobilio priklausomybę ir dėl to sukeliamas problemas (tarša, kamščiai ir t.t.) sugeneruoja tokį minusą, kad nepakaks nei 2K algos, nei 20K. tiesiog, atsipeikėkit. juk jums jau paskaičiavo abstrakčiais skaičiais. reikia lyginti lyginamus dalykus t.y. per capita. visas užmiestis yra tiesiog kaimas, ir visi tie vamzdynai, kai juos reikės rekonstruoti, kainuos tūkstančiais daugiau, lyginant santykiniais dydžiais.

    Kiek žmonių naudojasi Laisvės pr. kasdien ? O kiek naudojasi kuria nors "pagrindine" kaimo gatve ? Dar bus klausimų?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Deja neturiu jokios statistikos.
    Viskas tuo pasakyta. Man nepatinka skaičiai dėl to kad nepatinka, nors geresnių neturiu.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dėl vandens ir kanalizacijos - spėju didelė dalis Tarandės naudoja vietinius sprendimus.
    "Spėju". Man patinka. Elektrą irgi gauna per lokalius generatorius?

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    VT Tarandėje atitinkamai mažiau.
    Gatvių valymo spėju irgi daug mažiau

    50/50 gatvių asfaltavimo programa labai populiari.
    Bet tie dalykai yra ir jie subsiduojami mokesčių mokėtojų. Dėl to sakyti kad iš mokesčių mokėtojų tarandiečiai nieko negauna (o matai, karoliniškiečiai gauna) yra melas.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nors užkampiuose neretai ir gyventojai vien tik savo pinigais tvarko. Abejoju, kad Tarandė išskirtinė.
    Kol kas aš matau kad jie tik reikalauja. Visur kur prieina - forumai, Grindos, mero puslapiai. Visur kur pažiūrėsi ta prakeikta Tarandė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Karoliniškėse daroma daugiau nes ten a) daugiau gyventojų altogether b) daugiau sunešama mokesčių. Bet negalima sakyti kad ir Tarandėje nieko nedaroma, nes FYI Tarandėje už visų mokesčių mokėtojų pinigus yra:

    1. Tvarkomos gatvės (nereikia man pasakoti kad visos jos suasfaltuotos privačiai, nes tai netiesa)
    2. Valomos gatvės žiemą
    3. Važinėja visų miestiečių subsiduojamas viešasis transportas
    4. Prižiūrimos kitokios komunikacijos (tokios kaip elektra, vanduo, kanalizacija ir pan.)

    Be kita ko, nemaža dalis gatvių, kurios yra tvarkomos Karoliniškėse (o ir kituose miesto rajonuose) yra tvarkomos TIK dėl Tarandės ir kitų priemiesčių gyventojų. Tai irgi turi būti skaičiuojama iš jų sumokėtų mokesčių, kaip ir kamščiai ir kiti nepatogumai, kuriuos patiria miesto gyventojai dėl du kartus per dieną dėl jų privažiavusių SUV'ų.
    Elektra, vanduo ir t.t. prižiūrimas didele dalimi iš atitinkamų mokesčių, o ne GPM. Ar koks ESO gauna dotacijas iš savivaldybių? Dėl vandens ir kanalizacijos - spėju didelė dalis Tarandės naudoja vietinius sprendimus.

    VT Tarandėje atitinkamai mažiau. Gatvių valymo spėju irgi daug mažiau Spėju kaip ir kituose panašiuose užkampiuose smulkesnių akligatvių gyventojai dažnai metasi ant traktoriaus iškvietimo.

    50/50 gatvių asfaltavimo programa labai populiari. Nors užkampiuose neretai ir gyventojai vien tik savo pinigais tvarko. Abejoju, kad Tarandė išskirtinė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Pateikite geresnę statistiką (pvz su NPD), jeigu mano netinka. Bet patekite nors kažką, apart savo išvedžiojimų, kad viskas kas jums nepatinka yra "pieno riebumas".
    Deja neturiu jokios statistikos. O diskutuojant apie „pieno riebumą“ diskusijos baigiasi ginčais dėl spėlionių. Pavyzdžiui sakyčiau, kad Karoliniškėse GPM bus daug mažesnis dėl nemažai žmonių kuriems taikomas didelis NPD. Tuo tarpu Tarandėje, spėju, didelei daliai NPD netaikomas.

    Galima tax.lt skaičiuoklėje pažaisti kaip augant algai sumokama eksponentiškai daugiau GPM.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apie tai ir eina kalba, kad karoliniškėse bent kažkas daroma, o tarandėje visai nieko, bet jūs sakot, kad priemiesčiai, kurie moka mokesčius, bet ten niekas nedaroma, yra išlaikomi?
    Karoliniškėse daroma daugiau nes ten a) daugiau gyventojų altogether b) daugiau sunešama mokesčių. Bet negalima sakyti kad ir Tarandėje nieko nedaroma, nes FYI Tarandėje už visų mokesčių mokėtojų pinigus yra:

    1. Tvarkomos gatvės (nereikia man pasakoti kad visos jos suasfaltuotos privačiai, nes tai netiesa)
    2. Valomos gatvės žiemą
    3. Važinėja visų miestiečių subsiduojamas viešasis transportas
    4. Prižiūrimos kitokios komunikacijos (tokios kaip elektra, vanduo, kanalizacija ir pan.)

    Be kita ko, nemaža dalis gatvių, kurios yra tvarkomos Karoliniškėse (o ir kituose miesto rajonuose) yra tvarkomos TIK dėl Tarandės ir kitų priemiesčių gyventojų. Tai irgi turi būti skaičiuojama iš jų sumokėtų mokesčių, kaip ir kamščiai ir kiti nepatogumai, kuriuos patiria miesto gyventojai dėl du kartus per dieną gatves užkemšančių privažiavusių SUV'ų.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.12.01, 12:59.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Žodžiu pieno riebumas. NPD rodos irgi neįskaičiuotas?
    Pateikite geresnę statistiką (pvz su NPD), jeigu mano netinka. Bet patekite nors kažką, apart savo išvedžiojimų, kad viskas kas jums nepatinka yra "pieno riebumas".

    Komentuoti:

Working...
X