Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
    Nereikia filmuoti, pats ten vaikštau ir matau.
    Jūsų pačio video gale kai pasukate kamerą kitu kampu matosi, kaip žiede automobiliai (ir autobusas) stovi.

    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
    Nelabai. Net jeigu eiti reikia 30 min nuo parkavimo vietos, su automobiliu vis tiek būtų greičiau, nes tiesiog daug greičiau atvažiuoji iki centro.

    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
    Tai taip, čia būtų idealus variantas. Kalbėjau apie kitas galimas alternatyvas. Nes dabartinė situacija nekažką.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    visi seniausiai pakele, ne kitu atveju apie toki š. kaip GV aplamai nekas nediskutuotu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Perėja kurioj vietoj? Tas perbėgimas iš erelių gatvės į tentą nusipirkt žemių? Kamera tuomet turėtų stovėt iškart už išsukimo iš Erelių g., o ne 160 metrų iki sankryžos. Visi iškart po kameros ten spaudžia dugnais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 07:06.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
    Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.

    Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".

    Komentuoti:

Working...
X