Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.
    Sklypas komercinei veiklai be pastatų yra daug lengviau paimti nei kaip jūs sakėte daugiabutį.

    Eismas ten nėra intensyvus, maks ~15 min piko metu atsiranda eilės. Ten iš vis yra zona 30 kur niekas lakstyti neturėtų. Stovėjimo vietų ten nėra daug ir taip, bent jau legalių. Dabar ten važiuoja 5 autobusas (labai retai, bet važiuoja), taigi VT ten telpa ir esamomis sąlygomis. Antano Vienažindžio g. iš tikro yra siaura ir lengvai užsikemšanti, ten jau reikėtų architetūrinių sprendimų. bet ten vienoje pusėje yra pieva, kitoje toli nuo pastato.

    Traukinys tikrai nuvažiavo, reikėjo plėtrą daryti dar prieš rajonui įsikuriant. dabar reikia sėsti į šilumvežį ir vytis kiek įmanoma sparčiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Toje pievoje irgi sklypas jau komercinei veiklai skirtas, ten bus statomas LIDL. Tai pratęsti niekaip neišeis. O dėl Perkūnkiemo gatvės – žinoma, viskas įmanoma, bet tuomet reikės naikinti parkavimo vietas, o ir eismas joje yra labai intensyvus, tai realiai VT stovės kamštyje ryte ir vakare ten kartu su visu tuo milžinišku kiekiu mašinų.

    Mano nuomone, traukinys jau nuvažiavo, ir ten kažką padaryti reiktų radikalių ir nepopuliarių sprendimų, kurie yra visiškai neįmanomi, turint omeny, kad net kur kas paprastesnių sprendimų nesiimama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.
    Yra labai lengva pratęsti. Pratesi 50 metrų per pievą tiesiai justiniškių gatvę, tada suki perkunkiemio gatvėn ir važiuoji iki DEPO, už depo jau yra autobusų žiedas, jį galima panaudoti troleibusams. Perkūnkiemio gatvės platinti nereikia, ten ir taip yra vietos bent 2+1 juostoms. Dar jeigu labai yra noro, galima sukti link tarandės, bet ten jau reikės tiesti gatves nes dabar jos egzistuoja tik plane.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mežesnė blogybė
    Aha, perkelti darželį kai gautas SLD.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Katedros ir Rotušės aikštės.
    Čia jau senamiestis, o ne centras. Turiu įtarimą, kad eilinę darbo dieną daug daugiau žmonių turi reikalų šalia 3g maršruto esančiuose centro objektuose nei Katedros ar Rotušės aikštėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?
    Katedros ir Rotušės aikštės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.
    Kas gali būti centriau už Konstitucijos prospektą ir Lukiškes?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Manau iš perkūnkiemio greičiau Ukmergės g. važiuoti, kur ir autobusams A juostos visur yra nei ratais kvadratais po justiniškes ir viršuliškes. Pvz. 3G nuo pašilaičių iki centro atvažiuoja per 15 min., kai 7 troleibusas nuo žiedo per 30 min.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mažesnė blogybė
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 20:33.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.

    Panaši situacija su Šiaurinėmis Fabijoniškėmis, kai VT tenka rangytis siaura ir nuolat besikemšančia Vėtrungių g., užuot nutiesus Baliukevičiaus-Dzūko g. iki pat Mokslininkų g.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.03.12, 12:10.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yra vietos aplink Perkūnkiemį.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 20:34.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Tai savivaldybė gi užsidėjo varnelę kadd įvedė VT pekrūnkiemyje. T.y. paleido 5 autobusą kas 20-30 minučių važiuoti. Realiai visi eina iki skalvių žiedo arba ukmergės gatvės.

    Perkūnkiemiui 20, bet kai kurios dalys vėliau statytos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Todėl visas Perkunkiemis orientuojasi į mašinas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Vargeli vargeli… Būtų 50 km/h (arba jei neužtenka 60 km/h) greitis ir važiuotų visi ramiai autopilotą užsimetę. O dabar kažkokia parodija - 80, 50, 60, 80… Kur ten jau nuskubėsi kilometrą ar kelis pavažiavęs ant 80 - viso labo iliuzija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
    Nereikia filmuoti, pats ten vaikštau ir matau.
    Jūsų pačio video gale kai pasukate kamerą kitu kampu matosi, kaip žiede automobiliai (ir autobusas) stovi.

    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
    Nelabai. Net jeigu eiti reikia 30 min nuo parkavimo vietos, su automobiliu vis tiek būtų greičiau, nes tiesiog daug greičiau atvažiuoji iki centro.

    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
    Tai taip, čia būtų idealus variantas. Kalbėjau apie kitas galimas alternatyvas. Nes dabartinė situacija nekažką.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.

    Komentuoti:

Working...
X