Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Pasikartosiu.. tiesiog išsireiškiau dažnai forume kartojama fraze
    Jei tai būtų tiesa, tai labai daug pasakytų apie forumiečių kultūrą (tiksliau, apie jos nebuvimą). Bet aš seku forumą nuo kokių 2014-tų ir nematau kad tokios ad hominem frazės būtų plačiai toleruojamos.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    vadinti juos parazitais, cituoju "Lietuvoje taip pat neuždrausta parazitų vadinti parazitais"... ne kažką paties didesnė pagarba tiek oponuojantiems, tiek konkrečios žmonių grupės atžvilgiu
    Jūs matyt ir rusų nevadinat okupantais ir agresoriais, nes "nepagarba konkrečios žmonių grupės atžvilgiu". O aš gi esu įpratęs vadinti dalykus savo vardais - raudoną raudonu, fašistus fašistais, parazitus parazitais. Su nepagarba oponuojantiems tai neturi nieko bendro, nes a) tas terminas nebuvo skirtas jums ar kitiems man oponuojantiems b) tai yra tiesiog banalus apibrėžimas - žmogus, kuris iš visuomenės paima daugiau nei jai duoda (ne dėl sveikatos, amžiaus ar kitų pateisinamų priežasčių, o dėl savo komforto troškimo) - ekonominis parazitas. Ir tai galioja tiek papildomą biudžetą "įsisavinusiam" seimūnui, tiek užmiestiečiui, norinčiam kad jam kiti miestiečiai "sumestų" ant kelių ar viešojo transporto.

    Bet kokiu atveju, diskusijos daugiau tęsti nematau prasmės - mano pozicija jau ir taip plačiai išdėstyta aukščiau.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Ne, nes atstumo ir laiko atžvilgiu iki būtiniausių paslaugų ir socialinės infrastruktūros atstumas yra palyginti žemas, lyginant su tikraisiais priemiesčiais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Paaiškinkite kas nors, ar pvz. Rasų Aido g. arba Antakalnio Rudens g. gyventojai yra miestiečiai ar priemiestiečiai?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O kur kas "virkauja"? Tokie žodžiai iš jūsų tik parodo jūsų pačių žemą lygį ir nepagarbą kitiems forumo dalyviams.
    FYI čia forumas, kuris tam ir skirtas, kad pasidalinti skirtingomis nuomonėmis. Nes jeigu mes bet kokią žinutę vadiname "virkavimu", tai sprendžiant iš statistikos jūsų profilyje, jūs čia nuo 2021-ų "privirkavote" pora kartų daugiau, nei aš, o apie jūsų bendramintį mantasm iš viso patyliu.
    Pasikartosiu.. tiesiog išsireiškiau dažnai forume kartojama fraze, tris lapus įrodinėti, kad priemiesčių gyventojai kažkokie antžmogiai, vadinti juos parazitais, cituoju "Lietuvoje taip pat neuždrausta parazitų vadinti parazitais"... ne kažką paties didesnė pagarba tiek oponuojantiems, tiek konkrečios žmonių grupės atžvilgiu. Radikalumus galima pasilikti sau. Į "miestiečių" pusę tokiais epitetais niekas nesisvaidė. Tad nereik čia visko taip priimti asmeniškai. O iki forumo "virkavimų" ir įžeidinėjimų "lyderių" dar man toli oj toli. Keliaujant niekur neteko matyti, kad miestas baigiasi daugiabučiais ir toliau buferinė zona 10km iki privačių namų. Visur yra miestai ir priemiesčiai,, kad ir kokie norai būtų. Apmokestinimų ir draudimų keliu nieko neišspręsi, jei nepasiūlysi alternatyvų. Kokio velnio aš turiu grūstis iki Ukmergės g. vidurio į P+R? Ar aš savo noru iki ten sudarau kamščius? Kuris priemiesčio gyventojas prieštarauja tokiai aikštelei prie aplinkelio pradžios? Tai gal ne ten savo paties pyktį nukreipiate?

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Sovietinių daugiabučių kiemai prigrūsti automobilių, naujuose daugiabučiuose būna daugiaaukščiai požeminiai parkingai. Kamščius daro ne tik Tarandė, bet ir Karoliniškės. Viešų pinigų paskirstymas daugmaž proporcingas tiems mokesčių eurams kvadratiniam metrui: mano kaime Vilniaus m. savivaldybėj viešasis transportas už kilometro ir kas pusvalandį, už visas komunikacijas teko susimokėti patiems, mano gatvės miestas nevalo išvis, o privažiuojamą kelią valo penktu prioritetu (per 72 val po snygio). Mokyklos ir darželiai mieste. Apie dvirtakį palei Lentvario g. galim tik pasvajot.
    Ironiška yra tai, kad šiuo metu Vilniaus mieste yra nemažai vietų, kur iki viešojo transporto gali tekti eiti 800 metrų ar net daugiau, ir tikrai ne garantija, kad stotelę pasiekus, autobusas atvažiuos greičiau nei per pusvalandį, arba kad jis važiuos bent jau centro kryptimi, jeigu ne iki centro. Turbūt nemažai priežasčių, kodėl taip yra, bet prastas planavimas ir didelis miesto gyventojų išsibarstymas yra turbūt ne paskutinėje vietoje.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Replikuosiu, to paties forumo dalyvio žodžiais "dar nenusibodo čia virkauti"? Ar nuo to kas nors pasikeis? Turim dabartinę susiklosčiusią situaciją ir viskas. Ir jokie radikalūs išsireiškimai nieko nepakeis. Ar vadinsi parazitais, ar tarakonais ar blusomis. Pats sakei, kad mikrorajonai generuoja milijonus, tai koks velnias esamoje teritorijoje draudžia vystyti nors ir iki tobulybės VT? Ar čia kaip pas rusus, visi aplink kalti, kad jie blogai gyvena? Statyk P+R, (tik ne kaip Ukmergės gatvės viduryje), didink, tankink maršrutus. O tada nors ir po 100 eurų už parkinga imk. O ne pirma apmokestink įvažiuojančius, kad jie nuo miesto ribos arkliais atjotų į centrą.
    O kur kas "virkauja"? Tokie žodžiai iš jūsų tik parodo jūsų pačių žemą lygį ir nepagarbą kitiems forumo dalyviams.
    FYI čia forumas, kuris tam ir skirtas, kad pasidalinti skirtingomis nuomonėmis. Nes jeigu mes bet kokią žinutę vadiname "virkavimu", tai sprendžiant iš statistikos jūsų profilyje, jūs čia nuo 2021-ų "privirkavote" pora kartų daugiau, nei aš, o apie jūsų bendramintį mantasm iš viso patyliu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai žiūrim pavyzdį, yra P&R aikštelė prie Outleto. Imtasi daryti A juostą Narbuto gatvėje. Dar ne tramvajus, bet vis šis tas. Net tiems patiems Tarandiškiams pakeliui. Bet... genocido daryti negalima, tai A juosta netelpa. Klausimas. Kiek metų statybų ir kiek kompromisų, skandalų, merų rinkimų ir stovėjimo kamštyje bežiūtint į rūkančius statybininkus praeis, kol turėsim bent vieną liniją ir vienam priemiesčiui nebeliks pasiteisinimo, kad jam nepakankamai gera pasiūla? Ai jo, gi kažkam reiks ne į centrą, o į ptiešingą miesto galą, tai dar palausim antros ar penktos linijos...
    Įdomu kas labiau stabdo A juostą - tarandiškiai ar karoliniškiečiai kurie ta pačia Narbuto gatve sukioja baranką į centrą.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.
    Replikuosiu, to paties forumo dalyvio žodžiais "dar nenusibodo čia virkauti"? Ar nuo to kas nors pasikeis? Turim dabartinę susiklosčiusią situaciją ir viskas. Ir jokie radikalūs išsireiškimai nieko nepakeis. Ar vadinsi parazitais, ar tarakonais ar blusomis. Pats sakei, kad mikrorajonai generuoja milijonus, tai koks velnias esamoje teritorijoje draudžia vystyti nors ir iki tobulybės VT? Ar čia kaip pas rusus, visi aplink kalti, kad jie blogai gyvena? Statyk P+R, (tik ne kaip Ukmergės gatvės viduryje), didink, tankink maršrutus. O tada nors ir po 100 eurų už parkinga imk. O ne pirma apmokestink įvažiuojančius, kad jie nuo miesto ribos arkliais atjotų į centrą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

    VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.
    Šiaip Tarandės lyginimas su Karoliniškėm yra klaidingas. Sovietinius daugiabučių rajonus reiktų lyginti su sovietiniais priemiesčiais. Tuo tarpu nepriklausomybės priemiesčius su nepriklausomybės daugiabučiais. Manau tikslesnis Karoliniškių palyginimas būtu su Dvarčioniais, o Tarandės su Technopolio daugiabučiais.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

    P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.
    Tai žiūrim pavyzdį, yra P&R aikštelė prie Outleto. Imtasi daryti A juostą Narbuto gatvėje. Dar ne tramvajus, bet vis šis tas. Net tiems patiems Tarandiškiams pakeliui. Bet... genocido daryti negalima, tai A juosta netelpa. Klausimas. Kiek metų statybų ir kiek kompromisų, skandalų, merų rinkimų ir stovėjimo kamštyje bežiūtint į rūkančius statybininkus praeis, kol turėsim bent vieną liniją ir vienam priemiesčiui nebeliks pasiteisinimo, kad jam nepakankamai gera pasiūla? Ai jo, gi kažkam reiks ne į centrą, o į ptiešingą miesto galą, tai dar palausim antros ar penktos linijos...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.03, 13:00.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai
    Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

    P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

    Kas tas VBS nežinau.
    Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

    VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

    Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.
    Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
    "Merai" daugiau rūpinasi, kad BMW iš Šeškinės važiuotų iki Gedimino pr. ministerijos ir turėtų kur nemokamai parkuotis.
    Beje mano geras pažįstamas taip važinėja jau 25 metus.
    Ir kuo čia dėtas koks nors dažnas salininkietis, kuris "mieste" būna vos kelis kart per metus?

    Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario
    Tai kad nelabai kemšasi būtent šiose kryptyse. Pats kasdien ir net dažniau važinėjau iki pandemijos. Šiaurinės kryptys kur kas labiau tragiškesnės. Draugas iš namų Bajoruose tiesiai į kamštį įvažiuoja literaliai, nors prieš 10-metį buvo gana laisva.
    Beje, mistika tame, kad įvažiavimai čia į miestą kemšasi vakarinio piko metu. "Kaimiečiai" važiuoja į teatrus?
    Paskutinis taisė Sula; 2023.12.03, 12:32.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.
    NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

    Kas tas VBS nežinau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės
    Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

    Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    - Tu šneki nesąmones.
    - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
    - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
    - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
    - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

    Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?
    Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.
    - Tu šneki nesąmones.
    - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
    - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
    - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
    - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

    Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.
    Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės

    Komentuoti:

Working...
X