Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stadionas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    visi seniausiai pakele, ne kitu atveju apie toki š. kaip GV aplamai nekas nediskutuotu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Perėja kurioj vietoj? Tas perbėgimas iš erelių gatvės į tentą nusipirkt žemių? Kamera tuomet turėtų stovėt iškart už išsukimo iš Erelių g., o ne 160 metrų iki sankryžos. Visi iškart po kameros ten spaudžia dugnais.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 07:06.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
    Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.

    Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    <...>
    Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
    priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
    Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
    keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
    reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
    Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
    vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
    patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
    Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
    teritorijoje.
    Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
    automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
    automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
    nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

    Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
    Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.

    Komentuoti:

Working...
X