Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.
Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.
Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne aš pradėjau.
Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.
Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kam nusivažiuot į absurdus?
Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.
Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 07:06.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
Komentuoti:
-
https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D
Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.
Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.
Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus
Šaltinis
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus
Šaltinis
<...>
Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
teritorijoje.
Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: