Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?
O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad nesi gyvenęs ar buvęs normaliame Europos mieste. Siūlyčiau nuvažiuoti į bet kurį Vilniaus dydžio miestą kad ir kokioje Vokietijoje ir pasivažinėti ten būtent piko metu ir palyginti su Vilniumi. Iš kurios kad ir kokio Dusseldorf tankiai apgyvendintos vietos reikia automobilio norint nuvažiuoti į centrą tavo manymu? Pasižaisk su Google Maps ir parašyk čia.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir tai, kad jie aukoja dalį mano, kaip miestiečio, komforto, užkimšdami man kelius. Jau gal penktą kartą tą kartoju, negi problemos su skaitymu?
Gal pilnai ir neatsikimštų, bet RYŠKIAI pagerėtų.
Man rodos ryškiai pervertini kiek kaimiečiai užkišt miestą. Prieš gerus 15 metų priemiesčių buvo tik užuominos. O kamščiai ėjo pilnu tempu. Dabar su dar geresne ekonomine situacija nei prieškriziniais laikais miestiečiai laisvai užpildys gatves.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl visur tokie kamščiai? VT yra tik vienas iš susisiekimo būdų ir nebus taip, kad tramvajus pro kiekvieno kiemą pravažiuotų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pilna pasaulyje miestų, kuriuose nereikia automobilio kasdieniame gyvenime ir viskam pilnai užtenka VT. Vilnius nėra vienas iš jų, bet Europoje tai yra išimtis, o ne taisyklė.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir tai, kad jie aukoja dalį mano, kaip miestiečio, komforto, užkimšdami man kelius. .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO ką daryti su tais, kurie važiuoja į darbą pvz. iš senamiesčio į kokias klinikas, nes netenkina VT? Arba važiuoja iš kokio kaimo į gamyklą miesto pakraštyje ir formaliai kerta miesto ribą? Ir ką daryti su tais, kurie iš kokių balsių ar antavilių, kurie yra mieste važiuoja į darbą naujamiestyje ir miesto ribos nekerta, bet užkemša gatves? Čia beprasmis reikalas kažką riboti (apart įvažiavimo į patį senamiestį).
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei nepatinka automobiliai ir kamščiai vienintelis variantas keltis gyventi į kaimą, joks pasaulio miestas dar to neišnaikino.
Kam plauti prieš valgį rankas, dar jokia higiena visų ligų neišnaikino.
Kam finansuoti teisėsaugą, dar niekur policija visų nusikaltimų neišnaikino.
</sarkazmas>
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O suburbanitai aukoja tuos privalumus vardan dalies komforto. Ir ką?
Parašė alga Rodyti pranešimąMano tezė iš esmės yra, kad jei nebūtų priemiesčių, kamščiai neatsikimštų, per daug tankaus branduolio gyventojų visur važiuioja mašina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto. Nes gyventi atskirame name visada yra komfortiškiau, nei daugiabutyje, kuriame reikia turėti reikalų su kaimynais (triukšmaus, užpils). kuriame nuolatinės problemos su parkingu ir pan. Privačių namų gyventojai gi nori miesto paslaugų (darbai, prekybos centrai, medicina ar kitos paslaugos) gyvendami tame komforte lygyje, kurio miesto gyventojai sau negali leisti. Bet tai dar nebūtų blogiausia, blogiausia tai kad jie savo drandulietais pastoviai užkiša miestiečiams gatves. Ir aš tą žinau ne iš nuogirdų - gyvenu prie vienos tokių tranzitinių gatvių. Vien dėl to reikėtų apmokestinti į miestą iš pakraščių įvažiuojantį transportą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pilna pasaulyje miestų, kuriuose nereikia automobilio kasdieniame gyvenime ir viskam pilnai užtenka VT. Vilnius nėra vienas iš jų, bet Europoje tai yra išimtis, o ne taisyklė.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO ką daryti su tais, kurie važiuoja į darbą pvz. iš senamiesčio į kokias klinikas, nes netenkina VT? Arba važiuoja iš kokio kaimo į gamyklą miesto pakraštyje ir formaliai kerta miesto ribą? Ir ką daryti su tais, kurie iš kokių balsių ar antavilių, kurie yra mieste važiuoja į darbą naujamiestyje ir miesto ribos nekerta, bet užkemša gatves? Čia beprasmis reikalas kažką riboti (apart įvažiavimo į patį senamiestį). Jei nepatinka automobiliai ir kamščiai vienintelis variantas keltis gyventi į kaimą, joks pasaulio miestas dar to neišnaikino.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto. Nes gyventi atskirame name visada yra komfortiškiau, nei daugiabutyje, kuriame reikia turėti reikalų su kaimynais (triukšmaus, užpils). kuriame nuolatinės problemos su parkingu ir pan. Privačių namų gyventojai gi nori miesto paslaugų (darbai, prekybos centrai, medicina ar kitos paslaugos) gyvendami tame komforte lygyje, kurio miesto gyventojai sau negali leisti. Bet tai dar nebūtų blogiausia, blogiausia tai kad jie savo drandulietais pastoviai užkiša miestiečiams gatves. Ir aš tą žinau ne iš nuogirdų - gyvenu prie vienos tokių tranzitinių gatvių. Vien dėl to reikėtų apmokestinti į miestą iš pakraščių įvažiuojantį transportą.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.02, 19:42.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiaip, kaip vilnietis, sutinku su viskuo, ką Maalinauskas rašo, bet įvažiavimo apmokestinimas nėra tai, kam pritarčiau – vien dėl to, kad kamščiai vis tiek neišnyks, nes elementariai patys vilniečiai nusipirks po antrą ir trečią šeimos automobilį. Esminis dalykas, mano nuomone, yra gerinti miesto (ne priemiesčių) VT. BRT, tramvajus, fiziškai atskirtos VT juostos (pvz. Geležinio vilko g.) turėtų kur kas geresnį efektą. Pasirinkai gyventi už Pilaitės ir į darbą mieste tau tenka važiuoti 2 val.? Tai niekeno kito, o tik tavo problema. Gali atvažiuoti dviračiu iki tramvajaus ties Karaliaučiaus g. ir sėst į jį. Nori važiuoti savo automobiliu? Kankinkis kamščiuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNereikia lia lia, kad gautų jūsų išvardintus privalumus miestiečiai aukoja dalį komforto. Nes gyventi atskirame name visada yra komfortiškiau, nei daugiabutyje, kuriame reikia turėti reikalų su kaimynais (triukšmaus, užpils). kuriame nuolatinės problemos su parkingu ir pan. Privačių namų gyventojai gi nori miesto paslaugų (darbai, prekybos centrai, medicina ar kitos paslaugos) gyvendami tame komforte lygyje, kurio miesto gyventojai sau negali leisti. Bet tai dar nebūtų blogiausia, blogiausia tai kad jie savo drandulietais pastoviai užkiša miestiečiams gatves. Ir aš tą žinau ne iš nuogirdų - gyvenu prie vienos tokių tranzitinių gatvių. Vien dėl to reikėtų apmokestinti į miestą iš pakraščių įvažiuojantį transportą.
Bet tam reikia, kad miestas išsirinktų normalią valdžią, o ne vadylas iš Kalnėnų ar Naujojo Antakalnio. Manau, kad plečiant miesto administracines ribas buvo padaryta didelė įtaka ir savivaldybių rinkimų rezultatui Vilniuje, dėl ko meras visada turės pataikauti ne daugiabučių, o visokių Kalnėnų, Pavilnio, Bajorų, Platiniškių ir kitų užkaimių populiacijai.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: