Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO kuo dabar netinkama infra?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kuo dabar netinkama infra?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
Ženklas per arti perėjos pastatytas?
Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
<..> Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. <..>
Kol kas kipišo ne per daugiausia. Gal tada, kai pradės svarstyti, jo kils daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąAčiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsniusŠito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsniusŠito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
- 26 patinka
Komentuoti:
-
Architektas apie viešąjį transportą: galima išvengti sankryžose besivelkančių troleibusų
Aidas Kazakevičius šiuo metu gyvena ir dirba Šveicarijos mieste Ciuriche, o laisvalaikiu rašo tinklaraštį „100 minčių“. Pasak jo, iš pradžių šis tinklaraštis turėjo būti skirtas miestams ir miestų problemoms, bet ilgainiui išsiskyrė viena tema: „Viešasis transportas yra labiausiai ramybės neduodantis klausimas.“
Šaunuolis, taccido!
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Rekomenduoju paklausyti. Juo labiau, kad šneka tam tikri familiar žmonės
Kas lemia keliavimo mieste įpročius? - Radioteka - LRT
Imho, Aidas viską suvardino daugiau mažiau spot on dėl nemažos dalies dalykų, kuriuos buvo spėta paminėti, ir kurie čia ir kitur išdiskutuoti jau daug kartų.
Ekspertė Kristina, daro kai kuriuos teisingus pointus, bet kai kur plaukioja kažkokiuose teoriniuose konceptuose ir half-baked teiginiuose, kurie iš esmės nelabai ką pasako, o tik rodo, kad žmogus kažką žino ir supranta, bet daug ko nežino ir nesupranta ir kartais elementariai nusišneka ar iš esmės sau pačiai prieštarauja.
Europos miestuose pastaraisiais dešimtmečiais vyksta intensyvūs mobilumo pokyčiai formuojant naujus gyventojų kelionių įpročius. Miestai skelbia, kad pertvarkydami mobilumo sistemas, ketina išspręsti taršos ir triukšmo problemas, užtikrinti sveiką aplinką gyventojams; siekia geresnės gyvenimo kokybės. Tačiau taiko skirtingas strategijas ir priemones. Šioje „Homo cultus. Žmogus ir miestas“ laidoje kalbėsimės apie užsienio ir Lietuvos miestų patirtis organizuojant mobilumą, apie tai, kaip miestai užsibrėžia tikslus ir nustato prioritetinius keliavimo mieste būdus, apie darnaus judumo planus ir viešosios komunikacijos strategijas siekiant pagrįsti pokyčius. Kalbėsime ir apie viešojo transporto plėtros galimybes, pėsčiųjų ir dviratininkų patirtis bei apie stovėjimo aikštelių kiemuose problemos formulavimą ir sprendimų kryptis.
Laidos svečiai: mobilumo konsultantė, Žaliojo susisiekimo ambasadorė dr. Kristina Gaučė ir architektas, tinklaraščio apie miestus „100 minčių“ autorius Aidas Kazakevičius.
Laidą veda miesto antropologė Jekaterina Lavrinec
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: