Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Aš važiuoju dviračiu visus metus ir nestatau į sandeliukus ar savivadybes budeles iš grotų. Važiuoju visada nedidelius atstumus (iki 10 km) arba į senamiestį, nes jokia transporto priemonė nepasiūlo greitesnio ir patogesnio būdo.
- 2 patinka
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąinduced demand - irgi nereikia aklai šia vėliava mojuoti. Kas prisimena situaciją dar iki Vakarinio aplinkelio, o dar kai nebuvo Šeškinės kalnas praplatintas ir pertvarkyta Saltoniškių sankryža. 50-60 min kelionė automobiliu į darbą ar atgal iš Pašilaičių į naujamiestį buvo įprastas reikalas. Automobilių padidėjo belenkiek, o kamščiai dar niekaip nepasiekė to lygio, išskyrus blokuojančias avarijas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kaip nevažiuojančiam žiemą per sniegą, tai diskomforto jokio nėra. O privalumų yra - be jau minėtų 28 Eur per mėn. (ar daugiau automobiliui ir parkingui) dar ir sveikatos pridedaJuolabiau kad iki galo VT vis tiek atsisakyti nepavyks - štai atvažiavai į darbą, prasidėjo snygis. Kuo grįši namo ir kuo važiuosi kitą rytą pasiimti dviračio?
Dėl sveikatos tai galima pasiginčyti - paslysi kur ant plikledžio (kuris dėl mūsų klimato sąlygų būna gana dažnai) ir susilaužysi ką. Tokia ir sveikata.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).
Aš pats kai mėgstu didesniais atstumais pasivaikščioti, tai turiu ir striukę už kelis šimtus eur, ir termoaprangą, ir džemperį su membrana. Nes kitaip niekaip. Nebent važiuoji taip lėtai, kad vos ne pėsčiom, bet tada iš viso prasmės važiuoti nėra, dviratis gaunasi tik dėl pliuso.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
induced demand - irgi nereikia aklai šia vėliava mojuoti. Kas prisimena situaciją dar iki Vakarinio aplinkelio, o dar kai nebuvo Šeškinės kalnas praplatintas ir pertvarkyta Saltoniškių sankryža. 50-60 min kelionė automobiliu į darbą ar atgal iš Pašilaičių į naujamiestį buvo įprastas reikalas. Automobilių padidėjo belenkiek, o kamščiai dar niekaip nepasiekė to lygio, išskyrus blokuojančias avarijas.
Kolkas kalbam, kad nėra net būtinojo minimumo susiekimui įvairiomis kryptimis, o taip pat tranzitui, kurį "gyvenantys burbule" labai gerai pamiršta. Nėra dubliuojančių gatvių, kurios gelbėtų avarijų atvijų, po kurių dabar didelė dalis miesto raudonuoja. Vat kai tai bus, tada toliau ir galima bus kalbėti, ar čia dar yra induced demand paremtų strategijų ar ne.
Galimai artėjam prie natūralaus asmeninių automobilių naudojimo maksimumo. Ekonominėm, pasirinkimo (daug kas dabar tiesiog nenori mokytis vairuot) ar kitom prasmėm nusistovėjo. Gaila, kad ne dėl gero VT - būtų gal nusistovėję prie mažesnio skaičiaus, bet yra kaip yra.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Jokio skirtumo ar bus 3+3 ar 2+2. Visais atvejais piko metu bus gatvės "užimtumas" 110%. Mieste pakankamai srauto ir automobilių, kad bet kuri gatvė bus užkišama pilnai - "induced demmand". Srautų skaičiavimai tinka tik retai apgyvendintose vietovėse, kur gyventojų ir veiklos tipas, kelionių skaičius vargu ar keisis. Tai meras, kad ir plūgas, bet nesvarbu. Jokio skirtumo vistiek...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąReiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
Aš važiuoju apie 7 km.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt. Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).
Tai čia tiesiog tamstos arba kažkokia bloga patirtis kalba arba tiesiog iškreiptas vaizdinys.
P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
Komentuoti:
-
Šią "žiemą" dviračiu nevažiavau tik sausį ir vasarį, nes neturiu žieminių padangų ir tingiu jas kaitaliot.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
IMHO žiemą važinėti dviračiu yra fanatizmas, iš serijos kaip ir veganizmas, žaliavalgystė ar kiti panašūs ekstremumai. Nu nepirks suaugę žmonės specialių rūbų už kelis šimtus, nesikels kasdien į darbą valandą anksčiau (kol nuvažiuosi, kol nueisi į dušą ir persirengsi), vien tam kad užsidėti pliusą ir nuvažiuoti dviračiu, o ne viešuoju/mašina. Apie pakeliui iš darbo parvežamus namo krepšius su maistu/vaikus, blogą orą ir mūsų klimato sąlygomis pastoviai susiformuojantį plikledį iš viso patyliu. Dėl to tų dviratininkų žiemą beveik ir nebūna, net ten kur ta infrastruktūra yra. Dviratis daugumai vis dėl to yra ne transporto priemonė, o rafinuotas laisvalaikio praleidimo būdas, kuriuo užsiimi nebent tada, kai tai nekelia diskomforto. Čia kaip krepšinio ar tinklinio žaidimas - gali žaisti žiemą, bet ar daug bus norinčių?
Rimtai, būtų įdomu pamatyti apklausą, ar kas važinėtų dviračiu žiemą. Ir ne forume, kur susirinkusi specifinė publika, o tarp visų vilniečių. Bet net tarp forumiečių spėju būtų geriausiu ateju koks procentas.
P.S. Wolt išvežiotojai čia ne pavyzdys, nes jie dažnai tiesiog neturi alternatyvų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?
babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąBolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.
babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: