Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Tai gali statyti tą savo sandėliuką ant naujos parkavimo vietos, tik siūlyčiau mūrinį nes nėra kūr parkoci fauna ais naktį duxeliams be mašinos su savo sandėliukais vykdyti tvarkos y teisingumo.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2025.08.09, 22:54.
- 1 patinka
-
"karkasiniam sandėliukui, saunai ar (susimetus su kitais kaimynais) bendrai sporto salei?" --- ne, nekomentuosiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man kiek keistai atrodo tas 'daugiabučių' nubalsavimas dėl parkingo vietų skaičiaus padidinimo. Tarkime, 60 butų turinčiame komibloke yra 31 butas, kuriam yra reikalingas automobilis, ir 29 butai, kuriems automobilio nereikia. Toks 'daugiabutis nubalsuoja', kad jo gyventojai nori išdidinti parkavimo aikštelę ir visa namui priklausanti teritorija atitenka automobilių savininkams. Ar toks balsavimas yra sąžiningas? Jei tokiame daugiabutyje būtų, pavyzdžiui, 31 butas, kuriame gyvena lietuviai ir 29, kuriuose gyvena nelietuviai. Nemanau, kad būtų galima tiesiog nubalsuoti, kad nelietuvių turtas yra nusavinamas ir atiduodamas lietuviams, ir tą turtą pasiimti? Tad kodėl tokia 'demokratija' yra leidžiama kiemuose?
Ar nesąžiningiau būtų priskirti kieme teritoriją vienam butui pagal kvadratų daugiabutyje skaičių, o ką gyventojai su ta teritorija darys jau yra jų reikalas? Vidutinis automobilis yra 2-3 kartus didesnis už vidutinį sandėliuką ir jam dar reikia ir privažiavimo prie parkavimo vietos. Būtų galima rinktis, tarkime, tarp parkavimo vietos, arba kokių 10 kv/m vietos kad ir karkasiniam sandėliukui, saunai ar (susimetus su kitais kaimynais) bendrai sporto salei? Kas tiksliai su tokia sistema būtų negerai?
Komentuoti:
-
Reiks balsuot už Duchnevič: https://www.facebook.com/robertduchn...i8t2Kl?__cft__[0]=AZXykJ4NwJ2Ofg885mJad9x_y20tbsvNLtOQrNEjTGiEj405_ C4eYISib51hPoQSQRw4KNc6IQlIhkDo8SeagVbGupXCjIR69-tn-N2YwjzpEf8rbx80Z5adMj4I_fn47EvhS39EO1oREQmNwOCeXfc vyBoOf4BfQa9DNJbUev1Wi8RTplfOF9DzrHLZ426a_ng&__tn_ _=%2CO%2CP-R
Šiandien pramyniau iki Vilniaus Rotušės ir atgal. Visai patogu. Piko metu panašiai laiko praleidžiu kamščiuose.
Grįžęs po atostogų, pasvarstysiu ar neverta į darbą kartais važiuoti dviračiu. 50 km per dieną irgi sveika prisukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimą
Šiaip man įdomu, kiek tame tiesos. Pats važinėju automobiliu dažniau nei VT, tačiau renkuosi tarp jų "protingai", t.y., tarkime šiandien teko belstis per visą Vilnių, susisukau mažiau nei per valandą. Ką tik pažiūrėjau Trafi, viena kryptim tektų keliaut ~70min, 20 iš jų - pėstute. Tačiau esant progai, nespaudžiant laikui, nesinešant prekių ir t.t., naudoju VT vien dėl kainos (iš sąlygų atrodytų, kad naudoju daug rečiau, nei iš tikrųjų). Kiek žinau pažįstamų, besinaudojančių VT, beveik visi tokie pat "keliautojai", o tie kurie nesinaudoja arba naudojasi automobiliu darbe, arba tiesiog neturi realių galimybių iki darbo nukeliauti VT.
Namie turime automobilį, kuris per 2 metus nuvažiavo ~2k km (automobilį nupirkus buvo naudojamas daug intensyviau, tačiau situacija pasikeitė). Gyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra. Tačiau atsiranda tos kelios kelionės per mėnesį, kurios tiesiog nėra įmanomos su dabartine infrastruktūra. Tarpmiestinis susisiekimas traukiniu/autobusu nėra konkurencingas nei kainos, nei laiko, nei patogumo klausimu. Mieste, mano šiandienos kelionės pavyzdys yra puikus, net nekalbant apie tai, kad važiavau su kroviniu. Atrodytų, jog tokiu atveju taksi/boltas/citybee būtų logiškesnis sprendimas nei turėti papildomą automobilį, įdomumo dėlei reiktų kažkada paskaičiuoti, bet šiais laikais išlaikyti automobilį tikrai nėra prabanga. Gal toks sprendimas atlaisvintų kažkiek parkavimo vietų, tačiau tikiu, kad tai gan retas atvejis ir vis vien kelionės būtų atliekamos automobiliais, tai problema neišnyksta.
Kitaip tariant, sunkoka be automobilio (ir vietos jam) suktis esant tokiai infrastruktūrai.
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
Aš vakar po darbo per ~2,5 val. apvažiavau 5 taškus kur man reikėjo ir net nebandysiu apsimesti, kad galbūt panaudočiau VT, nes taip nėra ir tikrai ne dėl VT lygio. Tiesiog man nėra poreikio naudotis savo kelionėms VT, nes elementariai nei vienoje vietoje nestačiau automobilio viešoje (ne privačioje) vietoje. Ir tie taškai išsimėtę miesto periferijoje, kur bet kokio lygio VT juos greitai pasiekti ir apjungti tarpusavyje būtų sunkiai įmanoma. Tačiau jeigu važiuočiau link ten, kur parkavimo situacija būtų sudėtinga, tikrai rinkčiausi VT, nes taip elementariai būtų racionaliau ir patogiau. Tik bėda, kad pas mus dėl pastovaus stovėjimo vietų didinimo mieste, tokia situacija nesusidaro net miesto centre.
Kaip jau kitoje temoje minėjau, esminis dalykas kaip pas mus žmonės renkasi būstą. Dideliuose miestuose gyvenimui visada ieškoma vietos kur būtų geras susisiekimas (geležinkelis, metro, tramvajus, pagrindinės gatvės), taip pat žiūrima, kad paslaugos ir prekyba būtų šalia - pasiekiama be važiavimo. O pas mus ieškoma vietos kuo atokiau, kažkur "arčiau gamtos", būtinai kuo toliau nuo geležinkelio, magistralinės gatvės ir t.t. Tai tada ir nereikia paistyti, kad blogas mieste VT, kai žmogus gyvena ten, kur jo niekada nebuvo ir nėra sąlygų jam atsirasti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kalnėnai? Rimtai? Su nekondicionuojamais midi autobusais, į kuriuos ypač moksleiviai po pamokų jau fiziškai netelpa? Mokslo metu tai būdavo vaizdelis popiet ties Užupio st...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jei nuosavas namas yra Gedimino pr. rajone, ir dar su nuosavu sodu, tai, manau, galima apsieiti ir be automobilio.
O jeigu rimtai, tai daugumoj privatūs namai Vilniuje yra nutolę nuo pagrindinės miesto dalies, o kai kur ir VT susisiekimas nelabai.
Komentuoti:
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimąGyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra...
...
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
O jeigu rimtai, tai daugumoj privatūs namai Vilniuje yra nutolę nuo pagrindinės miesto dalies, o kai kur ir VT susisiekimas nelabai.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nebėra šito reikalavimo nuo man regis 2021 metų. Dėkui Šimašiui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per 2 metus 2k nuvaziuojant pigiau ir net paprasciau(nereik technikones, keist alyvos, kuro pilt, kuris btw irgi negali bake pusmeti stovet) butu citybee, bolt, spark ar pan.
Net jei kazkada vaziuoti i gamta - gali issinuomot parai ar dviem. Bus vistiek pigiau + auto nuvertejimas.
Jau as pats per metus nuvaziuojantis ~11k, kartais galvoju ar cia nera per mazai
pliusas tik tas, kad dalis lietuviu tiek nuvaziuodami perka naujas masinas ir po to is ju galima isigyti uz puse naujos kainos praktiskai naujaPaskutinis taisė Zygis; 2025.06.27, 14:35.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip suprantu čia apie Vilnių. Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
Namie turime automobilį, kuris per 2 metus nuvažiavo ~2k km (automobilį nupirkus buvo naudojamas daug intensyviau, tačiau situacija pasikeitė). Gyvename nuosavame name, tai pasiparkuoti problemos nėra. Tačiau atsiranda tos kelios kelionės per mėnesį, kurios tiesiog nėra įmanomos su dabartine infrastruktūra. Tarpmiestinis susisiekimas traukiniu/autobusu nėra konkurencingas nei kainos, nei laiko, nei patogumo klausimu. Mieste, mano šiandienos kelionės pavyzdys yra puikus, net nekalbant apie tai, kad važiavau su kroviniu. Atrodytų, jog tokiu atveju taksi/boltas/citybee būtų logiškesnis sprendimas nei turėti papildomą automobilį, įdomumo dėlei reiktų kažkada paskaičiuoti, bet šiais laikais išlaikyti automobilį tikrai nėra prabanga. Gal toks sprendimas atlaisvintų kažkiek parkavimo vietų, tačiau tikiu, kad tai gan retas atvejis ir vis vien kelionės būtų atliekamos automobiliais, tai problema neišnyksta.
Kitaip tariant, sunkoka be automobilio (ir vietos jam) suktis esant tokiai infrastruktūrai.
Įdomu būtu sužinoti, ar yra tokių forumiečių, kurie gyvena Vilniuje (Lietuvoje) ir namų ūkyje neturi automobilio, ne iš principo, bet dėl to, kad taip jiems patogiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNormalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pripažinkime, kad daug pasakymų apie prastą, atsilikusį VT yra tiesiog dogmos, skirtos kažkaip pateisinti (gal prieš save pasiteisinti) intensyvų automobilio naudojimą. Net ir turint gerą VT, dauguma vis vien važiuotų nuosavu automobiliu, nes tai labiau kultūrinis dalykas. Bet čia jau kitos diskusijos tema.
Suprantama, kad sąlygų automobiliui gerinimas skatina žmones labiau rinktis automobilį, bet aš niekur nesakiau, kad reikia visur prie namų daryti asfalto jūras. Aš tik sakau kad su dabartiniu VT nėra nieko stebėtino, kad žmones tai tenkins. Net ir mane tenkintų. Nes minusus nuo asfalto jūros (karštis, smarvė) dar gali kažkaip kontroliuoti (kondicionierius, įstiklintas balkonas). Normalaus VT ir metro nepadarysi, o judėti po miestą kažkaip reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kas apmokėjo asfaltą kieme?
O jei dar ir tarpmiestinio susisiekimo būklę įvertinsim, tai probleminis ratas pilnai užsidaro ir vel turim ką? Poreikį asfaltui šalia namų.. todėl ir einama pigiausiu keliu su greitu poveikiu.
Taip galima piktintis kiek tik norai ir galimybės leidžia... bet tokia realybė ir sąlygų automobiliams bloginimu nieko nepasieksim. Tai nėra tik paties kaip automobilio problema...
Galima diskutuot dėl vietų, plotų, dangų pasirinkimo... bet tuo pačiu suvokti, kad automobiliai vis tiek kažkur turės būti parkuojami.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąCituoju iš kitos temos:
Dabar jau Detroitas valit:
Detroit Bike City
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Cituoju iš kitos temos:
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku kažkam gal tokie "nevykę" miestai kaip Detroitas yra svajonė ir siekiamybė...
Detroit Bike City
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geros kainos. Nuvažiuot iki Konstitucijos prospekto ofisų parko kokie 4-5 pinigai gaunasi, žiūrint kaip šviesoforai šviečia ir į kurią dalį?
Paspirtuku tai apsimoka nebent pasiimti day arba week pass.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąKaroliniškės, 5:14 ryte bolto paspirtukams "surge pricing" +10% dėl didelės paklausos :/
Komentuoti:
Komentuoti: