Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.
    Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito
    Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.
    Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.
    metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.
    Galima, bet tai nevyksta. Nes dažnu atveju yra ne stovėjimo vietų trūkumas rajone ar kvartale, o stovėjimo vietų trūkumas po langais. Dėl to visi ir šauna šampaną, kai stovėjimo vietos įrengiamos jau užstatytose teritorijose prie namų, tarp namų ir pan. Paėmus žemėlapi galima laisvai durti pirštu į plotus Pašilaičiuose ar Fabijoniškėse, kur būtų galima įrengti didesnes (nebūtinai daugiaaukštes) stovėjimo aikšteles ar išplėsti esamas, bet tam poreikio nėra, nes aplink tas vietas ir taip būna erdvės pasistatyti automobilį jau esamoje infrastruktūroje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.
    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką?
    kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jūs ponai suplakate krūvon 2 visiškai atskirus klausimus. Miesto transporto problemos neturi versti gyventojų bjauroti savo gyvenamą aplinką. Savivaldybė deja užsiiminėja tik to bjaurojimo įrišimu kaspinėliu (koriais). Mieste parkavimo vietos turi būti suskaičiuotos: arba aiškiai paženklintos privačios arba savivaldybės žemėje apmokestintos. Tik taip galima pasiekti pasiūlos-paklausos balansą ir per jį išspręsti problemą. Visa kita tebus tik problemos pakišinėjimas po kilimu, kai kilimas jau visas banguotas ir skylėtas

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką? Aš tai sakyčiau kad priešingai, jie labiau kenkia nei miestiečių automobiliai, nes juda pagrinde keliomis siauromis arterijomis, jas kaskart užkišdami, kai miestiečių automobiliai tolygiau pasiskirsto (o ir važiuoja mažesnį atstumą).

    Ir tai kad jie neturi transporto alternatyvų niekaip jų nepateisina - gal aš neturiu iš ko mokėti paskolos, ar tai reiškia kad turiu teisę apvogti kaimyną? Žala miestui vis tiek yra padaroma, nepriklausomai nuo to, ar iš būtinybės, ar ne. O ir nereikia sakyti kad visai nėra tų alternatyvų, yra P&R, o kur jų nėra galima pavažiuoti iki artimiausios VT stotelės. Važiuojama mašina ne dėl alternatyvų trūkumo, o dėl to kad taip yra banaliai patogiau, tas pats kas ir su daugiabučių gyventojais. Tik tiek kad daugiabučių gyventojams ribojimai pateisinami, tuo tarpu atvykėlių tema iš karto tabu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kaip tik dabar yra sukuriama kastų sistema, kur privilegijuotai automobilistų kastai yra išdalijamas vos ne visas bendras daugiabučio plotas, o žmonėms, kurie naudojasi VT ar dviračiais yra nepaliekama nieko. Ir tai - jokia demokratija, tai yra apiplėšimas. Jei teko kada dalintis sandėliukus daugiabutyje, tai gaunama erdvė priklauso nuo nuosavybės kvadratų daugiabutyje skaičiaus, t.y. bendra erdvė yra padalinama proporcingai jam. Kiemo erdvė, tuo tarpu, yra padalijama taip: automobilistų kastai - praktiškai viskas, visiems kitiems - praktiškai nieko.
    Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.

    Make daugiabučiai great again / Sustabdykime suburbizaciją, kai jaunesni nei 65 metų žmonės nori gyventi bet kur (net literaliai bulvių lauke), tik ne sovietiniuose daugiabučių rajonuose.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

    https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

    Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?
    Jau geriau bitės tegul burzgia po langais negu dešimtys senų dyzelininių trantalų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Idealus variantas tai daugiabučiuose nėra antžeminio parkingo, tik viešos erdvės, o auto parkavimas kur nors tik daugiaaukštėse aikštelėse, o dar geriau daugiaaukštis parkingos po daugiabučiais kad ir 5+ aukštų po žeme. Suformuotas tunelinis gatvių tinklas kurio pabaiga būtų išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Čia tokia utopija aišku. Beveik kaip į burną skraidantys balandėliai
    Kaip suprantu, vienintelis realus pasiūlymas ( be skraidančių balandėlių) - po esamais stambiaplokščiais namais įgilinti 5 požeminių aukštų garažus?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Esu Londone matęs keliose vietose prie daugiabučių įrengtus daržus (‘allotments’). Va vienas pavyzdys:

    https://londongardenstrust.org/log20...ens/Quill.html

    Kodėl žmogus negali gauti vietos tokiam dalykui, bet gali gauti vietos savo smirdančiai geldai ir burgzti bei dūmyti visiems po langais?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O tai jūsų gyvenimas apsiriboja tik darbas-namai? Yra savaitgaliai, atostogos, savaitinės kelionės į parduotuvę ir dar šimtai atvejų, kai reikia automobilio. Turi
    būti ribojamos kasdienės kelionės automobiliu, o ne verčiama jo neturėti apskritai.

    Jau dabar argumentas “prie daugiabučių reikia ieškoti parkingo” tampa reikšmingu argumentu kraustantis į “šiknaskyles”. Kaip manote, ar sugražinus sovietinius parkingo standartus, žmonės staiga praregės, atsisakys visų savo poreikių ir kelsis gyventi į Fabijoniškes ir Žirmūnus? Ar atvirkščiai - tuose rajonuose liks tik pensininkai? Gal dar subinę vėl valykim sovietiniais laikraščiais (“pagal projektą”)?

    Parkingo problemą prie daugiabučių reikia spręsti nesukuriant dirbtinių kastų ir, tiesą sakant, nesuprantu, kodėl joks meras dar nenugriebė tokio žemai kabančio vaisiaus.
    Kaip tik dabar yra sukuriama kastų sistema, kur privilegijuotai automobilistų kastai yra išdalijamas vos ne visas bendras daugiabučio plotas, o žmonėms, kurie naudojasi VT ar dviračiais yra nepaliekama nieko. Ir tai - jokia demokratija, tai yra apiplėšimas. Jei teko kada dalintis sandėliukus daugiabutyje, tai gaunama erdvė priklauso nuo nuosavybės kvadratų daugiabutyje skaičiaus, t.y. bendra erdvė yra padalinama proporcingai jam. Kiemo erdvė, tuo tarpu, yra padalijama taip: automobilistų kastai - praktiškai viskas, visiems kitiems - praktiškai nieko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.
    Kodėl naujiems daugiabučiams miesto centre leidžiama statyti tikrai ne 1 vietos parkingus 10 -iai butų ? Ar netgi komiblokų sutankintuose rajonuose (beje žalumos ten dažnai kelis kartus daugiau negu naujuose). Juk yra VT?
    https://maps.app.goo.gl/sLBfXweX8nXoZX1R6
    https://maps.app.goo.gl/hji1qJNA4ta3BWvP9
    Bomžams skirti garažų masyvai ir parkavimo aikštelės daugumoje nugriauti. Kas labai "padėjo" spręsti problemas.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.08.11, 20:45.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Idealus variantas tai daugiabučiuose nėra antžeminio parkingo, tik viešos erdvės, o auto parkavimas kur nors tik daugiaaukštėse aikštelėse, o dar geriau daugiaaukštis parkingos po daugiabučiais kad ir 5+ aukštų po žeme. Suformuotas tunelinis gatvių tinklas kurio pabaiga būtų išvažiavimai į pagrindinę gatvę. Čia tokia utopija aišku. Beveik kaip į burną skraidantys balandėliai

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.
    O tai jūsų gyvenimas apsiriboja tik darbas-namai? Yra savaitgaliai, atostogos, savaitinės kelionės į parduotuvę ir dar šimtai atvejų, kai reikia automobilio. Turi
    būti ribojamos kasdienės kelionės automobiliu, o ne verčiama jo neturėti apskritai.

    Jau dabar argumentas “prie daugiabučių reikia ieškoti parkingo” tampa reikšmingu argumentu kraustantis į “šiknaskyles”. Kaip manote, ar sugražinus sovietinius parkingo standartus, žmonės staiga praregės, atsisakys visų savo poreikių ir kelsis gyventi į Fabijoniškes ir Žirmūnus? Ar atvirkščiai - tuose rajonuose liks tik pensininkai? Gal dar subinę vėl valykim sovietiniais laikraščiais (“pagal projektą”)?

    Parkingo problemą prie daugiabučių reikia spręsti nesukuriant dirbtinių kastų ir, tiesą sakant, nesuprantu, kodėl joks meras dar nenugriebė tokio žemai kabančio vaisiaus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Jo, jūs čia norit įvesti kastų sistemą. Maždaug, varguoliai senuose daugiabučiuose tegu važinėja lochovozais ir dalijasi 1 parkofke ant 5 butų, o čiut geriau prasigyvenę užmiesčio kotedžų ar naujų daugiabučių gyventojai tegu nors ir po tris turi. Tikrai puikus paskatinimas žmonėms gyventi ne suburbijose, o mieste!

    Yra tos vietos prie daugiabučių, kur galima įkišti naujas stovėjimo aikšteles nedarant kompromisų su vertingais
    žaliaisiais plotais.
    Tai šiknaskylėje kurią vadini užmiesčiu nėra ir nebus normalaus VT, užtat pas juos norma kad net vaikai vairuoja AM mašinytes jog neišdurnėtų, o mieste tai nėra privaloma.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jo, jūs čia norit įvesti kastų sistemą. Maždaug, varguoliai senuose daugiabučiuose tegu važinėja lochovozais ir dalijasi 1 parkofke ant 5 butų, o čiut geriau prasigyvenę užmiesčio kotedžų ar naujų daugiabučių gyventojai tegu nors ir po tris turi. Tikrai puikus paskatinimas žmonėms gyventi ne suburbijose, o mieste!

    Yra tos vietos prie daugiabučių, kur galima įkišti naujas stovėjimo aikšteles nedarant kompromisų su vertingais
    žaliaisiais plotais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    jų skaičiaus mikrorajonuose mažinimą iki projektinių skaičių,
    Mano gimtajame 60-butyje norma buvo ir yra 1 vieta 10-iai butų. Iki kiek mažinam?
    Pusbrolis gyveno "Partizankėje", pas juos parkavimo vietų prie chruščiovkės iš viso nebuvo nenumatyta nuo pat pastatymo laikų. Jau vėlyvuoju sovietmečiu sulipdė kažkiek tarp namų.

    Komentuoti:

Working...
X