Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:
Komentuoti:
-
Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.
How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024
"The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · 19 May 2022
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
“Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kas ta "šunauja"?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kas ta "šunauja"?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
"elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
... b) savivladybė padėjusi ant VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kodėl jie turėtų sutikti? Pripaišius A juostų, jiems vis tiek neatsiras vietos troleibuse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
galimai keleiviai = kelionės?
2022 m. traukiniais buvo pervežta 4,69 mln. keleivių, t. y. 1,21 mln., arba 35 proc., daugiau nei 2021 m. RRT: reikšmingi pokyčiai 2022 m. Lietuvos geležinkelių rinkoje
Komentuoti:
-
LTG duomenimis, per 2022 m. pervežta 35 proc. daugiau keleivių nei ankstesniais metais – 4,7 mln., tai sugrįžimas į priešpandeminį lygį.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nozes-93845473
Komentuoti:
-
FI + SE + NO + DK padaroma 600+ milijonų traukinio kelionių per metus.
Apie 21,6 milijonai kelionų per milijoną gyventojų.
Lietuvoje būtų virš 60 milijonų per metus (21,6*2,8)
Gal kas žino kokie mūsų skaičiai?
Būtų įdomu palyginti su 60M.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
ar tie "priverstiniai vairuotojai" nesutiktų, kad būtų daugiau A juostų viešajam transportui ir tų pačių "priverstinių automobilininkų" sąskaita.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kalbėjau apie politikus, todėl ir teikiau Washingtoną, o ne apie ugniagesius, mokytojus, policininkus ir kitus specialistus. Gal galima skirti ir nesuplakti visko į vieną? Politikas yra tas, kuris turi laužyti esamas tradicijas, o ne ugniagesys ar policininkas. Tą dar daro menininkai, tačiau jų įtaką netiesioginė ir eina per visuomenės nuomonės keitimą. Tuo tarpu politikas gali prastumti sprendimą grynai savo populiarumo sąskaita. Mano prognozės, kad Benkunskas nieko radikalaus nepasiūlys, tačiau kandidatuos antrai kadencijai. Ir toliau būsime strigę mediocrity su VT.
Komentuoti:
Komentuoti: