Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Kanada mėgsta daryti nesaugius dvirtakius gatvėje be fizinio atskyrimo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	420,3 kB ID:	2103694 Click image for larger version  Name:	410170338_10211637040198767_1658923264901184399_n.jpg Views:	0 Size:	319,4 kB ID:	2103695

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Jei didesnė gatvė, turėtų būti dvikrypčiai abiejose pusėse

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.

    How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024


    "The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
    Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · ­19 May 2022

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
    "Šunauja" profesorius pavadino žurnašliūchas, bet runkeliai pritaikė sau ir ėmė dar labiau nekęsti "elitų".

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    “.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
    Kavianski nacionaliniuose rinkimuose kažkaip labiausiai palaiko konservatorius.

    Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kas ta "šunauja"?
    Šunis VT leidžiama vežti nemokamai. Visi alergiški šunimis yra antrarūšiai piliečiai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kas ta "šunauja"?
    Neorganizuotos visuomenės grupės, kurios dėl savo neorganizuotumo neturi jokios politinės įtakos, ir jų nepasitenkinimas išreiškiamas skalijimu - rašymu fb postų ar į naujienų portalus, į kurį galima tiesiog nekreipti dėmesio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
    kas ta "šunauja"?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ... b) savivladybė padėjusi ant VT.
    Čia turbūt reiktų žvelgti plačiau. Kai visoje šalyje požiūris toks į VT, tai ko norėt iš vienos atskiros savivaldybės. Juk "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos, na nebent iš kokių pirkimų dar būtų galima uždirbti ar švogerizmo keliu reikia kažkam parūpinti šiltą vietelę duotojamoje pozicijoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
    Tai rodo kad a) carpooling realybėje neveikianti idėja ir b) savivladybė padėjusi ant VT.




    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kodėl jie turėtų sutikti? Pripaišius A juostų, jiems vis tiek neatsiras vietos troleibuse.
    Tai dėl to, kad pas mus pamurmama ir nieko neįvyksta, arba parašomas postas socialiniuose tinkluose, arba koks nors straipsnis LRT Girdi arba Delfi Piliečio rubrikai. Iš tiesų tai NVTKA, kuri kažkada buvo aktyvi, turėtų daugiau komunikuoti, arba patys žmonės rašyti tiesiai atsakingiems asmenims, nes piko metu grūstis autobuse neprideda geros nuotaikos niekam.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    galimai keleiviai = kelionės?

    2022 m. traukiniais buvo pervežta 4,69 mln. keleivių, t. y. 1,21 mln., arba 35 proc., daugiau nei 2021 m. RRT: reikšmingi pokyčiai 2022 m. Lietuvos geležinkelių rinkoje

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    LTG duomenimis, per 2022 m. pervežta 35 proc. daugiau keleivių nei ankstesniais metais – 4,7 mln., tai sugrįžimas į priešpandeminį lygį.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nozes-93845473

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    FI + SE + NO + DK padaroma 600+ milijonų traukinio kelionių per metus.
    Apie 21,6 milijonai kelionų per milijoną gyventojų.
    Lietuvoje būtų virš 60 milijonų per metus (21,6*2,8)
    Gal kas žino kokie mūsų skaičiai?
    Būtų įdomu palyginti su 60M.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    ar tie "priverstiniai vairuotojai" nesutiktų, kad būtų daugiau A juostų viešajam transportui ir tų pačių "priverstinių automobilininkų" sąskaita.
    Kodėl jie turėtų sutikti? Pripaišius A juostų, jiems vis tiek neatsiras vietos troleibuse.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
    Tai niekas ir nesiginčija kad VT organizavimas prastas. Daugiau ginčų dėl to, ar tie "priverstiniai vairuotojai" nesutiktų, kad būtų daugiau A juostų viešajam transportui ir tų pačių "priverstinių automobilininkų" sąskaita.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kalbėjau apie politikus, todėl ir teikiau Washingtoną, o ne apie ugniagesius, mokytojus, policininkus ir kitus specialistus. Gal galima skirti ir nesuplakti visko į vieną? Politikas yra tas, kuris turi laužyti esamas tradicijas, o ne ugniagesys ar policininkas. Tą dar daro menininkai, tačiau jų įtaką netiesioginė ir eina per visuomenės nuomonės keitimą. Tuo tarpu politikas gali prastumti sprendimą grynai savo populiarumo sąskaita. Mano prognozės, kad Benkunskas nieko radikalaus nepasiūlys, tačiau kandidatuos antrai kadencijai. Ir toliau būsime strigę mediocrity su VT.
    Kodėl politikai turi laužyti tradicijas? Demokratijoje politikai atstovauja juos renkantiens sluoksniams. Ir postus kaip taisyklė laimi atstovaujantys daugumai. Natūralu, kad toks politikas nelaužys daugumos palaikomų tradicijų.

    Komentuoti:

Working...
X