Parašė Kristupas0220
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia tas pats kas sakyti, kad važiavimui VT reikalingas bilietas + dar išsuaiškink KUR tai padaryti?
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
tai kam tas stresas? vedi adresą į navigaciją ir važiuoji automobiliu....
Taip, atrodo, gal ir smulkmenos, bet patrauklumo naudotis VT neprideda... Vokietijoje tai streso nesukėlė, palikai mašiną, bilietų automate pasirinkai atvykimo tašką, gavai bilietėlius ir maršrutą..
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Bet mašinai draudimas kainuoja + dar išsiaiškink KUR tai padaryti?. Ir dar stresas kaip laiku praeiti techninę apžiūrą, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą. Tu gali vairuoti saugia, bet atsiras koks nors neblaivus, kuris kals tau į galą... ir būsi žuvęs. Taip, galėtų būti daugiau patogesnių maršrutų, bet jei išmanai visą dabar esančių maršrutų tinklą, tikrai įmanoma nepapulti į jokius susigrūdimus kai žinai į kokią pusę, kur ir ko laukti, kad apeiti visas spūstis ir labiausiai perpildytas kryptis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs kai vaziuoju is darbo su masina ir stoviu bendrame su VT kamstyje Narbuto gatveje kaskart pasiziuriu pro greta stovinciu autobusu langus. Ir pro pusiau permatomus aprasotus is vidaus langus matau susigrudusius kaip silkes zmones. Ir pagalvoju, kaip gerai kad as turiu isskirtine galimybe vaziuoti vienas erdviame patogiame salone kur pats reguliuoju temperatura, dregme ir muzikele. O ir masina beveik pati juda tame kamstyje su siuolaikiniu autopilotu. Netgi jeigu atvaziuoji keliomis minutemis ilgiau nei VT, uz tai kad nereikia kvėpuoti su kitais is lupu i lupas arba sėdint uostyti kazkienio uzpakalius, deja, bet dabartineje situacijoje masinos turejimas atsiperka su kaupu. Ir zmones taip lengvai is masinu i TOKI VT nebegrįš.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
As kai vaziuoju is darbo su masina ir stoviu bendrame su VT kamstyje Narbuto gatveje kaskart pasiziuriu pro greta stovinciu autobusu langus. Ir pro pusiau permatomus aprasotus is vidaus langus matau susigrudusius kaip silkes zmones. Ir pagalvoju, kaip gerai kad as turiu isskirtine galimybe vaziuoti vienas erdviame patogiame salone kur pats reguliuoju temperatura, dregme ir muzikele. O ir masina beveik pati juda tame kamstyje su siuolaikiniu autopilotu. Netgi jeigu atvaziuoji keliomis minutemis ilgiau nei VT, uz tai kad nereikia kvėpuoti su kitais is lupu i lupas arba sėdint uostyti kazkienio uzpakalius, deja, bet dabartineje situacijoje masinos turejimas atsiperka su kaupu. Ir zmones taip lengvai is masinu i TOKI VT nebegrįš.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jei senamiesčio gyventojams už įvažiavimą reiktų mokėt tiek pat, kiek lankytojams, visiškai aišku, kokia būtų jų nuomonė apie tokius "pokičius". Na, ir šiaip, dabartinė praktika su mokamu parkavimu yra ta, kad mokamų zonų gyventojams yra lengvatos. Pirma mašina per būstą praktiškai dykai, antra pigiai. Įvedus mokestį už įvažiavimą galima būtų taikyti analogiją su mokamu parkavimu.
Komentuoti:
-
Tik papildomai reikėtų pradėti taikyti buto ploto ir registruotų gyventojų santykio ribas. Gal net ir visokius svečių namus pradėt laikyti svečių namais.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kodėl jiems nemokama?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tame ir bėda, jog vidutinis vilnietis negyvena tame senamiestyje ir šis tėra tik butelio kakliukas pakeliui iš Jeruzalės į Kirtimus
O tada - dviratuku, per Senamiestį, į Pelesos g. ir į D&G įkalnę link oro uosto; nuo ten jau netoli.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, įdomu, ar yra būdų kaip nors tai patikrinti? Jei Senamiesčio gyventojai galėtų balsuoti už mokamą įvažiavimą, su sąlyga, kad jiems bus nemokama, kaži kaip nubalsuotų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Jeigu „vidutinius“ žmones apskaičiuojam pagal Facebooko komentarus, tai gal taip. Šiaip, ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVidutinis vilnietis nori, kad Vilniaus senamiestis atrodytų maždaug kaip Detroito downtown
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
greičiau už magistralę per senamiestį pabalsuos vidutinis "vilnietis".
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąParyžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
https://www.yahoo.com/news/paris-res...CL3pnVOIaQh2gA
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Paryžiuje vakar vykusiame referendume žmonės pasisakė už 500 gatvių pavertimą pėsčiųjų/žaliųjų zonų erdvėmis. Labai reiktų panašaus referendumo Vilniuje, pvz. dėl tokio pat klausimo ar naujos VT rūšies, bet žinant kaip valdžia bijo referendumų, mažai tikėtina, kad kas nors klaus žmonių nuomonės.
Parisians voted in a referendum on Sunday to pedestrianise a further 500 of the city's streets, giving fresh momentum to efforts by the French capital's left-leaning town hall to curb car usage and improve air quality.
Some 65.96% of Parisians voted in favour of the measure, while 34.04% rejected it, official results showed.Paskutinis taisė Lettered; 2025.03.24, 17:09.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: