Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.
    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
    Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
    budulis su uniforma

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nebūtina pėsčiųjų uždrausti, užtenka pereiti prie paketinio trafiko valdymo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
    Suprantu, kad nejuokavo.
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu tankis yra 12 kartų mažesnis, tai ir gatvių juostų skaičius turėtu būt 12 kartų mažesnis.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    reik uždraust pėsčiuosius
    bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
    Suprantu, kad nejuokavo.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.
    reik uždraust pėsčiuosius

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą


    Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	473
Size:	367,8 kB
ID:	2183911
    kam čia ta varpinė jei žmogus turi iš darbo namo nuvažiuoti?

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?
    Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
    APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

    Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.

    Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	473
Size:	367,8 kB
ID:	2183911

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
    Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?
    Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    „Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“
    O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
    Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
    APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

    Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
    "Verslo vadybos fakulteto docentas Juozas Merkevičius" ta prasme klausia vadybininko apie eismo organizavimą. Čia jau Stano nuomonė tiek pat reikšminga. Tuoj kalbins psichologijos magistrus apie lietaus nuotekų sistemą Vilniuje. Kažkoks žurnalistinis dugnas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gaila, kad docentas nepasako, kokie aitvarai suneš pinigus tam 12 ar 4 kartus mažesnio tankio miestui viską išplatinti ir visas sankryžas padaryti dviejų lygių
    Ir dar svarbiausia, kad miesto planavimo klausimais pasisako ne miestų ar kelių katedros docentai, o Verslo vadybos fakulteto "ekspertai". T.y. pakomentuoja "ne savo daržą", o klausimus dėl finansavimo, kuriuos lyg ir galėtų pakomentuoti - pamiršta.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.02.17, 12:56.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
    APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

    Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
    „Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“, – aiškino „Vilnius TECH“ Verslo vadybos fakulteto docentas Juozas Merkevičius.

    Esą reikia kaip tik didinti greitį ir platinti gatves, kad žmonės galėtų greičiau nuvažiuoti iš savo namų į darbo vietą ir atgal.

    „Tai yra greitųjų gatvių koncepcija, kuriose nebūtų reguliuojamų sankryžų ir perėjų, tai yra, įrengiant požemines perėjas, pėsčiųjų tiltelius, viadukus, taip pat praplatinant zonas, kuriose susidaro spūstys, sukuriant papildomas juostas“, – tęsė J. Merkevičius.

    Pasak docento, didesnis gatvių pralaidumas ir greitis kaip tik sumažintų taršą, nes automobiliai nestovėtų prie sankryžų arba perėjų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Bortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.
    Tai kad dauguma bortų tame vaizdo įraše nebuvo dideli?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Idėjo 150 mln. € 300-ams km dviračių infrai. Pilnai atėmė gatvę (ar atkarpą) palei upę, atidavė dviračiams. Daug kur pusę gatvės atskyrė bortais išilgai atiduodant dviratistams. Dviračių juostos su atskirtais bortais išilgai. Bortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O taip, jau dabar einama iš proto dėl troleibusų stulpų “vibravimo”, kad net nukabint norima, baisu pagalvot koks pasipriešinimas dėl bėgių

    Komentuoti:

Working...
X