Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    <..> Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. <..>
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...didinti-baudas
    Kol kas kipišo ne per daugiausia. Gal tada, kai pradės svarstyti, jo kils daugiau.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Nebent tik jei prieš tai pasikeis miesto valdžia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis.
    Pasikeis, tik ne taip greitai, kaip norėtųsi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.
    Priminėt, kad neseniai mačiau jį Malagoje, Ispanijoje. Ten iš oro uosto nusileidi į požeminį traukinį, kuris iškyla paviršiun, bet priartėjęs prie centro vėl neria po žeme. Centre jau gali persėsti į Metro. Iki pilnos laimės dar pritrūko tramvajaus, bet ką norėjau pasakyti, tai tikiu, jog jis bent matęs ir suvokia, kaip turi atrodyti civilizuota transporto sistema.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:

    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
    Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:

    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Ačiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsnius Šito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
    Smagu, kad tokia tema iškeliama į plačią auditoriją turintį LRT. Kažkas turi pasakyti garsiai, kad tik nupirkti naujų transporto priemonių neužtenka. Ačiū!

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Ačiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsnius Šito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied

    Architektas apie viešąjį transportą: galima išvengti sankryžose besivelkančių troleibusų
    Aidas Kazakevičius šiuo metu gyvena ir dirba Šveicarijos mieste Ciuriche, o laisvalaikiu rašo tinklaraštį „100 minčių“. Pasak jo, iš pradžių šis tinklaraštis turėjo būti skirtas miestams ir miestų problemoms, bet ilgainiui išsiskyrė viena tema: „Viešasis transportas yra labiausiai ramybės neduodantis klausimas.“
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciu-troleibusu

    Šaunuolis, taccido!

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Rekomenduoju paklausyti. Juo labiau, kad šneka tam tikri familiar žmonės


    Kas lemia keliavimo mieste įpročius? - Radioteka - LRT

    Imho, Aidas viską suvardino daugiau mažiau spot on dėl nemažos dalies dalykų, kuriuos buvo spėta paminėti, ir kurie čia ir kitur išdiskutuoti jau daug kartų.
    Ekspertė Kristina, daro kai kuriuos teisingus pointus, bet kai kur plaukioja kažkokiuose teoriniuose konceptuose ir half-baked teiginiuose, kurie iš esmės nelabai ką pasako, o tik rodo, kad žmogus kažką žino ir supranta, bet daug ko nežino ir nesupranta ir kartais elementariai nusišneka ar iš esmės sau pačiai prieštarauja.

    Europos miestuose pastaraisiais dešimtmečiais vyksta intensyvūs mobilumo pokyčiai formuojant naujus gyventojų kelionių įpročius. Miestai skelbia, kad pertvarkydami mobilumo sistemas, ketina išspręsti taršos ir triukšmo problemas, užtikrinti sveiką aplinką gyventojams; siekia geresnės gyvenimo kokybės. Tačiau taiko skirtingas strategijas ir priemones. Šioje „Homo cultus. Žmogus ir miestas“ laidoje kalbėsimės apie užsienio ir Lietuvos miestų patirtis organizuojant mobilumą, apie tai, kaip miestai užsibrėžia tikslus ir nustato prioritetinius keliavimo mieste būdus, apie darnaus judumo planus ir viešosios komunikacijos strategijas siekiant pagrįsti pokyčius. Kalbėsime ir apie viešojo transporto plėtros galimybes, pėsčiųjų ir dviratininkų patirtis bei apie stovėjimo aikštelių kiemuose problemos formulavimą ir sprendimų kryptis.

    Laidos svečiai: mobilumo konsultantė, Žaliojo susisiekimo ambasadorė dr. Kristina Gaučė ir architektas, tinklaraščio apie miestus „100 minčių“ autorius Aidas Kazakevičius.

    Laidą veda miesto antropologė Jekaterina Lavrinec

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.
    Gerai kad čia jau yra 4 juostos, tai išsukantys neužkemša viso žiedo. Manau kad 2 papildomų juostų nereikia, užtektų elektrą prijungti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
    Akivaizdi problema, prasčiokai tūsosi be reikalo ir stabdo eismą. Reikia naikinti perėją ir įrengti tvoreles. Prie tvorelių prijungti elektros srovę. Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.
    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šitą problemą gerai spręstų grietojo viešojo transporto viadukas virš žiedo (kad ir koks jis būtų – BRT, tramvajus ar metro). Bet ne, perėją reik naikint. Tada jau tikrai kamščių nebus!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
    Daug kartų pro ten važiuoju, ir per patį piką, kai visas Konstitucijos pr. užsikišęs ir apačioje įvažiavimas ir pati GV gatvė. Bet būtent ties ta perėja nebūna jokio kamščio. Beto važiuojantys žiedu privalo sustoti ir duoti kelią įvažiuojantiems, jei patys negali toliau išvažiuoti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    bukvaliai skaitau kad Jūsų pasiūlymas nėra nei realus nei legalus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    Ne į temą.
    Jis tepaprieštaravo teiginiui, kad už žiedo perėja mažiau daro kamščius nei prieš žiedą. Prieš žiedą kamštis tik toje eismo kryptyje. Už žiedo - kamštis gali susidaryti pačiame žiede ir tada jau gali stoti daugiau nei vieną į žiedą įvažiuojanti kryptis.

    Jo pasakymas nebuvo prieš pėsčiuosius, tik pasakė, kad už žiedo perėja nėra mažiau kamščių daranti nei prieš žiedą.

    Komentuoti:

Working...
X