Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 08:06.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
    Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.

    Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
    Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
    Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
    O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

    Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    <...>
    Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
    priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
    Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
    keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
    reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
    Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
    vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
    patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
    Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
    teritorijoje.
    Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
    automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
    automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
    nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

    Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
    Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.
    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
    Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

    Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    O kuo dabar netinkama infra?
    Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kuo dabar netinkama infra?
    Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
    Pvz Sveicarijoje 0% tolerancijos. Ten uz 1km virs greicio limito 40Francu susimoki. Taip butu gerai ir Lietuvoje

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
    O kuo dabar netinkama infra?

    Ženklas per arti perėjos pastatytas?
    Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?

    Komentuoti:

Working...
X