Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

    Šaltinis

    <...>
    Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
    priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
    Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
    keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
    reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
    Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
    vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
    patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
    Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
    teritorijoje.
    Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
    automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
    automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
    nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

    Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
    Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.
    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
    Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

    Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    O kuo dabar netinkama infra?
    Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kuo dabar netinkama infra?
    Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
    Pvz Sveicarijoje 0% tolerancijos. Ten uz 1km virs greicio limito 40Francu susimoki. Taip butu gerai ir Lietuvoje

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
    O kuo dabar netinkama infra?

    Ženklas per arti perėjos pastatytas?
    Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    <..> Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. <..>
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...didinti-baudas
    Kol kas kipišo ne per daugiausia. Gal tada, kai pradės svarstyti, jo kils daugiau.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Nebent tik jei prieš tai pasikeis miesto valdžia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis.
    Pasikeis, tik ne taip greitai, kaip norėtųsi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.
    Priminėt, kad neseniai mačiau jį Malagoje, Ispanijoje. Ten iš oro uosto nusileidi į požeminį traukinį, kuris iškyla paviršiun, bet priartėjęs prie centro vėl neria po žeme. Centre jau gali persėsti į Metro. Iki pilnos laimės dar pritrūko tramvajaus, bet ką norėjau pasakyti, tai tikiu, jog jis bent matęs ir suvokia, kaip turi atrodyti civilizuota transporto sistema.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:

    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
    Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:

    https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs

    Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Ačiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsnius Šito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
    Smagu, kad tokia tema iškeliama į plačią auditoriją turintį LRT. Kažkas turi pasakyti garsiai, kad tik nupirkti naujų transporto priemonių neužtenka. Ačiū!

    Komentuoti:

Working...
X