Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Jei 3G važiuotų iki Ukmerges g galo, tai būtų gerai. Dar jis tiesiogiai nevažiuoja pro “centrą”, labiau apvažiuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Manau iš perkūnkiemio greičiau Ukmergės g. važiuoti, kur ir autobusams A juostos visur yra nei ratais kvadratais po justiniškes ir viršuliškes. Pvz. 3G nuo pašilaičių iki centro atvažiuoja per 15 min., kai 7 troleibusas nuo žiedo per 30 min.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet darželį ir skverą iš bėdos galima apmanyti su dabartiniu žiedu. Būtų manau mažesnė blogybė
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 21:33.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yrą vietos aplink Perkūnkiemį.
    Nelabai yra kaip pratęsti. Justiniškių g. nepratęsi tiesiai, ten įrioglintas daugiabutis (kaip kad visada, negalvojant apie infrastruktūros plėtrą). Rangytis per Pavilnionų-Perkūnkiemo g.? Tada reiktų platinti Perkūnkiemio g., o tam vietos nėra. Beje, jei gerai pamenu, Perkūnkiemyje visi sklypai jau padalinti – reiktų išpirkinėti arba atsisakyti skvero, darželio, jei norim VT žiedą perkelti. Kas yra ne variantas.

    Panaši situacija su Šiaurinėmis Fabijoniškėmis, kai VT tenka rangytis siaura ir nuolat besikemšančia Vėtrungių g., užuot nutiesus Baliukevičiaus-Dzūko g. iki pat Mokslininkų g.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.03.12, 13:10.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Keista, kad neplanuojama pratęsti Skalvių žiedo kol dar yra vietos aplink Perkūnkiemį.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.03.12, 21:34.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Tai savivaldybė gi užsidėjo varnelę kadd įvedė VT pekrūnkiemyje. T.y. paleido 5 autobusą kas 20-30 minučių važiuoti. Realiai visi eina iki skalvių žiedo arba ukmergės gatvės.

    Perkūnkiemiui 20, bet kai kurios dalys vėliau statytos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?
    Todėl visas Perkunkiemis orientuojasi į mašinas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.
    Tai tik dar kartą įrodo kad JUDU nežino realaus maršrutų poreikio ir juda iš inercijos, palaikydami maršrutų tinklą pagal 1326 metų tyrimų duomenis.

    Kiek dabar Perkūnkiemiui, 20 metų?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Vargeli vargeli… Būtų 50 km/h (arba jei neužtenka 60 km/h) greitis ir važiuotų visi ramiai autopilotą užsimetę. O dabar kažkokia parodija - 80, 50, 60, 80… Kur ten jau nuskubėsi kilometrą ar kelis pavažiavęs ant 80 - viso labo iliuzija.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
    Nereikia filmuoti, pats ten vaikštau ir matau.
    Jūsų pačio video gale kai pasukate kamerą kitu kampu matosi, kaip žiede automobiliai (ir autobusas) stovi.

    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
    Nelabai. Net jeigu eiti reikia 30 min nuo parkavimo vietos, su automobiliu vis tiek būtų greičiau, nes tiesiog daug greičiau atvažiuoji iki centro.

    Pvz nuo Perkūnkiemio kur gyvenu iki centro - troleibusu 40 min + ėjimas iki nuo stotelės + troleibusas piko metu užstringa.

    Automobiliu - 11 min nuvažiuoti, vadinasi lieka 29+ minutės nuo parkavimo vietos pasivaikščioti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
    Tai taip, čia būtų idealus variantas. Kalbėjau apie kitas galimas alternatyvas. Nes dabartinė situacija nekažką.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
    Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
    perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
    perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
    Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
    Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
    Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
    Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai


    Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
    visi seniausiai pakele, ne kitu atveju apie toki š. kaip GV aplamai nekas nediskutuotu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
    Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

    Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
    Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
    Ne aš pradėjau.
    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
    Kam nusivažiuot į absurdus?

    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
    Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
    Perėja kurioj vietoj? Tas perbėgimas iš erelių gatvės į tentą nusipirkt žemių? Kamera tuomet turėtų stovėt iškart už išsukimo iš Erelių g., o ne 160 metrų iki sankryžos. Visi iškart po kameros ten spaudžia dugnais.

    Komentuoti:

Working...
X