Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.
- 1 patinka
-
Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus
Šaltinis
<...>
Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
teritorijoje.
Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO kuo dabar netinkama infra?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kuo dabar netinkama infra?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
Ženklas per arti perėjos pastatytas?
Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
<..> Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. <..>
Kol kas kipišo ne per daugiausia. Gal tada, kai pradės svarstyti, jo kils daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Mentalitetas nulemia, už ką balsuojam. O balsuojam už just one more lane, bro. Tai nei metro, nei pakeltų mokesčių nebus. Baudos už KET pažeidimus seniai juokingos – nebeprisimenu, kada paskutinį kartą buvo keltos. Bet jei dabar kas nors siūlytų jas didinti, tai kipišas būtų nepalyginamai didesnis nei dėl kažkokių bilietėlių. Niekas nenori sužlugdyti savo kaip politiko karjeros. Nors... kaži ar daug yra tokių, kurie realiai supranta, kad būtina perimti gerąsias Vakarų patirtis. Gal Šimašius koks, iš dalies. Kitų tokių realiai galinčių laimėti rinkimus politikų nematau.
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąTurbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt, kad nejauki tiesa, bet su humoru išsakyta tiesiai šviesiai kas važinėja viešuoju transportu:
https://www.linkedin.com/posts/rokas...EJcZD7wPtJZEcs
Tik dar kartą įrodymas, kad ir koks naujas troleibusų ir autobusų parkas bus, mūsų tautoje požiūris į viešajį transportą mentalitetas nepasikeis. Lieka du pasirinkimai metro arba 5x mokesčiai automobiliams (Danijos variantas)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąAčiū visiems už diskusijas ir vertingas pastabas, jos tikrai praverčia rašant ar taisant straipsniusŠito interviu efektas turbūt nebus didelis, bet bent jau pavyko išsakyti vieną kitą naują argumentą ir pristatyti nežinomų dalykų (taktinis tvarkaraštis, specialūs stotelių borteliai)...
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: