Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Prie ~3 proc. BVP skyrimo gynybai nėra pinigų švietimui, sveikatos apsaugai, jau nekalbant apie metro ir tramvajus.

    Manote prie 5-6 proc. BVP atsiras lėšų kažkam rimtesnio nei smulkūs pašvaistymai, tokie kaip gondolos, koncertai ar balionai? Naivu.
    Visur ir visada priešint išlaidas gynybai vs pensijos, vs svarbūs projektai ir vs belenkas, tai labai jau akivaizdžiai trenkia tam tikru nepriimtinu kvapu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Savivaldos biudžetai tiesiogiai nesusiję su valstybės biudžetu.
    ~3% gynybai šiaip jau skiriami jau pernai. Švietimui, sveikatos ir socialinei apsaugai pinigų kol kas pakanka. Štai šiemet valstybines algas, socialines išmokas kelia.
    5-6% šaltiniai dar neapibrėžti. Greičiausiai skolinsimės didžiąją dalį.
    Beje, Lietuvos BVP augo pernai 2,6%, bene sparčiausiai ES.

    Aš tai siųlyčiau normalų automobilių taršos mokestį įvesti, kas galimai papildytų biudžetą dar iki 1 mlrd. EUR. Ir netiesiogiai paskatintų atsisakyti personalinio auto dalį piliečių.
    "Normalus" taršos mokestis nesugeneruotų nieko, nes atsisakiusieji jo juk nemokėtų.
    Pirmiausia jo atsisakytų, tie kuriems jis mažiausiai ir reikalingas. Sumažėtų surenkamas akcizas. Regionuose automobilio atsisakymas perkels dalį žmonių į valstybės išlaikomų gretas.... tai tas milijardas toks "kabutėse". Ir Žemaitaičio gerbėjų gretos didės geometriškai...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Prie ~3 proc. BVP skyrimo gynybai nėra pinigų švietimui, sveikatos apsaugai, jau nekalbant apie metro ir tramvajus.

    Manote prie 5-6 proc. BVP atsiras lėšų kažkam rimtesnio nei smulkūs pašvaistymai, tokie kaip gondolos, koncertai ar balionai? Naivu.
    Savivaldos biudžetai tiesiogiai nesusiję su valstybės biudžetu.
    ~3% gynybai šiaip jau skiriami jau pernai. Švietimui, sveikatos ir socialinei apsaugai pinigų kol kas pakanka. Štai šiemet valstybines algas, socialines išmokas kelia.
    5-6% šaltiniai dar neapibrėžti. Greičiausiai skolinsimės didžiąją dalį.
    Beje, Lietuvos BVP augo pernai 2,6%, bene sparčiausiai ES.

    Aš tai siųlyčiau normalų automobilių taršos mokestį įvesti, kas galimai papildytų biudžetą dar iki 1 mlrd. EUR. Ir netiesiogiai paskatintų atsisakyti personalinio auto dalį piliečių.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    O, va čia tai argumentas! Nu bet nedemaskuokit gi taip pigiai savęs, nebent būtumėt kažkam naudingas idiotas, nors gal ir nesat, bet tada tikrai ne antras variantas
    Prie ~3 proc. BVP skyrimo gynybai nėra pinigų švietimui, sveikatos apsaugai, jau nekalbant apie metro ir tramvajus.

    Manote prie 5-6 proc. BVP atsiras lėšų kažkam rimtesnio nei smulkūs pašvaistymai, tokie kaip gondolos, koncertai ar balionai? Naivu.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Taigi planuojama 5-6 proc. BVP gynybai skirti, tikrai neliks tokiems niekams kaip alternatyvios transporto priemonės (nebent gondolos Neryje).
    O, va čia tai argumentas! Nu bet nedemaskuokit gi taip pigiai savęs, nebent būtumėt kažkam naudingas idiotas, nors gal ir nesat, bet tada tikrai ne antras variantas

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Mes gi kūrybingi tokiuose reikaluose. Tereikia sugalvoti, kaip ten tie tramvajaus bėgiai pasitarnautų gynyboje ir abi biudžeto eilutės susieitų
    Galėsim šarvuotus traukinius paleisti arba patrankas ant bėgių.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Mes gi kūrybingi tokiuose reikaluose. Tereikia sugalvoti, kaip ten tie tramvajaus bėgiai pasitarnautų gynyboje ir abi biudžeto eilutės susieitų
    gynybai pasiteirautų labiau metro kaip slėptuvės

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Taigi planuojama 5-6 proc. BVP gynybai skirti, tikrai neliks tokiems niekams kaip alternatyvios transporto priemonės (nebent gondolos Neryje).
    Mes gi kūrybingi tokiuose reikaluose. Tereikia sugalvoti, kaip ten tie tramvajaus bėgiai pasitarnautų gynyboje ir abi biudžeto eilutės susieitų

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    “Pradžiai užtektų” tai ta pradžia jau seniai nebeaktuali. Seniai nepradėta ir niekad neįvykusi ta pradžia savo laiku ir dabar jau turėtų visai kitaip atrodyti. Realiai gal kokių 800 000 gyv. miestas, ES valstybės sostinė, teturintis tik autobusus ir troleibusus turi pradžiai pasvarstyti belenką, kad tik nereiktų svarstyt naujos transporto rūšies, kad nereiktų dirbti pertvarkant transporto sistemą iš 100000 ~tinio miesto koncepcijos į koncepciją atitinkančią esamą realybę. Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.
    Taigi planuojama 5-6 proc. BVP gynybai skirti, tikrai neliks tokiems niekams kaip alternatyvios transporto priemonės (nebent gondolos Neryje).

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.
    Pildsuskis pavogė tramvajui skirtus pinigus, mes nieko nebegalim padaryti.

    Kitur tai vadinama impotencija ir vadovai gauna vilko bilietus, o mes tuo didžiuojamės.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Pradžiai užtektų šviesoforų pareguliavimo, kad VT paruoštų sankryžas + A juostų, kur jų dar nėra (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Kol automobiliu atvažiuoji greičiau negu VT, nėra tikslo tuo VT važiuoti (triukšmingas, pergrūstas, nėra toks jau pigus).
    “Pradžiai užtektų” tai ta pradžia jau seniai nebeaktuali. Seniai nepradėta ir niekad neįvykusi ta pradžia savo laiku ir dabar jau turėtų visai kitaip atrodyti. Realiai gal kokių 800 000 gyv. miestas, ES valstybės sostinė, teturintis tik autobusus ir troleibusus turi pradžiai pasvarstyti belenką, kad tik nereiktų svarstyt naujos transporto rūšies, kad nereiktų dirbti pertvarkant transporto sistemą iš 100000 ~tinio miesto koncepcijos į koncepciją atitinkančią esamą realybę. Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O paskui spėliojama, iš kur Vilniuje kamščiai... Ne vienintelė priežastis jiems, bet akivaizdu turėtų būti, kad viena sakyčiau pagrindinių sudedamųjų priežasčių.
    Po to dar spėliojama, kodėl žmonės masiškai spjauna net galvoti apie kažkokias keliones pėsčiomis, ratinėmis priemonėmis, VT... nes jie prarado viltį kad kažkas bus VIlniuje normalesnio padaryta su susisiekimu ne automobiliu.

    Tai dar palauk 10 metelių - per tą laiką tikrai nepadaugės gyventojų, nepadaugės transporto (dėl tos pačios minėtos susisiekimo disfunkcijos) ir bus faina. Bet dėl visko kalti vairuotojai... Nu tai klausykit, nu baikit vieną kartą juokus ir tiesiog automobilį uždrauskit - ir viskas išsispręs.
    Pradžiai užtektų šviesoforų pareguliavimo, kad VT paruoštų sankryžas + A juostų, kur jų dar nėra (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Kol automobiliu atvažiuoji greičiau negu VT, nėra tikslo tuo VT važiuoti (triukšmingas, pergrūstas, nėra toks jau pigus).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Be abejonės, ir pinigų nėra...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	392
Size:	40,4 kB
ID:	2180715

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O paskui spėliojama, iš kur Vilniuje kamščiai... Ne vienintelė priežastis jiems, bet akivaizdu turėtų būti, kad viena sakyčiau pagrindinių sudedamųjų priežasčių.
    Po to dar spėliojama, kodėl žmonės masiškai spjauna net galvoti apie kažkokias keliones pėsčiomis, ratinėmis priemonėmis, VT... nes jie prarado viltį kad kažkas bus VIlniuje normalesnio padaryta su susisiekimu ne automobiliu.

    Tai dar palauk 10 metelių - per tą laiką tikrai nepadaugės gyventojų, nepadaugės transporto (dėl tos pačios minėtos susisiekimo disfunkcijos) ir bus faina. Bet dėl visko kalti vairuotojai... Nu tai klausykit, nu baikit vieną kartą juokus ir tiesiog automobilį uždrauskit - ir viskas išsispręs.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    ... kurią žada chopperių reklamos. Motociklų žavėsio tai niekad nesupratau. Arba dviratis, arba automobilis. Kam reikalingas tas senų diedų, kurie vis dar nori būti jauni daiktas?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    tradiciniai dirbtiniai auto filmai, kur gražūs modeliai važiuoja kompiuteriu patobulintomis tuščiomis gatvėmis ar gražiais gamtos kampeliais.
    Kažkur skaičiau tokią mintį, kad dviratis suteikia tą laisvę, kurią žada automobilių reklamos.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kas ta "civilizacija" ? Klipo herojės daugiabutis necivilizuotoje vietovėje stovi?
    tai kad ji tikriausiai gyvena "kotedže" Tarandeje.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    spėčiau Švedijoje ar Norvegijoje reklama būtų, kad gali susirinkt daiktus ir nuvažiuot iš miesto į savo namuką miške/gamtoje, o Lietuvoje atvirkščiai, gali iš savo namų į civilizacija nuvažiuot.
    Kas ta "civilizacija" ? Klipo herojės daugiabutis necivilizuotoje vietovėje stovi?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Apie glamūrą. D Z Lieberman, M E Long “Dopaminas: troškimo formulė”, 28 psl.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Negi jūs nesuprantate, kad šis Mercedes klipas yra metafora, sąmoningas ir stilizuotas glamūras? Apie glamūro poveikį dopamino išsiskyrimui, kuris smegenyse skatina malonumo pojūtį, esate girdėjęs?
    Nesu, bet norėčiau išgirsti.

    Komentuoti:

Working...
X