Ne tik BMW „slyva“ ir VW „Sharan“: kurie legendiniai modeliai šiemet gali tapti istoriniais?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-2449970
Kokios jūsų nuomonės, kad jau greitai slyvos galės važinėti su istoriniais numeriais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Tai suprantama, kad kamščio problema išsispręstų visų pirma tiems pasirinkusiems alternatyvą. O pats kamštis kaip po pats niekad neišnyks ir palaikys balansą tarp kainos, greičio ir komforto.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
P&R ar gal teisingiau P&V reikia įrenginėti ir VT reikia vystyti, bet ne reikia to pateikinėti kaip kamščių problemos sprendimo. tai turėtų būti pateikiama, kaip greito ir patogaus susisiekimo problemos sprendimas. Nes dabar visi taip ir mąsto, tegul kitas persėda į VT, o aš savo automobilyje palauksiu, kol kamščių neliks, kai visi į VT persės ir tada laisvai savo automobiliu nuvažiuosiu. Ir kadangi visi gudrūs šiuo klausimu tai niekas į VT ir nepersėda.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
P&R ar gal teisingiau P&V reikia įrenginėti ir VT reikia vystyti, bet ne reikia to pateikinėti kaip kamščių problemos sprendimo. tai turėtų būti pateikiama, kaip greito ir patogaus susisiekimo problemos sprendimas. Nes dabar visi taip ir mąsto, tegul kitas persėda į VT, o aš savo automobilyje palauksiu, kol kamščių neliks, kai visi į VT persės ir tada laisvai savo automobiliu nuvažiuosiu. Ir kadangi visi gudrūs šiuo klausimu tai niekas į VT ir nepersėda.Parašė digital Rodyti pranešimąNeužburtas - kamščių problemą galima išspręsti tik vystant VT, o ne platinant gatves, kad daugiau automobilių pravažiuotų. Todėl P&R labai tinka prie išvystyto VT, t.y. išspręstos kamščių problemos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neužburtas - kamščių problemą galima išspręsti tik vystant VT, o ne platinant gatves, kad daugiau automobilių pravažiuotų. Todėl P&R labai tinka prie išvystyto VT, t.y. išspręstos kamščių problemos.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąČia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&r
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nes tokia valstybės politika sucentralizuoti gydymo įstaigas. Todėl jeigu norima centralizuoti į Vilnių tai pasiekiamumas neturi būti apmokestinamas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pas mus irgi yra ale padarytos aikštelės. Tik problema, kad jos tokiose vietose, kad privažiuoti iki jų, reikia pusę kelionės laiko kamštyje atstovėti ir tada jau nebelieka prasmės jomis pasinaudoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sutinku, reikia įrengti tiek pačias aikšteles, tiek VT nuo jų. Pvz Vienoje Park and Ride aikštelės yra taip įrengtos, kad iš aiktelės tiesiai į Metro stotelę gali nusileisti.
Taip pat, aikštelės priėjimui prie VT (šiuo atveju požeminės perėjos) nėra net šaligatvio, o turi eiti per purvyną ant šlaito. P+R kažkaip skirta eiti į prekybcentį, o ne į VT.
Vilnius, Vilnius County - Google Maps
Komentuoti:
-
Sutinku, reikia įrengti tiek pačias aikšteles, tiek VT nuo jų. Pvz Vienoje Park and Ride aikštelės yra taip įrengtos, kad iš aiktelės tiesiai į Metro stotelę gali nusileisti.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Bet pirmiausiai tai reikia įrengti tas park ir raid aikšteles, su aiškiais persėdimo taškais, kad atvažiavusieji iš kitų savivaldybių neklaidžiotų jų ieškodami, o po to ieškodami iš kur ir kaip važiuoti. be to reikia išspręsti respublikinių ligoninių klausimą. Kadangi buvo pasistengta, kad gydymo įstaigos liktų tik didžiuosiuose miestuose, tai pirma reikia įrengti nemokamus privažiavimus iki jų, o tada jau apmokestinkite ką norite. Ar jūsų siūlymas, kad ligonį reiktų kaip kokį krovinį perkraudinėti į VT?
O kodėl privažiavimas prie ligoninių turi būti nemokamas?
Komentuoti:
-
Bet pirmiausiai tai reikia įrengti tas park ir raid aikšteles, su aiškiais persėdimo taškais, kad atvažiavusieji iš kitų savivaldybių neklaidžiotų jų ieškodami, o po to ieškodami iš kur ir kaip važiuoti. be to reikia išspręsti respublikinių ligoninių klausimą. Kadangi buvo pasistengta, kad gydymo įstaigos liktų tik didžiuosiuose miestuose, tai pirma reikia įrengti nemokamus privažiavimus iki jų, o tada jau apmokestinkite ką norite. Ar jūsų siūlymas, kad ligonį reiktų kaip kokį krovinį perkraudinėti į VT?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta urbanizacija, suburbanizacija tik kai kuriuose turtingose šalyse.
O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visame pasaulyje vyksta urbanizacija, suburbanizacija tik kai kuriuose turtingose šalyse.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
O jeigu nori kad Park and Ride būtų pigiau ir greičiau, tai reikia smarkiai apriboti/apmokestinti automobilius mieste.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kaip tik sakyčiau, kad dabar uždėtas draudimas tam tikrose neblogose vietose statyti bet ką kitą nei privatnamius. Vystytojai, spėčiau, kaip tik statytų ganėtinai pelningesnius daugiabučius – jei tik galėtų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
Gal P+R sistema ir padėtų kiek sutvarkyti dabartinį chaosą, bet tai nereiškia, jog galime ir toliau atsainiai žiūrėti į miesto plėtrą.
Komentuoti:
-
Čia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&rParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
Komentuoti:
-
Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėtiParašė lanxtot Rodyti pranešimąVaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
lengviausia kaltinti tos kurie nesiskundžia. o jei nesiskundi pats kaltasParašė MindesAcc Rodyti pranešimąSitie runkeliai tiesiog spangsta.
Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvo atvejų, kai blogam projektui atsisakius išduoti leidimą VMS, vystytojas apskundė statybų inspekcijai ir inspekcija savo ruoštu iršrašė leidimą statyti. Čia toks liūdnesnis.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąDėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
O dėl trukdymo, prieš kelias dienas čia diskutavom kaip dėl dvieju skypų ribų nesugeba 30 metų pabagti nusukimo į Ukmergės gatvę tai matyt trukgdžių ne tik šnekėti bet ir daryti yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sitie runkeliai tiesiog spangsta.
1. Miestas pleciasi tik i viena puse - Siaure
2. Visokie commie blokai statomi vielgi tik vienoje miesto puseje
3. Nekontroliuojama suburbinizacija - visi stato kaip nori kur nori. Velgi, dazniausiai Siaurineje puseje.
4. Pirma pastatyti kazkoki pastata ir veliau - bet dazniausiai niekada - "pagalvoti" apie infrastruktura (gatves, VT, mokyklas, etc)
5. Visiskai nepleciamas A juostu tinklas.
6. Ignoruojama tramvajaus nauda
Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Čeliabinskas koks ar UfaParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Durnus judėjimas strikes again. Trukt už vadžių, vėl nuo pradžių. Galėtų pėsčiųjų mieste išvis nebūt anot Vilniaus savilbybybės.Sostinės gyventojai neapsikenčia kamščių: piko metu miestas tiesiog sustingęs, gatvės tarsi užblokuotos. Pasak vilniečių, situacija kasmet tik blogėja. O miesto meras Valdas Benkunskas laikosi savo - kalba apie žaliojo miesto viziją, teigia teikiantis prioritetą pėstiesiems ir dviratininkams. Todėl perprogramuoja šviesoforus taip, kad pėstieji trumpiau lauktų žalios šviesos. Savivaldybės opozicijos nariai griebiasi už galvų ir aiškina, kad toks savivaldybės sprendimas yra absurdiškas - didina kamščius.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: