Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
esu matęs vos ne identišką nuotrauką buto skelbime su prierašu jog kieme yra automobilių stovėjimo aikštelė
Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
O taip, kaimynai neįsirengė. Tai jums ir pavyzdys (kur geriau?)
Nepririnko pakankamai balsų/pinigėlių.
O Jaunimo sk., tikrai, įrengė korius nemokamai. Nors aš daryčiau kitaip.
Įdomu jei toje pačioje vietoje žmonės paprašytų, kad savivaldybė skirtų sklypą jiems įsirengti sandeliukus ar daržus/sodus (savo lėšomis!), ar skirtų, ar ne. Ir, jei ne, tai kodėl tiksliai.
Ten pat Grigiškėse jau gana unikalus iš sovietmečio likęs reiškinys - ne visai legalūs daržai Vokės šlaite.
Savivaldybės požiūris lygtais pasikeitęs. Anksčiau grąsino šluoti su buldozeriu. Dabar lygtais pateikia kaip bendruomenės žalias iniciatyvas.
Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
Įdomu jei toje pačioje vietoje žmonės paprašytų, kad savivaldybė skirtų sklypą jiems įsirengti sandeliukus ar daržus/sodus (savo lėšomis!), ar skirtų, ar ne. Ir, jei ne, tai kodėl tiksliai.
Tegul sprendžia, tik prieš tai susiformuoja sklypą ir apmoka įrengimą, o ne rėkia "valdžeee parkyngo neyrenge ir dar baudas rašo".
Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka. https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.
Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
O ne patys gyventojai nusprenžia, kas jiems svarbiau žaidimų aikštelė ar parkingas?
Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.
Problema ta, kad dėl automobilio dydžio, tas 'perplanavimas' yra, iš esmės, atėmimas naudingos erdvės iš kitų nesukuriant daug naujos vertės. Pora automobilio vietų (su privažiavimu) užima tiek pat vietos, kiek vaikų žaidimų aikštelė. Aikštele naudotis gali dešimtys vaikų, dvi parkavimo vietos talpina vos dviejų butų automobilius. Tai yra žaidimas, kurio laimėti nėra įmanoma. Tokie maži 'pagerinimai' tik sugadina gyvenimo kokybę kitiems nieko rimto neišspręsdami, nes parkavimo vietų trūksta dešimtimis.
Kalbant apie naujus daugiabučius - taip, kai kuriuose irgi yra daug parkavimo vietų kiemuose, bet ten pirkdamas jau žinai, ką gauni. Su sovietiniais daugiabučiais iš tavęs yra tiesiog atimama erdvė vos kelių žmonių poreikiams patenkinti ir tik dėl to, kad kažkas tingi nueiti kelis žingsnius iki viešo parkingo.
Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių.
Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.
Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
Argumentacija buvo pateikta ir ne vieną kartą. Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse. Sukils paklausa, rinka pasiūlys jų daugiau. Nepermesk savo problemos ant kitų žmonių pečių, niekas nenori matyti ar klausytis tavo smirdančio kledaro.
Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
Berods, statys daugiabutį.
Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
Vilniuje už 30 E jau kokius 7 metus nerasi, dabar pigiausia kur žinau netoliese ima 42 E, bet dauguma ima 50-60. Savivaldybės įrengtose aikštelėse imti bent puse rinkos kainos (30) manau yra minimumas.
Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
O kaip jūs įsivaizduojate parkingą konkurencingą su nemokamai ant šaligatvio prie laiptinės durų?
Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
Mintis ta, kad iš esmės būtų lėšų tvarkymui ir būtų tariamas "finansinis poveikis" bomžams-automobilistams. Tik niekas savivaldybėje tuo neužsiims.
O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...
Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
Komentuoti: