Parašė bim_bam
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?
-
Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra toks atvejis ir Perkūnkiemyje, bet ten daugiabutis dar prieš 2008 buvo planuotas, tik dėl krizės atidėtas ir paverstas aikštele, o po 15 metų atsibudo ir pastatė daugiabutį.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąPrie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
Ir rezultatas tas pats - buvo pilnas parkingas, dabar stato aplinkui nelegaliai.
Komentuoti:
-
Ne, aš reaguoju į pasvarstymus, kad prie daugiabučių reikia grąžinti sovietinį parkingo vietų skaičių. Velniams reikia grūsti parkingus toliausiai, kai prie namo daug vietos? Kur jos nėra - žinoma.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.Paskutinis taisė eigh; 2025.08.16, 19:59.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontąParašė andyour Rodyti pranešimą
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
Komentuoti:
-
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ten viskas aišku. Žemė per brangi, kad kažką vystyti (nepakankama paklausa), tai laikinai naudoja tam, kam yra pakankama paklausa su minimaliom investicijom.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.Paskutinis taisė Ginthus; 2025.08.15, 08:03.
Komentuoti:
-
Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos
Komentuoti:
-
Per kelis metus esu raportavęs ~400 tokių mašinų. Dingsta tik tos, kurių šeimininkai atsiranda ir patys patraukia, nenorėdami gauti baudos (jas, panašu, visgi skiria). Tos, kurių šeimininkai neatsiliepia, toliau stovi ir VMS viešoji tvarka atsakomybę už kotrolę ir pakartotinį tokių mašinų tikrrinimą permeta... raportuotojui t.y. patys pakartotinai po jų pačių duoto patraukimo termino netikrina. Tai ne, tikrai ne "jokių problemų", o realiai neveikianti sistema. Kitaip Vilniuje gatvėse ir kiemuose šiuo metu nesimėtytų keli tūkstančiai nejudinamų šrotų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Jei mašina gan šviežia, galima po apačia tepalų papilti, irgi girdėjau suveikia...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.Parašė John Rodyti pranešimąVienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausosParašė Sula Rodyti pranešimą
Berods, statys daugiabutį.
Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
Komentuoti:
-

Komentuoti: