Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro
    Aš irgi nesupratau skaitydamas - apmokestins autobusus..? Sunkiąsias krovinines transporto priemones apmokestinti piko valandomis kaip ir suprantu; bet taip pat pasigedau elementaraus "žaliosios zonos" principo, į kurią įvažiavus nustatytomis valandomis būtų pripaišomas mokestis (fiksuotas, o ne pagal kilometrus). Nesuprantu šiek tiek, kaip jie kilometrus tiksliai apskaitys, jei, tarkime, krovininė mašina zigzagais mieste važinės, pristatinėdama krovinį skirtingoms, tarkime, to paties tinklo parduotuvėms. Ant kiekvienos sankryžos po "smart" kamerą sumontuos?

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Gal kas žinote daugiau apie "spūsčių mokestį" (https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-YQAHiyo8aJn)?
    Niekaip nepavyksta rasti originalaus dokumento.
    Man įdomiausia, koki čia įstatymų pakeitimai reikalingi, ir ar būtinai čia turi būti su EU suderinta - toks jausmas, kad be EU niekaip. Ir iš vis, kiek čia turi būti to įstatyminio reguliavimo?
    Straipsnis kalba apie autobusus, sunkvežimius ir "įvažiavimus į miestą", bet man spūsčių mokestis pirmiausia asocijuojasi su miesto centrinėmis dalimis ir lengvaisiais automobiliais.
    Aš pats, pirmai galimybei pasitaikius, apmokestinčiau Kęstučio gatvę vakarinio piko metu važiuojant nuo centro

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
    Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.
    Yra toks atvejis ir Perkūnkiemyje, bet ten daugiabutis dar prieš 2008 buvo planuotas, tik dėl krizės atidėtas ir paverstas aikštele, o po 15 metų atsibudo ir pastatė daugiabutį.
    Ir rezultatas tas pats - buvo pilnas parkingas, dabar stato aplinkui nelegaliai.




    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
    Ne, aš reaguoju į pasvarstymus, kad prie daugiabučių reikia grąžinti sovietinį parkingo vietų skaičių. Velniams reikia grūsti parkingus toliausiai, kai prie namo daug vietos? Kur jos nėra - žinoma.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Sako, kad dviratistas yra, kaip mašinistas (mašinos variklis) – tik 22 % efektyvumu perduoda energiją. Vadinasi atsakant į šios temos pavadinimą, spėju laimėjo troleibusai. Viskas, galim rakint temą.


    31–31:40 min. (įspėjimas: N-18+ ir aptemtakelnių alert):
    EQUINOX - BICYCLE(1989)

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
    Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.

    Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.08.16, 19:59.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
    nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
    Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
    Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontą

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
    O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka.
    https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
    Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Yra tokios temos, kaip:

    1) Tvarkau miestą. Parkavimas

    2) Parkavimas. Infrastruktūra

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.
    Tai ten viskas aišku. Žemė per brangi, kad kažką vystyti (nepakankama paklausa), tai laikinai naudoja tam, kam yra pakankama paklausa su minimaliom investicijom.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.08.15, 08:03.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos
    Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
    Per kelis metus esu raportavęs ~400 tokių mašinų. Dingsta tik tos, kurių šeimininkai atsiranda ir patys patraukia, nenorėdami gauti baudos (jas, panašu, visgi skiria). Tos, kurių šeimininkai neatsiliepia, toliau stovi ir VMS viešoji tvarka atsakomybę už kotrolę ir pakartotinį tokių mašinų tikrrinimą permeta... raportuotojui t.y. patys pakartotinai po jų pačių duoto patraukimo termino netikrina. Tai ne, tikrai ne "jokių problemų", o realiai neveikianti sistema. Kitaip Vilniuje gatvėse ir kiemuose šiuo metu nesimėtytų keli tūkstančiai nejudinamų šrotų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
    Jei mašina gan šviežia, galima po apačia tepalų papilti, irgi girdėjau suveikia...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.
    Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
    Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Berods, statys daugiabutį.
    Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
    Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo 14:30–17:47 min. galima paklausyt. Pasižiūrėt, kaip vyksta judėjimas Paryžiui. Šitas pašnekovas konstruoja dviračius Niujorke, sako erzina jį automobilių aukštinimas tenai, o va Paryžiuj labai gerai važiuot dviračiu, geriau nei Japonijoj, kurioje neseniai irgi lankėsi.

    Komentuoti:

Working...
X