Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Berods, statys daugiabutį.
    Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.
    Manau, miesto planus tvirtina savivaldybės architektai, kurie greičiausiai miestą įsivaizduoja su minimaliu kiekiu automobiliu.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių.
    Tai tą laisvą erdvę galima kažkiek perplanuoti pagal gyventojų poreikius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
    Klausau, kapitone! Automarozai rulez.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.
    Argumentacija buvo pateikta ir ne vieną kartą. Daugiabučio erdvė buvo suplanuota visų poreikiams, o automobilių vietų didinimas yra bendros erdvės užgrobimas vienam tikslui. Tikslui, kuriam ta bendra ervdė nebuvo skirta. Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse. Sukils paklausa, rinka pasiūlys jų daugiau. Nepermesk savo problemos ant kitų žmonių pečių, niekas nenori matyti ar klausytis tavo smirdančio kledaro.

    Bet tau nėra dėl ko nerimauti - dabartinis marozėlis meras yra tavo pusėje, tai tu laimėjai, pridėsim visur korių, viską užparkuosim ir išrinksim Benkunską dar vienai kadencijai.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.14, 09:05.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Prie mano draugo namų Antakalnyje anksčiau buvo mokamas parkingas ir visi gyventojai juo naudojosi. Praktiškai pilnas naktimis būdavo. Ir nepaisant to, prieš kelis metus ten įkalė daugiabutį, po ko situacija su parkingu ryškiai pablogėjo.
    Taigi, nėra viskas taip juoda balta, yra nemažai vairuotojų, kurie nenumeta ant žolės ir mielai sumokėtų už parkavimą, tik kad nėra kur.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
    Berods, statys daugiabutį.
    Nereikia suprimityvinti. Ne nėra paklausos, o yra pelningesnis verslas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
    Vilniuje už 30 E jau kokius 7 metus nerasi, dabar pigiausia kur žinau netoliese ima 42 E, bet dauguma ima 50-60. Savivaldybės įrengtose aikštelėse imti bent puse rinkos kainos (30) manau yra minimumas.
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos
    O kaip jūs įsivaizduojate parkingą konkurencingą su nemokamai ant šaligatvio prie laiptinės durų?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
    Tai vat įdomu, kodėl parkingas nugriautas? Nes neapsimokėjo? Na tai jei parkingai nekonkurencingi, tai jų nieks ir neįrenginės. Apie tai ir kalba. Jei neapsimoka, vadinasi NĖRA paklausos

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...
    Mintis ta, kad iš esmės būtų lėšų tvarkymui ir būtų tariamas "finansinis poveikis" bomžams-automobilistams. Tik niekas savivaldybėje tuo neužsiims.
    O kodėl 60-bučiui privalo būti tik 6 parkavimo vietos ir kaip tai veiks, taip niekas svarios argumentacijos nepateikė.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
    Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
    Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
    Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
    30€ mėnesiui yra suma kurią už mėnesį ima aptvertos ilgalaikio stovėjimo aikštelės Kaune. Nežinau ar kieme turėtų būti mažesnė suma nes nesaugoma, ar didesnė nes prie pat laiptinės durų...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...
    Antras 1000 EUR, o trečias - 10 000 EUR.
    Šiaip jau dukros daugiabutyje auto savininkai susirinkime sakė, kad 30-40 EUR/mėn. normali suma, jei būtų sutvarkytas parkavimas savame kieme (kur 6 vietos 60-iai butų). Yra dar vietų gatvėje, stacionarus parkingas neseniai nugriautas.
    Bet šuns balsas į dangų neina. Visuomenės verdiktas: "ubagas neturi teisės turėti automobilio".
    Beje, mašinų ~40 visam daugiabučiui, nes daug pensininkų, šiaip "miesto žmonių", keletas parkuoja gatvėje, kitur. Kokios ten normos "elitiniuose" kvartaluose?
    Paskutinis taisė Sula; 2025.08.13, 20:44.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.
    Jeigu statai viešoje vietoje, tai pirmas leidimas turėtų kainuoti bent jau 100€ per metus...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito
    Manau, dabartinė sistema kai butui pirmas leidimas kainuoja bambalį per metus, antras bambalį per mėnesį, o trečias bambalį per dieną, labai teisinga. Bent tiek tegu padaro daugiabučių kiemuose, ir būtų daug geriau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.
    Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.
    metinis leidimas už bambalio kainą nesiskaito

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai nereik dalinti beveik viso. Jūs nueikite į kokius Pašilaičius ar Fabijoniškes - didžiąją dalį ploto apima visokios šunų šikyklos. Galima sukurti naujų parkingų, įrengti parkus, vaikų žaidimų aikšteles - viskas tilps. Nesiūlo gi niekas visame rajono plote tiesti asfaltą ir padaryti parkofkę.
    Galima, bet tai nevyksta. Nes dažnu atveju yra ne stovėjimo vietų trūkumas rajone ar kvartale, o stovėjimo vietų trūkumas po langais. Dėl to visi ir šauna šampaną, kai stovėjimo vietos įrengiamos jau užstatytose teritorijose prie namų, tarp namų ir pan. Paėmus žemėlapi galima laisvai durti pirštu į plotus Pašilaičiuose ar Fabijoniškėse, kur būtų galima įrengti didesnes (nebūtinai daugiaaukštes) stovėjimo aikšteles ar išplėsti esamas, bet tam poreikio nėra, nes aplink tas vietas ir taip būna erdvės pasistatyti automobilį jau esamoje infrastruktūroje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.
    Kaip tai išpręs perpildymo problemą?
    Kai kur jau apmokestinta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką?
    kenkia ir teršia, bet čia sprendimas paprastas - parkingo ir įvažiavimo apmokestinimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jūs ponai suplakate krūvon 2 visiškai atskirus klausimus. Miesto transporto problemos neturi versti gyventojų bjauroti savo gyvenamą aplinką. Savivaldybė deja užsiiminėja tik to bjaurojimo įrišimu kaspinėliu (koriais). Mieste parkavimo vietos turi būti suskaičiuotos: arba aiškiai paženklintos privačios arba savivaldybės žemėje apmokestintos. Tik taip galima pasiekti pasiūlos-paklausos balansą ir per jį išspręsti problemą. Visa kita tebus tik problemos pakišinėjimas po kilimu, kai kilimas jau visas banguotas ir skylėtas

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Šiaip tenka sutikti, kad daugiabučiuose parkingo ribojimas (nedarant jokių ribojimų gyvenantiems užmiestyje) kvepia kastų sistema ir neofeodalizmu. Rodos visi sutariame, kad automobilis kenkia miestui, tai ar atvykėlių automobiliai neteršia, neužima vietos gatvėse, negeneruoja triukšmo ar ką? Aš tai sakyčiau kad priešingai, jie labiau kenkia nei miestiečių automobiliai, nes juda pagrinde keliomis siauromis arterijomis, jas kaskart užkišdami, kai miestiečių automobiliai tolygiau pasiskirsto (o ir važiuoja mažesnį atstumą).

    Ir tai kad jie neturi transporto alternatyvų niekaip jų nepateisina - gal aš neturiu iš ko mokėti paskolos, ar tai reiškia kad turiu teisę apvogti kaimyną? Žala miestui vis tiek yra padaroma, nepriklausomai nuo to, ar iš būtinybės, ar ne. O ir nereikia sakyti kad visai nėra tų alternatyvų, yra P&R, o kur jų nėra galima pavažiuoti iki artimiausios VT stotelės. Važiuojama mašina ne dėl alternatyvų trūkumo, o dėl to kad taip yra banaliai patogiau, tas pats kas ir su daugiabučių gyventojais. Tik tiek kad daugiabučių gyventojams ribojimai pateisinami, tuo tarpu atvykėlių tema iš karto tabu.

    Komentuoti:

Working...
X