Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
    Tai kaip tik sakyčiau, kad dabar uždėtas draudimas tam tikrose neblogose vietose statyti bet ką kitą nei privatnamius. Vystytojai, spėčiau, kaip tik statytų ganėtinai pelningesnius daugiabučius – jei tik galėtų.

    Gal P+R sistema ir padėtų kiek sutvarkyti dabartinį chaosą, bet tai nereiškia, jog galime ir toliau atsainiai žiūrėti į miesto plėtrą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti
    Čia toks užburtas ratas, jeigu kamščių problema išspręsta, tai kam palikinėti p&r

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.
    Visame pasaulyje vyksta suburbanizacija, bet kai kur tos problemos sprendžiamos sėkmingiau, kitur nelabai. Ne diktatūroje gyvename, kad viską sureguliuoti draudimais. Užtat labai efektyviai reguliuoja kišenė. Jei palikti automobilį p&r aikštelėje būtų pigiau/greičiau, tai ir kamščių problema išsipręstų tiesiog pasirinkimu jame nestovėti

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Sitie runkeliai tiesiog spangsta.



    Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.
    lengviausia kaltinti tos kurie nesiskundžia. o jei nesiskundi pats kaltas

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?
    Buvo atvejų, kai blogam projektui atsisakius išduoti leidimą VMS, vystytojas apskundė statybų inspekcijai ir inspekcija savo ruoštu iršrašė leidimą statyti. Čia toks liūdnesnis.

    O dėl trukdymo, prieš kelias dienas čia diskutavom kaip dėl dvieju skypų ribų nesugeba 30 metų pabagti nusukimo į Ukmergės gatvę tai matyt trukgdžių ne tik šnekėti bet ir daryti yra.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Sitie runkeliai tiesiog spangsta.

    1. Miestas pleciasi tik i viena puse - Siaure
    2. Visokie commie blokai statomi vielgi tik vienoje miesto puseje
    3. Nekontroliuojama suburbinizacija - visi stato kaip nori kur nori. Velgi, dazniausiai Siaurineje puseje.
    4. Pirma pastatyti kazkoki pastata ir veliau - bet dazniausiai niekada - "pagalvoti" apie infrastruktura (gatves, VT, mokyklas, etc)
    5. Visiskai nepleciamas A juostu tinklas.
    6. Ignoruojama tramvajaus nauda

    Idealus receptas tiesiog kaltinti sviesaforus ir piesciuosius mieste...Blemba kokia darzoviu saika.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Dėl tų šviesoforų – niekai ir eiliniai nenusimanančių kaltų ieškojimai, į kuriuos net dėmesio nereikia kreipti. Aišku, kad ir kaip benukrypsi, esmė, jog problema egzistuoja, išlieka. Mane šiaip tai labiausiai stulbina architektė. Mes nesusiplanavę... mum reikėtų... O kas trukdo imti ir padaryti, imti ir susiplanuoti? Kas išduoda tuos statybos leidimus, kas atsakingas už miesto planavimą?

    Vaidinama, tarsi čia jau šaukštai po pietų, ir niekas negali nieko padaryti, kol vyksta suburbanizacija, arba išvis, kad čia patys žmonės kalti, jog ten keliasi. Na, žmonės nesikeltų, jei jiems ten neleistų. O išvis pažiūrėjus į teritorijas, kaip kad už Naujosios Vilnios – Karklėnų dalis miesto savivaldybėje, šalia pat daugiabučių rajono, kol kas tušti laukai ir bruzgynai (bene vienintelis dar neapstatytas priemiesčių plotas), bet jau ateičiai su kaupu priplanuota privatnamių: max 3 aukštai, max 2 butai sklype... Ir čia prie pat rajono, kur jau išvystytas, sakyčiau, puikus VT susisiekimas su centru, labai dažnai kursuoja dvigubi autobusai, greitkeliu važiuojantys tiek pat greitai kaip ir mašinos. Jei kur ir statys daugiabučius, tai nebent Gulbinuose, t.y. vienoje iš tragiškiausių vietų susisiekimo prasme.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
    Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.
    Čeliabinskas koks ar Ufa

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...
    Kaip suprantu Sadausko manymu modernus miestai tai Maskva ir Sankt-Peterburgas. Ten tai jo rojus. Pėstieji gali pusantros minutės šviesoforo laukti kol mašinytės darniai juda 80km/h greičiu miesto gatvėse.
    Na tikrai jau blogas benzas galvą jam apsvaigino.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei kažkam greičiau užsidega žalia, tai kitam greičiau užsidega raudona. Modernūs miestai taip nedaro. Varge varge...

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied


    Sostinės gyventojai neapsikenčia kamščių: piko metu miestas tiesiog sustingęs, gatvės tarsi užblokuotos. Pasak vilniečių, situacija kasmet tik blogėja. O miesto meras Valdas Benkunskas laikosi savo - kalba apie žaliojo miesto viziją, teigia teikiantis prioritetą pėstiesiems ir dviratininkams. Todėl perprogramuoja šviesoforus taip, kad pėstieji trumpiau lauktų žalios šviesos. Savivaldybės opozicijos nariai griebiasi už galvų ir aiškina, kad toks savivaldybės sprendimas yra absurdiškas - didina kamščius.
    Durnus judėjimas strikes again. Trukt už vadžių, vėl nuo pradžių. Galėtų pėsčiųjų mieste išvis nebūt anot Vilniaus savilbybybės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.
    Priklauso nuo poreikių ir fizinės būklės

    Prie tamstos pradinio argumento ad absurdum manau labai tinka

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.
    Taip, bet tam kad galima būtų nueiti, reikia gyventi didelio tankio rajone. O šiaip maniau jūs protingesnis negu naudoti argumentum ad absurdum.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.
    Su sąlyga kad klumpės pagamintos akmeniniais įrankiais.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
    Galvoju šiemet dažniau vasarą pavažinėt link jūros ir tam pajungt ride sharingą. Pažįstami iš Indijos pripasakojo, kaip pas juos populiaru. Bet tai daugiau veikia pažįstamiems ir pasikartojančiom bei ilgom kelionėm. Tikiuosi visokie BlaBlaCar pas mus išpopuliarės, kad galima būtų patikimiau ir nepažįstamus keleivius įsivertinti, nes Facebook groupsai pavežimui nekelia didelio pasitikėjimo. Padarysiu socialinį eksperimentą, reklamuodamas Facebook kontaktas + BlaBlaCar. Gal dar kokiu minčių kas turi ?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.
    Bet vistiek negerai. Reikia apsiribot kiek galima nueit pėstute aplink namus. Net ir dviratis negerai, nes priteršiama jo gamybos metu. Dėl batų irgi reiktų žiūrėt į ekologiškas alternatyvas, pvz medines klumpes.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Bet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.
    Gal netgi jis yra optimalus sprendimas. Penkiem žmonėm traukinio ar autobuso bilietų kaina kosminė, o taupaus dyzelio, ar net elektromobilio, CO2 emisijas dalinant iš penkių net visai neblogai išeina. https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
    Paskutinis taisė alga; 2025.05.06, 15:52.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
    Geležinkelio tinklas yra gerokai per retas, autobusų reisų pastaruoju metu daug kur mažėjo. Kad ir kur nuvyktum, sugrįžimas gali būti rimta problema.

    Šiaip jauniems žmonėms, be šeimos, neabejoju, dar visai įmanoma suktis, kaip sakai, pasitelkti traukinį+dviratį, taip pat didelę kuprinę. Buvo laikas, kai aš dar ir tranzuodavau. Bet jei nori kur nors nuvažiuoti su vaikais, o ypač pasiekti gamtą, ką mes mėgstame, automobilis yra ir bus absoliučiai nepakeičiamas.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Rimtai? Traukiniu+dviračiu važiuoju kelis kart per metus. Tarpmiestiniais autobusais kažkaip pastaruoju metu neteko naudotis, bet matytos naujos stotys Kaune, Trakuose, Kalvarijoj ir žmonių kiekiai jose kažkaip leidžia spėti, kad jie nėra visai mirę.
    Tokia ta gyvybė, kai dauguma mažiau populiarių krypčių autobusai važiuoja vieną ar du kartus per dieną. Žinoma, nevairuojantiems žmonėms tenka prie to derintis, bet jie važiuotų ir arklio tempiamu vežimu, nes alternatyvų neturi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su tokia logika ir VT negerai.
    VT yra mažiau negerai, nes žalos/1keleiviui santykis yra daug mažesnis.

    Komentuoti:

Working...
X