Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Resutas
    replied
    Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
    Bent jau vizualiai taip. Visos trys kitos kryptys beveik visada apytuštės. Link Lazdynų kamštis piko metu - už sankryžos. Link Kalnėnų - irgi už jos.
    Gal dar sustatys kokius daviklius, gal dar neperdavė reguliavimo, nes statybos fomaliai nebaigtos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
    Ten su tuo dešiniuoju posūkiu link Lydos pl. tikrai kažkas netaip, stovi milžiniškos 2 (!) juostos, per žalią signalą prvažiuoja vos kelios mašinos.
    Norint galima buvo iš viso nereguliuojamą dešinįjį posūkį suprojektuoti (pėsčiųjų ten mažai). Ne tokie ten dideli srautai kaip gali pasirodyti iš kamščio.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.
    Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).

    Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.

    Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.

    O rugsėjis prasideda dar tik rytoj..

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kaip tik nufotkinau kaip klostosi situacija važiuojant Minsko link.
    Tas dešinys posūkis išbalansuoja vairuotojus jau nuo Porshe centro. Išbalansavimas vyksta dėl to, kad neaišku ir nesimato kokia situacija yra su eismu pakilus kiek aukščiau, tai yra nuvažiavimu nuo IKEA link Minsko. Antra juosta važiuojantys ir planuojantys sukti dešiniau, tikisi persirikiuoti už IKEA viaduko, o ten jau stovi eilė ir prasideda blaškymasis, kas ir matosi nuotraukoje, kad arčiau tunelio jau tuščia.
    Kitaip tariant, situacija nepasikeitė, lyginant prieš rekonstrukciją, kaip stovėjau nuo Porshe, taip ir stoviu. Pirminė išvada: "kažkas ne taip" su tuo dešiniu posūkiu ir užvažiavimu ant sankryžos.


    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20210831-160040_Gallery.jpg Views:	571 Size:	269,1 kB ID:	1908680

    Click image for larger version  Name:	image_114145.jpg Views:	519 Size:	269,1 kB ID:	1909488
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.10, 08:33. Priežastis: Sumažintas dublis

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
    Du kartus savaitgalį ta kryptimi važiavau ir vyliausi, kad piko metu šviesoforas veikia pagal srautus. Nes sekmadienį atstovėjau du šviesoforų ciklus, kol pravažiavau. O ciklas ten toks, kad žalia dega keliolika sekundžių, o raudona - 2-3 minutes. Nusprendžiau, kad kitu metu kol kas ten neverta lįsti

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
    Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
    Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Tai faktas, kad kairysis šviesoforas turi būti salelėje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tragedija. Kodėl negali šviesoforas būt salelėje?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    V. Pociūno g. ir Pilaitės pr. sankryža, pėsčiųjų šviesoforas. Kuriuo tikėti?

    Click image for larger version

Name:	20210515_144843AB.jpg
Views:	433
Size:	136,4 kB
ID:	1885684

    Faktiškai, kairysis yra skirtas kertantiems Pilaitės pr. (mėlynas punktyras) iki salelės (žalias apvadas), o dešinysis - jau nuo tos salelės kertantiems išvažiavimą iš Pociūno g. (rožinė linija) į Pilaitės pr. Pilaitės kryptimi. Raudonu punktyru apvesta abiejų šviesoforų vieta.


    Click image for larger version  Name:	pilaitesXpociuno.png Views:	1 Size:	697,9 kB ID:	1885682

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
    kalniukas padėtų jei šviesoforas pakabintas per aukšųtai, dabar gi jis netinkamai pasuktas
    Antra - toje vietoje per dieną kalnelio "pagamintos" stabdžių trinkelių dulkės ir išskirtas CO2 svers kiek ir praeinantys pėstieji.

    Iškelt į posūkio/salelės pradžią ir padaryt su rodyklėm, nes kitaip tiesiai važiuojančius pradės klaidinti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
    Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.
    Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
    Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
    Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Ok, panaikinsime galimybę pasukti į dešinę iš Žalgirio gatvės į GV ir viskas bus OK (tuo pačiu bus likviduota problema "kas ką turi praleisti užsukant į RIMI").

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    34. Jeigu dešiniojo posūkio juostas nuo kitų eismo juostų skiria trikampė salelė, šiam posūkiui atskiras transporto šviesoforas su rodyklėmis reikalingas, kai:

    34.1. yra dvi ar daugiau dešiniajam posūkiui skirtų eismo juostų;

    34.2. vyksta intensyvus pėsčiųjų ir transporto priemonių eismas.

    43. Kai dešiniojo posūkio juosta yra atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele, posūkiui į dešinę gali būti įrengiamas tik kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju reikia patikrinti, ar tai bus saugu per trikampę salelę judantiems pėstiesiems ir dviratininkams, ypač jeigu yra didelis į dešinę sukančių transporto priemonių intensyvumas arba jeigu transporto priemonių posūkis į dešinę yra pernelyg sklandus (galimas didelis jų greitis).
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šviesoforų įrengimo taisyklės:

    100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.
    Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
    34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
    43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
    100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šviesoforų įrengimo taisyklės:

    100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.

    Tiesa, iki 2019 m. spalio 31 d. galiojo trumpesnė versija, bet ji irgi įpareigoja užtikrinti matomumą.

    101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tik pasukus dešinį švieoforą, juo pradėtų vadovautis dviratininkai, nes šviesoforas stovi tako dešinėje. Dviratininkas „įskristų” ir tik tada pastebėtų, jog jam dar vienas šviesoforas dviratinis. Taisyklės sako, reikia vadovautis transportiniais šviesoforais, jei nėra atskirų, o atskiri pasimatytų tik „jau pasinaudojus transportiniu”.

    Tą stop juostą atitraukčiau, kur nuotraukos fotografuotojo automobilis ir šviesoforus išvis dar žymiai anksčiau kabinčiau (ant geležinės arkos viršuj ir ant stulpo dešinėj). Galima ir skiriamąją siaurą salelę įsūdyt ištisinės vietoj, kad visiškai eliminuot nelegelius įsukimus:

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Komentuoti:

Working...
X