Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąGeriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Laisvės pr. – Žemynos g. sankryžoje pasikeitė eismas
Nuo liepos 26 dienos Laisvės pr.–Žemynos g. sankryžoje įsigalioja nauji šviesoforinio reguliavimo pakeitimai – šviesoforuose papildomai atsiras specialūs simboliai – rodyklės, kurios pagal Kelių eismo taisykles ir Kelių šviesoforų įrengimo taisykles nurodo, kurie manevrai rodyklių kryptimis yra apsaugoti, tad nuo šiol bus saugiau atlikti kairiųjų posūkių manevrus iš šalutinės gatvės.
Užsidegus žaliam šviesoforo signalui pirmiausia eismas bus leidžiamas visomis kryptimis iš šalutinės gatvės (nuo Žemynos g. pusės), tuo tarpu transporto priemonėms iš kitos šalutinės gatvės (nuo J. Baltrušaičio pusės) degs raudonas šviesoforo signalas. Po to bus leidžiama važiuoti iš kitos šalutinės gatvės pusės. Tai reiškia, kad kairieji posūkiai tapo apsaugoti, atskyrus šalutinių gatvių srautus.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.
---
Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
Ir problema ne tik tilpime, bet ir fazės trukmėjePaskutinis taisė Ginthus; 2023.07.26, 15:46.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
Edit: nesimatė Riedučio pranešimo, bet mintis ta pati.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.
---
Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na, variantas, bet čia vis tiek lieka tas, jog dabar visos mašinos ganėtinai toli nuo pačios sankryžos stovi, kas mažina sankryžos pralaidumą; bei vis tiek lieka faktas, jog vietoje to, kad stebėtum šviesoforą sankryžos vidury ir periferijoje matytum visą sankryžą, dabar žiūrį į patį sankryžos kampą....
Tiesiog nematau jokio privalumo tokiam naujam "standartui", išskyrus nebent tai, jog taip pigiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kai yra šviesoforai už sankryžos, pirmas sustojęs prieš Stop liniją, žiūriu į šviesoforą už sankryžos, o ne prieš ją. Kai šviesoforų už sankryžos nėra, stovintis pirmas žiūriu į šoninį šviesoforą. Visuomet stebiuosi, kai vairuotojai, puikiai matantys šoninį šviesoforą, sustoja kelis metrus prieš Stop liniją, kad matytų viršutinį šviesoforą. Toks vaizdas, lyg jie rodytų skirtingus signalus.
Šviesoforų nuėmimas už sankyžos išugdė visai kitą kultūrą. Dabar retai pamatysi už Stop linijos ar net sankryžoje už perėjos sustojusį automobilį, laukiantį žalio signalo.vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai greičiausiai vien kaštų klausimas, nors argumentai gal skambėjo ir kiti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Šito aš nuoširdžiai nesuprantu. Visų naujų sankryžų stop linija dabar brėžiama 10 metrų nuo sankryžos (nzn tikslaus atstumo, bet labai aiškiai pastumta), bet sustojus tvarkingai prieš tą liniją arba reikia ant vairo užgriuvus galvą į dangų riesti, arba kreivai sėdėti, kad matyti šviesoforą per mašinos A-koloną (nzn kaip lietuviškai taisyklingai verčiamas "A pillar"). Visais atvejais, vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje, jei "pasisekė" sustoti pirmam prieš stop liniją. Ar tikrai šviesoforas kitame sankryžos gale keldavo problemų? Ar tikrai buvo dokumentuotų atvejų, kai kažkas nesuprato šviesoforų išdėstymo?
Šviesoforų nuėmimas už sankyžos išugdė visai kitą kultūrą. Dabar retai pamatysi už Stop linijos ar net sankryžoje už perėjos sustojusį automobilį, laukiantį žalio signalo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Šito aš nuoširdžiai nesuprantu. Visų naujų sankryžų stop linija dabar brėžiama 10 metrų nuo sankryžos (nzn tikslaus atstumo, bet labai aiškiai pastumta), bet sustojus tvarkingai prieš tą liniją arba reikia ant vairo užgriuvus galvą į dangų riesti, arba kreivai sėdėti, kad matyti šviesoforą per mašinos A-koloną (nzn kaip lietuviškai taisyklingai verčiamas "A pillar"). Visais atvejais, vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje, jei "pasisekė" sustoti pirmam prieš stop liniją. Ar tikrai šviesoforas kitame sankryžos gale keldavo problemų? Ar tikrai buvo dokumentuotų atvejų, kai kažkas nesuprato šviesoforų išdėstymo?
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąDar po to sekė tokio Dmitrijaus Bialo patvirtinti smulkūs „tobulinimai“, kurių metu grąžino žalias metalines rodykles.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą2012-ais buvo patvirtintas naujos taisyklės (nebe standartas), kurių esminis pakeitimas – transportiniai šviesoforai negali būti statomi UŽ sankryžos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nėra jokio Zuoko standarto. Tai tebuvo Tomo Kamaičio kuruojamas ir Siemens realizuojamas Vilniaus žalių bangų diegimas, kurio metu bet kaip, nesilaikydami dar 1994-ais priimto standarto, pristatė šviesoforų ir turėjome atvejų, kai tai pačiai krypčiai 2 transportiniai šviesoforai rodė skirtingus signalus. Po to, tobulindami, 2011-ais ant kai kurių transportinių šviesoforų užlipdė žmogeliukų lipdukus.
2012-ais buvo patvirtintas naujos taisyklės (nebe standartas), kurių esminis pakeitimas – transportiniai šviesoforai negali būti statomi UŽ sankryžos. Dar po to sekė tokio Dmitrijaus Bialo patvirtinti smulkūs „tobulinimai“, kurių metu grąžino žalias metalines rodykles.Paskutinis taisė KEdas; 2023.07.27, 00:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: