Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Įrengta tvarkingai. Sukant į kairę vadovaujiesi savo juostai skirtu šviesoforu, pagrindinis įtakos tau visiškai neturi.
    O rodyklės pagrindiniame reikštų pilnai apsaugotą fazę (t.y. negali maišytis jokie srautai, įskaitant ir pėsčiuosius). Kadangi taip nėra, įrengtas žalias blynas.
    Kad per daug aiškiai parašyta KET:

    73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
    73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą visomis kryptimis (tiesiai, į dešinę, į kairę, apsisukti);
    Nerandu nieko apie signalo galiojimą butent tik toje juostoje bei kiek pastebėjau, kai įrenginėja naujai šviesoforus, visur žymi rodykles, jei yra ne viena juosta sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Dėl Drujos-Rasų pats dažnai pagalvodavau. KET:



    Vadinasi, kai dega "žalias blynas", turėtų būti galima atlikti posūkį į kairę? KET nematau punkto, kuris tam prieštarautų.
    74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Įrengti kaip priklauso. Kadangi yra šviečiantis raudonas signalas posūkiui į kairę. tai kitoms kryptimis gali būti "žalias blynas".

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, jog šviežiausi šviesoforai įrengti su trukūmais. Signalai prieštarauja vieni kitiems, t. y. pilnas žalias signalas užsidega net tada, kai šalia yra atskiras posūkio signalas

    Click image for larger version Name:	received_1040785844606204.jpeg Views:	0 Size:	395,5 kB ID:	2217139
    Dėl Drujos-Rasų pats dažnai pagalvodavau. KET:

    73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą visomis kryptimis (tiesiai, į dešinę, į kairę, apsisukti);
    Vadinasi, kai dega "žalias blynas", turėtų būti galima atlikti posūkį į kairę? KET nematau punkto, kuris tam prieštarautų.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2025.08.27, 10:02.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, jog šviežiausi šviesoforai įrengti su trukūmais. Signalai prieštarauja vieni kitiems, t. y. pilnas žalias signalas užsidega net tada, kai šalia yra atskiras posūkio signalas
    Įrengta tvarkingai. Sukant į kairę vadovaujiesi savo juostai skirtu šviesoforu, pagrindinis įtakos tau visiškai neturi.
    O rodyklės pagrindiniame reikštų pilnai apsaugotą fazę (t.y. negali maišytis jokie srautai, įskaitant ir pėsčiuosius). Kadangi taip nėra, įrengtas žalias blynas.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    niekas čia nepriešrarauja. kai šviečia žalias, į kairę sunkti negalima. nes raudona. pagal juostas manyčiau..

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pastebėjau, jog šviežiausi šviesoforai įrengti su trukūmais. Signalai prieštarauja vieni kitiems, t. y. pilnas žalias signalas užsidega net tada, kai šalia yra atskiras posūkio signalas

    Lazdynėlių g.:
    Click image for larger version  Name:	received_4047920092139067.jpeg Views:	0 Size:	269,1 kB ID:	2217137

    Drujos - Rasų g. sankryža:
    Click image for larger version  Name:	20250826_165116.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	2217138

    Click image for larger version  Name:	received_1040785844606204.jpeg Views:	0 Size:	395,5 kB ID:	2217139

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pripažino, kad savo intelekto jau neužtenka. Įdomu, kokios ribos to DI... ar tik intervalų trukmėm ar įvesti kitokius režimus, pvz pėsčiųjų ir auto susikirtimai ant dešinio posūkio, kas ir saugumo skylė, ir pralaidumo problema. Tiek daug sankryžų dar nesutvarkyta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    JUDU pasitelkė „Google“: ar pajutote, kaip taupomas vairuotojų laikas Vilniuje?

    Pranešimas žiniasklaidai
    JUDU modernizuoja Vilniaus eismo valdymą – pirmieji pokyčiai jau duoda rezultatų. Vienoje sostinės sankryžų vairuotojai praleidžia 16 proc. mažiau laiko laukdami žalio šviesoforo signalo.

    Tai – bendradarbiavimo su „Google“ ir dalyvavimo „Green Light“ projekte rezultatas. Šio projekto tikslas – optimizuoti šviesoforų reguliavimą naudojant „Google Maps“ duomenis ir dirbtinio intelekto galimybes.

    Kaip keitėsi eismo reguliavimas?

    JUDU pasidalino Vilniaus eismo duomenimis, kuriuos išanalizavusi „Google“ pateikė rekomendacijas, kaip efektyviau reguliuoti Vilniaus šviesoforų veikimą.

    „Šių metų sausį gavome keturias „Google“ rekomendacijas, kaip pagerinti transporto judėjimą sostinės sankryžose. Visi pasiūlymai buvo įgyvendinti, o dėl vieno jau gavome ir pokyčio analizės rezultatus.

    Savanorių ir Sausupio gatvių sankryžoje rekomenduota darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. pailginti žalio signalo trukmę kairiajam posūkiui Sausupio gatvės link (atvažiuojant nuo centro) ir atitinkamai sumažinti ją kitomis kryptimis.

    Atlikus pakeitimus, „Google“ pakartotinai išanalizavo sankryžos duomenis ir paaiškėjo, kad kiekvienam vairuotojui pavyko sutaupyti vidutiniškai 5 sekundes, o bendras laukimo laikas sumažėjo net 16 proc.“, – komentuoja JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė Eglė Marcišauskė.

    Kaip veikia projektas?

    „Green Light“ projektas pagrįstas dirbtinio intelekto technologijomis, kurios leidžia modeliuoti transporto srautus ir parinkti optimaliausią šviesoforų reguliavimo variantą. Dirbtinis intelektas analizuoja eismo duomenis naudodamas „Google Maps“ vairavimo tendencijas ir teikia miestams rekomendacijas, kaip efektyviau valdyti šviesoforų darbą.
    „Eismo valdymo inžinieriai gali įgyvendinti šias rekomendacijas naudodamiesi esama infrastruktūra ir eismo valdymo sistemomis. Koordinuojant ne tik vienos, bet ir kelių gretimų sankryžų šviesoforų veikimą, galima dar labiau pagerinti eismo srautus ir sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį“, – sako JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal tuo pačiu sugebės ir šviesoforus pertvarkyt atsisakant sovietinių kairių sekcijų?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pirks naują valdymo sistemą, nes senoji visiškai neturi galimybių valdyti išmaniai

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą?
    Nieko nežinau apie tai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    VMS administracija biudžete numatė šviesoforų valdymo įrangos atnaujinimą ir sujungimą. Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą? Ar čia tik techninio palaikymo sprendiniai? Nes pastaruosius 6 metus didžioji dalis siūlomų sprendinių senesnėse sankryžose buvo apriboti nutiestų kabelių ar kažko panašaus skaičiumi įvedant adaptyvesnius scenarijus įvairiam visų rūšių eismui - t.y. tik prie rekonstrukcijų galėjo integruoti įvairesnes šviesoforų fazes. Ir jei neklystu visi pakeitimai dabar įmanomi tik fiziškai atvažiavus ir krapštantis dėžėje šalia sankryžos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    #kąveikti VMS:
    1. Į TvarkauMiestą užklausą atsakyti po pusantro mėnesio;
    2. Atsakyti neteisingai.
    Atsakymas ką tik atkeliavo į užklausą įrengti papildomą sekciją posūkyje iš Ulonų į Apkasų g. Į pasiūlymą atsakė, kad įrengs sekciją per artimiausius du mėnesius.
    Smagiausia, kad sekcija jau įrengta ir Judu prieš savaitę jau džiaugėsi jos įrengimu. Yra posakis „kairė nežino ką daro dešinė“, tai VMS, panašu, kairė nežino ką daro.. ta pati kairė.

    Click image for larger versionName:	458396732_832063732367428_2656542458374279537_n.jpgViews:	0Size:	137,2 kBID:	2151382

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Nuotraukoje matosi nauja tvorele. Wow wow wow. As dar nespejau iki pensijos dagyventi, nieko sau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
    Hm, dabar pažiūrėjau, kad šviesoforas kabo virš priešpriešinės juostos.. Nesigauna kažkaip Vilniui pagal naują standartą..

    Click image for larger version

Name:	20240826_185023.jpg
Views:	1398
Size:	1,98 MB
ID:	2148238

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Rugpjūčio gale–rugsėjo pradžioje numatyti dešiniųjų posūkių pralaidumo didinimo darbai įrengiant sekcijas į dešinę šviesoforais valdomose sankryžose:
    Ulonų–Apkasų g.,
    Žalgirio–Linkmenų g.,
    Antakalnio–Šilo g.,
    Ukmergės–Bieliūnų g.,
    Nemenčinės–Svajonių g.,
    Kalvarijų–J. Kazlausko g.,
    Verkių–P. Lukšio g.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?
    Raudonam siluetinė. Žalias - pati rodyklė.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Būtų įdomu pamatyti foto. Nes aš susirašinėjau su JUDU anksčiau dėl to. Įdomu, kas gavosi.
    Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
    Click image for larger version  Name:	20240721_182525.jpg Views:	1 Size:	873,6 kB ID:	2142036

    Komentuoti:

Working...
X