Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
    Mieste to nebuvo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
    Tiesa, šitas tikrai DAUG rečiau pasitaiko. Ir tikrai atsimenu, pats specialiai anksčiau dažnai sustodavau UŽ linijos, kad būtų sunkiau norinčiam užlįsti...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Geriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją
    Dar geriau Amerikos pavyzdžiu montuoti šviesoforus už sankryžos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Laisvės pr. – Žemynos g. sankryžoje pasikeitė eismas
    Nuo liepos 26 dienos Laisvės pr.–Žemynos g. sankryžoje įsigalioja nauji šviesoforinio reguliavimo pakeitimai – šviesoforuose papildomai atsiras specialūs simboliai – rodyklės, kurios pagal Kelių eismo taisykles ir Kelių šviesoforų įrengimo taisykles nurodo, kurie manevrai rodyklių kryptimis yra apsaugoti, tad nuo šiol bus saugiau atlikti kairiųjų posūkių manevrus iš šalutinės gatvės.

    Užsidegus žaliam šviesoforo signalui pirmiausia eismas bus leidžiamas visomis kryptimis iš šalutinės gatvės (nuo Žemynos g. pusės), tuo tarpu transporto priemonėms iš kitos šalutinės gatvės (nuo J. Baltrušaičio pusės) degs raudonas šviesoforo signalas. Po to bus leidžiama važiuoti iš kitos šalutinės gatvės pusės. Tai reiškia, kad kairieji posūkiai tapo apsaugoti, atskyrus šalutinių gatvių srautus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne dviejų?
    Viršuje vieno.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
    Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

    ---
    Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
    Nuo 3,5 iki 10m nuo šviesoforo priklausomai nuo matomumo arba 1m nuo perėjos arba kertamo kelio krašto. Tai vat be šviesoforo gali būti 1m, o su šviesoforu apie 20m.
    Ir problema ne tik tilpime, bet ir fazės trukmėje
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.26, 15:46.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.
    Ne dviejų?

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
    Bet tuomet gilinsim kitą problemą - atitraukus STOP liniją, sankryžos pralaidumas dar labiau sumažės.

    Edit: nesimatė Riedučio pranešimo, bet mintis ta pati.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
    Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

    ---
    Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
    Nu pasiūlymas tai nevykęs, nes tuomet tas stop linijas ims piešti išvis kažkur, kad su kompasu dar sankryžos ieškot reiks. Geriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na, variantas, bet čia vis tiek lieka tas, jog dabar visos mašinos ganėtinai toli nuo pačios sankryžos stovi, kas mažina sankryžos pralaidumą; bei vis tiek lieka faktas, jog vietoje to, kad stebėtum šviesoforą sankryžos vidury ir periferijoje matytum visą sankryžą, dabar žiūrį į patį sankryžos kampą....
    Tiesiog nematau jokio privalumo tokiam naujam "standartui", išskyrus nebent tai, jog taip pigiau.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kai yra šviesoforai už sankryžos, pirmas sustojęs prieš Stop liniją, žiūriu į šviesoforą už sankryžos, o ne prieš ją. Kai šviesoforų už sankryžos nėra, stovintis pirmas žiūriu į šoninį šviesoforą. Visuomet stebiuosi, kai vairuotojai, puikiai matantys šoninį šviesoforą, sustoja kelis metrus prieš Stop liniją, kad matytų viršutinį šviesoforą. Toks vaizdas, lyg jie rodytų skirtingus signalus.

    Šviesoforų nuėmimas už sankyžos išugdė visai kitą kultūrą. Dabar retai pamatysi už Stop linijos ar net sankryžoje už perėjos sustojusį automobilį, laukiantį žalio signalo.
    Sustojus tvarkingai prie stop linijos, jei esi pirmas eilėje, "tvarkingai" matyti šoninį šviesoforą beveik neįmanoma, nebent tavo ūgis 1,7m ar mažesnis. Pridėk prie to tai, jog
    vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje
    , žiūrėdamas į patį sankryžos kampą.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Tai greičiausiai vien kaštų klausimas, nors argumentai gal skambėjo ir kiti
    Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Šito aš nuoširdžiai nesuprantu. Visų naujų sankryžų stop linija dabar brėžiama 10 metrų nuo sankryžos (nzn tikslaus atstumo, bet labai aiškiai pastumta), bet sustojus tvarkingai prieš tą liniją arba reikia ant vairo užgriuvus galvą į dangų riesti, arba kreivai sėdėti, kad matyti šviesoforą per mašinos A-koloną (nzn kaip lietuviškai taisyklingai verčiamas "A pillar"). Visais atvejais, vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje, jei "pasisekė" sustoti pirmam prieš stop liniją. Ar tikrai šviesoforas kitame sankryžos gale keldavo problemų? Ar tikrai buvo dokumentuotų atvejų, kai kažkas nesuprato šviesoforų išdėstymo?
    Kai yra šviesoforai už sankryžos, pirmas sustojęs prieš Stop liniją, žiūriu į šviesoforą už sankryžos, o ne prieš ją. Kai šviesoforų už sankryžos nėra, stovintis pirmas žiūriu į šoninį šviesoforą. Visuomet stebiuosi, kai vairuotojai, puikiai matantys šoninį šviesoforą, sustoja kelis metrus prieš Stop liniją, kad matytų viršutinį šviesoforą. Toks vaizdas, lyg jie rodytų skirtingus signalus.

    Šviesoforų nuėmimas už sankyžos išugdė visai kitą kultūrą. Dabar retai pamatysi už Stop linijos ar net sankryžoje už perėjos sustojusį automobilį, laukiantį žalio signalo.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Šito aš nuoširdžiai nesuprantu. Visų naujų sankryžų stop linija dabar brėžiama 10 metrų nuo sankryžos (nzn tikslaus atstumo, bet labai aiškiai pastumta), bet sustojus tvarkingai prieš tą liniją arba reikia ant vairo užgriuvus galvą į dangų riesti, arba kreivai sėdėti, kad matyti šviesoforą per mašinos A-koloną (nzn kaip lietuviškai taisyklingai verčiamas "A pillar"). Visais atvejais, vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje, jei "pasisekė" sustoti pirmam prieš stop liniją. Ar tikrai šviesoforas kitame sankryžos gale keldavo problemų? Ar tikrai buvo dokumentuotų atvejų, kai kažkas nesuprato šviesoforų išdėstymo?
    Tai greičiausiai vien kaštų klausimas, nors argumentai gal skambėjo ir kiti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Dar po to sekė tokio Dmitrijaus Bialo patvirtinti smulkūs „tobulinimai“, kurių metu grąžino žalias metalines rodykles.
    Nesuprantu to varymo ant Bialo. Metalines rodykles grąžino Skvernelis. Tai buvo grynai politinis sprendimas, skirtas parodyti, kokia buvo bloga Butkevičiaus vyriausybė, 2014 metais patvirtinusi lentelių nuėmimą 2020 metais, ir kokia yra gera Skvernelio vyriausybė, jas grąžinusi. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės yra žemesnis teisės aktas nei Kelių eismo taisyklės. Kai Skvernelio vyriausybė grąžino į KET lenteles, susisiekimo ministerija tiesiog privalėjo grąžinti jas ir į KŠĮT. Bet įvedė naują sąlygą - lenteles privaloma suderinti su Transporto kompetencijų agentūra. Tai sumažino dabar naudojamų lentelių kiekį dešimtimis kartų, nei jų buvo iki nuėmimo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    2012-ais buvo patvirtintas naujos taisyklės (nebe standartas), kurių esminis pakeitimas – transportiniai šviesoforai negali būti statomi UŽ sankryžos.
    Šito aš nuoširdžiai nesuprantu. Visų naujų sankryžų stop linija dabar brėžiama 10 metrų nuo sankryžos (nzn tikslaus atstumo, bet labai aiškiai pastumta), bet sustojus tvarkingai prieš tą liniją arba reikia ant vairo užgriuvus galvą į dangų riesti, arba kreivai sėdėti, kad matyti šviesoforą per mašinos A-koloną (nzn kaip lietuviškai taisyklingai verčiamas "A pillar"). Visais atvejais, vietoje to, kad tavo žvilgsnis fokusuotųsi tvarkingai tiesiai į sankryžos vidurį, kur tu periferijoje labai aiškiai gali matyti bendrą sankryžos judėjimą, dabar esi priverstas raitytis ir visiškai ignoruoti bet kokį veiksmą sankryžoje, jei "pasisekė" sustoti pirmam prieš stop liniją. Ar tikrai šviesoforas kitame sankryžos gale keldavo problemų? Ar tikrai buvo dokumentuotų atvejų, kai kažkas nesuprato šviesoforų išdėstymo?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Nėra jokio Zuoko standarto. Tai tebuvo Tomo Kamaičio kuruojamas ir Siemens realizuojamas Vilniaus žalių bangų diegimas, kurio metu bet kaip, nesilaikydami dar 1994-ais priimto standarto, pristatė šviesoforų ir turėjome atvejų, kai tai pačiai krypčiai 2 transportiniai šviesoforai rodė skirtingus signalus. Po to, tobulindami, 2011-ais ant kai kurių transportinių šviesoforų užlipdė žmogeliukų lipdukus.
    2012-ais buvo patvirtintas naujos taisyklės (nebe standartas), kurių esminis pakeitimas – transportiniai šviesoforai negali būti statomi UŽ sankryžos. Dar po to sekė tokio Dmitrijaus Bialo patvirtinti smulkūs „tobulinimai“, kurių metu grąžino žalias metalines rodykles.
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.07.27, 00:32.

    Komentuoti:

Working...
X