Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą






    Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
    UK visi pėsčiųjų ciklai turi izoliuotą šviesoforų fazę. UK taip pat turi vieną geriausių pasaulio eismo saugumą ir bene geriausius vairuotojus. Tai šita teorija ten kaip ir negalioja? Kodėl tas "blogis" ten nepasireiškia?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ką tik praėjau pro savo apylinkes ir supratau, kad truputį susipainiojau. Turejau omeny ne žalias rodykles, o perėjas, kur ir pėstiesiems, ir automobiliams, įjungiamos žalios šviesos tuo pačiu metu. Tada sukaktys į dešinę dažnai privažiuoja prie pat pėsčiųjų ir nulydi skubinančiais žvilgsniais. Tai yra bloga praktika, kuri yra nesaugi ir gana reikšmingai pablogina vaikščiojimo patirtį mieste. Ar buvo kas nors daroma prieš tokias perėjas Vilniuje Šimašiaus kadencijų metu?

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kai kurios naujesnės perėjos turi izoliuotus ciklus pėstiesiems, bet kai kurios ne. Aš nelabai suprantu, pagal kokią logiką tai daroma, net yra tikrai pavojingų vietų, kur kasdien kyla konfliktinės ar net avarinės situacijos dėl vairuotojų neatidumo/bbdėjimo. Ypač aktualu, kai atsirado daug dviračių takų ir jais greit juda dviračiai ar paspirrtukai, kurių kai kurie vairuotojai nėra pajėgūs pastebėti.
    Pralaidumo (prastovos) ir saugumo balansas. Apsaugotos perėjos labai prailgina laukimo laiką visiems, bet pilnai apsaugo ir principe automobilių pralaidumas per fazę didėja, nes nereikia nieko praleisti.

    Sutinku, kad neturi būti neapsaugotų kairiųjų posūkių su pėsčiaisiais, nes vairuotojas bando prašokti sankryžoje priešpriešinį eismą ir trumpai skiria dėmesį perėjai. Nebent tai yra mažytė 2 juostų sankryža su neintensyviu eismu ar pakankamai saugumo vietos salelėse.

    Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
    Paskutinis taisė Riedis; 2022.10.31, 09:38.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
    O kam šioje vietoje papildomas šviesoforas? Kokia būtų jo nauda?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šviesoforas Lenkijoje sankryžoje su nukirstu kampu posūkiui į dešinę.


    Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto

    https://www.google.com/maps/@54.6939...2!9m2!1b1!2i38

    Panašus sprendimas būtų pritaikomas ir Laisvės pr. - Narbuto g ar Žalgirio g.- Geležinio Vilko g., tik ten yra pėsčiųjų perėjos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Madeinvilius / Delfi 2022.10.19
    Pilaitėje siūloma įrengti dar vieną šviesoforais reguliuojamą sankryžą
    Vilniaus savivaldybei pateikti projektiniai siūlymai, kuriuose pateikiamos naujos Karaliaučiaus gatvės atkarpos tiesimo galimybės. Projekte taip pat nurodoma, jog taip pat būtų įrengiama šviesoforinė Karaliaučiaus gatvės ir Pilaitės prospekto sankryža

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=91523053

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Būtų tikrai geras postūmis VT. Dar pridėčiau, kad galima būtų įrengti ir Ozo g. ir Ozo parko einančios gatvelės sankryžoje, Savanorių – Račių g., o jei būtų įrengtos VT juostos, tai ir sankryžoje prie „Mados“ ar Savanorių – Gerosios Vilties sankryžoje.
    Paskutinis taisė abruo; 2022.08.24, 18:53.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Įrengtas pirmas VT šviesoforas Kareivių g.
    T formos sankryžoje, kurios turėtų nebūti. Be pėsčiųjų eismo (gan unikali vieta)

    Click image for larger version  Name:	VMS_2451.jpg Views:	1 Size:	330,8 kB ID:	1987022

    Šaltinis: https://judu.lt/vilniuje-irengta-pir...oforo-sekcija/

    Rašoma apie kitas potencialias vietas:
    Parašė judu.lt
    Tai galėtų būti Laisvės pr. – Justiniškių g., Konstitucijos pr. – Lietuvos Statutų g. sankryžos. Taip pat galima suteikti pirmumą viešajam transportui išvažiuoti iš stotelių – pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto.
    Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.23, 15:56.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Šiaip tai įdomu kodėl ne visi šviesoforai pažymėti. Pvz. negi nieko neketinama daryti su Žirmūnų/Lukšio sankryžos šviesoforu, kur gatvės viduryje irgi yra vienišas iškvietimo mygtukas, o net ir naktį tenka laukti ilgai kol prasisuka visi ciklai, nors eismo sankryžoje nėra visai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Grįžtu prie primirštos temos apie šviesoforų ciklų trukmę. Žadėjo imtis priemonių mažinti vidutinį laukimo laiką, tačiau buvo pasipiktinimo dėl maksimalios trukmės (atėjau piko metu ir užgeso žalias prieš nosį). Tai atkapsčiau po turbūt gerų metų tą žemėlapį. Prioritetas pėstiesiems šviesoforais valdomose sankryžose. Lieka išimtis įvardinta apačioje - kairėje.

    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	144,9 kB ID:	1972205

    Smagu, kad darbai vyksta ir po truputį "žaliuoja" daugiau vietų. Taip pat įdomu, kad paspaudus ant pakoreaguoto šviesoforo rodo ne tik buvusią ir esamą vidutinę, bet ir maksimalią trukmę. Buvau pastebėjęs pokyčius Pilaitėje, tačiau likau apšalęs kokio dydžio buvo maksimali laukimo trukmė ir visai nekeista kodėl tiek žmonių prieš keletą metų vaikščiodavo per raudoną. Eismo intensyvumas Vydūno gatvėje pakankamai juokingas kaip C kategorijos (išskyrus ryte)

    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	22,5 kB ID:	1972204

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
    Geriausia būtų ten padaryti atskirą juostą į dešinę su savo sekcija. 70% VT vairuotojų vis tiek važiuoja iš kairiausios juostos (nors jie tą gali daryti ir iš dešiniosios), nes būtent nenori trukdyti sukantiems į dešinę. Sukančių į kairę automobilių ten gana nedaug.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?

    https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.
    Kaune, kur troleibusų linijos, šviesoforus irgi įrengia aukščiau. Kitaip neišeina.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kauno tiesiog standartinės nuspėjamo dizaino gembės. Nėra taip, kaip Vilniuje, kur kažkodėl atramas su šviesoforais 6 m aukštyje įrengia.
    Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Šitos gembės tai tikri meno kūriniai, palyginus su tomis pabaisomis kuriomis visas Kaunas nusėtas
    Kauno tiesiog standartinės nuspėjamo dizaino gembės. Nėra taip, kaip Vilniuje, kur kažkodėl atramas su šviesoforais 6 m aukštyje įrengia.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Kur naujai tokias pat tik juodas įrengė tai atrodo visai gerai. Apskritai iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į tuos juodus stulpus ir dažymą, bet dabar man nerealiai gerai atrodo palyginus su pilkais.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tos šviesoforų gembės pačiame miesto centre atrodo šiek tiek pasibaisėtinai.
    Čia vis dėlto ne pramoninis priemiestis.
    Šitos gembės tai tikri meno kūriniai, palyginus su tomis pabaisomis kuriomis visas Kaunas nusėtas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vilniui mirtinai nepasisekė su šviesoforų specais Kam tas tokias baisias ir nepatogias gembes stato..

    Tiek, kad dar palyginti neblogai sekasi posovietinės erdvės glūdumesnėj dalyje pradėt įrenginėti olandišką infrastruktūrą. Jei išmoksim olandiškai tvarkyti parkovkes ir dviračių takus, iš mūsų galės mokytis Talinas, kuris labiau mėgsta viską sutvarkyti dažymu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.10.07, 10:43.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Click image for larger version

Name:	image_115504.jpg
Views:	836
Size:	214,0 kB
ID:	1918032

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gerai, kad bent jau ne kaip tos baisios atramos prie Arkopolio arba Konstitucijos-Linkmenų sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tos šviesoforų gembės pačiame miesto centre atrodo šiek tiek pasibaisėtinai.
    Čia vis dėlto ne pramoninis priemiestis.
    Šitos bent juodai nudažytos, plonėjančios. Šiek tiek mažesnis blogis Jei teisingai suprantu, tai jos statomos visur dėl reikalavimų šviesoforams. Kokia būtų kita alternatyva, kurios pagalba nebūtų pažeidžiami tie šviesoforų statymo reikalavimai?

    Komentuoti:

Working...
X