Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKą tik praėjau pro savo apylinkes ir supratau, kad truputį susipainiojau. Turejau omeny ne žalias rodykles, o perėjas, kur ir pėstiesiems, ir automobiliams, įjungiamos žalios šviesos tuo pačiu metu. Tada sukaktys į dešinę dažnai privažiuoja prie pat pėsčiųjų ir nulydi skubinančiais žvilgsniais. Tai yra bloga praktika, kuri yra nesaugi ir gana reikšmingai pablogina vaikščiojimo patirtį mieste. Ar buvo kas nors daroma prieš tokias perėjas Vilniuje Šimašiaus kadencijų metu?
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai kurios naujesnės perėjos turi izoliuotus ciklus pėstiesiems, bet kai kurios ne. Aš nelabai suprantu, pagal kokią logiką tai daroma, net yra tikrai pavojingų vietų, kur kasdien kyla konfliktinės ar net avarinės situacijos dėl vairuotojų neatidumo/bbdėjimo. Ypač aktualu, kai atsirado daug dviračių takų ir jais greit juda dviračiai ar paspirrtukai, kurių kai kurie vairuotojai nėra pajėgūs pastebėti.
Sutinku, kad neturi būti neapsaugotų kairiųjų posūkių su pėsčiaisiais, nes vairuotojas bando prašokti sankryžoje priešpriešinį eismą ir trumpai skiria dėmesį perėjai. Nebent tai yra mažytė 2 juostų sankryža su neintensyviu eismu ar pakankamai saugumo vietos salelėse.
Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
Paskutinis taisė Riedis; 2022.10.31, 09:38.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šviesoforas Lenkijoje sankryžoje su nukirstu kampu posūkiui į dešinę.
Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
https://www.google.com/maps/@54.6939...2!9m2!1b1!2i38
Panašus sprendimas būtų pritaikomas ir Laisvės pr. - Narbuto g ar Žalgirio g.- Geležinio Vilko g., tik ten yra pėsčiųjų perėjos.
Komentuoti:
-
Madeinvilius / Delfi 2022.10.19
Pilaitėje siūloma įrengti dar vieną šviesoforais reguliuojamą sankryžą
Vilniaus savivaldybei pateikti projektiniai siūlymai, kuriuose pateikiamos naujos Karaliaučiaus gatvės atkarpos tiesimo galimybės. Projekte taip pat nurodoma, jog taip pat būtų įrengiama šviesoforinė Karaliaučiaus gatvės ir Pilaitės prospekto sankryža
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=91523053
Komentuoti:
-
Būtų tikrai geras postūmis VT. Dar pridėčiau, kad galima būtų įrengti ir Ozo g. ir Ozo parko einančios gatvelės sankryžoje, Savanorių – Račių g., o jei būtų įrengtos VT juostos, tai ir sankryžoje prie „Mados“ ar Savanorių – Gerosios Vilties sankryžoje.Paskutinis taisė abruo; 2022.08.24, 18:53.
Komentuoti:
-
Įrengtas pirmas VT šviesoforas Kareivių g.
T formos sankryžoje, kurios turėtų nebūti. Be pėsčiųjų eismo (gan unikali vieta)
Šaltinis: https://judu.lt/vilniuje-irengta-pir...oforo-sekcija/
Rašoma apie kitas potencialias vietas:
Parašė judu.ltTai galėtų būti Laisvės pr. – Justiniškių g., Konstitucijos pr. – Lietuvos Statutų g. sankryžos. Taip pat galima suteikti pirmumą viešajam transportui išvažiuoti iš stotelių – pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto.Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.23, 15:56.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai įdomu kodėl ne visi šviesoforai pažymėti. Pvz. negi nieko neketinama daryti su Žirmūnų/Lukšio sankryžos šviesoforu, kur gatvės viduryje irgi yra vienišas iškvietimo mygtukas, o net ir naktį tenka laukti ilgai kol prasisuka visi ciklai, nors eismo sankryžoje nėra visai.
Komentuoti:
-
Grįžtu prie primirštos temos apie šviesoforų ciklų trukmę. Žadėjo imtis priemonių mažinti vidutinį laukimo laiką, tačiau buvo pasipiktinimo dėl maksimalios trukmės (atėjau piko metu ir užgeso žalias prieš nosį). Tai atkapsčiau po turbūt gerų metų tą žemėlapį. Prioritetas pėstiesiems šviesoforais valdomose sankryžose. Lieka išimtis įvardinta apačioje - kairėje.
Smagu, kad darbai vyksta ir po truputį "žaliuoja" daugiau vietų. Taip pat įdomu, kad paspaudus ant pakoreaguoto šviesoforo rodo ne tik buvusią ir esamą vidutinę, bet ir maksimalią trukmę. Buvau pastebėjęs pokyčius Pilaitėje, tačiau likau apšalęs kokio dydžio buvo maksimali laukimo trukmė ir visai nekeista kodėl tiek žmonių prieš keletą metų vaikščiodavo per raudoną. Eismo intensyvumas Vydūno gatvėje pakankamai juokingas kaip C kategorijos (išskyrus ryte)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?
https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?
https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kauno tiesiog standartinės nuspėjamo dizaino gembės. Nėra taip, kaip Vilniuje, kur kažkodėl atramas su šviesoforais 6 m aukštyje įrengia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Šitos gembės tai tikri meno kūriniai, palyginus su tomis pabaisomis kuriomis visas Kaunas nusėtas
Komentuoti:
-
Kur naujai tokias pat tik juodas įrengė tai atrodo visai gerai. Apskritai iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į tuos juodus stulpus ir dažymą, bet dabar man nerealiai gerai atrodo palyginus su pilkais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTos šviesoforų gembės pačiame miesto centre atrodo šiek tiek pasibaisėtinai.
Čia vis dėlto ne pramoninis priemiestis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniui mirtinai nepasisekė su šviesoforų specaisKam tas tokias baisias ir nepatogias gembes stato..
Tiek, kad dar palyginti neblogai sekasi posovietinės erdvės glūdumesnėj dalyje pradėt įrenginėti olandišką infrastruktūrą. Jei išmoksim olandiškai tvarkyti parkovkes ir dviračių takus, iš mūsų galės mokytis Talinas, kuris labiau mėgsta viską sutvarkyti dažymu.Paskutinis taisė PoDV; 2021.10.07, 10:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gerai, kad bent jau ne kaip tos baisios atramos prie Arkopolio arba Konstitucijos-Linkmenų sankryžoje.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTos šviesoforų gembės pačiame miesto centre atrodo šiek tiek pasibaisėtinai.
Čia vis dėlto ne pramoninis priemiestis.Jei teisingai suprantu, tai jos statomos visur dėl reikalavimų šviesoforams. Kokia būtų kita alternatyva, kurios pagalba nebūtų pažeidžiami tie šviesoforų statymo reikalavimai?
Komentuoti:
Komentuoti: