Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.
    Šito reiktų klausti bepročio, kuris rengė šitos sankryžos rekonstrukcijos projektą.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?
    Irgi variantas. Juo labiau, kad dėl tokio idiotiško dizaino kai kurie nespėja visko pereiti per vieną ciklą. Arba išvis eina per raudoną. Arba užtrunka kokias 6 minutes eidami per gatvę. Padarius būtent ten nereguliuojamą perėją išsispręstų bent trys didelės problemos toje sankryžoje. Bet matyt VMS paprasčiau padėlioti varneles.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik
    Ženklai jau yra. Nepadeda. Toliau važiuoja ištisinis srautas per raudoną. Avarija, kaip matai, irgi su ženklais.
    Ženklų, beje, kaip tik nevardinau, nes jie realiai nieko nekeičia. Ten reikia greičio ribojimo priemonių ir/arba kamerų.
    Paskutinis taisė John; 2021.04.17, 15:07.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti
    Kameras, greičio kalnelius (arba kitokias greičio ribojimo priemones). Taip pat šviesoforus reiktų pasukti labiau į tą kampą, iš kurio realiai važiuoja mašinos, o ne į visai kitą pusę. Jei teko pro tą šviesoforą važiuoti, tikrai suprasi, ką turiu omeny.
    Žodžiu daug ką ten galima ir reikia padaryti, bet VMS kol kas absiriboja varnelių dėliojimu. Belieka laukti žuvusių arba rimtai sužeistų. Gal tada kažkas pajudės.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar biškiuką apie blogą infrastruktūros ir šviesoforų dizainą Vilniuje.
    Vakar ties legendiniu pėsčiųjų šviesoforu ties legendiniu Rimi Žalgirio/Geležinio sankryžoje buvo eismo įvykis, dėl kurio visą pavakarę buvo sutrikęs eismas toje vietoje.
    Matomai srautas, kaip visada, normaliu greičiu (paprastai apie 40-50km/h) varė per raudoną dešinėn iš Žalgirio į Geležinį, bet vienas iš jų kažkodėl nusprendė kalti ant stabdžių. Kitas jam įsimūrijo į užpakalį. Paprastai taip būna, kai "netikėtai" ten į važiuojamąją dalį per žalią (mašinoms tuo metu raudona) išeina koks neatsargus pėstysis ar dviratininkas. Manęs pačio vos nenudaužė ten prieš kelias dienas.

    Prieš kurį laiką rašiau per tvarkaumiestą (tik vienas iš daugelio pranešimų)
    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

    ... Artimiausiu metu pakoreguosime esamus pėsčiųjų perėjos kelio ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas, kitų priemonių įrengti nenumatoma. Primename, kad tiek vairuotojai, tiek pėstieji privalo vadovautis šviesoforo signalais, o vairuotojai papildomai privalo pasirinkti saugų greitį bei įvertinti matomumą kelio vingyje.
    Kaip suprantu, lauks žuvusių (kurių anksčiau ar vėliau tikrai bus) ir tada aiškinsis, kaip čia dabar taip visai netikėtai gavosi.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pėsčiųjų perėjų modernizavimo (ciklų trumpinimo) progreso sekimas. Violetine spalva - planuojamas prastovos trumpinimas.

    Click image for larger version  Name:	Pesciuju sviesoforai.jpg Views:	0 Size:	262,8 kB ID:	1868337

    Pagrinde pokyčiai dabar atlikti palei Pylimo g. Iš viso kol kas tik 15 vietų

    Click image for larger version  Name:	Pesciuju sviesoforai 2.jpg Views:	0 Size:	279,0 kB ID:	1868338

    www.vilniustransport.lt/prioritetas-pestiesiems

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.
    Sename variante buvo papildoma sekcija į kairę. Nedegant sekcijai, degdavo pagrindiniai žali signalai. Neva vairuotojai galėtų pažiūrėti į dešinįjį šviesoforą ir, pamatę žalią blyną, galėtų pasukti į kairę.

    Nors Šiauliuose savivaldybė nemano, kad toks variantas kam nors šautų į galvą. Ten ant dešiniojo šviesoforo rodyklių nededa:



    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Click image for larger version Name:	262020145719.jpg Views:	1 Size:	253,3 kB ID:	1787495
    Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.

    Pliusas, kad iš įpročio vairuotojai važiuoja degant tik pagrindiniam žaliam.

    Click image for larger version  Name:	20201117_130134.jpg Views:	0 Size:	891,9 kB ID:	1839862
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.11.17, 17:29.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pakoreaguotas Rygos g. - Laisvės pr. šviesoforas.

    Pėstieji paleidžiami anksčiau nei auto srautas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    dsanto ar čia tinkamai sureguliuota? Pėstieji paleidžiami vėliau nei auto srautas.

    Rygos g. - Laisvės pr. naujas šviesoforas, kai pagrindinio rodyklės sutampa su sekcija.

    Tuo pačiu netolies nauji šviesoforai, kai pagrindinis be rodyklių. Baltrušaičio g. - Laisvės pr. (tas pats ir priešingoje pusėje) Itin simetriška sankryža. Gerai, kad prastova dviračiu nepailgėjo.

    Žinoma vairuotojai pypsi, nes taisyklės nežinančių dar apstu. Per du ciklus pirmieji auto nereagavo. Tačiau dabar jau tokių šviesoforų daugiau įvairiuose rajonuose.
    Sankryžos senos, įrengtos pagal seną standartą. Sekcijos įrengtos pagal naują tvarką. Kadangi perprogramavo, galėjo ir pėsčiuosius padaryti pagal naują tvarką. Pasidomėsiu.

    P.S. geri video

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    dsanto ar čia tinkamai sureguliuota? Pėstieji paleidžiami vėliau nei auto srautas.

    Rygos g. - Laisvės pr. naujas šviesoforas, kai pagrindinio rodyklės sutampa su sekcija.



    Tuo pačiu netolies nauji šviesoforai, kai pagrindinis be rodyklių. Baltrušaičio g. - Laisvės pr. (tas pats ir priešingoje pusėje) Itin simetriška sankryža. Gerai, kad prastova dviračiu nepailgėjo.



    Žinoma vairuotojai pypsi, nes taisyklės nežinančių dar apstu. Per du ciklus pirmieji auto nereagavo. Tačiau dabar jau tokių šviesoforų daugiau įvairiuose rajonuose.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.26, 15:35.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kairys posūkis tikriausiai su paprasta sekcija, o ne trijų spalvų šviesoforu? Spėju vėl bus tokia nesąmonė:
    Tik šiandien pavyko pravažiuoti. Patvirtintu, kad įrengtas toks šviesoforas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes reikia į viską žiūrėti racionaliai. Jei tik kosmetinis patvarkymas, tai kam kišti pinigus į pilną pertvarkymą? O seniau įrengti šviesoforai turi tarnauti tiek, kiek gali ar bent jau iki rimtos sankryžos rekonstrukcijos, o ne dėl kažkokių standartų tai keitimo mėtant pinigus į balą.
    Tai žinoma. Ir Kaune tokiu atveju tik prideda šviesoforus posūkiams, o likusių nekeičia. Bet čia kalba eina apie tris sekcijas vietoje vienos. Realiai kainos atžvilgiu tai smulkmena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes reikia į viską žiūrėti racionaliai. Jei tik kosmetinis patvarkymas, tai kam kišti pinigus į pilną pertvarkymą? O seniau įrengti šviesoforai turi tarnauti tiek, kiek gali ar bent jau iki rimtos sankryžos rekonstrukcijos, o ne dėl kažkokių standartų tai keitimo mėtant pinigus į balą.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet ar gali taip lengva ranka Vilnius kabint sekcijas į kairę, kai naujos taisyklės numato trijų spalvų šviesoforus?
    Sena dilema. Standarto, kuris numato sovietines sekcijas, nebėra jau beveik 8 metus. Bet Vilniuje laikomasi pozicijos, kad jei sankryža įrengta pagal seną standartą, tai ir jo rekonstrukcija galima pagal jį. Kaune šiaip tokiais atvejais kabina atskirus posūkių šviesoforus.

    Komentuoti:

Working...
X