Parašė Riedis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAčiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
Komentuoti:
-
Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 19:01.
Komentuoti:
-
Parašė RiedisNuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.
Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?
Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
Komentuoti:
-
Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
Komentuoti:
-
Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.
Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.
Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.
P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją.
Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas mažiausiai 1–2 s anksčiau
Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.
P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu ta sekcija bus įrengta.
Komentuoti:
-
Parašė RiedisGaila, bet Šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia paleisti automobilių srautus vienu metu su bendru pėsčiųjų/dviračių šviesoforu - nėra apsaugota, nors tose pačiose taisyklėse rekomenduojama.
Kur taisyklėse rekomenduojama apsaugoti? Yra nurodytos tam tikros sąlygos, prie kurių būtina apsaugoti, pvz.: kai transporto priemonės suka dviem juostom.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDaro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.Paskutinis taisė sleader; 2019.08.19, 17:41.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.
Komentuoti:
Komentuoti: