Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Žalgirio-Apkasų-Tuskulėnų-Rinktinės sankryžos rekonstrukcija.

    Žalgirio - Apkasų g. įrengtos 2 juostos į kairę. Apsaugotas posūkis kairėn.

    O čia pėstieji irgi atskirai dešinėje eina?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gal žinote kas čia per priedas?

    Garsiakalbis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gal žinote kas čia per priedas?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

    Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
    Jei čia tos pačios sankryžos schemos, tai apatinėje klaida IV fazėje, nes 1 signalinė grupė leidžia važiuoti visomis kryptimis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

    Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 19:01.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Nuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.



    Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?

    Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
    Viršutinėje schemoje 1 signalinė grupė yra pagrindinis žalias be rodyklių, 7 signalinė grupė yra papildoma sekcija. Degant žaliam signalui, kai papildoma sekcija išjungta, nuo lapkričio 1 d. galima sukti į dešinę. Tuo metu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis, kuris neturi pirmumo. Sukantis į dešinę visada turi pirmumą.

    Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
    Taip, esant lentelėms tas paankstinimas netenka prasmės, nes automobilis bet kuriuo momentu gali atsidurti ties perėja. Panaikinus lenteles, paankstinimas suteiks pirmenybę pėstiesiems ir dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
    Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
    Kiek žinau, dalyje bus sudėti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
    Na, nuotraukoje matau daugiau pėsčiųjų, nei vairuotojų, tai... O jei rimčiau, tai B kategorijos gatvėje ir neturi būti paprastų įvažų į teritorijas, tad ir daroma tokia pseudo sankryža su neegzistuojančia C kategorijos gatve. Po teisybei, net ir D kategorijos gatvelės čia nėra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!

    Click image for larger version

Name:	IMG_20190822_002447.jpg
Views:	120
Size:	106,5 kB
ID:	1743288

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    ​​​​​​Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.

    Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.

    Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.

    P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
    Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją.
    ​​​​​​Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.

    Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas mažiausiai 1–2 s anksčiau
    Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.

    Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.

    P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu ta sekcija bus įrengta.
    Dariaus ir Girėno – Pelesos g. bus įrengta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Gaila, bet Šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia paleisti automobilių srautus vienu metu su bendru pėsčiųjų/dviračių šviesoforu - nėra apsaugota, nors tose pačiose taisyklėse rekomenduojama.
    Šviesoforų taisyklės nurodo pėsčiųjų / dviračių šviesoforų žalią signalą įjungti mažiausiai 1-2 s anksčiau nei sukančių transporto priemonių.

    Kur taisyklėse rekomenduojama apsaugoti? Yra nurodytos tam tikros sąlygos, prie kurių būtina apsaugoti, pvz.: kai transporto priemonės suka dviem juostom.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.
    Jeigu ta sekcija bus įrengta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
    Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
    Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
    Iš didelio rašto išėjo iš krašto. Pėstieji, dviratininkai nepaiso raudono signalo. Betrūksta, kad ir vairuotojai pradėtų tą patį daryt.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
    Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
    Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.08.19, 17:41.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.
    Nereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.

    Komentuoti:

Working...
X