Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kek
    replied
    Na taip, dabar geriau, nes kiti važiuoja per raudoną ir nesuka sau galvos. Stovi 5 min. sankryžoje, kai galima būtų laisvai pravažiuoti, kol Žalgirio g. dega raudona. Saugumo irgi nepriduoda, nes kai Linkmenų g. žalia, tai ir pestiesiems žalias, praleidinėti reikia, jei per galybę ženklų juos pamatai.

    Ima pavyzdžius iš kitų šalių, bet iki galo nepadaro ir galiausiai gaunasi blogiau nei buvo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Labai gerai. Seniai reikėjo. O dar geriau būtų buvę iš pat pradžių palikti žalią rodyklę.
    „geriau būtų buvę“ - nebuvo, nes žalia rodyklė negalima dėl apsaugotų kairiųjų posūkių pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Eismo organizavimo pokyčiai Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje
    Labai gerai. Seniai reikėjo. O dar geriau būtų buvę iš pat pradžių palikti žalią rodyklę.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Eismo organizavimo pokyčiai Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje
    Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad gegužės 15-16 d. atsižvelgiant į pasikeitusius transporto srautus rytinio ir vakarinio piko metu bus keičiamas eismo organizavimas šviesoforais reguliuojamoje Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje, iš Linkmenų g. (nuo Utenos g.). Atlikus sankryžos analizę ir eismo srautų tyrimus nustatyta, kad didžioji dalis transporto priemonių atlieka dešinįjį...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šiandien prasiėjau pro atnaujintą Rinktinės g. atkarpą - visi posūkiai tiek naujoje sankryžoje su įvažiavimu į Ibis, tiek sankryžoje su Juozapavičiaus g. dabar apsaugoti, fazių trukmė nesureguliuota - lygioj vietoj formuojasi kamščiai, kuomet gal 30 automobilių laukia kol kas nors darys kairį posūkį į naujųjų biurų požeminį garažą (kiek stebėjau, nemačiau, kad kas ten važiuotų, gal ir bus kokių 10 mašinų per valandą. Be to, ar dabar visur statys šviesoforus ties įvažiavimais į kiemus?). Suprasčiau dar, jei ten nevažinėtų VT, bet dabar...

    Tuos, kurie taip projektavo, reikia už vienos vietos žemyn galva pakabinti ant to naujo šviesoforo gembės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas, kas finansuos naujus kamščius. Tai yra visų gyventojų gyvenimo kokybės bloginimas projektų vystytojų naudai.
    Gražu būtų visus nepagrįstus kairius posūkius panaikinti, o naujų daryti neleisti. Jei nori kas nors nori statyti objektą,.tegu numato, kad posūkiai bus tik iš dešinės pusės.

    Dėl kiekvieno objekto ir pristatytą šviesoforų į kairę visiška sugadinta Ukmergės gatvė. Prekybcentrių (Norfos prie Ukmergės g., Lidl Žemaitės g, Ateities, Mxima Naugardukio / Kauno g.) rekonstravo sankryžas kur pristačius "apsaugotų posūkių į kairę" ne tik padaromi kamščiai lygioje vietoje, bet ir suskriamso avarinės situacijos (LIDL Kalvarijų / Lukšio g.)
    Dabar atėjo eilė kairiems posūkiams su sekcijomis sekcijoms ir Šeimyniškių gatvei.
    Teisingai. Ten kur man nereikia pasukti, tai neturi būti jokių posūkių ir sankryžų, tie kuriems ta sankryža reikalinga, tai tegu kraustosi į kaimą ir negadina kitiems gyvenimo kokybės. Mieste reikia važiuoti tik tiesiai, kuo platesnėmis gatvėmis ir neįrengti jokių reguliuojamų sankryžų, kad netyčia tam, kuriam reikia piko metu pasukti iš šalutinės gatvėlės, turėtų laukti po penkias minutes progos tą padaryti.
    Čia manau nukryptume į lankas, bet niekaip nesuprantu ką pablogino reguliuojama sankryža Ukmergės g. ties Norfa? Nes man ten du kart per dieną nebereikia per intensyvią Ukmergės g. bandyti perbėgti draudžiamoje vietoje, o ir nuo namų galima į Ukmergės g. išvažiuoti, o ne sukti ratais kvadratais per aplinkui. Gatvė ir infrastruktūra visiems, o ne tik Tarandės gyventojams, kuriems reikia kuo greičiau nulėkti nesustojant į Centrą.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas, kas finansuos naujus kamščius. Tai yra visų gyventojų gyvenimo kokybės bloginimas projektų vystytojų naudai.
    Gražu būtų visus nepagrįstus kairius posūkius panaikinti, o naujų daryti neleisti. Jei nori kas nors nori statyti objektą,.tegu numato, kad posųkia bus itik iš dešinės pusės.

    Dėl kiekvieno objekto ir pristatytą šviesoforų į kairę visiška sugadinta Ukmergės gatvė. Prekybcentrių (Norfos prie Ukmergės g., Lidl Žemaitės g, Ateities, Mxima Naugardukio / Kauno g.) rekonstravo sankryžas kur pristačius "apsaugotų posūkių į kairę" ne tik padaromi kamščiai lygioje vietoje, bet ir suskriamso avarinės situacijos (LIDL Kalvarijų / Lukšio g.)
    Dabar atėjo eilė kairiems posūkiams su sekcijomis sekcijoms ir Šeimyniškių gatvei.
    Na apsaugoti kairieji posūkiai turi ir pliusų - kiek kartų teko strigti už į kairę sukančių ir niekaip nepasukančių automobilių? Taip pat tai padeda išvengti avarijų priekiu į šoną, kurios yra vienos pavojingiausių. Man tik keisti prioritetai kai pirmiausiai rekonstruojamos sankryžos su visokiomis ketvirtos eilės gatvelėmis, kur sukančiųjų yra 100 per dieną.

    Eismas be kairiųjų posūkių būtų smagu, bet pasiteisina tik kai kuriose vietose. Pvz. kokioje Ukmergės gatvėje tai veikia puikiai, o Švitrigailos gatvėje sudegini bereikalingai degalų ir dar įsimali į kitus kamščius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Vis dar daugumoje atvejų siūlot platinti gatves, didinti jose greitį (Ukmergės g. atvejis) ir pan.
    Ši tema apie šviesoforus.
    Kalbėkime apie sankryžų pralaidumo didinimą. Deja tokie šviesoforiniai eksperimentai tėra kažkam naudingas nesusipratimas didinantis kamščius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Man tai truputį keista, kad sankirtose su tokio intensyvumo gatvelėmis, kaip Raitininkų, atsiranda ir vietos, ir lėšų apsaugotiems posūkiams. (...)
    Raitininkų rekonstrukcijos projekto užsakovas YIT Kausta, tai gal jie ir įrengimą finansuos.
    Koks skirtumas, kas finansuos naujus kamščius. Tai yra visų gyventojų gyvenimo kokybės bloginimas projektų vystytojų naudai.
    Gražu būtų visus nepagrįstus kairius posūkius panaikinti, o naujų daryti neleisti. Jei nori kas nors nori statyti objektą,.tegu numato, kad posūkiai bus tik iš dešinės pusės.

    Dėl kiekvieno objekto ir pristatytą šviesoforų į kairę visiška sugadinta Ukmergės gatvė. Prekybcentrių (Norfos prie Ukmergės g., Lidl Žemaitės g, Ateities, Mxima Naugardukio / Kauno g.) rekonstravo sankryžas kur pristačius "apsaugotų posūkių į kairę" ne tik padaromi kamščiai lygioje vietoje, bet ir suskriamso avarinės situacijos (LIDL Kalvarijų / Lukšio g.)
    Dabar atėjo eilė kairiems posūkiams su sekcijomis sekcijoms ir Šeimyniškių gatvei.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.23, 21:24.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Stichinė nelaimė, kai miesto meras yra iš nedidelio miesto ir dar gyvena Vilniaus centre.
    Tuomet galvojama ne apie eismo pralaidumą, o apie posūkius į kairę ir net į dešinę su sekcijomis, sekcijas pėstisiems, sekcijų sekcijas ir ilgiausias fazes tarp fazių. Kad didės kamščiai, kam čia rūpi...
    Gal savivladybei reikėtų susiorganizuoti ekskursiją į kokią Rygą, kur jau seniai stengiamasi uždrausti posūkius į kairę.
    Reikia pripažinti, kad ir tamstos požiūris į miesto eismų organizavimą nėra pats geriausias ir moderniausias. Vis dar daugumoje atvejų siūlot platinti gatves, didinti jose greitį (Ukmergės g. atvejis) ir pan.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Man tai truputį keista, kad sankirtose su tokio intensyvumo gatvelėmis, kaip Raitininkų, atsiranda ir vietos, ir lėšų apsaugotiems posūkiams. Tuo tarpu dėl tikrai probleminių vietų, pvz. Naugarduko-Iešmininkų arba Iešmininkų-Panerių, atrašo, kad atskiri posūkiai nėra ir nebus numatyti (rašiau kai rekonstravo Naugarduko gatvę). Nors Raitininkų rekonstrukcijos projekto užsakovas YIT Kausta, tai gal jie ir įrengimą finansuos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Šeimyniškių - Raitininkų sankryžoje atsiras šviesoforai, bei papildomos juostos sukti į kairę / dešinę. Netoliese esanti šviesoforinė pėsčiųjų perėja naikinama.
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai tuomet turės būti papildoma trečia fazė kairiam posūkiui iš Raitininkų gatvės, vadinasi, laukimo laikas pailgės ir kamščiai taip pat.
    Stichinė nelaimė, kai miesto meras yra iš nedidelio miesto ir dar gyvena Vilniaus centre.
    Tuomet galvojama ne apie eismo pralaidumą, o apie posūkius į kairę ir net į dešinę su sekcijomis, sekcijas pėstisiems, sekcijų sekcijas ir ilgiausias fazes tarp fazių. Kad didės kamščiai, kam čia rūpi...
    Gal savivladybei reikėtų susiorganizuoti ekskursiją į kokią Rygą, kur jau seniai stengiamasi uždrausti posūkius į kairę.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    "Poste suprojektuoti <...> papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams (be lentelių su žaliomis rodyklėmis)."

    Posūkio fazė į kairę turės būti suderinta su pėsčiųjų šviesaforu, tai šiokia tokia dviguba nauda.
    Tai tuomet turės būti papildoma trečia fazė kairiam posūkiui iš Raitininkų gatvės, vadinasi, laukimo laikas pailgės ir kamščiai taip pat.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokios bus šviesoforo fazės. Įtariu, kad bus atskira posūkiui į kairę iš Šeimyniškių g., kas dar padidins kamščius toje vietoje.
    "Poste suprojektuoti <...> papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams (be lentelių su žaliomis rodyklėmis)."

    Posūkio fazė į kairę turės būti suderinta su pėsčiųjų šviesaforu, tai šiokia tokia dviguba nauda.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Įdomu, kokios bus šviesoforo fazės. Įtariu, kad bus atskira posūkiui į kairę iš Šeimyniškių g., kas dar padidins kamščius toje vietoje.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Šeimyniškių - Raitininkų sankryžoje atsiras šviesoforai, bei papildomos juostos sukti į kairę / dešinę. Netoliese esanti šviesoforinė pėsčiųjų perėja naikinama.

    Visuomenės informavimas apie numatomą Raitininkų – Šeimyniškių g. sankryžos Vilniuje, rekonstravimą



    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Bet čia įdomu, kas iš esmės galėjo pasikeisti per 10 metų specializuotoje "programinėje įrangoje"? Aiškiai čia Siemensas specialiai šūdą padarė pirminiame variante, kad galėtų už vieną kita milijoną "patobulinti". Arba buvo tiek žiopli, kad tik dabar patikėjo jog nesąmonių pridarė. Atsimenu, kad anuomet eismo valdymo centre sakė, jog dirbančių nuomonės nelabai paisė tie sistemos kūrėjai ir darė savaip - fokiškai...
    Na, per 10 metų gali labai daug kas pasikeisti. Ypač programinėje dalyje. Juk sukuri kokį naują modeliavimo principą ir bac - updeitas turi eit. O Siemens iš updeitų pinigus daro. Čia kaip su automobilių navigacijų atnaujinimais po 700 Lt. Čia tau ne Tesla, kad nemokamai updeitus leistų

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Bet čia įdomu, kas iš esmės galėjo pasikeisti per 10 metų specializuotoje "programinėje įrangoje"? Aiškiai čia Siemensas specialiai šūdą padarė pirminiame variante, kad galėtų už vieną kita milijoną "patobulinti". Arba buvo tiek žiopli, kad tik dabar patikėjo jog nesąmonių pridarė. Atsimenu, kad anuomet eismo valdymo centre sakė, jog dirbančių nuomonės nelabai paisė tie sistemos kūrėjai ir darė savaip - fokiškai...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    P. Zuokas galėtų nekomentuot jei nežino arba bent nemeluoti: http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...sistema-833944

    Sistema buvo atnaujinta šių metų ~vasarą. Apie tai rašė visur. Įdiegta naujausia programinė įranga.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=79522969
    Šiuo metu Vilniaus miesto opozicijoje dirbantis A. Zuokas sakė, kad Vilniuje yra daug dalykų, kuriuos galima padaryti visai nesunkiai, bet jie turėtų pakankamai didelį poveikį.

    „Pirmiausia, miesto reguliavimo sistema – Vilnius turi gerą sistemą, vieną pažangesnių Europoje, tik ji įdiegta 2007 metais, vadinasi „Siemens“. Ją galima atnaujinti, modifikuoti programinę įrangą. Vilnius šiandien dar naudoja 3 versiją, kiti taiko 7 ar net 8 versiją, o pati naujausia versija – kur valdymo algoritmą kuria dirbtinis intelektas. Kitur – nieko nedarant, tik geriau, efektyviau ir greičiau valdant transporto srautus, galima tų pačių gatvių pralaidumą padidinti iki 20 proc.“, – pasakojo buvęs meras.

    Komentuoti:

Working...
X