Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimąman asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
Komentuoti:
-
man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.
O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
Komentuoti:
-
Kas čia neaišku. Ten yra dviračių takai, tai ir perjos bus pėstieji + dviratininkai. Tai jau seniai yra Ozo g. ties rusų mokykla. Užsidegus žaliam signalui pėstieji eina perėja, o dviratininkai gali pravažiuoti atskirai paženklintu taku.
Čia kažkieno foto radau forume:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20120723/i86_1.jpg
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.
Komentuoti:
-
Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučiųKol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Komentuoti:
-
-
Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.
Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.
Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąDraugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Komentuoti:
-
Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Komentuoti:
-
Kiek žinau draudikų iniciatyvą pastatytos kameros, kurios žiūri ar apdrausta mašina ar ne ir jei ne - atsiunčia laišką, kad kviečiam atvykti į policiją susimokėti baudą.
Komentuoti:
Komentuoti: