Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Jutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.
    O šviesoforai dirba sekundžių režimu. Kiek suprogramuota - tiek ir dega "ryto" režimu, po to dienos ir t.t.. Mes atrodome kaip pirmykštė gentis tarp modernių įrankių - "Su gulsčiuku vinis kalam, su slankmačiu -- traukiam". Pusė tų pėsčiųjų mygtukų kabo, bet neturi įtakos, pėstieji atpranta spaudinėti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
    Jutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.

    Komentuoti:


  • ceasar
    replied
    man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.


    O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
    Perėjos ženklas juk bus, kol neįjungs šviesoforų. Taip pat pakeis ir horizontalų ženklinimą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
    Švedijoje kiek teko matyti, tai atskirai dviratininkams ir pėstiesiems mygtukai. Dviratininkams toliau nuo gatvės, prie nuvažiavimo į gatvę. Taip pat ir šviesoforai skirtingi. Nežinau kaip taisyklėse apibrėžta ar koks veikimo skirtumas.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kas čia neaišku. Ten yra dviračių takai, tai ir perjos bus pėstieji + dviratininkai. Tai jau seniai yra Ozo g. ties rusų mokykla. Užsidegus žaliam signalui pėstieji eina perėja, o dviratininkai gali pravažiuoti atskirai paženklintu taku.

    Čia kažkieno foto radau forume:

    http://foto.terpe.lt/inkelti/20120723/i86_1.jpg

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
    Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
    Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.
    O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
    Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
    Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams. Dėl transporto šviesoforų gali būti, kad kryptys bus reguliuojamos atskirai ir bus uždraustas stovėjimas pirmoje juostoje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
    Kol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
    Net ir šitas projektas silpnas. Aukšta ir dar pilka tvora užstoja perėja ateinančius pėsčiuosius. T.y. nebematomi pėstieji, kurie eina per priešingas dvi juostas ir artėja prie tavo juostos, kuria važiuojama. Beveik neabejoju, kad čia ir STR. pažeidžiamas dėl ribojamo matomumo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Sukau sukau galvą, bet nu niekaip nesupratau, kur tamstos manymu yra "s.neries sankryza prie LIDL". O ten visi šviesoforai vienai krypčiai ar yra fazės posūkiams?

    Komentuoti:


  • ceasar
    replied
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
    Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.

    Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.

    Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
    Pasisekė jam. Mano kolega draudė mašiną internetu, klaidingai įvedė mėnesį (spalį vietoj rugsėjo) - gavo laišką.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Kiek žinau draudikų iniciatyvą pastatytos kameros, kurios žiūri ar apdrausta mašina ar ne ir jei ne - atsiunčia laišką, kad kviečiam atvykti į policiją susimokėti baudą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nuskaito numerius, žiūri ar yra TA, draudimas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tikrina numerius berods

    Komentuoti:

Working...
X