Noriu paklaust sviesoforu zinovu - kodel dabar naktimis/vakarais neijungia mirgsincio geltono signalo ? Turbut vienintelis sviesoforas kuri isjungia tai prie Kardiolitos Justiniskese, ir tas kazkodel tais vel isijungia 00.00.
Negi mumim taip nepasitiki kad privalom stovet prie kiekvieno sviesoforo ?
Yra kitas idomus pastebejimas - sviesofotas prie Lidlo Buividyskiu gatveje turi greicio matuokli ? Nes vaziojant nors kiek greiciau prie tuscios sankryzos kai dega zalias, tuoj pat isijungia raudonas, ir po sekundes vel zalias, kas cia per velniava ?
Kitas klausimas - kas per velnias dabar pasidare su sviesoforu miskais - nuo ozo iki rygos atstumas 2km, ten 7! sviesoforai...
Kas liecia valdymo tinkla - manau visai neblogai jis veikia ir gerai matosi i kuria puse nukreipti eismo koridoriai (bet cia jau kitu problemu kruva prisideda - zaliu lenteliu nuemimas, baigtinis gatviu pralaidumas, etc)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Erezijos mintis, kad galimai geriau veiktų šviesoforų sistema
Kamščių metu (ypatingai rytinių) be šviesoforais reguliuojamų sankryžų, kur prasmingomis dozėmis papildomi besimaišantys srautai, yra ir iš kiemų/stovėjimo aikštelių įvažiuojantys parazitiniai srautai.
Pvz. Ukmergės g. visos aikštelės tarp Baltrušaičio ir Ukmergės.
Iš ten privažiuoja eismą kertantis srautais ir užkerta galimybes tvarkingam srautui reguliuojamam šviesoforais.
Man rodos, kad uždraudus tam kritiniam periodui įvažiavimą į šias svarbias gatves, turėtų padidėti bendras greitis.
Aa?
Komentuoti:
-
Po aplinkkelio atidarymo Ukmergės gatvė turėtų gerokai pralaisvėti.Parašė IIrmantass Rodyti pranešimąUkmergės gatvė šiais metais pasidarė kažkokia tai viena didelė nesąmonė. Seniau ~7:15 kamštis formuodavosi tik prie Ukmergės stotelės/Nusukimo į Akropolį. o ~7:40 laisvai buvo galima davažiuot iki Baltrušaičio stotelės be didesnių problemų. O dabar ~7:20 kamštis prasideda nuo Bukiškio/Emsi degalinės, tęsiasi iki Norfos/Lidl'o. Po to šiek tiek prasisklaido, ir viskas vėl prasideda ties Promo. Kamštis didžiausias, VT vėluoja, su mašina iš vis stovi kamščiuose ilgiausiai. Ir taip jau tęsiasi nuo Rugsėjo mėnesio. Kur ir kas padaryta - neaišku.
Komentuoti:
-
Dar kas nors turi pasiūlymų? Būtų gerai ir Xedos - šios skilties tvarkytojo nuomonę išgirsti.
Komentuoti:
-
"Vilniaus šviesoforai ir jų valdymas"Parašė Romas Rodyti pranešimąGeras pasiūlymas.
Ar bus kitokių nuomonių?
Komentuoti:
-
Geras pasiūlymas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąMano manymu reikia arba nuimti kabutes arba pervadinti į politkorektišką ir liberalų [VLN] Vilniaus šviesoforai.
Ar bus kitokių nuomonių?
Komentuoti:
-
Neseniai teko lankytis ekskursijoje Eismo valdymo centre. Iš pasakojimo apie sistemą ir perspektyvas, ne visiškai supratau, ar esama sistema prižiūrima dar su Siemens pagalba (pagal garantiją?) ar jau be jos. Tačiau sistemos plėtra planuojama be Siemens. Ieškoma būdų tobulinti esamus valdiklius (jei tai įmanoma dėl firmos specifikos) arba keisti kažkuo kitu.
Šiuo metu vykdomas informacijos (iš šviesoforų ir vaizdo kamerų gautų duomenų) saugojimo sistemos talpos didinimas. Kaip vienas iš to rezultatų - netolimoje ateityje sviesoforai.lt turėtų atsirasti daugiau rodomų sankryžų.
Taip pat buvo minėta, kad išduodamose visų naujų šviesoforų įrengimo sąlygose nurodoma, jog jie būtinai turi būti prijungti į bendrą valdymo sistemą.
Komentuoti:
-
Tai nematau prasmės tada visuomenės ar asmeninį pyktį lieti ant temos pavadinimo. Mano manymu reikia arba nuimti kabutes arba pervadinti į politkorektišką ir liberalų [VLN] Vilniaus šviesoforai.
Beje, temos skaidymo prasmės nelabai matau. Jau ir taip yra jiems daug dėmesio skiriama tose keliose (trijose?) temose ir nukrypimų nuo temos pavadinimo būna gan daug.
Komentuoti:
-
Viską galima padaryti. Poros sekundžių pakanka analizei ir ciklų koregavimui visoje miesto sistemoje.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTurbūt negali paimti momentinių duomenų, turi tam tikrą laiką nuskaitinėt. Tada apdoroti įvairių sankryžų duomenis ir paskaičiuoti kurį koridorių padaryt pralaidesnį, tada koreguoti šviesoforų ciklus.
Komentuoti:
-
Ukmergės gatvė šiais metais pasidarė kažkokia tai viena didelė nesąmonė. Seniau ~7:15 kamštis formuodavosi tik prie Ukmergės stotelės/Nusukimo į Akropolį. o ~7:40 laisvai buvo galima davažiuot iki Baltrušaičio stotelės be didesnių problemų. O dabar ~7:20 kamštis prasideda nuo Bukiškio/Emsi degalinės, tęsiasi iki Norfos/Lidl'o. Po to šiek tiek prasisklaido, ir viskas vėl prasideda ties Promo. Kamštis didžiausias, VT vėluoja, su mašina iš vis stovi kamščiuose ilgiausiai. Ir taip jau tęsiasi nuo Rugsėjo mėnesio. Kur ir kas padaryta - neaišku.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kažkaip to "prijungimo" rezultatai kol kas matosi tik kamščių didėjime.
Apie Ukmergės gatvės šviesoforus tegul pasisako ten dažniau važinėjantys
Komentuoti:
-
Reiktų Siemenso vokietukų paklaust, kurie projektavoParašė Aleksio Rodyti pranešimąJie su kalkuliatoriais tuos srautus skaičiuoja ar stulpeliu daugina?
Turbūt negali paimti momentinių duomenų, turi tam tikrą laiką nuskaitinėt. Tada apdoroti įvairių sankryžų duomenis ir paskaičiuoti kurį koridorių padaryt pralaidesnį, tada koreguoti šviesoforų ciklus. Bet tokia super "protinga" sistema neturėjo elementaraus dalyko - naktinio režimo, kur perjungtų šviesoforus į individualų momentinį režimą.
O ką jau kalbėti apie šviesoforų šviesų pritemdinimą tamsiuoju metu. Tokį dalyką buitiniu būdu ne tik suprograminti, bet ir pagaminti gali programavimo pradinukas, bet Siemensui tai buvo per sudėtinga
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2016.12.04, 23:44.
Komentuoti:
-
Kaip tai suderinta, čia jau kitas dalykas. Bet šviesoforų sistema Vilniuje yra. Vilnius vienintelis miestas, turintis normalų eismo valdymo centrą.
Komentuoti:
-
/\ Kažkaip to "prijungimo" rezultatai kol kas matosi tik kamščių didėjime.
Kaip pavyzdys - dvi papildomai sugadintos sankryžos:
- Žalgirio-Kalvarijų;
- Kalvarijų-Ozo-Kareivių poroje su Lukšio-Kalvarijų-LIDL sankryža (koks diversantas ten leido kairiuosius posūkius į LIDL ir panaikino rodyklę dešinėn iš Lukšio g.).
Apie Ukmergės gatvės šviesoforus tegul pasisako ten dažniau važinėjantysPaskutinis taisė Romas; 2016.12.04, 23:48.
Komentuoti:
-
Iš esmės visi nauji šviesoforai yra prijungiami prie Eismo valdymo centro, t.y. tinklas yra.
Komentuoti:
-
Jie su kalkuliatoriais tuos srautus skaičiuoja ar stulpeliu daugina?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai šių šviesoforų draugavimas yra ne tiesioginis, su keletos min. pavėlavimu kol centras perskaičiuoja srautus.
Komentuoti:
-
/\ Atskiros temos ir yra vertos diskusijos apie tuos šviesoforus, kurie vis atsiranda, ir vargu ar bus derinami su visa sistema, pvz.,:
- esantys šalia Lidl'ių;
- Maximos raudonieji šviesosforai su n+k fazių Kauno / Naugarduko g. sankryžoje;
- Kalvarijų g. platinimas šalia "Šatrijos" - Treinio g.;
- būsimasis šviesoforų meno "šedevras" Kareivių gatvėje ties Rimi (numatomas įrengti tuomet, kai bus platinama Kareivių gatvė).
Komentuoti:
-
Tai šių šviesoforų draugavimas yra ne tiesioginis, su keletos min. pavėlavimu kol centras perskaičiuoja srautus. Bet čia jau prieš kokius 6 metus buvo išdiskutuota. Nebent dabar pristatė naujų, kurie iš vis nebeprijungiami ir veikia individualiai?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu tame tinkle šviesoforai "nedraugauja" vienas su kitu, tai sunku pavadinti sistema.
Komentuoti:
-
Jeigu tame tinkle šviesoforai "nedraugauja" vienas su kitu, tai sunku pavadinti sistema.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJie šviesoforai sujungti į vieną tinklą, tai - sistema.
Komentuoti:
-
Kažkada buvo kuriama šviesoforų sistema.
Dabar, kai visur jų prismaigstyta su reikalu ir be reikalo, tapo kažkuo, bet tik ne sistema.
Būsiu dėkingas už pavadinimo patikslinimą.
Kitas variantas - sukurti atskirą temą tiems Vilniaus šviesoforams, kurie iškrenta iš bendro konteksto ir smaigstomi prie kiekvienos parduotuvės.
Komentuoti:
Komentuoti: