Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vėkas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.


    Būtų labai savotiškas sprendimas - esant draudžiamam signalui transporto priemonės laukiančios posūkio trukdytų eismą A juostoje Konstitucijos pr.? Žinoma galima modeliuoti, kad sukančių transporto priemonių bus nedaug ir tai nesudarys problemos, bet kuriuo atveju neakivaizdus tokio šviesoforo poreikis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

    Nurodyta, kad šviesoforas liks pėstiesiems ir dviratininkams.
    Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.



    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Būkit žmonės, jei kopijuojat, tai esmę. O ne antrašte. Vieną panaikins, vieną įrengs.
    Nurodyta, kad šviesoforas liks pėstiesiems ir dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė donatasa Rodyti pranešimą
    Konstitucijos prospekte atsiras dar viena šviesoforais reguliuojama sankryža

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...jama-sankryza/
    Būkit žmonės, jei kopijuojat, tai esmę. O ne antrašte. Vieną panaikins, vieną įrengs.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Konstitucijos prospekte atsiras dar viena šviesoforais reguliuojama sankryža

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...jama-sankryza/

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.
    1. Tai daug lėšų. 50 proc.sankryžų spėčiau. 20 proc. jau naujoviškos, 30 proc. nereikia.
    2. Jei taip sutvarkys "vokiškai sistemai" be šansų. Nes reiktų nukabinti atgal. Dabar tos vilties yra, ypač jei ministru liks Masiulis.

    Vokišką sistema pristatė forume dsanto. Per paiešką.
    Angliškai:
    " When the right-of-way for left turns changes from permitted to protected (or vice-versa), a different style of signal is used. In this case, the left turn signal is located across the intersection on the left corner. There are two varieties in use: a green-yellow combination, or a single green signal. The combination signal consists of a flashing yellow arrow (Figure 5below) or a solid green arrow (Figure 6). The yellow flashing arrow shown in Figure 5 indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution and yield to oncoming traffic. When the green arrow is on, as shown in Figure 6, then the turn is protected. In some cases, there is only the single green arrow signal (i.e. no flashing yellow arrow.) Just as in the other cases, the green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for through traffic and yield to oncoming traffic when turning left."

    fig5fig6

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė donatasa Rodyti pranešimą
    PAGALIAU: Sostinėje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/ .
    Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

    http://www.vilnius.lt/index.php?416984640

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    PAGALIAU: Sostinėje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/ .

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Šiaurinėje Vilniaus dalyje – sklandžiau judantis eismas
    Atnaujinus šviesoforų programas užtikrinamas sklandesnis transporto judėjimas šiaurinėje Vilniaus dalyje, teigia Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ eismo organizavimo specialistai. Jų pastangomis šių metų vasario – kovo mėnesiais atlikta Ateities g. transporto srautų analizė, kurios pagrindu pakeistos šios gatvės sankryžų valdymo programos. Po pakeitimų Ateities g. važiuojančių vairuotojų kelionės sutrumpėjo bent keliomis minutėmis.

    Visos Ateities g. esančios sankryžos sujungtos į transporto koridorių, kitaip dar vadinamą „žaliąją bangą“. Ji sudaryta iš aštuoniose Ateities g. esančiose šviesoforinėse sankryžose veikiančių šviesoforų.

    Šiuo metu Vilniaus mieste veikia šeši pagrindiniai transporto koridoriai:

    • Tarptautinis Vilniaus oro uostas – Žaliasis tiltas;
    • Žaliasis tiltas – Kalvarijų g.;
    • Žaliasis tiltas – Arsenalo g. – Antakalnio g. – Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.);
    • J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) – Savanorių pr. (iki Riovonių g.);
    • Vasario 16–osios g. – Tauro g. – Mindaugo g. – F. Šopeno g. – Pylimo g. – Vilniaus g.
    • Centrinė miesto dalis.
    www.vilnius.lt/index.php?1925184564

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tolimoje ateityje į tą sankryžą remsis ir Šiaurinė g. Tad kažką ten daryti tikrai reikės.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Reiktų nepamiršt kad Žirmūnų g. už sankryžos iš karto kyla į kalną, o Kareivių leidžiasi žemyn link upės.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kareivių - Žirmūnų gatvių sankryža dar sovietmečiu buvo planuota žiedinė ir dviejų lygių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
    Prašau, jeigu nebūtų labai sunku, pateikite bent apytikslius skaičiavimus (esama situacija -> žiedinė sankryža), kurie parodytų, kad pralaidumas būtų didesnis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.
    Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Daan Rodyti pranešimą
    Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
    Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Daan Rodyti pranešimą
    Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
    Nereikia panikuoti kol nebaigti darbai.

    ...o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d.

    Komentuoti:


  • Daan
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73947728
    Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai
    Papildomos kairiosios sekcijos sankryžos šviesoforuose bus įrengiamos pirmadienį, kovo 6 d., o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d. Dėl nereguliuojamų kairiųjų posūkių nuo Žirmūnų g. formuojasi spūstys ir neretai kyla pavojus eismo dalyviams atliekant kairiuosius posūkius, įvyksta eismo įvykiai.
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73947728

    Komentuoti:


  • IIrmantass
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Po aplinkkelio atidarymo Ukmergės gatvė turėtų gerokai pralaisvėti.
    Įdomu tik kaip ilgai, nes yra dar ir tikimyė kad formuosis kamščiai ties visais nuvažiavimais. Dėl to žmonės gali vėl grįžt atgal.

    Be to šiandien kamštis buvo nuo TIR parking. Kuo toliau tuo smagiau.

    Komentuoti:

Working...
X