Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
    Kelio ženklų įrengimo taisyklėse tai nurodyta tikrai, o dėl kitų dabar nesu tikras.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk
    Stulpas kartu yra ir kontaktinio troleibusų tinklo atrama. Kažin ar ant pasyviai saugių stulpų galėtų būti tvirtinamas šis tinklas. Juo labiau ar išvis miestuose (gyvenvietėse) naudojami tokie stulpai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk
    Tam, kad nuostoliai būtų mažesni, kai ereliai juos taranuoja. Beto griūnantis stulpas gali užgriūti ant kitų žmonių, nukritę laidai kažką nutrenkti ir pan., žodžiu mieste nelabai saugus sprendimas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.13, 01:22.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    "Ford Galaxy", manoma, didžiuliu greičiu važiavo centro link. Savanorių pr. ir Riovonių g. sankryžoje automobilis kliudė atitvarą, jį sulamdė, o paskui rėžėsi į "Riovonių" stotelę. Sudaužęs laukimo paviljoną, automobilis šonu rėžėsi į apšvietimo stulpą. Smūgis buvo toks, kad detalės išlakstė po prospektą maždaug šimto metrų atstumu.
    Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.
    Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Arba Vilniuje ženklas "šviesoforas" Atvaizdas
    Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.
    Pagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Panašu, kad eksperimentuoja mažesnėse gatvelėse automatikos valdymo principus Po 5 metų, kai išmoks, jei neišeis iš darbo dėl mažos algos, gal kažkas ir pagerės.

    Mechanikos principus išmoko. Su ženklų pastatymų problemų nebėra. Jeigu reikia, yra argumentų. pažymėjus Vilniaus problemų žemėlapyje vietą kaip probleminę, įbeda stulpą ir prisuką ženklo plokštę. Žinoma, ženklų turėtų būti ~70 proc. mažiau, nes labai daug jų yra bereikšmiai (pvz. 4 juostų gatvėje prieš kiekvieną kiemuko išvažiavimą uždėtas "Rombas", nors užtektų kiemuke "Trikampio". Arba Vilniuje ženklas "šviesoforas" Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ne visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.
    S. Neries Žadeikos g. sankryžoje taip pat tik stovint automobiliui įsijungia rodyklės į kairę.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Užsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.

    Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
    Ne visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?
    Kai kur tikriausiai įdiegta. Prie Norfos Bazės jaučiasi, kad kažkas reguliuojasi, o štai sankryžoje su Riovonių g. - po senovei, nors ant stulpų kabo kažkas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ar kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.
    Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
    Užsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.

    Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
    Arba sukabinti pėsčiųjų mygtukai, pėsčiojo nei vieno, posūkis dešnėn neleidžiamas, nes 30 sek. dega "žmogeliukas" (Vln, nuo katedros link Petro ir Povilo žiedo).

    Tarybinė žalia banga padaryta su chronometru. Dabar turėtų būti prieinama prie to per jutiklius ir programavimą.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.
    Kaune nuo 2010 m. naudojami tokie šviesoforai.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

    Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
    Kažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.
    Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
    Bet sistema galėtų persiorientuoti į naktinį režimą, kai racionaliau šviesoforams veikti individualiu momentiniu režimu.

    Nar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.12.09, 23:21.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie tai. Paskui elementariai tingima važiuoti ir perprogramuoti. Prieš pora metų FB kažkas iš jų paprašė, kad jiems būtų siunčiami pasiūlymai, nusiskundimai. Nusiunčiau pasiūlymą dėl pėsčiųjų šviesoforo ciklo prie Mados. Atsakymas buvo, kad čia reikia pasikelti popierius, žiūrėti kodėl taip buvo suprogramuota ir nieko aišku nepadarė.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė digital
    Ne 21. 21-am nereikėtų važiuoti ir jungti kompą, o daroma per atstumą.
    Čia jau techniniai niuansai. na, bet tema ne apie tai

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

    Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
    Visos pertvarkytos sankryžos ir perėjos turi mikrokontrolerius, ir pvz. ciklai užprogramuojami vietoje pasijungus kompą su tam skirta programine įranga. Tik nesakykit, kad niekada nematėte prie rack dėžių sankryžose besidarbuojančių su komapis žmonių. 21 amžius

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=255645

    Vln, Lukšio-Kubiliaus sankryža.
    Tomas III 16 puslapis
    Sankryžai valdyti parengiamos 5 programos "Naktis", "Rytas pik", "Diena", "Diena pik", "Vakaras".
    Tačiau valdymui šeštadienį, sekmadienį yra naudojama "Adaptyvi programa". Dėl 28 valandų ir perka kameras, jutiklius su +60-40 diapazonu. Manau tie jutikliai išbrangina projektą gana žymiai. O efekto nelabai bus.

    Va taip pas mus gimsta šviesoforai (kurie atsiras kitais ar dar kitais metais).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

    Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Apie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situaciją automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.
    Tikrai ne taip. Ant stulpų yra vaizdo davikliai, o dangoje indukciniai. Vaizdo davikliai nieko bendro su vaizdo stebėjimo kameromis neturi. Jei nelabai aišku, tai šita informacija dar nuo šviesoforų pertvarkos 2007-2008m. prieinama:

    http://www.sviesoforai.lt/index.php/...ai-detektoriai

    O čia apie kameras:
    http://www.sviesoforai.lt/index.php/...vaizdo-kameros

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
    Apie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situaciją automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.

    Komentuoti:

Working...
X