Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ir nebūtų vizualinės taršos - tų papildomų stulpų.
    Pirma reikėtų nurinkti troleibusų tinklus, jeigu jau vizualinė tarša yra aktuali

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?
    Dėti į sumuštinių plastikinį dėklą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ką aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
    Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
    Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.
    Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ir nebūtų vizualinės taršos - tų papildomų stulpų.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Ką aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
    Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
    Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.12.12, 10:37.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Valdė dalinai išmaniai. Bent taip reiktų reikštis po teismų maratono verdikto Tuome Siemensas pakišo kiaulę ir pasodino ant adatos su savo uždara sistema, kuri nedraugauja su konkurentų sistemomis.
    Tai visiems 200 šviesaforų reikės viską atnaujinti??? Nes 8 tai gal 5 proc.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    bet kuri intelektuali sistema retkarčiais bent kas 10 metų reikalauja atnaujinti softą

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    O tai pala pala? O kai diegė prieš ~10 metų visam Vilniuje nebuvo su "tuo pačiu šūkiu"?
    Juk tada pakeitė visus šviesoforus, tipo valdys išmaniai (bet nevaldė).
    Valdė dalinai išmaniai. Bent taip reiktų reikštis po teismų maratono verdikto Tuome Siemensas pakišo kiaulę ir pasodino ant adatos su savo uždara sistema, kuri nedraugauja su konkurentų sistemomis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O tai pala pala? O kai diegė prieš ~10 metų visam Vilniuje nebuvo su "tuo pačiu šūkiu"?
    Juk tada pakeitė visus šviesoforus, tipo valdys išmaniai (bet nevaldė).

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Sostinėje – net 8 modernesnės sankryžos srautus valdys išmaniai
    Vilniuje baigtos modernizuoti aštuonios šviesoforais reguliuojamos sankryžos – dar daugiau saugių erdvių sostinėje. Atnaujinta šešių šviesoforais reguliuojamų sankryžų (Žirmūnų – P. Lukšio g., Verkių – P. Lukšio – Ulonų g., Kalvarijų – J. Kazlausko g., Rygos – Taikos g. ties „Kardiolita“, Parko – Pergalės g., P. Višinskio – Subačiaus – Sukilėlių g.) ir dviejų pėsčiųjų perėjų (Gelvonų g. ir Parko g.) įranga. Dabar šias sankryžas ir pėsčiųjų perėjas bus galima koordinuoti su gretimomis sankryžomis ir perėjomis sukuriant naujus transporto koridorius, o naujai įrengti eismo srautų jutikliai užtikrins išmanų transporto ir pėsčiųjų srautų valdymą.
    http://www.vilnius.lt/index.php?3004389502
    p.s. su gramatika/logika nedraugauja autorius. Vienos sąnkryžos 8 srautus valdys.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien, atrodo, pastangos dėl Kalvarijų - Kazlausko g. šviesoforo davė rezultatų.
    Kamštis ryte Kalvarijų gatvėje buvo tik iki Didlaukio g. sankryžos.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    O tai jeigu perreguliuos šviesoforą, tai kamščių nebeliks? Persikels iki sekančio šviesoforo.
    Kamsciu apmazes, nes srautas siek tiek pasisklaido: dalis Zvalgu g., dalis Kalvariju g. Vaziuoja. O dabar visi stovi, kai niekas nevaziuoja is Kazlausko g.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Vilniuje vyksta papildomo ciklo pėstiesiems diegimas eilėje šviesoforų.
    Pamėgino Gedimino pr. prie Katedros, ten tikrai reikėjo, nes mažai mašinų pasukdavo ir į kairę ir į dešinę. Bet dabar užpuolė pakraščius derintojai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Tai, kas padaryta Kalvarijų - Kazlausko sankryžoje, viršija įprastas negalvojimo apie pasekmes ribas. Niekada anksčiau nebūdavo tokių kamščių - iki pat Ateities gatvės ir nuo pat ankstyvo ryto.
    Tie šviesoforiniai (...) kažkodėl prioritetą teikia ne pagrindinei gatvei, o šoninei, kurioje fazės pabaigoje net keliolika sekundžių nėra jokių mašinų.
    Savivaldybės skiltyje “Problemos” per porą dienų atsirado net kokie 4 skundai dėl šios sankryžos “sureguliavimo”.
    Šiandien eismo darkytojai dėjo pastangas sukurti kamščius net ir šeštadienį ryte.

    Toje vietoje eismo problemų iš principo neturėtų būti. 80% srauto iš Kazlausko gatvės į dešinę paimtų žalia rodyklė, o posūkiui į kairę porai automobilių per fazę užtektų trumpai degančios žalios fazės.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.11.16, 10:12.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
    Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
    O tai jeigu perreguliuos šviesoforą, tai kamščių nebeliks? Persikels iki sekančio šviesoforo.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
    Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
    Irgi pastebėjau, kad tik pakeitė reguliavimą ir kamščiai didžiausi...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
    Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
    www.vilnius.lt problemų registracijoje. Kartu pasirinkti "eismo organizavimas".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
    Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.
    Brėžinyje matosi, kad perėja toje vietoje pažymėta "zebru", o toks žymėjimas tik nereguliuojamose. Juo labiau nėra jokios logikos ir prasmės tokioje vietoje įrengti reguliuojamos perėjos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Pritariu. Šviesoforo palikimas toje vietoje tikrai kelia daug klausimų. Julab, kad pati gatvelė bus siaurinama juostų pagalba.

    Komentuoti:

Working...
X