Parašė Arturasz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė Arturasz Rodyti pranešimąJau užtenka tos reguliuojamos sankryžos prie Justiniškių g. LIDL'o. Šiandien apie 7.50 spūstis spaudos rūmų link buvo jau nuo troleibusos žiedo. Apie 8.00 buvo išjungti šviesoforai ir viskas atsikimšo
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąJustiniškių gatvės gale - troleibusų žiede - kažką krapštosi su bordiūrais ir pan - akies kraštu mačiau pravažiuodamas. Gal yra planų statyt šviesoforą su mintim, kad skirstysis srautai paleidus aplinkelį ?
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąJustiniškių gatvės gale - troleibusų žiede - kažką krapštosi su bordiūrais ir pan - akies kraštu mačiau pravažiuodamas. Gal yra planų statyt šviesoforą su mintim, kad skirstysis srautai paleidus aplinkelį ?
Nera minciu bent jau kolkas, krapsto bordiurus nes jie buvo auksti, leidzia zemyn.
Komentuoti:
-
Justiniškių gatvės gale - troleibusų žiede - kažką krapštosi su bordiūrais ir pan - akies kraštu mačiau pravažiuodamas. Gal yra planų statyt šviesoforą su mintim, kad skirstysis srautai paleidus aplinkelį ?
Komentuoti:
-
Parašė Arturasz Rodyti pranešimąPirmadienį teko matyti įjungtą šviesaforus ties Lidl krautuve Justiniškių g. Tai jau net dienos metu apie 13 valandą formavosi nemažos automobilių vilkstinės iš abiejų pusių. Bet, po VA atidarymo gal situacija pagerės.
Komentuoti:
-
Pirmadienį teko matyti įjungtą šviesaforus ties Lidl krautuve Justiniškių g. Tai jau net dienos metu apie 13 valandą formavosi nemažos automobilių vilkstinės iš abiejų pusių. Bet, po VA atidarymo gal situacija pagerės.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąIšgirdau netikėtą dalyką, kad šioje eismo valdymo sistemoje Siemens'as panaudojo ne LED'inį apšvietimą? Ar gali būt kad tai tiesa?
Komentuoti:
-
Išgirdau netikėtą dalyką, kad šioje eismo valdymo sistemoje Siemens'as panaudojo ne LED'inį apšvietimą? Ar gali būt kad tai tiesa?
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąVisai smagi šita idėja, nematau, kodėl reiktų purkštauti. Zuokas dar ne tokių dalykų sugalvodavo ir niekam nebuvo problemų
Komentuoti:
-
Visai smagi šita idėja, nematau, kodėl reiktų purkštauti. Zuokas dar ne tokių dalykų sugalvodavo ir niekam nebuvo problemų
Komentuoti:
-
Nors eismas Gedimino pr. kovo 11-ąją buvo uždarytas, skersai einančiomis gatvėmis eismas vyko. Pėstieji taip pat turėjo kirsti gatves. Todėl eismą reguliavo policija. Keletas akimirkų iš tos dienos:
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasirodo taip ir bus. Gedimino pr. bus visiškai uždarytas eismas rytoj.Paskutinis taisė dsanto; 2016.03.10, 16:42.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPagalvojau, kad visai uždarys eismą ties šia gatve, ir dėl to pradėjo žaist su šviesoforais.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąČia tiktų labiau balandžio 1-osios pokštui... Nesuvokiami dalykai...
Kovo 11-osios proga Vilniuje šviesoforai švies kaip trispalvė
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Čia tiktų labiau balandžio 1-osios pokštui... Nesuvokiami dalykai...
Kovo 11-osios proga Vilniuje šviesoforai švies kaip trispalvė
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą"Kelio ženklų įrengimo ir vertikalaus ženklinimo taisyklės"
54. Ženklas Nr. 112 „Šviesoforas“ ne gyvenvietėse turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą, pėsčiųjų perėją ar kelio ruožą, kuriame eismą reguliuoja šviesoforai, o gyvenvietėse – prieš kiekvieną pirmąjį įvažiuojant į gyvenvietę šviesoforą arba kai šviesoforas matomas iš mažesnio nei 35 m (80 m) atstumo esant 50 km/h (70 km/h) leidžiamam važiavimo greičiui.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.
O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
54.2. Dviračių eismas reguliuojamas bendrai su pėsčiųjų eismu tada, kai dviračių eismas prieš šviesoforą atitraukiamas tolyn nuo automobilių eismo ir priartinamas prie šaligatvio ar pėsčiųjų tako. Tuomet dviratininkai turi vadovautis šviesoforais, kurių signaluose yra pėsčiojo ir dviračio simboliai. Toks dviratininkų eismo reguliavimo būdas gali būti taikomas ir tuomet, kai dviračių takas nėra atitrauktas nuo važiuojamosios kelio dalies, bet dviračių takas yra pėsčiųjų tako lygyje (aukščiau už kelio važiuojamąją dalį) ir prieš šviesoforą nebuvo sutapdintas su kelio važiuojamąja dalimi.
54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
54. Ženklas Nr. 112 „Šviesoforas“ ne gyvenvietėse turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą, pėsčiųjų perėją ar kelio ruožą, kuriame eismą reguliuoja šviesoforai, o gyvenvietėse – prieš kiekvieną pirmąjį įvažiuojant į gyvenvietę šviesoforą arba kai šviesoforas matomas iš mažesnio nei 35 m (80 m) atstumo esant 50 km/h (70 km/h) leidžiamam važiavimo greičiui.
Komentuoti:
Komentuoti: