Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Pripažino, kad savo intelekto jau neužtenka. Įdomu, kokios ribos to DI... ar tik intervalų trukmėm ar įvesti kitokius režimus, pvz pėsčiųjų ir auto susikirtimai ant dešinio posūkio, kas ir saugumo skylė, ir pralaidumo problema. Tiek daug sankryžų dar nesutvarkyta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    JUDU pasitelkė „Google“: ar pajutote, kaip taupomas vairuotojų laikas Vilniuje?

    Pranešimas žiniasklaidai
    JUDU modernizuoja Vilniaus eismo valdymą – pirmieji pokyčiai jau duoda rezultatų. Vienoje sostinės sankryžų vairuotojai praleidžia 16 proc. mažiau laiko laukdami žalio šviesoforo signalo.

    Tai – bendradarbiavimo su „Google“ ir dalyvavimo „Green Light“ projekte rezultatas. Šio projekto tikslas – optimizuoti šviesoforų reguliavimą naudojant „Google Maps“ duomenis ir dirbtinio intelekto galimybes.

    Kaip keitėsi eismo reguliavimas?

    JUDU pasidalino Vilniaus eismo duomenimis, kuriuos išanalizavusi „Google“ pateikė rekomendacijas, kaip efektyviau reguliuoti Vilniaus šviesoforų veikimą.

    „Šių metų sausį gavome keturias „Google“ rekomendacijas, kaip pagerinti transporto judėjimą sostinės sankryžose. Visi pasiūlymai buvo įgyvendinti, o dėl vieno jau gavome ir pokyčio analizės rezultatus.

    Savanorių ir Sausupio gatvių sankryžoje rekomenduota darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. pailginti žalio signalo trukmę kairiajam posūkiui Sausupio gatvės link (atvažiuojant nuo centro) ir atitinkamai sumažinti ją kitomis kryptimis.

    Atlikus pakeitimus, „Google“ pakartotinai išanalizavo sankryžos duomenis ir paaiškėjo, kad kiekvienam vairuotojui pavyko sutaupyti vidutiniškai 5 sekundes, o bendras laukimo laikas sumažėjo net 16 proc.“, – komentuoja JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė Eglė Marcišauskė.

    Kaip veikia projektas?

    „Green Light“ projektas pagrįstas dirbtinio intelekto technologijomis, kurios leidžia modeliuoti transporto srautus ir parinkti optimaliausią šviesoforų reguliavimo variantą. Dirbtinis intelektas analizuoja eismo duomenis naudodamas „Google Maps“ vairavimo tendencijas ir teikia miestams rekomendacijas, kaip efektyviau valdyti šviesoforų darbą.
    „Eismo valdymo inžinieriai gali įgyvendinti šias rekomendacijas naudodamiesi esama infrastruktūra ir eismo valdymo sistemomis. Koordinuojant ne tik vienos, bet ir kelių gretimų sankryžų šviesoforų veikimą, galima dar labiau pagerinti eismo srautus ir sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį“, – sako JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal tuo pačiu sugebės ir šviesoforus pertvarkyt atsisakant sovietinių kairių sekcijų?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pirks naują valdymo sistemą, nes senoji visiškai neturi galimybių valdyti išmaniai

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą?
    Nieko nežinau apie tai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    VMS administracija biudžete numatė šviesoforų valdymo įrangos atnaujinimą ir sujungimą. Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą? Ar čia tik techninio palaikymo sprendiniai? Nes pastaruosius 6 metus didžioji dalis siūlomų sprendinių senesnėse sankryžose buvo apriboti nutiestų kabelių ar kažko panašaus skaičiumi įvedant adaptyvesnius scenarijus įvairiam visų rūšių eismui - t.y. tik prie rekonstrukcijų galėjo integruoti įvairesnes šviesoforų fazes. Ir jei neklystu visi pakeitimai dabar įmanomi tik fiziškai atvažiavus ir krapštantis dėžėje šalia sankryžos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    #kąveikti VMS:
    1. Į TvarkauMiestą užklausą atsakyti po pusantro mėnesio;
    2. Atsakyti neteisingai.
    Atsakymas ką tik atkeliavo į užklausą įrengti papildomą sekciją posūkyje iš Ulonų į Apkasų g. Į pasiūlymą atsakė, kad įrengs sekciją per artimiausius du mėnesius.
    Smagiausia, kad sekcija jau įrengta ir Judu prieš savaitę jau džiaugėsi jos įrengimu. Yra posakis „kairė nežino ką daro dešinė“, tai VMS, panašu, kairė nežino ką daro.. ta pati kairė.

    Click image for larger versionName:	458396732_832063732367428_2656542458374279537_n.jpgViews:	0Size:	137,2 kBID:	2151382

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Nuotraukoje matosi nauja tvorele. Wow wow wow. As dar nespejau iki pensijos dagyventi, nieko sau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
    Hm, dabar pažiūrėjau, kad šviesoforas kabo virš priešpriešinės juostos.. Nesigauna kažkaip Vilniui pagal naują standartą..

    Click image for larger version

Name:	20240826_185023.jpg
Views:	1135
Size:	1,98 MB
ID:	2148238

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Rugpjūčio gale–rugsėjo pradžioje numatyti dešiniųjų posūkių pralaidumo didinimo darbai įrengiant sekcijas į dešinę šviesoforais valdomose sankryžose:
    Ulonų–Apkasų g.,
    Žalgirio–Linkmenų g.,
    Antakalnio–Šilo g.,
    Ukmergės–Bieliūnų g.,
    Nemenčinės–Svajonių g.,
    Kalvarijų–J. Kazlausko g.,
    Verkių–P. Lukšio g.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?
    Raudonam siluetinė. Žalias - pati rodyklė.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Būtų įdomu pamatyti foto. Nes aš susirašinėjau su JUDU anksčiau dėl to. Įdomu, kas gavosi.
    Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
    Click image for larger version  Name:	20240721_182525.jpg Views:	1 Size:	873,6 kB ID:	2142036

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Neturiu foto, tačiau sutvarkė šitą nesamonę. Šviesoforas kairėje perkeltas prieš sankryžą bei įrengė naują tiesiai virš juostos į kairę.
    Būtų įdomu pamatyti foto. Nes aš susirašinėjau su JUDU anksčiau dėl to. Įdomu, kas gavosi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7
    SĮSP pranešimas
    Neturiu foto, tačiau sutvarkė šitą nesamonę. Šviesoforas kairėje perkeltas prieš sankryžą bei įrengė naują tiesiai virš juostos į kairę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
    .....nesenai kalbejau su vienos vilniuje sviesoforus priziurincios imones darbuotoju ir paklausiau kaip cia yra kai BANKOKE su 10 mln gyventoju 35 km piko valandomis nuo oro uosto iki centro nuvaziuoju per 30-40 min o vilniuje tik keleta km ?????? atsakymas buvo toks : vilniuje beveik visi sviesoforai mirksi kaip kaledine eglute, kiekvienas sau...todel turi sustot beveik prie kiekvieno is ju ir tik keletoje vietu jie sujungti i sistema....nera jokios bendros sviesoforu sistemos,, susiaurintos gatves , nauju netiesimas ir t.t finalas tas kad desimtimis kartu dydesni miestai yra gerokai patogesni gyvent nei vilnius transporto prasme kitose kategorijose vilnius atrodo dar prasciau ....
    Nepaisant blėnių apie gatvių siaurinimą, šviesoforų sistema Vilniuje tikrai atrodo liūdnokai. Vis dar daug sankryžų be jutiklių, likusios sovietinės sekcijos į kairę bei žalios bangos neegzistavimas labiausiai bado akis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Dar labai nepakenktų horizontalųjį ženklinimą pradėti anksčiau, nes dabar važiuodamas antra juosta net neįtari, kad ji tuoj baigsis ir pavirs tik posūkiui skirta ir tenka rikiuotis jau atsistojus eilėn. Tokie fokusai ne tik šioje sankryžoje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
    Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
    Taip, tą patį pagalvojau. Pats principas įrengti atskirą šviesoforą į kairę rodo progresą. Tik reikėtų pataisyti šviesoforų išdėstymą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.
    Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
    Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7 SĮSP pranešimas
    Click image for larger version

Name:	2023-08-25.jpg
Views:	749
Size:	268,8 kB
ID:	2071286
    Taip neturi būti. Vienas kairiojo posūkio šviesoforas turi būti viršuje (vietoje šviesoforo be rodyklių). Už sankryžos neturi būti.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
    Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.

    Komentuoti:

Working...
X