Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Dar labai nepakenktų horizontalųjį ženklinimą pradėti anksčiau, nes dabar važiuodamas antra juosta net neįtari, kad ji tuoj baigsis ir pavirs tik posūkiui skirta ir tenka rikiuotis jau atsistojus eilėn. Tokie fokusai ne tik šioje sankryžoje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
    Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
    Taip, tą patį pagalvojau. Pats principas įrengti atskirą šviesoforą į kairę rodo progresą. Tik reikėtų pataisyti šviesoforų išdėstymą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.
    Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
    Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7 SĮSP pranešimas
    Click image for larger version

Name:	2023-08-25.jpg
Views:	285
Size:	268,8 kB
ID:	2071286
    Taip neturi būti. Vienas kairiojo posūkio šviesoforas turi būti viršuje (vietoje šviesoforo be rodyklių). Už sankryžos neturi būti.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
    Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7
    SĮSP pranešimas
    Click image for larger version

Name:	2023-08-25.jpg
Views:	285
Size:	268,8 kB
ID:	2071286

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man vis išlieka klausimas ar nenusijęs toks remontas su naujo mero atėjimu, nes tokių remontų neteko pastebėti. Lieka klausimas ar tokius "paprastai paremontuotus" šviesoforus būtume pamatę, jei būtų ir toliau buvęs Šimašius. Kyla rimtas nerimas, kad Vilnius bandys konservuoti sovietinį standartą šviesoforiniame reguliavime.

    Atsimenu Ričardas Savukynas labai kritikavo naują šviesoforų standartą dar kai Vilniuje atsirado pirmieji nauja tvarka reguliuojami šviesoforai, jų nelabai mokėta tinkamai įrengti. Pastaruoju metu kai jis komentavo Saltoniškių g. sankryžos eismo tvarkos gražinimą į seną, paminėjo, kad jei kažkas neveikia, gražint atgal (Ctrl-z padaryt). Tai turiu tokį nerimą, kad jis ir bendrai ts-lkd mediasfera Benkunsko administraciją veikia grįžt pagal eismo standartus (juostų pločiai, šviesoforų tvarka, etc.) į kokius 2000-uosius.

    p.s. man nekliūtų, jei būtų tiesiog prilipdomos reikalingos šviesoforų spalvos kaip beveik visam likusiam pasaulyje, net jei konservuotų sovietinį standartą, tiek kad turėtume šiokią tokią standartų košę.
    Išsiaiškinau, kad Narbuto gatvėje buvo įgyvendintas dviračių tako projektas, ir jis neapėmė pačios gatvės šviesoforų rekonstrukcijos. Pagal kitą projektą ateityje bus atnaujinti ir sankryžos šviesoforai, jau pagal dabartines šviesoforų įrengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
    Mieste to nebuvo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
    Tiesa, šitas tikrai DAUG rečiau pasitaiko. Ir tikrai atsimenu, pats specialiai anksčiau dažnai sustodavau UŽ linijos, kad būtų sunkiau norinčiam užlįsti...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Geriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją
    Dar geriau Amerikos pavyzdžiu montuoti šviesoforus už sankryžos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Laisvės pr. – Žemynos g. sankryžoje pasikeitė eismas
    Nuo liepos 26 dienos Laisvės pr.–Žemynos g. sankryžoje įsigalioja nauji šviesoforinio reguliavimo pakeitimai – šviesoforuose papildomai atsiras specialūs simboliai – rodyklės, kurios pagal Kelių eismo taisykles ir Kelių šviesoforų įrengimo taisykles nurodo, kurie manevrai rodyklių kryptimis yra apsaugoti, tad nuo šiol bus saugiau atlikti kairiųjų posūkių manevrus iš šalutinės gatvės.

    Užsidegus žaliam šviesoforo signalui pirmiausia eismas bus leidžiamas visomis kryptimis iš šalutinės gatvės (nuo Žemynos g. pusės), tuo tarpu transporto priemonėms iš kitos šalutinės gatvės (nuo J. Baltrušaičio pusės) degs raudonas šviesoforo signalas. Po to bus leidžiama važiuoti iš kitos šalutinės gatvės pusės. Tai reiškia, kad kairieji posūkiai tapo apsaugoti, atskyrus šalutinių gatvių srautus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne dviejų?
    Viršuje vieno.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
    Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

    ---
    Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
    Nuo 3,5 iki 10m nuo šviesoforo priklausomai nuo matomumo arba 1m nuo perėjos arba kertamo kelio krašto. Tai vat be šviesoforo gali būti 1m, o su šviesoforu apie 20m.
    Ir problema ne tik tilpime, bet ir fazės trukmėje
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.26, 15:46.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.
    Ne dviejų?

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
    Bet tuomet gilinsim kitą problemą - atitraukus STOP liniją, sankryžos pralaidumas dar labiau sumažės.

    Edit: nesimatė Riedučio pranešimo, bet mintis ta pati.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
    Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

    ---
    Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
    Nu pasiūlymas tai nevykęs, nes tuomet tas stop linijas ims piešti išvis kažkur, kad su kompasu dar sankryžos ieškot reiks. Geriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na, variantas, bet čia vis tiek lieka tas, jog dabar visos mašinos ganėtinai toli nuo pačios sankryžos stovi, kas mažina sankryžos pralaidumą; bei vis tiek lieka faktas, jog vietoje to, kad stebėtum šviesoforą sankryžos vidury ir periferijoje matytum visą sankryžą, dabar žiūrį į patį sankryžos kampą....
    Tiesiog nematau jokio privalumo tokiam naujam "standartui", išskyrus nebent tai, jog taip pigiau.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.

    Komentuoti:

Working...
X