Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Pripažino, kad savo intelekto jau neužtenka. Įdomu, kokios ribos to DI... ar tik intervalų trukmėm ar įvesti kitokius režimus, pvz pėsčiųjų ir auto susikirtimai ant dešinio posūkio, kas ir saugumo skylė, ir pralaidumo problema. Tiek daug sankryžų dar nesutvarkyta.
-
JUDU pasitelkė „Google“: ar pajutote, kaip taupomas vairuotojų laikas Vilniuje?
Pranešimas žiniasklaidai
JUDU modernizuoja Vilniaus eismo valdymą – pirmieji pokyčiai jau duoda rezultatų. Vienoje sostinės sankryžų vairuotojai praleidžia 16 proc. mažiau laiko laukdami žalio šviesoforo signalo.
Tai – bendradarbiavimo su „Google“ ir dalyvavimo „Green Light“ projekte rezultatas. Šio projekto tikslas – optimizuoti šviesoforų reguliavimą naudojant „Google Maps“ duomenis ir dirbtinio intelekto galimybes.
Kaip keitėsi eismo reguliavimas?
JUDU pasidalino Vilniaus eismo duomenimis, kuriuos išanalizavusi „Google“ pateikė rekomendacijas, kaip efektyviau reguliuoti Vilniaus šviesoforų veikimą.
„Šių metų sausį gavome keturias „Google“ rekomendacijas, kaip pagerinti transporto judėjimą sostinės sankryžose. Visi pasiūlymai buvo įgyvendinti, o dėl vieno jau gavome ir pokyčio analizės rezultatus.
Savanorių ir Sausupio gatvių sankryžoje rekomenduota darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. pailginti žalio signalo trukmę kairiajam posūkiui Sausupio gatvės link (atvažiuojant nuo centro) ir atitinkamai sumažinti ją kitomis kryptimis.
Atlikus pakeitimus, „Google“ pakartotinai išanalizavo sankryžos duomenis ir paaiškėjo, kad kiekvienam vairuotojui pavyko sutaupyti vidutiniškai 5 sekundes, o bendras laukimo laikas sumažėjo net 16 proc.“, – komentuoja JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė Eglė Marcišauskė.
Kaip veikia projektas?
„Green Light“ projektas pagrįstas dirbtinio intelekto technologijomis, kurios leidžia modeliuoti transporto srautus ir parinkti optimaliausią šviesoforų reguliavimo variantą. Dirbtinis intelektas analizuoja eismo duomenis naudodamas „Google Maps“ vairavimo tendencijas ir teikia miestams rekomendacijas, kaip efektyviau valdyti šviesoforų darbą.
„Eismo valdymo inžinieriai gali įgyvendinti šias rekomendacijas naudodamiesi esama infrastruktūra ir eismo valdymo sistemomis. Koordinuojant ne tik vienos, bet ir kelių gretimų sankryžų šviesoforų veikimą, galima dar labiau pagerinti eismo srautus ir sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį“, – sako JUDU Eismo organizavimo skyriaus vadovė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal tuo pačiu sugebės ir šviesoforus pertvarkyt atsisakant sovietinių kairių sekcijų?
Komentuoti:
-
Pirks naują valdymo sistemą, nes senoji visiškai neturi galimybių valdyti išmaniai
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąGal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą?
Komentuoti:
-
VMS administracija biudžete numatė šviesoforų valdymo įrangos atnaujinimą ir sujungimą. Gal dsanto ką nors žinai apie planuojamą pirkimą ir jo galimą įtaką eismo valdymui apjungus į vieną sistemą? Ar čia tik techninio palaikymo sprendiniai? Nes pastaruosius 6 metus didžioji dalis siūlomų sprendinių senesnėse sankryžose buvo apriboti nutiestų kabelių ar kažko panašaus skaičiumi įvedant adaptyvesnius scenarijus įvairiam visų rūšių eismui - t.y. tik prie rekonstrukcijų galėjo integruoti įvairesnes šviesoforų fazes. Ir jei neklystu visi pakeitimai dabar įmanomi tik fiziškai atvažiavus ir krapštantis dėžėje šalia sankryžos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
#kąveikti VMS:- Į TvarkauMiestą užklausą atsakyti po pusantro mėnesio;
- Atsakyti neteisingai.
Smagiausia, kad sekcija jau įrengta ir Judu prieš savaitę jau džiaugėsi jos įrengimu. Yra posakis „kairė nežino ką daro dešinė“, tai VMS, panašu, kairė nežino ką daro.. ta pati kairė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuotraukoje matosi nauja tvorele. Wow wow wow. As dar nespejau iki pensijos dagyventi, nieko sau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Netgi sugebėjo iš pėsčiųjų šviesoforų panaikinti geltonus signalus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rugpjūčio gale–rugsėjo pradžioje numatyti dešiniųjų posūkių pralaidumo didinimo darbai įrengiant sekcijas į dešinę šviesoforais valdomose sankryžose:
Ulonų–Apkasų g.,
Žalgirio–Linkmenų g.,
Antakalnio–Šilo g.,
Ukmergės–Bieliūnų g.,
Nemenčinės–Svajonių g.,
Kalvarijų–J. Kazlausko g.,
Verkių–P. Lukšio g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO neturėjo būti šviečiančios rodyklės, o ne siluetinė rodyklė?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Būtų įdomu pamatyti foto. Nes aš susirašinėjau su JUDU anksčiau dėl to. Įdomu, kas gavosi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Neturiu foto, tačiau sutvarkė šitą nesamonę. Šviesoforas kairėje perkeltas prieš sankryžą bei įrengė naują tiesiai virš juostos į kairę.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimądsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7
SĮSP pranešimas
Komentuoti:
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą.....nesenai kalbejau su vienos vilniuje sviesoforus priziurincios imones darbuotoju ir paklausiau kaip cia yra kai BANKOKE su 10 mln gyventoju 35 km piko valandomis nuo oro uosto iki centro nuvaziuoju per 30-40 min o vilniuje tik keleta km ?????? atsakymas buvo toks : vilniuje beveik visi sviesoforai mirksi kaip kaledine eglute, kiekvienas sau...todel turi sustot beveik prie kiekvieno is ju ir tik keletoje vietu jie sujungti i sistema....nera jokios bendros sviesoforu sistemos,, susiaurintos gatves , nauju netiesimas ir t.t finalas tas kad desimtimis kartu dydesni miestai yra gerokai patogesni gyvent nei vilnius transporto prasme kitose kategorijose vilnius atrodo dar prasciau ....
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar labai nepakenktų horizontalųjį ženklinimą pradėti anksčiau, nes dabar važiuodamas antra juosta net neįtari, kad ji tuoj baigsis ir pavirs tik posūkiui skirta ir tenka rikiuotis jau atsistojus eilėn. Tokie fokusai ne tik šioje sankryžoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.
Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimądsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7 SĮSP pranešimas
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNegali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: