Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Dar labai nepakenktų horizontalųjį ženklinimą pradėti anksčiau, nes dabar važiuodamas antra juosta net neįtari, kad ji tuoj baigsis ir pavirs tik posūkiui skirta ir tenka rikiuotis jau atsistojus eilėn. Tokie fokusai ne tik šioje sankryžoje.
- 1 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.
Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimądsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7 SĮSP pranešimas
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNegali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7
SĮSP pranešimas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan vis išlieka klausimas ar nenusijęs toks remontas su naujo mero atėjimu, nes tokių remontų neteko pastebėti. Lieka klausimas ar tokius "paprastai paremontuotus" šviesoforus būtume pamatę, jei būtų ir toliau buvęs Šimašius. Kyla rimtas nerimas, kad Vilnius bandys konservuoti sovietinį standartą šviesoforiniame reguliavime.
Atsimenu Ričardas Savukynas labai kritikavo naują šviesoforų standartą dar kai Vilniuje atsirado pirmieji nauja tvarka reguliuojami šviesoforai, jų nelabai mokėta tinkamai įrengti. Pastaruoju metu kai jis komentavo Saltoniškių g. sankryžos eismo tvarkos gražinimą į seną, paminėjo, kad jei kažkas neveikia, gražint atgal (Ctrl-z padaryt). Tai turiu tokį nerimą, kad jis ir bendrai ts-lkd mediasfera Benkunsko administraciją veikia grįžt pagal eismo standartus (juostų pločiai, šviesoforų tvarka, etc.) į kokius 2000-uosius.
p.s. man nekliūtų, jei būtų tiesiog prilipdomos reikalingos šviesoforų spalvos kaip beveik visam likusiam pasaulyje, net jei konservuotų sovietinį standartą, tiek kad turėtume šiokią tokią standartų košę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąGeriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Laisvės pr. – Žemynos g. sankryžoje pasikeitė eismas
Nuo liepos 26 dienos Laisvės pr.–Žemynos g. sankryžoje įsigalioja nauji šviesoforinio reguliavimo pakeitimai – šviesoforuose papildomai atsiras specialūs simboliai – rodyklės, kurios pagal Kelių eismo taisykles ir Kelių šviesoforų įrengimo taisykles nurodo, kurie manevrai rodyklių kryptimis yra apsaugoti, tad nuo šiol bus saugiau atlikti kairiųjų posūkių manevrus iš šalutinės gatvės.
Užsidegus žaliam šviesoforo signalui pirmiausia eismas bus leidžiamas visomis kryptimis iš šalutinės gatvės (nuo Žemynos g. pusės), tuo tarpu transporto priemonėms iš kitos šalutinės gatvės (nuo J. Baltrušaičio pusės) degs raudonas šviesoforo signalas. Po to bus leidžiama važiuoti iš kitos šalutinės gatvės pusės. Tai reiškia, kad kairieji posūkiai tapo apsaugoti, atskyrus šalutinių gatvių srautus.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.
---
Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
Ir problema ne tik tilpime, bet ir fazės trukmėjePaskutinis taisė Ginthus; 2023.07.26, 15:46.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
Edit: nesimatė Riedučio pranešimo, bet mintis ta pati.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.
---
Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na, variantas, bet čia vis tiek lieka tas, jog dabar visos mašinos ganėtinai toli nuo pačios sankryžos stovi, kas mažina sankryžos pralaidumą; bei vis tiek lieka faktas, jog vietoje to, kad stebėtum šviesoforą sankryžos vidury ir periferijoje matytum visą sankryžą, dabar žiūrį į patį sankryžos kampą....
Tiesiog nematau jokio privalumo tokiam naujam "standartui", išskyrus nebent tai, jog taip pigiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: