Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąViešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Dėl matomumo. Kažkaip važinėjant Vakaruose, nuo kur dalinai nukopijuota, tokio diskomforto su nėra jaučiama. Blogas matomumas pablogina eismo saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
Mini žiedukai turėtų būti ryškiai pigiau įrengti ir prižiūrėti. Vizualinė tarša irgi mažesnė.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose,.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose, pvz. Taikos/Rygos (vakarinė), Naugarduko/Iešmininkų, Naugarduko/Gerosios Vilties, Vytauto/Mickevičiaus ir t.t. Tik tiek, kad pagal STR žiedai nerengiami gatvėse, kur važinėja daugiau negu 12 VT priemonių per valandą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąIš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''
Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''
Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.
Jeigu blogai kaip olandijoj tai gal kitur kažkur daro geriau, tegu ieško eismo organizatoriai.
Svarbu kad pėstiesiems būtų atskiras šviesoforas nuo dviratistų ir pėstiesiems nereiktų stoviniuoti be reikalo prie raudono vien tam kad vairuotojas pasukti galėtų netrukdomas dviratininko.
Fazė tiesiai važiuoti automobiliams yra pati ilgiausia ir jei nėra vietos juostai tik į dešinę tuomet apsaugotą posūkį daro kartu su ja ir pėstiesiems reikia tenkintis keliomis sekundėmis per kelias minutes kuomet jie gali kirsti gatvę.
Kaune Kęstučio gatvėje dėl to pėstieji eina per raudoną o dviratistai važiuoja gatve A juosta o ne savo takais vietoj kurių galėjo geriau platesnį šaligatvį padaryti.
Komentuoti:
-
Tipiška Vilniaus situacija, kai automobiliai užblokuoja pėsčiųjų perėją, nors tuo metu pėstiesiems dega žalias ciklas, spėju paimta iš Bangladešo
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimąDėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Taip pat jeigu transporto priemonės suka dviem ar daugiau juostomis, pėstieji ir dviratininkai privalo turėti atskirą fazę.
Ne visos šalys, kuriose pėstieji, dviratininkai leidžiami kartu su sukančiomis transporto priemonėmis, turi tokias sąlygas. Šios sąlygos pas mus atsirado 2012 m. paėmus pavyzdį iš Vokietijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate
Parašė jan Rodyti pranešimąDaug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.
Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144
Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Komentuoti:
-
Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.
Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144
Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: