Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
    Vienintelis, kuris čia aršiai ginčijasi be rimtų argumentų, esi tu.

    Suomijoje irgi naudoja vieną sekciją:

    Click image for larger version

Name:	20220312_180859.jpg
Views:	338
Size:	38,9 kB
ID:	2064214

    Vokietijoje irgi:

    Click image for larger version

Name:	upload__176c03f3eb3799f1e4b8e9f8676d3b88_oepnv4_gr.jpg
Views:	329
Size:	46,3 kB
ID:	2064215

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
    Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
    Būtent taip ir yra. Rodyklė skirta trumpai pirmenybei suteikti. Vėliau VT galioja eilinis žalias signalas. Su trijų sekcijų VT šviesoforu tai būtų neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Na pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
    Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.
    Puikus patarimas. Ten turbūt galima paskaityti ir logiškus pagrindimus, kodėl pvz. prieš pora dešimtmečių Vilniuje buvo statomi šviesoforai pėstiesiems be jokių žmogeliukų, niekuo nesiskiriantys nuo automobiliams skirtų, nes nu toks vat vietovės išskirtinumas, todėl "deal with it!"
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 20:52.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
    Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kad jūs neskiriate signalų reikšmių, jei manote, kad papildomos sekcijos įrengiamos dėl grožio ar siekiant sumažinti vizualinę taršą. Nedegant papildomai sekcijai per pilnavidurį žalią sukdamas į dešinę vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Su atskiru šviesoforu į dešinę eismas į dešinę reguliuojamas, kai būtent reikia apsaugoti pėsčiuosius, nes jie turi atskirą fazę. Kartais geriau nerodyti sąvo išmonės spjaudant į visas puses ir kaltinant kitus, kai neišmanai tos srities esminių niunansų.
    Nereikia tik kaltint tuo, ko aš nesakiau. Dėl vizualinės taršos prasitarė Creatium, o ne aš. Šių sekcijų dešiniam posūkiui veikimo principus suprantu ir jie niekaip nesusiję su VT skirtais šviesoforais. Plėšomės maikes dėl visokių vakarietiškų gerųjų praktikų, bet kai prieina reikalas prie darymo, tai viršų paima išpuikimas "aš gi ir taip žinau, kaip geriau, detalės tik lūzeriams". Tai pateiksit nors vieną pavyzdį, kur dar taip padaryta? Ir tuo pačiu galit užduot sau klausimą, kodėl tokių nerandat. Kodėl visur yra tam tikras dėsningumas, juk gi tai kažkoks vidinis dalykas, kuris kitiems neaktualus...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 19:56.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša
    Kad jūs neskiriate signalų reikšmių, jei manote, kad papildomos sekcijos įrengiamos dėl grožio ar siekiant sumažinti vizualinę taršą. Nedegant papildomai sekcijai per pilnavidurį žalią sukdamas į dešinę vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Su atskiru šviesoforu į dešinę eismas į dešinę reguliuojamas, kai būtent reikia apsaugoti pėsčiuosius, nes jie turi atskirą fazę. Kartais geriau nerodyti sąvo išmonės spjaudant į visas puses ir kaltinant kitus, kai neišmanai tos srities esminių niunansų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
    Tsi nesusiję dalykai. Jei jau pasitvirtinom suomišką sistemą, tai ir kabinkime suomiškai pilnus šviesoforus. Jei planavom kabinti prielipas, tuomet reikėjo imti kitą sistemą, kai tame pačiame blyne rodomas ir taškas ir horizontalus brukšnys ir vertikalus brukšnys. Abu šie variantai jau įprasti. Vilniaus varianto - dar nemačiau. Jei kas matėt - pasidalinkit, kur.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
    Prie žalio tilto būtent taip ir yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?

    O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.

    Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?
    Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?

    O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.

    Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.

    Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
    Taip, nuotrauka iš Helsinkio:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230707_212818.jpg
Views:	313
Size:	1,76 MB
ID:	2064005

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
    Nacionaliniu lygiu visi šviesoforai standartizuoti. Nuo kada skirtinguose Lietuvos miestuose skirtingi šviesoforai?

    VT šviesoforai skirti "vidiniam VT naudojimui", todėl kokiam vokiečiui ar italui neįdomu, ką jie reiškia. Kiekviena valstybė nusistato savą dizainą. Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.

    Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
    Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
    Nėra jokių tarptautinių standartų VT šviesoforams. Įvairios šalys naudoja skirtingus šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
    Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?

    Komentuoti:

Working...
X