Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
    Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
    Nėra jokių tarptautinių standartų VT šviesoforams. Įvairios šalys naudoja skirtingus šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
    Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Viešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.

    Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Viešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
    Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
    Anksčiau apie tai buvo keliasdešimt puslapių pridiskutuota.
    Dėl matomumo. Kažkaip važinėjant Vakaruose, nuo kur dalinai nukopijuota, tokio diskomforto su nėra jaučiama. Blogas matomumas pablogina eismo saugumą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.

    Click image for larger version  Name:	68836011_2803138653047779_4159701733418729472_o.jpg Views:	203 Size:	282,0 kB ID:	2017201
    Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
    Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
    D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
    Pristatyt prie kiekvieno kiemo po šviesoforą, kad sumažinti pralaidumą?

    Mini žiedukai turėtų būti ryškiai pigiau įrengti ir prižiūrėti. Vizualinė tarša irgi mažesnė.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose,.
    Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
    D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose, pvz. Taikos/Rygos (vakarinė), Naugarduko/Iešmininkų, Naugarduko/Gerosios Vilties, Vytauto/Mickevičiaus ir t.t. Tik tiek, kad pagal STR žiedai nerengiami gatvėse, kur važinėja daugiau negu 12 VT priemonių per valandą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

    Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
    Būtent. Ir reiktų panaikinti šviesoforus ties posūkiais į visokius prekybcentrius ar verslo centrų kiemus. Užtenka atskiros juostos posūkiui į kairę, gal dar greitį mažinančių priemonių važiuojant tiesiai. Ką galima palikti, tai šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Būtų dar labai šaunu, kad neįrenginėtų naujose sankryžose baisuoklių stulpų. Dabar pridygę šitų šviesoforų bereikalingų laikymo konstrukcijų daugiau nei jų reikia. Tai tiesiog vizualinė tarša.

    Click image for larger version

Name:	68836011_2803138653047779_4159701733418729472_o.jpg
Views:	790
Size:	282,0 kB
ID:	2017201

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

    Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	397
Size:	156,5 kB
ID:	2017197

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.
    Tegu daro kaip dviratininkams geriau.
    Jeigu blogai kaip olandijoj tai gal kitur kažkur daro geriau, tegu ieško eismo organizatoriai.
    Svarbu kad pėstiesiems būtų atskiras šviesoforas nuo dviratistų ir pėstiesiems nereiktų stoviniuoti be reikalo prie raudono vien tam kad vairuotojas pasukti galėtų netrukdomas dviratininko.
    Fazė tiesiai važiuoti automobiliams yra pati ilgiausia ir jei nėra vietos juostai tik į dešinę tuomet apsaugotą posūkį daro kartu su ja ir pėstiesiems reikia tenkintis keliomis sekundėmis per kelias minutes kuomet jie gali kirsti gatvę.
    Kaune Kęstučio gatvėje dėl to pėstieji eina per raudoną o dviratistai važiuoja gatve A juosta o ne savo takais vietoj kurių galėjo geriau platesnį šaligatvį padaryti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tipiška Vilniaus situacija, kai automobiliai užblokuoja pėsčiųjų perėją, nors tuo metu pėstiesiems dega žalias ciklas, spėju paimta iš Bangladešo

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
    Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
    Papildysiu. Yra dar pora sąlygų dėl pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo. Draudžiama, kad pėsčiųjų, dviratininkų žalias signalas įsijungtų vėliau, nei sukančioms transporto priemonėms. Priešingu atveju sukančios transporto priemonės vairuotojui pėsčiasis ar dviratininkas gali būti netikėtas.

    Taip pat jeigu transporto priemonės suka dviem ar daugiau juostomis, pėstieji ir dviratininkai privalo turėti atskirą fazę.

    Ne visos šalys, kuriose pėstieji, dviratininkai leidžiami kartu su sukančiomis transporto priemonėmis, turi tokias sąlygas. Šios sąlygos pas mus atsirado 2012 m. paėmus pavyzdį iš Vokietijos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
    Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
    https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
    Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
    Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
    Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
    pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

    Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
    Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.

    Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
    Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
    Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
    https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s

    Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
    Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
    Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
    pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

    Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
    Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
    Koncentravausi ant to fakto, kad pėstieji neturi izoliuoto ciklo, t.y. einant per perėja per ją tuo pačiu metu važiuoja ir mašinos. Visa kita - detalės (nors ir, pripažinsiu, reikšmingos). Beje, skirtingai nei daugumai čia, Olandija man nėra šalis, nuo kurios reiktų viską aklai kopijuoti. Pvz. UK pėsčiųjų ciklai yra izoliuoti pilnai, t.y. jei pėstiesiems dega žalia, automobiliai niekada perėjos nekirs. Mano nuomone tai yra saugiausia sistema, suteikianti geriausia vaikščiojimo mieste jausmą. Tai yra, turbūt, ir viena iš priežasčių, dėl kurių UK turi tokią puikią žūčių keliuose statistiką:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate


    Parašė jan Rodyti pranešimą
    Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
    Smagus ad hominem - jei norėsi sužinoti kur aš gyvenu ir kur aš būnu, gali parašyti man į PM

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.

    Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
    https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144

    Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
    jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
    Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
    https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
    Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
    Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
    Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
    pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

    Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
    Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.

    Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied

    Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.

    Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
    https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144

    Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.

    Komentuoti:

Working...
X