Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Galbūt reiktų bandyti kažkaip pasiūlyti įtraukti pakeitimus šiuoje sankryžoje į naująjį šviesoforų pertvarkos planą. Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt. Aišku, dėti papildomas sekcijas čia būtų kaip žingsnis atgal, bet... jos tikrai smarkiai pagerintų situaciją. O geriausia turbūt yra išvis atsisakyti apsaugotų posūkių į dešinę, išskyrus vietas, kur tikrai didelis pėsčiųjų judėjimas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas

    Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
    Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato kokia šviesa dega
    Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas nieko bendro neturinti nei su eismo srautais nei su eismo saugumu. Begalė fazių iš kurių dalis neaudojama tik sukuria beprasmius kamščius.
    Ypač tas keista , kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Susidaro sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
    Dabar tos dirbitinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą absurdą, nelabai džiaugiasi rezutatais.
    Tie apsaugoti dešinieji posūkiai yra Vilniaus absurdas. Ir gerai pastebėta, kad pėstieji leidžiami, net jei jų nėra.

    P.S. Iš šviesoforų modernizavimo projekto matosi, kad tų apsaugotų dešiniųjų posūkių tik daugės. Rengiu raštą dėl projekto sprendinių pakeitimo.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.05.18, 12:05.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).
    Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
    Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato, kokia šviesa dega.
    Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas, nieko bendro neturintis nei su eismo srautais, nei su eismo saugumu. Prikurta begalė fazių, iš kurių dalis nenaudojama - tik sukuria beprasmius kamščius. Ypač tas keista, kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
    Dabar tos dirbtinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą sankryžos rekonstrukciją, nelabai džiaugiasi rezutatais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kodėl taip kategoriškai? Už visus kalbėti nedera. Kai kuriems yra patogesnis dabartinis šviesoforų išdėstymas virš eismo juostų. O sustojus pirmam prieš Stop liniją reikėtų žiūrėti į šoninius šviesoforus.
    Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė kek Rodyti pranešimą
    Iš padebesių nuleisti šviesoforus ir pastatyti kur jie ir buvo, už sankryžos, nes ten visiems yra patogiau. Tiems, kurie užlenda prieš kitus tas šviesoforų nuėmimas nieko nekeičia, nes užlinde jie tiesiog palaukia kol papysina kiti ar tiesiog žiūri į šoną ir laukia, kol kiti pradės važiuot.
    Kodėl taip kategoriškai? Už visus kalbėti nedera. Kai kuriems yra patogesnis dabartinis šviesoforų išdėstymas virš eismo juostų. O sustojus pirmam prieš Stop liniją reikėtų žiūrėti į šoninius šviesoforus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Labai svarbus, daug ką miesto transporto srautuose keičiantis planas. Kur būtų galima rašyti pasiūlymus? Turiu keletą variantų sankryžoms, kur darbai nenumatomi arba numatytų neužtenka.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pora pavyzdžių, kaip ketinama pertrvarkyti sankryžas panaikinus žalias rodykles

    Priedas Nr. 18. Molėtų pl.-Mokslininkų-Geležinio Vilko g. (110-118 psl.)










    Priedas Nr. 20. Kalvarijų g.-Šeimyniškių g. -Konstitucijos pr. (120-126 psl.)








    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

    Peržiūrėjus sąrašą bei priedus yra ir kitų įdomių sankryžų sprendimų, pvz.:
    Liepkalnio- Dzūkų -Dunojaus g.
    Gynėjų-Lukiškių g. (užvažiavimas ant tilto)
    Nemenčinės pl.- Saulėtekio al.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Bernex Rodyti pranešimą
    Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
    Ačiū už nuorodą


    Pirkimo dokumentai - Dalis 559705:1 - ŠVIESOFORŲ POSTŲ (SANKRYŽŲ) MODERNIZAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
    Priedas Nr. 1
    ŠVIESOFORŲ POSTŲ (SANKRYŽŲ) MODERNIZAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
    1. Pirkimo objektas: atlikti Dariaus ir Girėno - Pelesos g., Laivės pr. - Žemynos g., Justiniškių – Lūžių g., Ateities – Baltupio g., Apkasų – Ulonų g., Ulonų – Žukausko g., Eišiškių pl. – Metalo g., Pilaitės pr. – Spaudos g., Vasario 16-osios – Pamėnkalnio g., Dunojaus – Liepkalnio – Dzūkų g., Laisvės pr. – Viršuliškių g., Antakalnio – Šilo g., Nemenčinės pl. – Saulėtekio al., Ozo - Buivydiškių - Ąžuolyno g., Savanorių pr. – Riovonių g., Gynėjų – Lukiškių g., Molėtų pl. – Mokslininkų – Geležinio Vilko g., Kalvarijų g. – Konstitucijos pr., Naugarduko – Iešmininkų g., Iešmininkų – Panerių g., Geležinio Vilko – Gerosios Vilties g. M. Lietuvio – Ukmergės g. ir kitų Vilniaus miesto sankryžų (viso 101 sankryža) modernizavimo darbus demontuojant žalias lenteles ir vietoj jų įrengiant skydus su papildomomis šviesoforų sekcijomis, skirtas posūkiams į dešinę, į kairę, pėsčiųjų mygtukus pritaikytus silpnaregiams, transporto jutiklius ir kitas techninėje specifikacijoje išvardytas eismo saugumo priemones

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
    Sankryžų, kur naikinamos žalios rodyklės, sąrašas
    1. Žygimantų-A. Goštauto-Vilniaus g.
    2. A. Goštauto-A. Jakšto g.
    3. A. Goštauto-Vasario 16-osios g.
    4. A. Goštauto-J. Tumo-Vaižganto g.
    5. J. Tumo-Vaižganto-Lukiškių g.
    6. V. Kudirkos-Pamėnkalnio g.
    7. Švitrigailos-J. Basanavičiaus g.
    8. Švitrigailos-Kauno g.
    9. Švitrigailos-Panerių g.
    10. Dariaus ir Girėno-Pelesos g.
    11. Dariaus ir Girėno-Brolių g.
    12. Dariaus ir Girėno-Šaltkalvių g.
    13. Dariaus ir Girėno g.-Eišiškių pl.
    14. Dariaus ir Girėno-F. Vaitkaus g.
    15. Kalvarijų-Žvejų-Upės g.
    16. Kalvarijų g.-Konstitucijos pr.
    17. Kalvarijų-Žalgirio g.
    18. Kalvarijų-Kareivių-Ozo g.
    19. Kalvarijų-V. Gerulaičio g.
    20. Kareivių-Verkių g.
    21. Žirmūnų-Kareivių g.
    22. Konstitucijos pr.-Lvovo g.
    23. Konstitucijos pr. ties PC Europa
    24. Konstitucijos pr.-Linkmenų g.
    25. Kalvarijų-Žvalgų g.
    26. Arsenalo-Žygimantų-T. Vrublevskio g.
    27. Antakalnio-Šilo g.
    28. Žirmūnų-Minties g.
    29. Rinktinės-Olimpiečių-Žvejų g.
    30. Nemenčinės pl.-Žirgo g.
    31. Nemenčinės pl.-Saulėtekio al.
    32. J. Basanavičiaus-Vytenio g.
    33. Savanorių-Kedrų g.
    34. Žemaitės-Savanorių pr.-V. Pietario g.
    35. S. Konarskio-V. Pietario g.
    36. Geležinio Vilko-Gerosios Vilties g.
    37. Savanorių pr.-Vilkpėdės g.
    38. Savanorių pr.-Riovonių g.
    39. Žemaitės-Eglių g.
    40. Pamėnkalnio-J. Stulginskio g.
    41. Pylimo-Pamėnkalnio-Islandijos g.
    42. Aušros Vartų-Bazilijonų-M. Daukšos g.
    43. Mindaugo-Kauno g.
    44. V. Šopeno-Sodų g.
    45. Geležinkelio-Aušros Vartų-Liepkalnio g.
    46. T. Narbuto-Saltoniškių g.
    47. T. Narbuto-Sėlių g.
    48. Gedimino pr.-A. Goštauto g.
    49. A. Goštauto-Gynėjų g.
    50. Gynėjų-Lukiškių g.
    51. Ozo-Gelvonų g. ties PC Akropolis
    52. Ozo-Ukmergės g.
    53. Ozo-Buivydiškių-Ąžuolyno g.
    54. Laisvės pr.-T. Narbuto g.
    55. Laisvės pr.-Justiniškių g.
    56. Laisvės pr.-Viršuliškių g.
    57. Laisvės pr.-Ozo g.
    58. Laisvės pr.-Viršuliškių g. prie bažnyčios
    59. Laisvės pr.-Žemynos g.
    60. Justiniškių-Viršilų g.
    61. Ozo-Justiniškių g.
    62. Justiniškių-Lūžių g.
    63. Justiniškių-Rygos g.
    64. Taikos-Justiniškių g.
    65. Ukmergės g. 246 ties degaline
    66. Ateities-Fabijoniškių g.
    67. S. Stanevičiaus-Ateities g.
    68. Ateities-Didlaukio g.
    69. Ateities-Baltupio g.
    70. Kalvarijų-Ateities g.
    71. Vydūno-Papilėnų g.
    72. Pergalės-Pramonės g.
    73. Drujos-Manufaktūrų g.
    74. Dunojaus-Liepkalnio-Dzūkų g.
    75. Liepkalnio-Žirnių g.
    76. Kalvarijų-Didlaukio g.
    77. Gelvonų-Paberžės g.
    78. Architektų-Erfurto g.
    79. Galvės-Kirtimų g.
    80. Apkasų-Ulonų g.
    81. S. Žukausko-Ulonų g.
    82. Ozo g. 10 ties licėjumi
    83. Erfurto-Šiltnamių-Lazdynėlių g.
    84. Eišiškių pl.-Metalo g.
    85. Rasų-Drujos g.
    86. Pilaitės pr.-Įsruties g.
    87. Molėtų pl.-Mokslininkų-Geležinio Vilko g.
    88. Iešmininkų-Naugarduko g.
    89. Iešmininkų-Panerių g.
    90. Kalvarijų-J. Kazlausko g.
    91. Verkių-P. Lukšio g.
    92. Žirmūnų-P. Lukšio g.
    93. Ukmergės g. 369 ties PC BIG
    94. Ukmergės-Gabijos-S. Nėries g.
    95. P. Žadeikos-S. Nėries g.
    96. Laisvės pr.-Pašilaičių-J. Baltrušaičio g.
    97. Gariūnų-Paneriškių g.
    98. Savanorių pr. 176 ties PC Norfa
    99. Vikingų g. ties įvažiavimu į PC


    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kodėl juodos rodyklės ant žalios šviesos, ar neturėtų būti atvirkščiai?
    Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.
    Tai ir norėjau pasakyti - KLAIKU. Nuo lapkričio 1 d. suteikiama galimybė pralaidžiau reguliuoti dešinįjį posūkį, o Vilniaus savivaldybė, turinti daugiausiai sankryžų Lietuvoje, planuoja senoviškai įrenginėti papildomas sekcijas.

    Dėl rodyklių - tai tuščiavidurės rodyklės keičiamos pilnavidurėmis, kad vairuotojai pastebėtų pagrindinio žalio signalo rodykles, jei papildoma sekcija nedega.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Bernex Rodyti pranešimą
    Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
    Kodėl juodos rodyklės ant žalios šviesos, ar neturėtų būti atvirkščiai?
    Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.

    Komentuoti:


  • Bernex
    replied
    Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal būtų galima detaliau apie šį pakeitimą.
    Detaliau temoje "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nuo lapkričio 1 d. įsigalios KET pakeitimas, leidžiantis sukti į dešinę, jei nedega papildoma sekcija, o dega žalias pagrindinis signalas be rodyklių.
    Ar Vilniaus gatvėse išvysime tokį eismo reguliavimą? Dabartinis Vilniaus savivaldybės noras reguliuojamose sankryžose apsaugoti pėsčiuosius verčia tuo abejoti. Ir natūralu, kad atskiras pėsčiųjų reguliavimas tik užkemša sankryžas.
    Gal būtų galima detaliau apie šį pakeitimą.

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Atskiras pėsčiųjų reguliavimas manyčiau nėra tokia didelė problema, ten kur jų yra nemaži srautai, nes kai stovi ir lauki matai, kad kažkas vyksta sankryžoje ir supranti, jog iš to yra naudos. Blogiausia yra tada, kai visi stovi prie raudono ir sankryža tuščia, kai tuo metu galėtų važiuoti automobiliai. Kad ir ta Linkmenų sankryža kaip pavyzdys, ten pėstiesiems žalia užsidega reikia ar nereikia, jie ten nė velnio neapsaugoti, nes kai automobiliams žalia dega, tai ir pėstiesiems žalias. Tokių sankryžų Vilniuje nemažai ir viskas ko užtektų, tai leisti sukti į dešinę per raudoną, rodyklę arba sekciją.

    Nuotrauka 1: Žalia rodyklė panaikintų eiles be jokių juostų perpaišymų, kaip dabar padarė.

    Nuotrauka 2: Tokiu atveju žali signalai/rodyklės irgi sumažintų eiles prie šviesoforų. Viršutinė raudona juosta galėtų gauti žalią rodyklę/sekciją. Apatinė juosta rodyklę (lentelę), nes ten iš vienos juostos galima važiuoti ir tiesiai, ir sukti.

    Iš padebesių nuleisti šviesoforus ir pastatyti kur jie ir buvo, už sankryžos, nes ten visiems yra patogiau. Tiems, kurie užlenda prieš kitus tas šviesoforų nuėmimas nieko nekeičia, nes užlinde jie tiesiog palaukia kol papysina kiti ar tiesiog žiūri į šoną ir laukia, kol kiti pradės važiuot.
    Paskutinis taisė kek; 2019.05.17, 11:07.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė kek Rodyti pranešimą
    Per tiek metų nesąmonių tikrai pradeda atrodyt, kad paprasti žmonės daugiau nusimano už tuos, kurie priiminėja tokias taisykles ar sprendimus.

    Šviesoforai debesyse kabo arba ant tiek šonuose, kad persisukt reikia, jeigu tvarkingai sustoji prie STOP linijos, rodyklės panaikintos, bet po jų nuėmimo daugiau niekas ir nedaryta, "rekonstruotos" sankryžos prailgina stovėjimą prie jų, nes dabar kiekvieną fazę reikia apsaugoti nuo visokių baubų. Privalomas sustojimas prie žalios rodyklės (dar kur jos likusios), nors tam nėra reikalo (ypač kai nėra perėjų). 10-20 'pėsčiųjų perėja' ženklų geltonuose fonuose prie kiekvienos perėjos, lemputės mirksinčios, tokiose perėjose žmogų pamatyt sunkiau, nei eilinėse perėjose su 2 ženklais. "Išmanieji" šviesoforai, kurie nereaguoja į nieką. Galima būtų vardinti tokias nesąmones valandų valandas.
    Derėtų atskirti du dalykus. Tai šviesoforų įrengimą reglamentuojančios taisyklės ir jas taikančios savivaldybės. Jeigu savivaldybė prisigalvoja, kad visur reikalingi apsaugoti ne tik kairieji, bet ir dešinieji posūkiai, tai jokios taisyklės nepadės. Šviesoforų taisyklėse niekur nereikalaujama apsaugoti visų posūkių. Nuo lapkričio 1 d. įsigalios KET pakeitimas, leidžiantis sukti į dešinę, jei nedega papildoma sekcija, o dega žalias pagrindinis signalas be rodyklių. Ar Vilniaus gatvėse išvysime tokį eismo reguliavimą? Dabartinis Vilniaus savivaldybės noras reguliuojamose sankryžose apsaugoti pėsčiuosius verčia tuo abejoti. Ir natūralu, kad atskiras pėsčiųjų reguliavimas tik užkemša sankryžas.

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Per tiek metų nesąmonių tikrai pradeda atrodyt, kad paprasti žmonės daugiau nusimano už tuos, kurie priiminėja tokias taisykles ar sprendimus.

    Šviesoforai debesyse kabo arba ant tiek šonuose, kad persisukt reikia, jeigu tvarkingai sustoji prie STOP linijos, rodyklės panaikintos, bet po jų nuėmimo daugiau niekas ir nedaryta, "rekonstruotos" sankryžos prailgina stovėjimą prie jų, nes dabar kiekvieną fazę reikia apsaugoti nuo visokių baubų. Privalomas sustojimas prie žalios rodyklės (dar kur jos likusios), nors tam nėra reikalo (ypač kai nėra perėjų). 10-20 'pėsčiųjų perėja' ženklų geltonuose fonuose prie kiekvienos perėjos, lemputės mirksinčios, tokiose perėjose žmogų pamatyt sunkiau, nei eilinėse perėjose su 2 ženklais. "Išmanieji" šviesoforai, kurie nereaguoja į nieką. Galima būtų vardinti tokias nesąmones valandų valandas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė kek Rodyti pranešimą
    Na taip, dabar geriau, nes kiti važiuoja per raudoną ir nesuka sau galvos. Stovi 5 min. sankryžoje, kai galima būtų laisvai pravažiuoti, kol Žalgirio g. dega raudona. Saugumo irgi nepriduoda, nes kai Linkmenų g. žalia, tai ir pestiesiems žalias, praleidinėti reikia, jei per galybę ženklų juos pamatai.

    Ima pavyzdžius iš kitų šalių, bet iki galo nepadaro ir galiausiai gaunasi blogiau nei buvo.
    Na taip, tik šiame forume yra „geriausi“ visų sričių specialistai, kurie viską žino geriau už kitus. Su tokiu mąstymu turbūt ir važiuojama per raudoną.

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Na taip, dabar geriau, nes kiti važiuoja per raudoną ir nesuka sau galvos. Stovi 5 min. sankryžoje, kai galima būtų laisvai pravažiuoti, kol Žalgirio g. dega raudona. Saugumo irgi nepriduoda, nes kai Linkmenų g. žalia, tai ir pestiesiems žalias, praleidinėti reikia, jei per galybę ženklų juos pamatai.

    Ima pavyzdžius iš kitų šalių, bet iki galo nepadaro ir galiausiai gaunasi blogiau nei buvo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Labai gerai. Seniai reikėjo. O dar geriau būtų buvę iš pat pradžių palikti žalią rodyklę.
    „geriau būtų buvę“ - nebuvo, nes žalia rodyklė negalima dėl apsaugotų kairiųjų posūkių pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Eismo organizavimo pokyčiai Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje
    Labai gerai. Seniai reikėjo. O dar geriau būtų buvę iš pat pradžių palikti žalią rodyklę.

    Komentuoti:

Working...
X