Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.
    Pelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Teisingai supratau, modernizuoti galima pagal seną negaliojantį standartą?
    Teisiškai sunkiai suvokiama, bet niekas neprieštarauja

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Teisingai supratau, modernizuoti galima pagal seną negaliojantį standartą?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Tai pagal seną standartą taip ir turi būti. Pagrindinis žalias su juodomis rodyklėmis, papildoma sekcija su žalia rodykle. Vilnius pedantiškai laikosi seno standarto.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Vilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai
    Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    2. Rodyklės forma pastebima geriau, kai rodyklės formos signalas šviečia tamsiame fone. Tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei signalo su juodo kontūro rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodo kontūro rodyklės. Žaliame signale turi būti rodyklės tamsiame fone.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Vilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai:

    Click image for larger version  Name:	9-1.jpg Views:	1 Size:	173,3 kB ID:	1742342Click image for larger version  Name:	5-1.jpg Views:	1 Size:	174,6 kB ID:	1742343Click image for larger version  Name:	7-1.jpg Views:	2 Size:	173,7 kB ID:	1742346Click image for larger version  Name:	3-1.jpg Views:	1 Size:	175,1 kB ID:	1742344

    20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=463490

    T.y. Vilniuje nebus naujo reguliavimo - dega žalias be rodyklių ir papildoma sekcija išjungta - leidžiama sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius, Bent kol kas.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dėti papildomas sekcijas į dešinę yra gerai. Tik pagrindinis žalias signalas turi būti be rodyklių, kad būtų galima sukti į dešinę nedegant papildomai sekcijai.
    Tai nei vienoje iš modernizuojamų sankryžų tokios galimybės panašu kad nebus? Visi pagrindiniai šviesoforai su rodyklėmis...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?
    Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".
    Bande čia ne vienas jį išryškinti. Bet dsanto arba labai užsikonspiravęs, arba tikrai yra selfemployed.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.
    Kaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?
    Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
    Pasiskaitykite Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Aš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
    Šiaip tokių sankryžų Vilniuje yra daug. Bet tuoj dsanto (galvojantis, kad kažką išmano apie eismo saugą) pradės kalbėti "tos sankryžos buvo įrengtos dar pagal seną standartą, todėl galima".

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    „geriau būtų buvę“ - nebuvo, nes žalia rodyklė negalima dėl apsaugotų kairiųjų posūkių pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
    Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Per tvarkaumiesta.lt siūliau apskritai tokiose sankryžose pėstiėsiems eiti "kiaurai" išskirti atskirą fazę, kad niekada mašinos ir pėstieji tarpusavyje nesikirstų. Bendroj sumoj būtų saugiau, nebūtų to sankryžos blokavimo, kai į dešinę negali sukt dėl pėsčiųjų, o už tavęs užblokuoti tie, kuriems reikia tiesiai eit, daliai pėsčiųjų greičiau pavyktų kirsti "skersai", nei palaukt dviejų ciklų. Atmesta buvo su labai neįtikinamom priežastim "stebim pasaulio praktikas, ne lochai sėdi, darnus judrumas bla bla..." stiliuje. Tai ką jau čia padarysi. Sankryžoms pertvarkyt suplanuoti biudžetai, reikia įsisavinti, gal jau už durų aišku, kas laimės konkursus... na kam tam visam trukdyt ? Juk vėliau galima bus pasakyt, kad modeliavimas nepasiteisino ir vėl pokyčiams biudžeto įsisavint

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad tinkamas adresatas. Rašyčiau i bendrą, CC Šimašių, Poderskį ir Paužą pridėčiau. Dar gal kokiam Zuokui, kad turėtų ką palot ant Šimašiaus, kad kuria spūstis mieste
    Aš siųsiu savivaldybei, Susisiekimo paslaugoms ir prisegsiu merą, kad matytų, kad miesto eismo organizavimas vis dar rengiamas pagal sovietmetį ir ignoruojama Susisiekimo ministerijos parengta nauja tvarka.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt.
    Nemanau, kad tinkamas adresatas. Rašyčiau i bendrą, CC Šimašių, Poderskį ir Paužą pridėčiau. Dar gal kokiam Zuokui, kad turėtų ką palot ant Šimašiaus, kad kuria spūstis mieste

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Galbūt reiktų bandyti kažkaip pasiūlyti įtraukti pakeitimus šiuoje sankryžoje į naująjį šviesoforų pertvarkos planą. Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt. Aišku, dėti papildomas sekcijas čia būtų kaip žingsnis atgal, bet... jos tikrai smarkiai pagerintų situaciją. O geriausia turbūt yra išvis atsisakyti apsaugotų posūkių į dešinę, išskyrus vietas, kur tikrai didelis pėsčiųjų judėjimas.
    Dėti papildomas sekcijas į dešinę yra gerai. Tik pagrindinis žalias signalas turi būti be rodyklių, kad būtų galima sukti į dešinę nedegant papildomai sekcijai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Galbūt reiktų bandyti kažkaip pasiūlyti įtraukti pakeitimus šiuoje sankryžoje į naująjį šviesoforų pertvarkos planą. Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt. Aišku, dėti papildomas sekcijas čia būtų kaip žingsnis atgal, bet... jos tikrai smarkiai pagerintų situaciją. O geriausia turbūt yra išvis atsisakyti apsaugotų posūkių į dešinę, išskyrus vietas, kur tikrai didelis pėsčiųjų judėjimas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas

    Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
    Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato kokia šviesa dega
    Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas nieko bendro neturinti nei su eismo srautais nei su eismo saugumu. Begalė fazių iš kurių dalis neaudojama tik sukuria beprasmius kamščius.
    Ypač tas keista , kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Susidaro sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
    Dabar tos dirbitinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą absurdą, nelabai džiaugiasi rezutatais.
    Tie apsaugoti dešinieji posūkiai yra Vilniaus absurdas. Ir gerai pastebėta, kad pėstieji leidžiami, net jei jų nėra.

    P.S. Iš šviesoforų modernizavimo projekto matosi, kad tų apsaugotų dešiniųjų posūkių tik daugės. Rengiu raštą dėl projekto sprendinių pakeitimo.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.05.18, 12:05.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).
    Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
    Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato, kokia šviesa dega.
    Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas, nieko bendro neturintis nei su eismo srautais, nei su eismo saugumu. Prikurta begalė fazių, iš kurių dalis nenaudojama - tik sukuria beprasmius kamščius. Ypač tas keista, kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
    Dabar tos dirbtinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą sankryžos rekonstrukciją, nelabai džiaugiasi rezutatais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kodėl taip kategoriškai? Už visus kalbėti nedera. Kai kuriems yra patogesnis dabartinis šviesoforų išdėstymas virš eismo juostų. O sustojus pirmam prieš Stop liniją reikėtų žiūrėti į šoninius šviesoforus.
    Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).

    Komentuoti:

Working...
X