Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.
Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Galėsiu padaryti video.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
Kad reiktų pasukti šviesoforą rašiau savivaldybei per Tvarkaumiestą gal prieš kokius metus, nes anksčiau tie šviesoforai išvis žiūrėjo velnias žino kur. Tai vieną šiek tiek pasuko, bet labai nedaug ir visvien tie šviesoforai žiūri kažkur į dausas. Bet, pasak VMS, visa tai atitinka kažkokius STR ar kažkokius kitokius panašius kriterijus, po kuriais galima padėti varneles, ką jie sėkmingai padarė ir tokiu būdu, jų supratimu, išsprendė problemą. Nepaisant VMS problemos sprendimo, mašinos ten toliau varo per raudoną dideliu greičiu ir varys tol, kol neatsiras pirmas lavonas. Tada VMS išspręs problemą pagal siūlomus variantus.Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 13:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Padvokatausiu velniui, bet šviesoforai atskirtuose posūkiuose tikrai sunkiau pastebimi. Nepadeda tai, kad kai kurie atskirti posūkiai kaip tik ir skirti tam, kad į dešinę būtų galima pasukti nesustojant prie šviesoforo. Artėji prie juostos, žiūri - nusukimas - check, šviesoforo skersai kelio nematyti - check, ir suki, o sukdamas dar pradedi dairytis į kairę, nes už posūkio reikės įsilieti į srautą. Ir tą atskirą šviesoforą pastebi labai vėlai. Aišku pravažiuoti per raudoną nestabdant reikia išskirtinio žioplumo arba naglumo. Bet gal ir galima rasti kažkokį akivaizdesnį sprendimą, pvz. šviesoforus statyti arčiau posūkio pradžios ir su rodykle į dešinę?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.Parašė John Rodyti pranešimą
Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą
Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.19, 09:49.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingąParašė dsanto Rodyti pranešimąNesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.
Komentuoti:
-
Nusukime iš Ozo g. link Saltoniškių (Ukmergės g.) Jau labai daug metų tokia pati situacija. Ten net autobusų vairuotojai (46, 73) nesivargina laukti žalios. Ką jau kalbėti apie lengvuosius automobilius.
Komentuoti:
-
Į pasikeitimus visur lėtai reaguojama. Bet šitas šviesoforas stovi jau n metų.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąVilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šito reiktų klausti bepročio, kuris rengė šitos sankryžos rekonstrukcijos projektą.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąKam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Irgi variantas. Juo labiau, kad dėl tokio idiotiško dizaino kai kurie nespėja visko pereiti per vieną ciklą. Arba išvis eina per raudoną. Arba užtrunka kokias 6 minutes eidami per gatvę. Padarius būtent ten nereguliuojamą perėją išsispręstų bent trys didelės problemos toje sankryžoje. Bet matyt VMS paprasčiau padėlioti varneles.Parašė Briedis Rodyti pranešimąJei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ženklai jau yra. Nepadeda. Toliau važiuoja ištisinis srautas per raudoną. Avarija, kaip matai, irgi su ženklais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik
Ženklų, beje, kaip tik nevardinau, nes jie realiai nieko nekeičia. Ten reikia greičio ribojimo priemonių ir/arba kamerų.Paskutinis taisė John; 2021.04.17, 16:07.
Komentuoti:
-
Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik
Komentuoti:
-
Kameras, greičio kalnelius (arba kitokias greičio ribojimo priemones). Taip pat šviesoforus reiktų pasukti labiau į tą kampą, iš kurio realiai važiuoja mašinos, o ne į visai kitą pusę. Jei teko pro tą šviesoforą važiuoti, tikrai suprasi, ką turiu omeny.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti
Žodžiu daug ką ten galima ir reikia padaryti, bet VMS kol kas absiriboja varnelių dėliojimu. Belieka laukti žuvusių arba rimtai sužeistų. Gal tada kažkas pajudės.
Komentuoti:
-
Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti
Komentuoti:
-
Dar biškiuką apie blogą infrastruktūros ir šviesoforų dizainą Vilniuje.
Vakar ties legendiniu pėsčiųjų šviesoforu ties legendiniu Rimi Žalgirio/Geležinio sankryžoje buvo eismo įvykis, dėl kurio visą pavakarę buvo sutrikęs eismas toje vietoje.
Matomai srautas, kaip visada, normaliu greičiu (paprastai apie 40-50km/h) varė per raudoną dešinėn iš Žalgirio į Geležinį, bet vienas iš jų kažkodėl nusprendė kalti ant stabdžių. Kitas jam įsimūrijo į užpakalį. Paprastai taip būna, kai "netikėtai" ten į važiuojamąją dalį per žalią (mašinoms tuo metu raudona) išeina koks neatsargus pėstysis ar dviratininkas. Manęs pačio vos nenudaužė ten prieš kelias dienas.
Prieš kurį laiką rašiau per tvarkaumiestą (tik vienas iš daugelio pranešimų)
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Kaip suprantu, lauks žuvusių (kurių anksčiau ar vėliau tikrai bus) ir tada aiškinsis, kaip čia dabar taip visai netikėtai gavosi.... Artimiausiu metu pakoreguosime esamus pėsčiųjų perėjos kelio ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas, kitų priemonių įrengti nenumatoma. Primename, kad tiek vairuotojai, tiek pėstieji privalo vadovautis šviesoforo signalais, o vairuotojai papildomai privalo pasirinkti saugų greitį bei įvertinti matomumą kelio vingyje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pėsčiųjų perėjų modernizavimo (ciklų trumpinimo) progreso sekimas. Violetine spalva - planuojamas prastovos trumpinimas.
Pagrinde pokyčiai dabar atlikti palei Pylimo g. Iš viso kol kas tik 15 vietų
www.vilniustransport.lt/prioritetas-pestiesiems
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Sename variante buvo papildoma sekcija į kairę. Nedegant sekcijai, degdavo pagrindiniai žali signalai. Neva vairuotojai galėtų pažiūrėti į dešinįjį šviesoforą ir, pamatę žalią blyną, galėtų pasukti į kairę.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.
Nors Šiauliuose savivaldybė nemano, kad toks variantas kam nors šautų į galvą. Ten ant dešiniojo šviesoforo rodyklių nededa:
Komentuoti:
-
Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Pliusas, kad iš įpročio vairuotojai važiuoja degant tik pagrindiniam žaliam.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.11.17, 18:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: