Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Panaši bėda ir tolesnėje nei nuotrauka sankryžoje Rinktinės-Šeimyniškių važiuojant nuo Mindaugo tilto (senamiesčio) labai trumpai dega vienintelės juostos šviesoforas tiesiai, tai dėl prasto vairuotojų reakcijos greičio dažnu atveju pravažiuoja vos 4-6 automobiliai. Todėl spūstis laikosi iki pat kitos šviesoforinės sankryžos.
    Didelė Vilniaus problema yra perteklinis pėsčiųjų ir mažo eismo posūkių saugojimas su vad. "apsaugotais" posūkiais.
    Paliekama tik viena juosta važiuoti tiesai. Šitaip tai sukurta unikalus Vilniaus eismo organizavimo absurdas, kai važiuojant tiesiai negalima sukti į dešinę .

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Anksčiau Apkasų gatvėje buvo dvi juostos tiesiais. Dabar yra viena juosta kairė į Tuskulėnų, viena - teisiai ir atsirado naujovė - apsaugotas posūkis dešinėn į Žalgirio gatvę.
    Iliustruoju mintį iš senesnio pranešimo lapkritį #1190



    Piko metu visai neblogai juda eismas toje sankryžoje, bet nebandžiau minima kryptimi tiesiai link Rinktinės g.

    Panaši bėda ir tolesnėje nei nuotrauka sankryžoje Rinktinės-Šeimyniškių važiuojant nuo Mindaugo tilto (senamiesčio) labai trumpai dega vienintelės juostos šviesoforas tiesiai, tai dėl prasto vairuotojų reakcijos greičio dažnu atveju pravažiuoja vos 4-6 automobiliai. Todėl spūstis laikosi iki pat kitos šviesoforinės sankryžos. Tuo pačiu daug žioplių, apvažinėjančių per kitas juostas ir kitokių užlendančių prieš nosį ant "geltono korio".
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.18, 12:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Teko kelis kartus važiuoti Apkasų-Rinktinės-Žalgirio -Tuskulėnų sankryžą.
    Prieš porą mėnesių rekonstruojant sankryžą dėl LIDL kažkiek padidinta pralaidumą važiuojant Rinktinės gatve nuo centro - praplatino gatvę ir padarė sekciją kairėn į Žalgirio g., nesikemša eismas važiuojant tiesiai Tačiau iš priešingos pusės pakeistus šviesoforo ciklus gatvė pradėjo labiau kimštis.
    Po žaliųjų rodyklių panaikinimo ten padaryti absurdiški pakeitimai.
    Anksčiau Apkasų gatvėje buvo dvi juostos tiesiais. Dabar yra viena juosta kairė į Tuskulėnų, viena - teisiai ir atsirado naujovė - apsaugotas posūkis dešinėn į Žalgirio gatvę.

    Sugebama padaryti kamštį net vėlai vakare, apie 21:00.
    Kažkada Ogmios centras savo pinigais praplatino tą sankryžą. O dabar pasireiškė saugaus eismo talibanai , kurie moka tik daryti naujus kamščius.
    Paskutinis taisė Romas; 2020.03.14, 16:55.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Jo, šita sankryža ekstremalesnė buvo, ypač kai reikėdavo pasukti į kairę iš Naugarduko gatvės. Sukimas į dešinę per A juostą irgi ne pats patogiausias būdavo. O ir dar koks durnelis atsirasdavo, kuris dieną bandydavo pasukti iš Švitrigailos g. į Naugarduko g. kairiu posūkiu (kuris draudžiamas darbo dienomis 7–20).
    Na, bet nieko. Dar liko Panerių g. sankryža su Švitrigailos / Dariaus ir Girėno g. Ypač rekomenduoju posūkį į kairę iš Panerių g. į Dariaus ir Girėno g. Ten unikali situacija, nes srautas priešais važiuoja iš antros juostos tiesiai, o iš pirmos juostos laukia sekcijos į dešinę (labai efektyvu )

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai ką darys su tomis, kurių nėra plane?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Netikrinau visko tik apžvelgiau, bet įtariu, kad įtrauktos potencialios vietos naujoms sekcijoms ar kitokiai pertvarkai.

    Nežinau tik kam tie perprogramavimo taškai iš pvz. 2015m.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kaži kodėl pažymėtos ne visos sankryžos, kuriose yra lentelės.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Šviesoforai.lt "paviešino" žalių lentelių nuėmimo žemelapį Vilniuje.

    Sluoksniai:
    -Demontuotos lentelės (su arba be infrastruktūrinių pokyčių)
    -Demontuotinos lentelės.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    LIDL nereguliuoja šviesoforų.
    "kas galėtų paneigti?" Actu juk prekiauja!

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    LIDL nereguliuoja šviesoforų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Buivydiškių/Dūkštų g sankryža yra būtent tokia. Kai reikia įstrižai pėsčiomis pereiti, tai kraujas užverda dėl tokios neteisybės pėsčiųjų atžvilgiu. Žiūrint kokia kryptimi eini, gali tekti laukti 2,5 šviesoforo ciklo, norint įstrižai pereiti.
    Pasžiūrėjau, ten LIDL stovi čia jau kaip taisyklė, kad jei šalia LIDL pastatys, tai sankryža bus rekonstruota į itin nedraugišką pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.
    Buivydiškių/Dūkštų g sankryža yra būtent tokia. Kai reikia įstrižai pėsčiomis pereiti, tai kraujas užverda dėl tokios neteisybės pėsčiųjų atžvilgiu. Žiūrint kokia kryptimi eini, gali tekti laukti 2,5 šviesoforo ciklo, norint įstrižai pereiti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nebijai, kad kokie 5 pareigūnai pavaišins elektrošoku?
    Nebijau (girdėjau apie tą atvejį, bet neradau video niekur, kuris lyg ir turėtų egzistuoti), nepamenu kada paskutinį kart teko matyti pareigūnus šiaip patruliuojančius (gal tik per renginius), o nepatruliuojantys dažniausiai skuba ar šiaip nekreipia dėmesio į neratuotus asmenis. Aišku jei matau policijos automobilį šalia, tai per raudoną neisiu, nes ne dėl įžūlumo taip elgiuos, o dėl absurdiškumo, prieš kurį galiu protestuoti ir be pareigūnų pagalbos.

    O sulaukęs jų dėmesio tikrai neduočiau preteksto ant savęs išsilieti,gana greit būna aišku su kuo turi reikalų, o su visokiom gorilom geriausia bendrauti nenusileidžiant iki jų lygio. Tuomet tu jiems tiesiog nebeįdomus.

    Šiaip įdomu, generalinis komisaras sakė, jog pažeidėjai dėl naujos šviesoforų tvarkos bus toleruojami, kaži gal dabar ir tolerancija mane apsaugotų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
    Nebijai, kad kokie 5 pareigūnai pavaišins elektrošoku?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Apskritai turetu buti daug kur padaryta taip kaip Pilaites pr / Sietyno sankryzoje. Ten raudona dega automobiliams nakti rodos dazniau nei zalia. Kaip ir turetu but, nes matant tolumoje raudona vairuotojai nespaudzia kad spetu pralekt. Nera jokio tikslo spaust dugna kai matai priekyje raudona sviesofora. O privaziuojant automobiliui pasikeicia jo judejimo juostoje i zalia. Bet davikliai sureguliuoti taip kad jei privaziuosi greitai teks stabdyt, o jei vaziuoji normaliu greiciu, apie 50, tai net nestabdant uzsidega zalia ir vaziuoji toliau (jei nera pesciuju).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Yra naujai rekonstruotų sankryžų iš kurių išskirčiau du tipus:
    1. Pėstiesiems užsidega žalia visomis kryptimis vienu metu
    2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.

    Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.
    Panašu, kad kartais Vilnius padaro keistų kliurkų, kurių gal net niekur kitur Lietuvoj nepasitaiko. Šiuo atveju, pėsčiųjų laukimo laikai ir šviesoforų rekonstrukcijų metodai.

    120 sec, sakyčiau, yra galutinė sveiko proto riba (60 sec virš komfortiško laukimo laiko ribos), o Kaune pvz. po vidurnakčio Savanorių pr. (90-100 km į vakarus nuo Vilniaus) gali be problemų išsikviest šviesoforą ir tau po lygiai 7 sec įjungs žalią šviesą (tau dar countdown laikmatis tai parodys), tiesa dienos metu - įvairiai, gali rasti ir 20 sec, dažnu atveju koks 80 sec, bet max visada bus 120 sec (rodo laikmatis).

    Šiaip džiugu, kad Kaunas, galima sakyt, taupo ant šviesoforinių sankryžų, t.y. vietoj sovietinio reguliavimo sankryžų tiesiog uždeda vokiškus šviesoforus su visais jų privalumais Gembės standartizuotos, laukimo laikai ypatingai neerzina, netgi nemažai vietų yra įrengtas laikmatis.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.15, 22:03.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
    Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
    Mačiau 2012 m. taisyklėse parašyta, kad kaip suprantu reiktų orientuotis į max 60 sec. Sakyčiau, reiktų maksimaliai vengti tų visų 120 sec ir ypač 180 sec.

    46. Reikia užtikrinti, kad degant šviesoforo žaliam signalui, įskaitant šviesoforožalio mirksinčio signalo trukmę, pėsčiasis pereitų ne mažiau kaip pusę važiuojamosios kelio dalies. Jeigu reikia pereiti perėją per dvi važiuojamąsias dalis, žalio šviesoforo signalo laikas turėtų trukti tiek, kad būtų galima spėti pereiti platesniąją važiuojamąją dalį, saugumo salelę arba skiriamąją juostą ir ne mažiau kaip pusę antrosios važiuojamosios dalies.Jeigu ilgesnė kaip 60 s laukimo trukmė yra neišvengiama, reikia patikrinti, ar yra galimybė per vieną ciklą du kartus pėstiesiems uždegti žalią signalą. Esant trumpam žaliam pėsčiųjų signalui arba ilgai pėsčiųjų laukimo trukmei kyla pavojus, kad pėstieji nepaisys šviesoforų signalų.
    Mąstau, kad pėsčiųjų poreikiams tam tikrais atvejais būtų tikslinga statyti viadukus (deimanto formos skirtingų lygių sankryžas). Tada būtų galima leisti mažesniems nei 60 sec laukimo laikus, o srautas dėl kurio užlaikomi šviesoforai eitų skirtingame aukštyje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...
    Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.

    Komentuoti:

Working...
X