Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
-
Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine taršaParašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.

Komentuoti:
-
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Komentuoti:
-
Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?Parašė Creatium Rodyti pranešimąEilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.

Komentuoti:
-
Taip, nuotrauka iš Helsinkio:Parašė dsanto Rodyti pranešimąLietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
Komentuoti:
-
Nacionaliniu lygiu visi šviesoforai standartizuoti. Nuo kada skirtinguose Lietuvos miestuose skirtingi šviesoforai?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
VT šviesoforai skirti "vidiniam VT naudojimui", todėl kokiam vokiečiui ar italui neįdomu, ką jie reiškia. Kiekviena valstybė nusistato savą dizainą. Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlėParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?
Komentuoti:
-
Nėra jokių tarptautinių standartų VT šviesoforams. Įvairios šalys naudoja skirtingus šviesoforus.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Komentuoti:
-
Neskaitant to, kad "ne kaip pas visus", kas objektyviai negerai su dabartiniu sprendimu?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?
Komentuoti:
-
Kas nors gali duoti racionalų paaiškinimą, kodėl Vilniuje nuolat išsikalinėjama ir ieškoma savo "asobovo puti", kad būtų ne kaip pas visus? Yra standartizuoti viešojo transporto (arba tramvajaus, kur yra tramvajus) šviesoforai. Tai ne, reikia pakabinti atskirą sekciją labai panašią į šimtus kitų, kur tik rodyklės spalva tesiskiria. WTF? Kodėl?Parašė Riedis Rodyti pranešimąViešojo transporto pirmumo šviesoforas prie Žaliojo tilto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau apie tai buvo keliasdešimt puslapių pridiskutuota.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Dėl matomumo. Kažkaip važinėjant Vakaruose, nuo kur dalinai nukopijuota, tokio diskomforto su nėra jaučiama. Blogas matomumas pablogina eismo saugumą.
Komentuoti:
-
Aš nesuprantu, kam iš viso pradėjo naudoti tokius šviesoforų išdėstymus sankryžose. Kad miestas atrodytu labiau kaip greitkelis su virš kelio iškabinėtais ženklais ir švieslentėm?Parašė liootas Rodyti pranešimą
Juolab kad tokiose sankryžose jie neberengia šviesoforo priešais per vidurį, tai net sustojęs prie linijos (kuri nuo sankryžos dabar patraukiama ~10 metrų), vis tiek turi sėdėti užrietęs galvą, kad matytum savo signalą.
Komentuoti:
-
Pristatyt prie kiekvieno kiemo po šviesoforą, kad sumažinti pralaidumą?Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
Mini žiedukai turėtų būti ryškiai pigiau įrengti ir prižiūrėti. Vizualinė tarša irgi mažesnė.
Komentuoti:
-
Ar galima labiau nusišnekėti? Žiedas yra visiškai netinkama priemonė C ir D gatvių susikirtimuose, nes jis suvienodina tų gatvių laidumą, o tuo pačiu ir paskirtį, todėl D gatvė tampa tranzitine. Vytenio gatvės pavyzdys tą puikiai demonstruoja.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose,.
D ir D žiedu jungti gal ir galima, tačiau nepageidautina, nes mažo laidumo sankryža atbaido nuo noro tranzitu važiuoti per D gatves. Žiedai laidumą didina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės labai daug kur šviesoforus galima drąsiai keisti į žiedus, ypatingai DxD ir CxD gatvių kategorijų susikirtimuose, pvz. Taikos/Rygos (vakarinė), Naugarduko/Iešmininkų, Naugarduko/Gerosios Vilties, Vytauto/Mickevičiaus ir t.t. Tik tiek, kad pagal STR žiedai nerengiami gatvėse, kur važinėja daugiau negu 12 VT priemonių per valandą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Ir reiktų panaikinti šviesoforus ties posūkiais į visokius prekybcentrius ar verslo centrų kiemus. Užtenka atskiros juostos posūkiui į kairę, gal dar greitį mažinančių priemonių važiuojant tiesiai. Ką galima palikti, tai šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams.Parašė spekas Rodyti pranešimąIš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''
Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Iš ,,Darnaus judumo planas iki 2024''
Įdomu kuriose vietose... Būtų gerai, kad pašalintų nuo Drujos / Manufaktūrų sankryžos.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: