Dar vienas savaitgalio pasivaikščiojimas po Kernavės gatvę
Foto 2021.10
1. dalis
Lvovo - Kernavės g. sankryža
Dubliuojantys šviesoforai yra ne tik labiau patogūs ir funkcionalūs bet kur kas ir gražesni nei ant kartuvių formos pakabinti šviesoforai
(...)
Paskutinis taisė Romas; 2021.10.10, 08:36.
Priežastis: Kopija iš temos "Šnipiškių infrastruktūra"
Manau saknryžoje paregulaivus šviesoforus, su juostomis kiek pakeitus viskas pagerėtų. O ką daryti su posukių į Kalnėnus, net nežinau. Uždrausti posukį ir kreiptį per apsisukimus? Naujas viadukas? Kokie dar sprendimai?
Iš komentarų panašu, kad problema yra šviesoforo reguliavime.
Bent jau vizualiai taip. Visos trys kitos kryptys beveik visada apytuštės. Link Lazdynų kamštis piko metu - už sankryžos. Link Kalnėnų - irgi už jos.
Gal dar sustatys kokius daviklius, gal dar neperdavė reguliavimo, nes statybos fomaliai nebaigtos?
Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
Ten su tuo dešiniuoju posūkiu link Lydos pl. tikrai kažkas netaip, stovi milžiniškos 2 (!) juostos, per žalią signalą prvažiuoja vos kelios mašinos.
Norint galima buvo iš viso nereguliuojamą dešinįjį posūkį suprojektuoti (pėsčiųjų ten mažai). Ne tokie ten dideli srautai kaip gali pasirodyti iš kamščio.
O visai neseniai pora nedidelių žiedų puikiai sutvarkydavo visus srautus. Ir jų statyba kainavo ne tiek brangiai.
Sutinku, su laikinais žiedais, veiksmas vykdavo kur kas greičiau lyginant su srautais prieš rekonstrukciją ir dabar. Bent jau kryptimi Žirnių g-Šalčininkai ir atvirkščiai
Važiavau tris kartus, Minsko link, visus kartus tarp 16-18 h, viaduko neprivažiavus sustojau, dėl į Kalnėnus sukančio srauto iš Minsko pl. (kuris kaip supratau yra pdidėjęs po Juodojo kelio šviesoforų įrengimo).
Žodžiu šiandien nuo Ikea išsukimo iki Kalnėnų nusukimo važiavau apie 20 -25 min. Nuoširdžiai nežinau, ką ta rekonstrukcija išsprendė.
Juodojo kelio sankryžos rekonstrukcija, viaduko į Kalnėnus nebūvimas ir Liepkalnio sankryžos kairysis nusūkimas yra EPIC FAIL.
Kaip tik nufotkinau kaip klostosi situacija važiuojant Minsko link.
Tas dešinys posūkis išbalansuoja vairuotojus jau nuo Porshe centro. Išbalansavimas vyksta dėl to, kad neaišku ir nesimato kokia situacija yra su eismu pakilus kiek aukščiau, tai yra nuvažiavimu nuo IKEA link Minsko. Antra juosta važiuojantys ir planuojantys sukti dešiniau, tikisi persirikiuoti už IKEA viaduko, o ten jau stovi eilė ir prasideda blaškymasis, kas ir matosi nuotraukoje, kad arčiau tunelio jau tuščia.
Kitaip tariant, situacija nepasikeitė, lyginant prieš rekonstrukciją, kaip stovėjau nuo Porshe, taip ir stoviu. Pirminė išvada: "kažkas ne taip" su tuo dešiniu posūkiu ir užvažiavimu ant sankryžos.
Paskutinis taisė Romas; 2021.10.10, 08:33.
Priežastis: Sumažintas dublis
Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
Du kartus savaitgalį ta kryptimi važiavau ir vyliausi, kad piko metu šviesoforas veikia pagal srautus. Nes sekmadienį atstovėjau du šviesoforų ciklus, kol pravažiavau. O ciklas ten toks, kad žalia dega keliolika sekundžių, o raudona - 2-3 minutes. Nusprendžiau, kad kitu metu kol kas ten neverta lįsti
Mano pastebėjimai po "grandiozinės" rekonstrukcijos. Viena kryptimi kamščiai pasidarė didesni nei buvo. Tai nuo IKEA link Liepkalnio gatvės.
Kiek suprantu, šviesoforas neatsižvelgia į srautus (kitomis kryptimis beveik tuščia, degant žaliam signalui). Piko metu trukdo nesąmoningai suprojektuotas kakliukas, kai iš viso neįmanoma įvažiuoti. į dešiniąją juostą.
Greičiau gaunasi važiuoti tiesiai Minsko plentu ir ten apsisukti.
V. Pociūno g. ir Pilaitės pr. sankryža, pėsčiųjų šviesoforas. Kuriuo tikėti?
Faktiškai, kairysis yra skirtas kertantiems Pilaitės pr. (mėlynas punktyras) iki salelės (žalias apvadas), o dešinysis - jau nuo tos salelės kertantiems išvažiavimą iš Pociūno g. (rožinė linija) į Pilaitės pr. Pilaitės kryptimi. Raudonu punktyru apvesta abiejų šviesoforų vieta.
Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
kalniukas padėtų jei šviesoforas pakabintas per aukšųtai, dabar gi jis netinkamai pasuktas
Antra - toje vietoje per dieną kalnelio "pagamintos" stabdžių trinkelių dulkės ir išskirtas CO2 svers kiek ir praeinantys pėstieji.
Iškelt į posūkio/salelės pradžią ir padaryt su rodyklėm, nes kitaip tiesiai važiuojančius pradės klaidinti.
Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.
Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.
Ok, panaikinsime galimybę pasukti į dešinę iš Žalgirio gatvės į GV ir viskas bus OK (tuo pačiu bus likviduota problema "kas ką turi praleisti užsukant į RIMI").
Komentuoti: