Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkas tokio. Technškai tas šviesoforas matosi, bet jis yra gana neįprastoje vietoje, kur vairuotojai jo nesitiki. Dėl to (bent iš dalies) taip ir gaunasi. Šiaip ten būtų ok daryti nereguliuojamą perėją su greičio ribojimo priemone (tikriausiai greičio kalniuku). Tuo pačiu išsispręstų ir idiotiškaiū ten veikiantys pėstiesiems skirti ciklai, kai tinkamu laiku nepalietus sensriaus pėstieji turi laukti 2 ciklus (virš 3 minučių).
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Gal nustebinsiu, bet eismo organizavime svarbiausios yra psichologijos žinios. Humnitarais ar inžinieriais jie laikomi?
Konkrečiai šie šviesoforai matosi pakankamai gerai ir vairuotojai tikrai turi galimybes pastebėti. Tik kad jų vieta yra parinkta netinkamai, t.y. už posūkio, kur vairuotojas jau turi stebėti daug parametrų.Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 22:35.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai žmogus tampa lavonu, nes visi klausė humanitaro (kuris siūlė pastatyti kameras), o ne inžinieriaus (kuris siūlė pasukti šviesoforus, pakoreguoti sankryžos schemą, panaikinti posukį ir t.t.), kalbėti yra per vėlu.
Konkrečiai šie šviesoforai matosi pakankamai gerai ir vairuotojai tikrai turi galimybes pastebėti. Tik kad jų vieta yra parinkta netinkamai, t.y. už posūkio, kur vairuotojas jau turi stebėti daug parametrų.
Komentuoti:
-
Geresnis dizainas greičiausiai dalinai problemą išspręstų, bet matyt ne iki galo. Šalia, Linkmenų-Žalgirio sankryžoje vis pasitaiko vairuotojas, besikėsinantis nutrenkti pėsčiuosius, nors viskas puikiai matosi. Vien dėl to, kad "sunervino kamštyje prie šviesoforo stovėt".
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai žmogus tampa lavonu, nes visi klausė humanitaro (kuris siūlė pastatyti kameras), o ne inžinieriaus (kuris siūlė pasukti šviesoforus, pakoreguoti sankryžos schemą, panaikinti posukį ir t.t.), kalbėti yra per vėlu.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąInžineriniai sprendimai gali padėti tik iš dalies. Policijos kalbą supranta visi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Inžineriniai sprendimai gali padėti tik iš dalies. Policijos kalbą supranta visi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai tikslas padaryt saugia perėja ar kad kuo daugiau vairuotoju nubaudot? Apeliuojat i vms kad laukia kol kas nors žus, tai žmogui bus lengviau nuo to kad ji suvažines po kamerom?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVideo, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.
Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.
Dar labai padėtų rodyklės į dešinę. Nes daugelį vairuotojų tai labai veikia. Buvo atvejų, kai lentelę su žalia rodykle įrengdavo prie šviesoforo su rodyklėmis į dešinę. Tai jeigu degdavo raudonas su rodykle į dešinę, dažnas nesukdavo į dešinę, nes juoda rodyklė raudoname signale kažkas švento (nors lentelė bet kuriuo atveju leidžia sukti į dešinę). Tai manau, kad rodyklių įrengimas irgi prisidėtų prie drausmės.
Bet bet kuriuo atveju nėra taip, kad šviesoforo nesimato. Man akivaizdu, kad čia kažkoks laukinis vairavimas. Siųskit į delfi. Reikėtų, kad susidomėtų policija. Pastovėjus porą dienų su lazdele, kaip mat visi pradėtų "matyti" šviesoforą.Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.20, 14:08.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.
Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
Kad reiktų pasukti šviesoforą rašiau savivaldybei per Tvarkaumiestą gal prieš kokius metus, nes anksčiau tie šviesoforai išvis žiūrėjo velnias žino kur. Tai vieną šiek tiek pasuko, bet labai nedaug ir visvien tie šviesoforai žiūri kažkur į dausas. Bet, pasak VMS, visa tai atitinka kažkokius STR ar kažkokius kitokius panašius kriterijus, po kuriais galima padėti varneles, ką jie sėkmingai padarė ir tokiu būdu, jų supratimu, išsprendė problemą. Nepaisant VMS problemos sprendimo, mašinos ten toliau varo per raudoną dideliu greičiu ir varys tol, kol neatsiras pirmas lavonas. Tada VMS išspręs problemą pagal siūlomus variantus.Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 12:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Padvokatausiu velniui, bet šviesoforai atskirtuose posūkiuose tikrai sunkiau pastebimi. Nepadeda tai, kad kai kurie atskirti posūkiai kaip tik ir skirti tam, kad į dešinę būtų galima pasukti nesustojant prie šviesoforo. Artėji prie juostos, žiūri - nusukimas - check, šviesoforo skersai kelio nematyti - check, ir suki, o sukdamas dar pradedi dairytis į kairę, nes už posūkio reikės įsilieti į srautą. Ir tą atskirą šviesoforą pastebi labai vėlai. Aišku pravažiuoti per raudoną nestabdant reikia išskirtinio žioplumo arba naglumo. Bet gal ir galima rasti kažkokį akivaizdesnį sprendimą, pvz. šviesoforus statyti arčiau posūkio pradžios ir su rodykle į dešinę?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingąPaskutinis taisė dsanto; 2021.04.19, 08:49.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.
Komentuoti:
-
Nusukime iš Ozo g. link Saltoniškių (Ukmergės g.) Jau labai daug metų tokia pati situacija. Ten net autobusų vairuotojai (46, 73) nesivargina laukti žalios. Ką jau kalbėti apie lengvuosius automobilius.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąVilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: