Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Nesutikčiau. Jei jau ryškaus šviesoforo nemato, tai pėstiesiems už tokio posūkio nereguliuojamoje perėjoje išvis bus peilis.
    Su nereguliuojama perėja yra tas niuansas, kad pėstieji paprastai mato, kada vairuotojas lėtina. Ir jei ne pirmas, tai antras vairuotojas pastebės ir sustos. Ten tik viena juosta ir nereguliuojama pėsčiųjų perėja būtų tinkamas sprendimas. Eismas ten didžiąją dienos dalį yra gana nedidelis. Su šviesoforu pavojus pėstiesiems yra didesnis, nes degant žaliai labai retas pėstysis dairysis ir įsitikins, kad mašina stoja. Aš pats prieš kelias dienas per plauką išvengiau būti nudaužtas (cypė padangos). Daug kitų kartų mačiau, kaip vairuotojai labai vėlai pastebėję šviesoforą kala per stabdžius arba pravažiuoja pėstiesiems kone per kojas, nors pėstiesiems tuo metu dega žalia.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kažkas tokio. Technškai tas šviesoforas matosi, bet jis yra gana neįprastoje vietoje, kur vairuotojai jo nesitiki. Dėl to (bent iš dalies) taip ir gaunasi. Šiaip ten būtų ok daryti nereguliuojamą perėją su greičio ribojimo priemone (tikriausiai greičio kalniuku). Tuo pačiu išsispręstų ir idiotiškaiū ten veikiantys pėstiesiems skirti ciklai, kai tinkamu laiku nepalietus sensriaus pėstieji turi laukti 2 ciklus (virš 3 minučių).
    Nesutikčiau. Jei jau ryškaus šviesoforo nemato, tai pėstiesiems už tokio posūkio nereguliuojamoje perėjoje išvis bus peilis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Gal nustebinsiu, bet eismo organizavime svarbiausios yra psichologijos žinios. Humnitarais ar inžinieriais jie laikomi?
    Konkrečiai šie šviesoforai matosi pakankamai gerai ir vairuotojai tikrai turi galimybes pastebėti. Tik kad jų vieta yra parinkta netinkamai, t.y. už posūkio, kur vairuotojas jau turi stebėti daug parametrų.
    Kažkas tokio. Techniškai tas šviesoforas matosi, bet jis yra gana neįprastoje vietoje, kur vairuotojai jo nesitiki. Dėl to (bent iš dalies) taip ir gaunasi. Šiaip ten būtų ok daryti nereguliuojamą perėją su greičio ribojimo priemone (tikriausiai greičio kalniuku). Tuo pačiu išsispręstų ir idiotiškai ten veikiantys pėstiesiems skirti šviesoforų ciklai, kai tinkamu laiku nepalietus sensriaus pėstieji turi laukti 2 ciklus (virš 3 minučių).
    Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 22:35.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kai žmogus tampa lavonu, nes visi klausė humanitaro (kuris siūlė pastatyti kameras), o ne inžinieriaus (kuris siūlė pasukti šviesoforus, pakoreguoti sankryžos schemą, panaikinti posukį ir t.t.), kalbėti yra per vėlu.
    Gal nustebinsiu, bet eismo organizavime svarbiausios yra psichologijos žinios. Humnitarais ar inžinieriais jie laikomi?
    Konkrečiai šie šviesoforai matosi pakankamai gerai ir vairuotojai tikrai turi galimybes pastebėti. Tik kad jų vieta yra parinkta netinkamai, t.y. už posūkio, kur vairuotojas jau turi stebėti daug parametrų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Geresnis dizainas greičiausiai dalinai problemą išspręstų, bet matyt ne iki galo. Šalia, Linkmenų-Žalgirio sankryžoje vis pasitaiko vairuotojas, besikėsinantis nutrenkti pėsčiuosius, nors viskas puikiai matosi. Vien dėl to, kad "sunervino kamštyje prie šviesoforo stovėt".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kai žmogus tampa lavonu, nes visi klausė humanitaro (kuris siūlė pastatyti kameras), o ne inžinieriaus (kuris siūlė pasukti šviesoforus, pakoreguoti sankryžos schemą, panaikinti posukį ir t.t.), kalbėti yra per vėlu.
    Tai niekas nevyksta daugelį metų. Žmogus (eilinis pilietis) dabar bando kažką daryti, kad atkreiptų dėmesį į problemą. Vienas dalykas patobulinti inžinerines priemones, bet policijos įtraukimas irgi nepakenktų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Inžineriniai sprendimai gali padėti tik iš dalies. Policijos kalbą supranta visi.
    Kai žmogus tampa lavonu, nes visi klausė humanitaro (kuris siūlė pastatyti kameras), o ne inžinieriaus (kuris siūlė pasukti šviesoforus, pakoreguoti sankryžos schemą, panaikinti posukį ir t.t.), kalbėti yra per vėlu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    John, pasiimk statistą-pesčiąjį ir varyk filmuot piko metu, kaip pėsčiasis bando pereiti gatvę, o srautas bando varyt per raudoną

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Inžineriniai sprendimai gali padėti tik iš dalies. Policijos kalbą supranta visi.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Tai tikslas padaryt saugia perėja ar kad kuo daugiau vairuotoju nubaudot? Apeliuojat i vms kad laukia kol kas nors žus, tai žmogui bus lengviau nuo to kad ji suvažines po kamerom?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.
    Kameros yra gaisro gesinimas. o protingas inžinierinis sprendimas yra gaisro profilaktika.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.

    Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.
    Na taip, kairįjį šviesoforą tikrai reikėtų pasukt link juostos vidurio. Nes jis žiūri kažkur į kairę.

    Click image for larger version  Name:	0 - Copy.jpg Views:	0 Size:	28,6 kB ID:	1879124

    Click image for larger version  Name:	1 - Copy.jpg Views:	0 Size:	32,3 kB ID:	1879125

    Click image for larger version  Name:	2 - Copy.jpg Views:	0 Size:	36,0 kB ID:	1879126

    Dar labai padėtų rodyklės į dešinę. Nes daugelį vairuotojų tai labai veikia. Buvo atvejų, kai lentelę su žalia rodykle įrengdavo prie šviesoforo su rodyklėmis į dešinę. Tai jeigu degdavo raudonas su rodykle į dešinę, dažnas nesukdavo į dešinę, nes juoda rodyklė raudoname signale kažkas švento (nors lentelė bet kuriuo atveju leidžia sukti į dešinę). Tai manau, kad rodyklių įrengimas irgi prisidėtų prie drausmės.

    Bet bet kuriuo atveju nėra taip, kad šviesoforo nesimato. Man akivaizdu, kad čia kažkoks laukinis vairavimas. Siųskit į delfi. Reikėtų, kad susidomėtų policija. Pastovėjus porą dienų su lazdele, kaip mat visi pradėtų "matyti" šviesoforą.
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.20, 14:08.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.

    Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
    Galėsiu padaryti video.
    Kad reiktų pasukti šviesoforą rašiau savivaldybei per Tvarkaumiestą gal prieš kokius metus, nes anksčiau tie šviesoforai išvis žiūrėjo velnias žino kur. Tai vieną šiek tiek pasuko, bet labai nedaug ir visvien tie šviesoforai žiūri kažkur į dausas. Bet, pasak VMS, visa tai atitinka kažkokius STR ar kažkokius kitokius panašius kriterijus, po kuriais galima padėti varneles, ką jie sėkmingai padarė ir tokiu būdu, jų supratimu, išsprendė problemą. Nepaisant VMS problemos sprendimo, mašinos ten toliau varo per raudoną dideliu greičiu ir varys tol, kol neatsiras pirmas lavonas. Tada VMS išspręs problemą pagal siūlomus variantus.
    Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 12:20.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Padvokatausiu velniui, bet šviesoforai atskirtuose posūkiuose tikrai sunkiau pastebimi. Nepadeda tai, kad kai kurie atskirti posūkiai kaip tik ir skirti tam, kad į dešinę būtų galima pasukti nesustojant prie šviesoforo. Artėji prie juostos, žiūri - nusukimas - check, šviesoforo skersai kelio nematyti - check, ir suki, o sukdamas dar pradedi dairytis į kairę, nes už posūkio reikės įsilieti į srautą. Ir tą atskirą šviesoforą pastebi labai vėlai. Aišku pravažiuoti per raudoną nestabdant reikia išskirtinio žioplumo arba naglumo. Bet gal ir galima rasti kažkokį akivaizdesnį sprendimą, pvz. šviesoforus statyti arčiau posūkio pradžios ir su rodykle į dešinę?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą
    Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.19, 08:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.
    Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Nusukime iš Ozo g. link Saltoniškių (Ukmergės g.) Jau labai daug metų tokia pati situacija. Ten net autobusų vairuotojai (46, 73) nesivargina laukti žalios. Ką jau kalbėti apie lengvuosius automobilius.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
    Į pasikeitimus visur lėtai reaguojama. Bet šitas šviesoforas stovi jau n metų.

    Komentuoti:

Working...
X