
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Daug rašote apie šviesoforų standartus: sovietinis, Zuoko standartas, naujasis standartas. Nelabai gaudausiGal galite parodyti kaip tie standartai atrodo su nuotraukomis?
- 6 patinka
-
Niekur nemačiau ryškesnių šviesoforų nei Vilniuje. Tamsiuoju paros metu žalia šviesa akis degina.
Komentuoti:
-
Man vis išlieka klausimas ar nenusijęs toks remontas su naujo mero atėjimu, nes tokių remontų neteko pastebėti. Lieka klausimas ar tokius "paprastai paremontuotus" šviesoforus būtume pamatę, jei būtų ir toliau buvęs Šimašius. Kyla rimtas nerimas, kad Vilnius bandys konservuoti sovietinį standartą šviesoforiniame reguliavime.
Atsimenu Ričardas Savukynas labai kritikavo naują šviesoforų standartą dar kai Vilniuje atsirado pirmieji nauja tvarka reguliuojami šviesoforai, jų nelabai mokėta tinkamai įrengti. Pastaruoju metu kai jis komentavo Saltoniškių g. sankryžos eismo tvarkos gražinimą į seną, paminėjo, kad jei kažkas neveikia, gražint atgal (Ctrl-z padaryt). Tai turiu tokį nerimą, kad jis ir bendrai ts-lkd mediasfera Benkunsko administraciją veikia grįžt pagal eismo standartus (juostų pločiai, šviesoforų tvarka, etc.) į kokius 2000-uosius.
p.s. man nekliūtų, jei būtų tiesiog prilipdomos reikalingos šviesoforų spalvos kaip beveik visam likusiam pasaulyje, net jei konservuotų sovietinį standartą, tiek kad turėtume šiokią tokią standartų košę.Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.22, 21:54.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tai kad pirmojo šviesoforų atnaujinimo metu buvo įrengiamos tokios trumpos "pseudogembės". Pagal naują tvarką Vilniuje dabar įrengiamos rimtos gembės arba konstrukcijos. O kas iš pirminių sankryžų "dizaino" naudojama naujai įrengiamose sankryžose?
https://goo.gl/maps/Z2ZruGHYhX97ijTR7
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBeje tas "senas standartas" galėčiau apibrėžti kaip tų laikų šviesoforų vizualinis standartas (atramų dizainas, šviesoforų išdėstymas, etc.), tai kas buvo diegiama kaip Zuoko "šviesoforų valdymo sistema".
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Nereikia to sieti su politika. Yra tos srities žmonės, kurie dirba savo darbą. Ir taip pat jokio Vilniaus seno standarto nėraJie matomai mano, kad atliekant tik šviesoforų atnaujinimo darbus, šviesoforai keičiami pagal pirminio įrengimo metu galiojusį teisinį reguliavimą. O nauji projektai tai be kalbų turi atitikti jų rengimo metu galiojančius teisės aktus.
Nesunkiai kažkas tokio galėjo būti padaryta su Sėlių g. sankryža, nes atramos iš visų pusių naujos, tik sankryžos centre liko dalis senų šviesoforų.
Dėl Narbuto-Laisvės pr. ar net Įsruties g.-Pilaitės pr. dar galima suprast, nes atnaujinta tik dalis visos sankryžos atramų, "bandyta sutaupyti".
Beje tas "senas standartas" galėčiau apibrėžti kaip tų laikų šviesoforų vizualinis standartas (atramų dizainas, šviesoforų išdėstymas, etc.), tai kas buvo diegiama kaip Zuoko "šviesoforų valdymo sistema".Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.21, 21:57.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Šimašius, panašu, dar bandė po truputį keisti šviesoforus, naujas meras matyt stengiasi sutaupyt kiek įmanoma. Sunkoka ir kaltinti, matyt Vilnius ir nepribrendo ribotą biudžetą kišant į keletą gatvių jas sutvarkant labai gerai, o labiau eiti Kauno keliu, pigiai per daug nieko negalvojant atnaujinti senas gatves.
Tiek, kad tą Sėlių g. šviesoforą ateityje galbūt nesunkiai pritaikys naujam standartui. Galbūt seks naujas šviesoforų standarto atnaujinimas visame Vilniuje, tik spėju ne dabartinėje kadencijoje.
Įsruties g. iš vis įdomus sprendimas, seno standarto gembę juodą įrengė, su visom sekcijom. Tą gembę vėl reikės keist, jei bus keičiamas standartas.
Vis tik spėju standarto keitimas Vilniuje yra laiko klausimas, nes likusioje Lietuvoje tikrai sumažėjo šviesoforų su sovietinėm sekcijom, išskyrus Vilnių.Jie matomai mano, kad atliekant tik šviesoforų atnaujinimo darbus, šviesoforai keičiami pagal pirminio įrengimo metu galiojusį teisinį reguliavimą. O nauji projektai tai be kalbų turi atitikti jų rengimo metu galiojančius teisės aktus.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Siuntė man vienas vilnietis jau šios sankryžos foto. Pagalvojau
Kaune ir be atnaujinimo praktiškai visur papildomas tarybines sekcijas pakeitė trijų sekcijų šviesoforais. Tarybinių papildomų sekcijų į dešinę nebėra, o į kairę yra likę 4.
O Vilniuj šioje sankryžoje matomai atliko "paprastąjį remontą" ir atnaujino tarybinio tipo šviesoforus su papildomomis sekcijomis. Ir tai, praėjus 11 metų po naujų taisyklių įsigaliojimo. Na ką aš galiu pasakyti, sunku kažkam atsisakyti SSRS eismo reguliavimo
Tiek, kad tą Sėlių g. šviesoforą ateityje galbūt nesunkiai pritaikys naujam standartui. Galbūt seks naujas šviesoforų standarto atnaujinimas visame Vilniuje, tik spėju ne dabartinėje kadencijoje.
Įsruties g. iš vis įdomus sprendimas, seno standarto gembę juodą įrengė, su visom sekcijom. Tą gembę vėl reikės keist, jei bus keičiamas standartas.
Vis tik spėju standarto keitimas Vilniuje yra laiko klausimas, nes likusioje Lietuvoje tikrai sumažėjo šviesoforų su sovietinėm sekcijom, išskyrus Vilnių.Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.21, 21:42.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNelabai sekiau ar buvo diskutuota kitose temose, bet labai nustebino T. Narbuto-Sėlių g. sankryžos šviesoforų atnaujinimas, tiesiant dviračių taką.
Nejaugi Vilnius savavališkai grįžta prie sovietinio šviesoforų įrengimo standarto?
Šioje sankryžoje jau įrengtos sovietinės rodyklės:
https://goo.gl/maps/YB33mKfU821zLwR5A
Kai kur taip pat įrengiami nauji juodi sovietinio reguliavimo šviesoforai. Tiesa, kiek per Street View teko pastebėt, gembės į juodas atnaujinamos tik dalyje šviesoforinės sankryžos, pvz. Laisvės pr.-Pilaitės pr. arba Įsruties-Pilaitės pr.
Įdomu, ar yra planų atnaujinti šviesoforų standartą Vilniuje?
Likusioje Lietuvoje beveik netenka pastebėt seno reguliavimo šviesoforų, ar bent jau sovietinio sekcinijinio reguliavimo, tiksliau, jo labai sumažėję, o Vilnius su sovietiniu reguliavimu yra paėmęs viršų ir panašu, kad tokį reguliavimą gal net myli kaip vienas mūsų forumietis iš A raidės.
Kaune ir be atnaujinimo praktiškai visur papildomas tarybines sekcijas pakeitė trijų sekcijų šviesoforais. Tarybinių papildomų sekcijų į dešinę nebėra, o į kairę yra likę 4.
O Vilniuj šioje sankryžoje matomai atliko "paprastąjį remontą" ir atnaujino tarybinio tipo šviesoforus su papildomomis sekcijomis. Ir tai, praėjus 11 metų po naujų taisyklių įsigaliojimo. Na ką aš galiu pasakyti, sunku kažkam atsisakyti SSRS eismo reguliavimo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Suomiškas variantas (čia tikrai Suomija?) nebando apsimesti automobiliams skirtomis sekcijomis, ir joje rodomi visi ženklai.
Dėl Vokietijos nesigilinau, ba ten įvairovė dar nuo sienos griuvimo laikų nesibaigė, bet čia panašu irgi bus visi ženklai viename ir esminis skirtumas, kad ji nekaba ten, kur kabėtų automobiliams skirta rodyklė, jos visada kabo atskirai. Tai jei čia artimiausias rastas variantas, tuomet Vilnius vis dar išlieka unikalus
Dėl Vokietijos pavyzdžio, tai įkėliau, ką greičiausiai radau. Dar yra keletas foto, kai dvi VT šviesoforo sekcijos kabo iš dešinės pagrindiniam šviesoforui (ties žaliu ir geltonu), t.y. lygiai ten pat, kur paprastai kabo papildomos transporto šviesoforo sekcijos (žalia ir geltona rodyklės). Žodžiu, kabina tikrai įvairiai.
O Lietuvoje VT šviesoforai kol kas tik Vilniuje. Ir jie visi įrengti vienodu principu. 200 mm sekcijos per atstumą iš dešinės pagrindiniam šviesoforui. Rodyklė kabo ties žaliu signalu, bet, kaip ir reikalauja taisyklės, ji įrengta per atstumą.Paskutinis taisė dsanto; 2023.07.21, 18:43.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vienintelis, kuris čia aršiai ginčijasi be rimtų argumentų, esi tu.
Suomijoje irgi naudoja vieną sekciją:
Vokietijoje irgi:
Dėl Vokietijos nesigilinau, ba ten įvairovė dar nuo sienos griuvimo laikų nesibaigė, bet čia panašu irgi bus visi ženklai viename ir esminis skirtumas, kad ji nekaba ten, kur kabėtų automobiliams skirta rodyklė, jos visada kabo atskirai. Tai jei čia artimiausias rastas variantas, tuomet Vilnius vis dar išlieka unikalusPaskutinis taisė Ginthus; 2023.07.21, 06:26.
Komentuoti:
-
Nelabai sekiau ar buvo diskutuota kitose temose, bet labai nustebino T. Narbuto-Sėlių g. sankryžos šviesoforų atnaujinimas, tiesiant dviračių taką.
Nejaugi Vilnius savavališkai grįžta prie sovietinio šviesoforų įrengimo standarto?
Šioje sankryžoje jau įrengtos sovietinės rodyklės:
https://goo.gl/maps/YB33mKfU821zLwR5A
Kai kur taip pat įrengiami nauji juodi sovietinio reguliavimo šviesoforai. Tiesa, kiek per Street View teko pastebėt, gembės į juodas atnaujinamos tik dalyje šviesoforinės sankryžos, pvz. Laisvės pr.-Pilaitės pr. arba Įsruties-Pilaitės pr.
Įdomu, ar yra planų atnaujinti šviesoforų standartą Vilniuje?
Likusioje Lietuvoje beveik netenka pastebėt seno reguliavimo šviesoforų, ar bent jau sovietinio sekcinijinio reguliavimo, tiksliau, jo labai sumažėję, o Vilnius su sovietiniu reguliavimu yra paėmęs viršų ir panašu, kad tokį reguliavimą gal net myli kaip vienas mūsų forumietis iš A raidės.Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.21, 01:46.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Aciprašau, o tai kas gi tada acakingi už žmogeliukus Vilniaus transportiniuose šviesoforuose, dviračių ženkliukus pėsčiųjų šviesoforuose? Ne tie patys, kurie Seimo nariams teigė, kad Konvencija draudžia dviračiu važiuoti per perėjas ir tik taip bus užtikrintas teisėtumas bei stos tvarka bei ramybė Lietuvoje?
Ir ar ne tie patys teigė, kad nuo 2012-ųjų šviesoforus bus galima statyti tik pagal naująsias taisykles, todėl perėjimas bus sklandus? Gal žinoma iki kada dabar ketinama pereiti prie to „naujojo“ (11 metų naujumo) standarto?
Kad Vokietijoje galima pamatyti įvairiausių kvailysčių, tai nė neabejoju. Bet kodėl tokios pervertintos šalies išsigalvojimus reikia laikyti sektinu pavyzdžiu ir ją minėti?
Šviesoforai nuo 2012 m. įrengiami pagal naujas taisykles. Kai Lietuvoje šimtai sankryžų, natūralu, kad atsinaujinimo procesas ilgas. Kol nėra poreikio atnaujinti sankryžą, nėra ko be reikalo leisti pinigus vien dėl to, kad ji atitiktų naujas taisykles. Kam to reikia? Senus šviesoforus eismo dalyviai supranta.
Kiek žmonių, tiek nuomonių. Vokietija čia minėtina, nes mūsų šviesoforų taisyklės rengtos remiantis Vokietijos šviesoforų įrengimo gairėmis kaip pagrindu.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO ką siūlote - skirti milijonus visoje Lietuvoje ir urmu atnaujinti visus šviesoforus, kurie įrengti pagal seną standartą? Seni šviesoforai išnyks palaipsniui. Dabartinė ministerija tikrai neatsakinga už kažkada buvusius senus standartus ir juos kvailai interpretavusias savivaldybes.
Ir ar ne tie patys teigė, kad nuo 2012-ųjų šviesoforus bus galima statyti tik pagal naująsias taisykles, todėl perėjimas bus sklandus? Gal žinoma iki kada dabar ketinama pereiti prie to „naujojo“ (11 metų naujumo) standarto?
Kad Vokietijoje galima pamatyti įvairiausių kvailysčių, tai nė neabejoju. Bet kodėl tokios pervertintos šalies išsigalvojimus reikia laikyti sektinu pavyzdžiu ir ją minėti?Paskutinis taisė KEdas; 2023.07.20, 23:55.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąŠiaip tai kliūna, ne čia šviesoforai įrengti blogai – dėl foninio skydo trūkumo naktį gali kilti sunkumų pastebėti papildomą sekciją. Ankstesniame standarte tokiais atvejais, kai yra papildoma sekcija, būtinai turėjo būti dedamas foninis skydas.
Tingiu aiškintis kaip yra dabar, nes Dima ir Co su logika nebendrauja, taisyklių laikymosi priežiūra neužsiima, todėl nelabai kam berūpi kas yra paišoma ar kabinama gatvėse.
Kitose šalyse (išskyrus buvusias sovietines šalis) išskirtinai papildomoms sekcijoms skydų nenaudoja. Jei naudoja, tai pagal poreikį šviesoforams (ir papildomoms sekcijoms kartu), bet ne išskirtinai papildomoms sekcijoms. Vokietijoje retesniais atvejais galima sutikti papildomas sekcijas skyde.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
dsanto juk ir yra šių taisyklių bendraautorius, tad nieko nuostabaus, kad aklai gina savo kūrinį
Bet jei gintų argumentuotai, o ne vadindamas aplinkinius durniais – būtų įtikimiau. Eiliniam vairuotojui neturi rūpėti ką rodo VT šviesoforai, jam pakanka žiūrėti ką rodo standratiniai. bet vat paaiškinti VT šviesoforų sprendimo parinkimo logiką būtų ne pro šalį.
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tiesiog trūksta nuoseklumo. Bet kai Lietuvoje Dima ir būrys leidžia vienu metu naudoti įvairių standartų šviesoforus, tame tarpe ir su žmogeliukais, ir su lentelėmis, ir mirksinčius žaliai, tai skirtumo tikrai nebėra. Indijoje žmonės irgi nesiskundžia eismo reguliavimu, įvairovė pas juos kraujyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ir ką keičia jei nepastebėsi jog yra papildoma sekcija? Žalias signalas ar su sekcija ar be jos reiškia absoliučiai tą patį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Šiaip tai kliūna, ne čia šviesoforai įrengti blogai – dėl foninio skydo trūkumo naktį gali kilti sunkumų pastebėti papildomą sekciją. Ankstesniame standarte tokiais atvejais, kai yra papildoma sekcija, būtinai turėjo būti dedamas foninis skydas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
Bet jei gintų argumentuotai, o ne vadindamas aplinkinius durniais – būtų įtikimiau. Eiliniam vairuotojui neturi rūpėti ką rodo VT šviesoforai, jam pakanka žiūrėti ką rodo standratiniai. bet vat paaiškinti VT šviesoforų sprendimo parinkimo logiką būtų ne pro šalį.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Tingiu aiškintis kaip yra dabar, nes Dima ir Co su logika nebendrauja, taisyklių laikymosi priežiūra neužsiima, todėl nelabai kam berūpi kas yra paišoma ar kabinama gatvėse.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: