Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
Bet jei gintų argumentuotai, o ne vadindamas aplinkinius durniais – būtų įtikimiau. Eiliniam vairuotojui neturi rūpėti ką rodo VT šviesoforai, jam pakanka žiūrėti ką rodo standratiniai. bet vat paaiškinti VT šviesoforų sprendimo parinkimo logiką būtų ne pro šalį.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Tingiu aiškintis kaip yra dabar, nes Dima ir Co su logika nebendrauja, taisyklių laikymosi priežiūra neužsiima, todėl nelabai kam berūpi kas yra paišoma ar kabinama gatvėse.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
Suomijoje irgi naudoja vieną sekciją:
Vokietijoje irgi:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNa pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 20:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kad jūs neskiriate signalų reikšmių, jei manote, kad papildomos sekcijos įrengiamos dėl grožio ar siekiant sumažinti vizualinę taršą. Nedegant papildomai sekcijai per pilnavidurį žalią sukdamas į dešinę vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Su atskiru šviesoforu į dešinę eismas į dešinę reguliuojamas, kai būtent reikia apsaugoti pėsčiuosius, nes jie turi atskirą fazę. Kartais geriau nerodyti sąvo išmonės spjaudant į visas puses ir kaltinant kitus, kai neišmanai tos srities esminių niunansų.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 19:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gal dabar Tamsta gali objektyviai paaiškinti, kuo skiriasi viršutinis variantas nuo apatinio ir kodėl reikia naudoti apatinį?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąEilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Objektyviai negerai yra ne tik kiekvienoje šalyje, bet dar ir tos šalies kiekviename mieste iš naujo pratintis prie skirtingų dizainų, spalvų ir kito š, vietoje to, kad tiesiog vairuotum nesiblaškydamas į tuos visus niuansus. Yra patvirtintas aiškus standartinis 3 sekcijų šviesoforas, kurį nesunku atpažinti, net nieko negirdėjusiam apie KET papildymą. O šis improvizuotas prielipa garantuotai klaidins ir blaškys, nes kiekvieną kartą užsidegus visi reaguos ir tik gerai įsižiūrėję susifokusuos, kad ten kitos spalvos rodyklėlė
VT šviesoforai skirti "vidiniam VT naudojimui", todėl kokiam vokiečiui ar italui neįdomu, ką jie reiškia. Kiekviena valstybė nusistato savą dizainą. Lietuviškas VT šviesoforų principas paimtas iš Suomijos. Viršutinis signalas "S", vidurinis "-", apatinis "rodyklė". Kai nėra tikslo stabdyti VT, o yra tik tikslas jam suteikti prioritetą, užtenka rodyklės. Nešviečianti sekcija niekam neįdomi. O šviečianti balta rodyklė aktuali tik VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Eilinis kabinėjimasis prie nieko. Atskira tik vienos rodyklės sekcija kabinama, kai visi kiti signalai yra bendri, o tik leidžiantis važiuoti yra skirtas VT.
Jeigu kažkas nesupras, kad balta rodyklė neleidžia važiuot automobiliui, tai reik atimti teises.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: