Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Dar kas nors turi pasiūlymų? Būtų gerai ir Xedos - šios skilties tvarkytojo nuomonę išgirsti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Geras pasiūlymas.
    Ar bus kitokių nuomonių?
    "Vilniaus šviesoforai ir jų valdymas"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Mano manymu reikia arba nuimti kabutes arba pervadinti į politkorektišką ir liberalų [VLN] Vilniaus šviesoforai.
    Geras pasiūlymas.
    Ar bus kitokių nuomonių?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Neseniai teko lankytis ekskursijoje Eismo valdymo centre. Iš pasakojimo apie sistemą ir perspektyvas, ne visiškai supratau, ar esama sistema prižiūrima dar su Siemens pagalba (pagal garantiją?) ar jau be jos. Tačiau sistemos plėtra planuojama be Siemens. Ieškoma būdų tobulinti esamus valdiklius (jei tai įmanoma dėl firmos specifikos) arba keisti kažkuo kitu.

    Šiuo metu vykdomas informacijos (iš šviesoforų ir vaizdo kamerų gautų duomenų) saugojimo sistemos talpos didinimas. Kaip vienas iš to rezultatų - netolimoje ateityje sviesoforai.lt turėtų atsirasti daugiau rodomų sankryžų.

    Taip pat buvo minėta, kad išduodamose visų naujų šviesoforų įrengimo sąlygose nurodoma, jog jie būtinai turi būti prijungti į bendrą valdymo sistemą.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai nematau prasmės tada visuomenės ar asmeninį pyktį lieti ant temos pavadinimo. Mano manymu reikia arba nuimti kabutes arba pervadinti į politkorektišką ir liberalų [VLN] Vilniaus šviesoforai.
    Beje, temos skaidymo prasmės nelabai matau. Jau ir taip yra jiems daug dėmesio skiriama tose keliose (trijose?) temose ir nukrypimų nuo temos pavadinimo būna gan daug.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turbūt negali paimti momentinių duomenų, turi tam tikrą laiką nuskaitinėt. Tada apdoroti įvairių sankryžų duomenis ir paskaičiuoti kurį koridorių padaryt pralaidesnį, tada koreguoti šviesoforų ciklus.
    Viską galima padaryti. Poros sekundžių pakanka analizei ir ciklų koregavimui visoje miesto sistemoje.

    Komentuoti:


  • IIrmantass
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kažkaip to "prijungimo" rezultatai kol kas matosi tik kamščių didėjime.

    Apie Ukmergės gatvės šviesoforus tegul pasisako ten dažniau važinėjantys
    Ukmergės gatvė šiais metais pasidarė kažkokia tai viena didelė nesąmonė. Seniau ~7:15 kamštis formuodavosi tik prie Ukmergės stotelės/Nusukimo į Akropolį. o ~7:40 laisvai buvo galima davažiuot iki Baltrušaičio stotelės be didesnių problemų. O dabar ~7:20 kamštis prasideda nuo Bukiškio/Emsi degalinės, tęsiasi iki Norfos/Lidl'o. Po to šiek tiek prasisklaido, ir viskas vėl prasideda ties Promo. Kamštis didžiausias, VT vėluoja, su mašina iš vis stovi kamščiuose ilgiausiai. Ir taip jau tęsiasi nuo Rugsėjo mėnesio. Kur ir kas padaryta - neaišku.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jie su kalkuliatoriais tuos srautus skaičiuoja ar stulpeliu daugina?
    Reiktų Siemenso vokietukų paklaust, kurie projektavo
    Turbūt negali paimti momentinių duomenų, turi tam tikrą laiką nuskaitinėt. Tada apdoroti įvairių sankryžų duomenis ir paskaičiuoti kurį koridorių padaryt pralaidesnį, tada koreguoti šviesoforų ciklus. Bet tokia super "protinga" sistema neturėjo elementaraus dalyko - naktinio režimo, kur perjungtų šviesoforus į individualų momentinį režimą.
    O ką jau kalbėti apie šviesoforų šviesų pritemdinimą tamsiuoju metu. Tokį dalyką buitiniu būdu ne tik suprograminti, bet ir pagaminti gali programavimo pradinukas, bet Siemensui tai buvo per sudėtinga
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2016.12.04, 22:44.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaip tai suderinta, čia jau kitas dalykas. Bet šviesoforų sistema Vilniuje yra. Vilnius vienintelis miestas, turintis normalų eismo valdymo centrą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kažkaip to "prijungimo" rezultatai kol kas matosi tik kamščių didėjime.

    Kaip pavyzdys - dvi papildomai sugadintos sankryžos:
    - Žalgirio-Kalvarijų;
    - Kalvarijų-Ozo-Kareivių poroje su Lukšio-Kalvarijų-LIDL sankryža (koks diversantas ten leido kairiuosius posūkius į LIDL ir panaikino rodyklę dešinėn iš Lukšio g.).

    Apie Ukmergės gatvės šviesoforus tegul pasisako ten dažniau važinėjantys
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.04, 22:48.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Iš esmės visi nauji šviesoforai yra prijungiami prie Eismo valdymo centro, t.y. tinklas yra.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai šių šviesoforų draugavimas yra ne tiesioginis, su keletos min. pavėlavimu kol centras perskaičiuoja srautus.
    Jie su kalkuliatoriais tuos srautus skaičiuoja ar stulpeliu daugina?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Atskiros temos ir yra vertos diskusijos apie tuos šviesoforus, kurie vis atsiranda, ir vargu ar bus derinami su visa sistema, pvz.,:
    - esantys šalia Lidl'ių;
    - Maximos raudonieji šviesosforai su n+k fazių Kauno / Naugarduko g. sankryžoje;
    - Kalvarijų g. platinimas šalia "Šatrijos" - Treinio g.;
    - būsimasis šviesoforų meno "šedevras" Kareivių gatvėje ties Rimi (numatomas įrengti tuomet, kai bus platinama Kareivių gatvė).

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu tame tinkle šviesoforai "nedraugauja" vienas su kitu, tai sunku pavadinti sistema.
    Tai šių šviesoforų draugavimas yra ne tiesioginis, su keletos min. pavėlavimu kol centras perskaičiuoja srautus. Bet čia jau prieš kokius 6 metus buvo išdiskutuota. Nebent dabar pristatė naujų, kurie iš vis nebeprijungiami ir veikia individualiai?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Jie šviesoforai sujungti į vieną tinklą, tai - sistema.
    Jeigu tame tinkle šviesoforai "nedraugauja" vienas su kitu, tai sunku pavadinti sistema.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Jie šviesoforai sujungti į vieną tinklą, tai - sistema.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkada buvo kuriama šviesoforų sistema.
    Dabar, kai visur jų prismaigstyta su reikalu ir be reikalo, tapo kažkuo, bet tik ne sistema.

    Būsiu dėkingas už pavadinimo patikslinimą.
    Kitas variantas - sukurti atskirą temą tiems Vilniaus šviesoforams, kurie iškrenta iš bendro konteksto ir smaigstomi prie kiekvienos parduotuvės.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kodėl temos pavadinime
    [VLN] Šviesoforų valdymo "sistema"
    žodis sistema yra su kabutėmis? Čia Romas vėl žaidžia ar taip iš tikro turi būti?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Tikrai taip. Tas pats galioja ir Dūkštų-Buivydiškių sankryžai. Ten pėstieji turi laukti 2-3 minutes, kad pereiti dviejų juostų gatvę. Aišku, daug kas net nelaukia.
    Deja, taip ir yra. Nors savivaldybė teigia, kad skirdami atskirą fazę pėstiesiems, juos siekia apsaugoti, realiai dėl ilgo laukimo laiko pėstieji eina per raudoną.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tiesiog nesureguliuota normaliai. Labiau apkrautoje Justiniškių ir Taikos g. sankryžoje šviesoforai nesukelia jokių eismo pralaidumo problemų.
    Tikrai taip. Tas pats galioja ir Dūkštų-Buivydiškių sankryžai. Ten pėstieji turi laukti 2-3 minutes, kad pereiti dviejų juostų gatvę. Aišku, daug kas net nelaukia.

    Komentuoti:

Working...
X