Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kai jūsų žodžiais, "konstruoji šiaudines baidykles", manau yra pilnai galima ir kitiems jas parodyti. Tai kad ne į mano pastebėjimus atsakinėjote nereiškia kad jūsų temos nukreipinėjimas nėra atsakymas į argumentus. Kaip ir lygiai taip pat pasakymas "eik pasižiūrėk". Atsakinėkite realiais argumentais, o ne atsisukinėjimais.
- 5 patinka
-
Kur? Ant A17 ir sodybų? Nelabai. Net nekreipiant dėmesio kaip atvesti 1520mm kelius - jau dabar planuose yra gana sudėtingas nuvažiavimas, jei darom dar ir į šiaurę, tai dar extra vargo + reikia derinti su A17 vėlgi. Čia toks ne-variantas, kad nesuprantu kodėl jums atrodo kad "vietos sočiai".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip matosi iš jūsų foto vietos sočiai yra ir prie linijos palei patį Panevėžį, todėl tikrai keista, kodėl atšaka daroma palei Gustonis iš esmės eliminuojant Panevėžį iš keleivinio susisiekimo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Krovininė stotis išties labai didelė, nelabai įsivaizduoju kur daugiau būtų galėjusi tilpti. Pro miestą planuojama trasa eina pro miesto teritoriją, yra apsupta daugybe smulkių sklypuku. Žemės paėmimo sąraše jau ir taip virš 100 sklypų tame projekte, kurie sukėlė didelį šaršalą:
https://sumin.lrv.lt/public/canonica...o%20schema.pdf
Priminsiu, kad terminalas turi būti netoli 1520mm jungties, nes ten planuojami perkrovimo kranai iš 1520mm į 1435mm, Taip pat vežės keitimo įrenginys buvo pavaizduodas 2022 schemoje.
Kas liečia keleivinę stotį, ar nėra taip, kad tiesiog bus padaryta papildoma stotelė šiek tik į rytus nuo Gustonių ir U-Gleisdreieck stiliumi bus suorganizuotas perlipimas? Schemutėje parodytos kažkokios tarsi keleivių platformos 1520mm linijoje (mėlyna linija). Tiesiog paleist 1520mm traukinuką priderintą prie Rail Baltica tvarkaraščio į Panevėžio dabartinę stotį ir tiek. Nematau didelės problemos dėl to.
2022 brėžinys:
https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d..._depas_(I).pdf
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prilaikyk pirštukus.Parašė VLR Rodyti pranešimąRašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
Komentuoti:
-
Čia ignoruojant kiek kainuoja prižiūrėti tokio standarto bėgius, pervažas ir tt. Labai nemenkos sumos, šiuo atveju - į šiukšlių dėžę, kasmet.
Komentuoti:
-
Kaip matosi iš jūsų foto vietos sočiai yra ir prie linijos palei patį Panevėžį, todėl tikrai keista, kodėl atšaka daroma palei Gustonis iš esmės eliminuojant Panevėžį iš keleivinio susisiekimo.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKad būtų lengviau diskutuoti: pabraižiau kiek grynai krovininei stočiai ir su ja susijusiems reikalams (karinės technikos aišktelė, infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalas) yra planuojama ploto - čia tik naudingas plotas, be jokio ploto kur pvz. yra daromi 1520mm privedimai (kuriame ir vėžės keitimo įrenginys planuotas), be keleivinio kelyno ir pan. Aš nematau jokios vietos kur būtų galima "tiesiog" imti ir padėti šitokį plotą, bet kadangi yra sakančių kad čia visiškai ne problema, tai tikriausiai jie labai lengvai galėtų ir suplanuoti šios stoties vietą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mano atsakymas buvo ne tau.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.
O į tavo blevyzgas galiu irgi atsakyti: už gerokai mažiau nei pusę milijardo galima tokią teritoriją ir priemiesčiuose rasti, nekalbant apie ariamus laukus. Žemiau kritikos ribos.
Komentuoti:
-
Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.
Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
Komentuoti:
-
Kad būtų lengviau diskutuoti: pabraižiau kiek grynai krovininei stočiai ir su ja susijusiems reikalams (karinės technikos aišktelė, infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalas) yra planuojama ploto - čia tik naudingas plotas, be jokio ploto kur pvz. yra daromi 1520mm privedimai (kuriame ir vėžės keitimo įrenginys planuotas), be keleivinio kelyno ir pan. Aš nematau jokios vietos kur būtų galima "tiesiog" imti ir padėti šitokį plotą, bet kadangi yra sakančių kad čia visiškai ne problema, tai tikriausiai jie labai lengvai galėtų ir suplanuoti šios stoties vietą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio
Dugnas jau atrodė pramuštas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 13:06.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio
Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
Komentuoti:
-
Galite gal pasiūlyti magišką vietą krovinių stočiai gal? Nes nelabai yra jos.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.
Komentuoti:
-
T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.Parašė VLR Rodyti pranešimąMan atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais
Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais
Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
Nelabai supratau, kas tiksliai buvo pasirašyta. Viso projekto projektavimo sutartis lyg turėjo kainuoti gerokai daugiau? Čia tas dalinis dalykas tik autobusams ir prieigoms?
Komentuoti:
-
Tai kur tie dešimtys nereikalingų HRS kilometrų, jei stotyje tik keli šimtai metrų?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?
Mano kukliu skaiciavimu, Gustonyse bus apie 10 km standartinės vėžės bėgių.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:35.
Komentuoti:
-
Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.
Komentuoti:
-
Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas
https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-662-2523468Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.
Komentuoti:
-
Kadangi LTGI pradėjo lalbas apie perėjimą prie standartinės vėžės, racionaliausia būtų tiesti antrą, standartinės vėžės kelią. Reiktų pažiūrėti ar būtų galima tokiam servisui panaudoti siauruko stotį ir kelyną.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.
Komentuoti:
Komentuoti: