Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kodėl žiūrėti po dviejų savaičių, o ne, pavyzdžiui, poryt?
2 klase 99 Eur
Užporyt 89 Eur ir t.t.
Jeigu neskauda bilietus pirkti dar anksčiau, rasi su Frecciarossa ir už 79 ir 69 Eur, ir 1 klasę už ~90 Eur. Su TGV irgi 2 klase už 69 ir 80 Eur pilna bilietų. Nekalbant apie saugumo patikrų ar bagažo ribojimų nebuvimą. Nesakau, kad tai yra būtinai geriau, nei skridimas, bet tai yra biškutį daugiau, nei varnelės uždėjimas.
Jeigu norima surasti pigiausią bilietą, tai galima ir poryt. Bet ar visada važiuoti tenka tik trečiadieniais? Nes kiek matau šiuo maršrutu būtent trečiadieniais pigiausi. Kas realiai yra mažiausiai paklausi diena keliavimui.
P.S. užporyt pigiausią variantą matau 135 eur.
O kiek tarkim poryt skrydžiai? Ogi 45, arba 55, arba 67 eur. Už 95 eur su Ryanair, tai pasiimsi dar ir registruotą bagažą.
Bet kokiu atveju konkurencija leidžia išlošti vartotojui. Garantuotai, jeigu nebūtų skrydžių, kurie pigesni ir greitesni, tai ir bilietų traukiniui už 89 ar 99 rasti nepavyktų. Tik 7 val. trukmės traukinys tikrai neturi jokio pranašumo prieš skrydi, net jeigu tas skrydis būtų ir keliolika proc. brangesnis už traukinį. Tai, kaip ir sakei, pagrindiniai keleiviai tokiame traukinyje yra vykstantys ne visą maršrutą. T.y. važiuojantys iki alpių iš vienos ir iš kitos pusės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTas traukinys važiuoja daugiau dėl varnelės, nes tik entuziastai visą maršrutą gali važiuoti traukiniu. Kadangi pažiūrėjus tarkime po 2 savaičių: Kelionė traukiniu 100-120 eur ir ~7 val. kelyje; kelionė lėktuvu ~40-80 eur (galima rinktis net iš trijų vežėjų tokiame kainos rėžyje) ir 1,5 val. ore.
Dar reikia nepamiršti, kad greitieji traukiniai važiuoja ir su savo kaina. Jeigu Talinas - Varšuva nuvažiuotų net ir per 5 val., bet tuo pačiu kainuotų ~150 eur, tai klausimas kiek atsirastų keleivių net ir daliai kelionės su tokia kainodara.
2 klase 99 Eur
Užporyt 89 Eur ir t.t.
Jeigu neskauda bilietus pirkti dar anksčiau, rasi su Frecciarossa ir už 79 ir 69 Eur, ir 1 klasę už ~90 Eur. Su TGV irgi 2 klase už 69 ir 80 Eur pilna bilietų. Nekalbant apie saugumo patikrų ar bagažo ribojimų nebuvimą. Nesakau, kad tai yra būtinai geriau, nei skridimas, bet tai yra biškutį daugiau, nei varnelės uždėjimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Principas ir prestižas yra viena, logiškas ir efektyvus viešasis transportas yra kas kita. Man tai nuoširdžiai px kur aš galiu nuvažiuoti nepersėsdamas (neskaitant naktinių traukinių), man svarbiausia kur aš galiu nuvažiuoti per tam tikrą laiką už logišką kainą. Didelis persėdimų kiekis nėra geriausias reikalas, ir iš patogumo ir iš operacinės pusės (vieno traukinio vėlavimas pradeda vėlinti kitus laukiančius keleivių iš jo), bet kokius 2-3 persėdimus tikrai galima suorganizuoti be didesnių problemų, ir iš keleivio perspektyvos aš to nematau kaip labai didelės problemos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Paryžius - Milanas yra gana mažai traukinių palyginus potencialui - 4-5 per dieną. Būtent dėl kėlionės ilgio. Padalinus į trumpesnes keliones būtų logiškiau daryti daugiau kelionių, bet Prancūzijoje kažkodėl ne Paryžiuje prasidėti/užsibaigti greitajam traukiniui kažkaip ne klasė. Faktas kad nemažai žmonių nekeliauja viso maršruto, bet pvz. Paryžius - Lyonas randu ~30 reisų per dieną greitaisiais traukiniais - ar tikrai tiems 4-5 per dieną reikia važiuoti visiškai pilną maršrutą tarp Paryžiaus ir Milano? Nuo Lyono iki Milano kelionė didele dalimi vyksta ne greitosiomis linijomis, ar verta tampyti greituosius traukinius galinčius kūrie būtų daug geriau išnaudojami kituose maršrutuose vien tam kad išvengti vieno persėdimo?
Dar reikia nepamiršti, kad greitieji traukiniai važiuoja ir su savo kaina. Jeigu Talinas - Varšuva nuvažiuotų net ir per 5 val., bet tuo pačiu kainuotų ~150 eur, tai klausimas kiek atsirastų keleivių net ir daliai kelionės su tokia kainodara.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Turbūt tam tikras principo ir prestižo reikalas turėti tiesioginius maršrutus tarp sostinių ar svarbių miestų. Panaši istorija su nauju Berlynas-Paryžius ar nebe tokiu nauju Paryžius-Barcelona. Gerai, kad jie yra ir turbūt bus daugiau bėgant laikui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Paryžius - Milanas yra gana mažai traukinių palyginus potencialui - 4-5 per dieną. Būtent dėl kėlionės ilgio. Padalinus į trumpesnes keliones būtų logiškiau daryti daugiau kelionių, bet Prancūzijoje kažkodėl ne Paryžiuje prasidėti/užsibaigti greitajam traukiniui kažkaip ne klasė. Faktas kad nemažai žmonių nekeliauja viso maršruto, bet pvz. Paryžius - Lyonas randu ~30 reisų per dieną greitaisiais traukiniais - ar tikrai tiems 4-5 per dieną reikia važiuoti visiškai pilną maršrutą tarp Paryžiaus ir Milano? Nuo Lyono iki Milano kelionė didele dalimi vyksta ne greitosiomis linijomis, ar verta tampyti greituosius traukinius galinčius kūrie būtų daug geriau išnaudojami kituose maršrutuose vien tam kad išvengti vieno persėdimo?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąIlgų maršrutų Europoje, šiaip, yra. Ir dauguma keleivių nebūtinai keliauja tarp galinių stočių. Koks nors Paryžius-Milanas realybėje labiausiai turbūt naudojamas kaip eilinis Paryžius-Lyonas ar Turinas-Milanas reisas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąIlgų maršrutų Europoje, šiaip, yra. Ir dauguma keleivių nebūtinai keliauja tarp galinių stočių. Koks nors Paryžius-Milanas realybėje labiausiai turbūt naudojamas kaip eilinis Paryžius-Lyonas ar Turinas-Milanas reisas.
Kadangi iš susisiekimo RB, mano nuomone šalys naudos gaus tokia eile: Lenkija > Lietuva > Estija > Latvija.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai gaila, kad iš karto nepagalvojo apie automobilinio tilto per Nerį statybą šioje vietoje - sugretinto ar šalia ir žemesniame lygyje. Būtų alternatyva visų eismo srautų sukoncentravimui prie Kleboniškio tilto. Bet šaukštai jau po pietų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ilgų maršrutų Europoje, šiaip, yra. Ir dauguma keleivių nebūtinai keliauja tarp galinių stočių. Koks nors Paryžius-Milanas realybėje labiausiai turbūt naudojamas kaip eilinis Paryžius-Lyonas ar Turinas-Milanas reisas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNet ir pilnai pabaigus RB, kažkaip abejoju dėl tiesioginio traukinio Talinas-Varšuva egzistavimo. Visgi maršrutas būtų >900 km, kas vienam, net ir greitąjam traukiniui yra labai daug. Kiek teko matyti, tai Europoje tokie maršrutai dažniausiai apsiriboja 500-600 km atstumu. Taip tikriausiai yra ne tik dėl kelionės trukmės, bet ir dėl operacinių aplinkybių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LRT pranešime buvo pasirodžiusi tokia informacija:
Geležinkelio susisiekimo tarp Lenkijos ir Lietuvos gerinimas aktualus ne tik šalių sostinėms, bet ir kitiems didžiausiems abiejų šalių miestams. Ketinimų protokole taip pat įvardytas ir būsimas bendradarbiavimas pradedant teikti keleivių vežimo paslaugas šiuo metu statoma geležinkelio linija „Rail Baltica“, kuri sujungs Lietuvą, Latviją ir Estiją su Lenkija.
Bendrovės „LTG Link“ ir „PKP Intercity“ planuoja iki 2025 m. pabaigos parengti bendrą keleivių vežimo modelį, įskaitant šioms jungtims skirtų riedmenų įsigijimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, juokus dedant į šoną, darosi įdomu, kokie bus pirmieji maršrutai "2030" metais, kai "Rail Baltica bus užbaigta"? Nesinorėtų tikėti, kad bus vėl koks nors feikinis orą vežiojantis traukinukas iš Bialystoko į Kauną, kuris važinėjo 2016-2018 ar panašiu metu ir tai vėl bus pristatoma kaip "Rail Balticos atidarymas"? Kaip suprantu, kalba turbūt eina apie kažkokius dyzelinius traukinius? Klausimas, ar DMU, ar su lokais?
Net ir pilnai pabaigus RB, kažkaip abejoju dėl tiesioginio traukinio Talinas-Varšuva egzistavimo. Visgi maršrutas būtų >900 km, kas vienam, net ir greitąjam traukiniui yra labai daug. Kiek teko matyti, tai Europoje tokie maršrutai dažniausiai apsiriboja 500-600 km atstumu. Taip tikriausiai yra ne tik dėl kelionės trukmės, bet ir dėl operacinių aplinkybių.
Paskutinis taisė sleader; 2025.06.02, 10:13.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia būtų RailBaltica projektas atpigęs?
Buvo poreikis pastatyti papildomą automobilių tiltą prie Jonavos? Kelių juostų? 2, 3 ar 4? Kokius jis srautus būtų nuėmęs?
Čia kažkieno svajonės neįgyvendintos?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Labai gaila, kad iš karto nepagalvojo apie automobilinio tilto per Nerį statybą šioje vietoje - sugretinto ar šalia ir žemesniame lygyje. Būtų alternatyva visų eismo srautų sukoncentravimui prie Kleboniškio tilto. Bet šaukštai jau po pietų.
Buvo poreikis pastatyti papildomą automobilių tiltą prie Jonavos? Kelių juostų? 2, 3 ar 4? Kokius jis srautus būtų nuėmęs?
Čia kažkieno svajonės neįgyvendintos?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Rimkai, Jonavos r.
Foto 2025.05
Pavažiavus apie 300 metrų į pietus nuo kelio RK1505 Jonava – Čičinai – Smičkiai
Vaizdas į šiaurę, link kelio RK1505 viaduko
Vaizdas į pietus. link Neries
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąMilžiniškas progresas iš vis tos pačios atkarpos
Labai gaila, kad iš karto nepagalvojo apie automobilinio tilto per Nerį statybą šioje vietoje - sugretinto ar šalia ir žemesniame lygyje. Būtų alternatyva visų eismo srautų sukoncentravimui prie Kleboniškio tilto. Bet šaukštai jau po pietų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už foto, Romai. Milžiniškas progresas iš vis tos pačios atkarpos
Anyway, juokus dedant į šoną, darosi įdomu, kokie bus pirmieji maršrutai "2030" metais, kai "Rail Baltica bus užbaigta"? Nesinorėtų tikėti, kad bus vėl koks nors feikinis orą vežiojantis traukinukas iš Bialystoko į Kauną, kuris važinėjo 2016-2018 ar panašiu metu ir tai vėl bus pristatoma kaip "Rail Balticos atidarymas"? Kaip suprantu, kalba turbūt eina apie kažkokius dyzelinius traukinius? Klausimas, ar DMU, ar su lokais? Tarp kokių miestų jie važinės? Kas tieks riedmenis? Kada vyks jų pirkimai? Ar visgi net nėra apie tai galvojama ir tas "2030" "pirmo etapo" užbaigimas tebus supilta sankasa su galbūt ant jos užmestais kokiais nors bėgiais ir tai bus bandoma pristatyti kaip jau užbaigtą projektą tiek dėl viešosios nuomonės, tiek dėl ES? Tiesiog kažkaip tylu dėl to, nes laikas tiksi, tie menami 2030 jau darosi nebe už kalnų ir kažkaip viskas turės būsi pateikiama tiek visuomenei, tiek ES institucijoms, finansuojančioms ir nominaliai prižiūrinčioms projektą.Paskutinis taisė John; 2025.06.01, 20:33.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: