Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lašas
    replied
    Vakar Neries tilto statybų teritorijoje vyko atvirų durų diena, foto iš jos:

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Esmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’
    O be tirados apie užtikrintą finansavimą, kurį latviai bet kurią minutę gali sugalvot nukreipt (nebūtų pirmas kartas), nesigauna atsakyt? Kur Rygos - Oro uosto atkarpoje yra nutiesti RB bėgiai? 1520mm caro laikų geležinkelis nesiskaito.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Vilniui ar Kaunui tokio dalyko nereikia? Juk ne kažkoks kosmosas turėti vėžę per Vilniaus oro uostą (kad ir sena vaga). O į KUN įmanomas akligatvis, arba vežė į Klaipėdą per KUN. Reikalingas bent vienas iš šių variantų tam kad būtų kažkokia konkurencija su RIX. O ne palikti taip, kad vos ne visai Lietuvai patogiausia važiuoti į RIX vietoje VNO arba KUN.
    Na jau nereikia čia, kad nepatogu.
    Vilniuje reikalinga tik gan maža investicija į dabartinės stotelės (galite vadinti ir stotimi) atgaivinimą. Užtektų tiesiog uždengti peroną, na gal dar geriau būtų jį paaukštinti, bet esmė tame, kad investicijos į šią vietą nebūtų didelės.
    Kaune taip, sustojimas prie oro uosto reikalingas.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.
    Vilniui ar Kaunui tokio dalyko nereikia? Juk ne kažkoks kosmosas turėti vėžę per Vilniaus oro uostą (kad ir sena vaga). O į KUN įmanomas akligatvis, arba vežė į Klaipėdą per KUN. Reikalingas bent vienas iš šių variantų tam kad būtų kažkokia konkurencija su RIX. O ne palikti taip, kad vos ne visai Lietuvai patogiausia važiuoti į RIX vietoje VNO arba KUN.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Esmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta
    Čia apie kokius bėgius kalbama? Apie tuos, kurie nutiesti prieš keletą dešimtmečių ir yra 1520mm vėžė? Sunku susigaudyti kai vis minima jog jau kažkas padaryta, yra ir t.t. Nors RB statybos dar tik eigoje.
    Jeigu taip, tai kodėl iš vis tie senų seniausiai pakloti bėgiai minimi Rail Baltica temoje?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta, o visai atkarpėlei yra gautas finansavimas ir ten aktyviai vyksta darbai. Kitu atveju ‘likę’ yra šimtai kilometrų. Tad ne, tai nėra ‘panašiai’.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
    Čia panašiai, kaip sakyti, kad Kaunas–Latvijos siena ruože yra 15 km bėgių, o likę yra tiesiami.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
    Stotelę netoli KUN statys. Aišku tai nebus atitinkamo lygio darbai, nes ir oro uosto reikšmė, keleivių skaičius ar bet koks parametras, kuris parodytų investicijų naudą, KUN neatitiktų tokio lygio investicijų.

    Kažkaip "patogiai ir naudingai" vis pamirštama, kad prie VNO mes ir dabar turime geležinkelio liniją su stotele. Apskritai ne stoties išvaizdą, jos gigantiškumas ar investuotų milijonų kiekis, apsprendžia kokią naudą gaus keleiviai ir kaip tai bus išnaudojama. Atstumas nuo VNO iki esamos geležinkelio stoties yra praktiškai toks pats koks RIX nuo terminalo iki naujos stoties. Išvis išleidžiant gerokai mažiau pinigų, būtų galima esamą stotelę patubulinti uždengiant peroną, įrengiant nediduką terminalą. Tik realiai traukinys važiuojantis tik maršrutu Vilniaus stotis - VNO neturi perspektyvos dėl pernelyg mažo atstumo ir šiaip gerai išplėtoto susisiekimo su oro uostu. Būtent dėl to, nutiesti 1435 mm į VNO yra totalus absurdas. Susisiekimas su VNO geležinkeliu gali būti rentabilus ir priimtinas, jei tiesiog miesto/priemiesčio traukiniai stotų pravažiuodami pro oro uostą. Bet tam automatiškai reikia naudoti 1520 mm vėžę, kuri yra aplink Vilnių.
    RIX turi didesnį potencialą panaudoti geležinkelio liniją, nes bent jau dabar susisiekimas viešuoju su oro uostu yra pakankamai prastas (vien dėl didesnio atstumo nuo miesto). Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Tokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima
    Latviai 'tokiems dalykams' turi pilnai užsitikrinę finansavimą.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.

    As asmeniskai del to dziaugiuosi. Nenoreciau kaskokiu uzsaldytu griuvesiu desimtmeciams miesto centre - tiek Kaune tiek Vilniuje. Tokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima, o ne kaip latviai - gal kaip nors is kur nors sukrapstysim, biski cia visus apgausim is kitur paimsism, vistiek paskui dar pinigu duos. Yra absoliutus faktas kad Latvijoje jie ziauriai nepatenkinti visu tuo savo stociu balaganu ir iesko kaltu. O kad pora keistu latvijos PR atsovu bando cia juoda nupiesti balta, yra tiesiog apgailetina.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgių
    Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250809_165244.jpg
Views:	452
Size:	417,8 kB
ID:	2218524
    Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
    Kauno mazge jau irgi yra 15-16km bėgių tada jei taip skaičiuojam

    Ir dar net realiai europinės vėžės

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Yra bėgiai ir yra finansavimas bėgiams (su latviais ir tai ne faktas ar nesugalvos nukreipt kažkur kitur) gan skirtingi dalykai, ne? Kam klaidinti forumiečius?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Mano atsakymas buvo į:

    Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
    Jungtis (bėgiai) į RIX yra tiesiama kartu su stoties statyba ir viskam yra finansavimas, tad tokios situacijos nebus. Visi supratome, ką turėjau omeny, bet, kai neturi ką gero pasakyti, pradedi kabinėtis prie žodžių

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
    Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgių
    Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250809_165244.jpg
Views:	452
Size:	417,8 kB
ID:	2218524

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
    Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
    Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo. Pro Rygą pravažiuoja keturis kartus daugiau keleivių nei pro visą Lietuvą, Rail Baltica keleiviai sudarys mažą keleivių dalį. O kad tokia infrastuktūra yra statoma vietoje automobilizmą skatinančių aplinkkelių ir keliukų į nieką asfaltavimo (dažniausiai korupcija persmelktais kontraktais, kaip yra daroma Lietuvoje) tai taip, tuo tikrai galima didžiuotis.

    Komentuoti:

Working...
X