Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąEsmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVilniui ar Kaunui tokio dalyko nereikia? Juk ne kažkoks kosmosas turėti vėžę per Vilniaus oro uostą (kad ir sena vaga). O į KUN įmanomas akligatvis, arba vežė į Klaipėdą per KUN. Reikalingas bent vienas iš šių variantų tam kad būtų kažkokia konkurencija su RIX. O ne palikti taip, kad vos ne visai Lietuvai patogiausia važiuoti į RIX vietoje VNO arba KUN.
Vilniuje reikalinga tik gan maža investicija į dabartinės stotelės (galite vadinti ir stotimi) atgaivinimą. Užtektų tiesiog uždengti peroną, na gal dar geriau būtų jį paaukštinti, bet esmė tame, kad investicijos į šią vietą nebūtų didelės.
Kaune taip, sustojimas prie oro uosto reikalingas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esmė yra ta, kad čia daug kas teigė, kad Rygoje bus stočių vaiduoklių ir, kad nėra finansavimo oro uosto atšakai. Tačiau Rygoje yra finansavimas oro uosto atšakai, stočių vaiduoklių nebus, o kaip atrodo pasaulinio lygio oro uosto ir geležinkelio integracija ir centrinis transporto mazgas galėsite pamatyti jau 2027, atvažiavę iš Kupiškio, Jelgavos, Vilniaus ar kitų miestų, kuriems tokių dalykų ‘nereikia’
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNa, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta
Jeigu taip, tai kodėl iš vis tie senų seniausiai pakloti bėgiai minimi Rail Baltica temoje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, vienu atveju ‘likę’ yra keli kilometrai, kurių didelė dalis jau yra nutiesta, o visai atkarpėlei yra gautas finansavimas ir ten aktyviai vyksta darbai. Kitu atveju ‘likę’ yra šimtai kilometrų. Tad ne, tai nėra ‘panašiai’.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąStotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
Kažkaip "patogiai ir naudingai" vis pamirštama, kad prie VNO mes ir dabar turime geležinkelio liniją su stotele. Apskritai ne stoties išvaizdą, jos gigantiškumas ar investuotų milijonų kiekis, apsprendžia kokią naudą gaus keleiviai ir kaip tai bus išnaudojama. Atstumas nuo VNO iki esamos geležinkelio stoties yra praktiškai toks pats koks RIX nuo terminalo iki naujos stoties. Išvis išleidžiant gerokai mažiau pinigų, būtų galima esamą stotelę patubulinti uždengiant peroną, įrengiant nediduką terminalą. Tik realiai traukinys važiuojantis tik maršrutu Vilniaus stotis - VNO neturi perspektyvos dėl pernelyg mažo atstumo ir šiaip gerai išplėtoto susisiekimo su oro uostu. Būtent dėl to, nutiesti 1435 mm į VNO yra totalus absurdas. Susisiekimas su VNO geležinkeliu gali būti rentabilus ir priimtinas, jei tiesiog miesto/priemiesčio traukiniai stotų pravažiuodami pro oro uostą. Bet tam automatiškai reikia naudoti 1520 mm vėžę, kuri yra aplink Vilnių.
RIX turi didesnį potencialą panaudoti geležinkelio liniją, nes bent jau dabar susisiekimas viešuoju su oro uostu yra pakankamai prastas (vien dėl didesnio atstumo nuo miesto). Papildomai prisidėtų potencialūs keleiviai atvažiuojantys iš Lietuvos ar Estijos artimesnių miestų ir persėdantys iš RB traukinių. Dėl to jiems ir geležinkelio linijos įrengimas yra gerokai reikšmingesnis dalykas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąTokius dalykus galima daryti tik pilnai uztikrinus finansavima
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Darbų likę nemažai, bet progresas matosi nemažas. Bet kokiu atveju, mes nieko panašaus ne tik nestatom šalia VNO ar KUN, bet turbūt niekada net ir nepasistatysim.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąStotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
Ir dar net realiai europinės vėžės
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra bėgiai ir yra finansavimas bėgiams (su latviais ir tai ne faktas ar nesugalvos nukreipt kažkur kitur) gan skirtingi dalykai, ne? Kam klaidinti forumiečius?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mano atsakymas buvo į:
Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: