Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąEuronews reportažas apie Rail Baltica. Nieko naujo, tas pats, jau gerai žinomas, bla bla bla. Kažkokia EU ponia reportažo pabaigoje paklausta, "ar traukiniai važiuos 2030" atsako "taip", kas, be abejo, nėra tiesa. Nebent užskaitysime RB1 važiuojančius traukinius, kas jau galiojo ir 2017
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet viešųjų ryšių prasme, estų variantas žymiai geresnis.
Įvykdymo užtikrinimas, rizika užsilenkus rangovui, garantijos reikalai ir tt.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
In the meantime, kaip sakant, yra oficialus Rail Baltica žemėlapis su atnaujinama informacija čia: https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis
Kaip matom, jis rodo kiek kitą situaciją negu tas iš žiniasklaidos.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Logiška. Kita vertus, sudarius vieną sutartį ir vykdant ją etapais mažiau rizikos, kad procesas užstrigs viešųjų pirkimų peripetijose ir teismuose. Bet kokiu atveju, pretenduoju tik į sofos ekspertus, tik šiaip pasidarė įdomu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Niekas netrukdė, bet pasirinktas kitoks modelis, kad samdyti vietinius rangovus mažesnėms atkarpoms. Šiaip sakyčiau šis modelis geresnis, nes yra pigesnis ir lengviau valdomas.
Bet kokia sutartis be patvirtinto biudžeto nepradedama vykdyti, nes negali vykdyti, kai neturi lėšų apmokėjimui. Todėl spėčiau ir estų sutartis yra išskirstyta etapais iš kurių vykdomas tik tas, kuriam jau patvirtintas finansavimas.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąPasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
Kaip matom, jis rodo kiek kitą situaciją negu tas iš žiniasklaidos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, kas trukdė Lietuvai pasirašyti vieną kontraktą nuo Lenkijos iki Latvijos sienos? Estai bent jį turi. Dabar gi tame Euronews vaizdo įraše pagrindiniu darbu įvardijamos derybos su Europos Komisija dėl daugiamečio biudžeto, kuris pradės veikti tik 2028-aisiais, o galutinai bus patvirtintas 2027 m. viduryje. Ką, vadinasi, tik užsitikrinus biudžetą bus kontraktuojama?
Bet kokia sutartis be patvirtinto biudžeto nepradedama vykdyti, nes negali vykdyti, kai neturi lėšų apmokėjimui. Todėl spėčiau ir estų sutartis yra išskirstyta etapais iš kurių vykdomas tik tas, kuriam jau patvirtintas finansavimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Estija visam ruožui pasirašė vieną kontraktą, pagal kurį dalis darbų vykdoma. Todėl visa trasa ir pažymėta kaip vykdoma. Iš esmės dabar jie stato taškinius objektus (tiltai, viadukai, ekodukai ir pan.), bet tai nereiškia, kad sankasos statyba jau vykdoma visame ruože. Aišku progreso apčiuopiamo pas juos nemažai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pasiūlymas citify komandai, gali sukurti Rail Baltica skiltį, kur atsispindėtų projekto progresas, manau būtų lengviau visiems suprasti kiek kas ir ko padarė.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBlogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip iš palydovo dar nesimato tų estų įdirbio. O Lietuvos jau kažkiek yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu išties Estijoje visoje pažymėtoje trasoje vyksta realūs darbai, tai tikrai jie šaunuoliai. Blogiausiai atrodo Latvija, kur statybos kol kas tik Rygoje. Lietuvoje bent kažkur statybos vyksta, keliose vietose vyksta viešieji pirkimai. Bet tas reitingavimas toks sąlyginis, nes nei Estijos bėgiai iki sienos su Latvija, nei Lietuvoje vykstančios statybos iš Kauno į laukus funkcionuoti negalės, kol nebus užbaigta visa trasa - taigi, projektas kol kas visiškame žlugime.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai va estai jau baigė tiesti, o Lietuvoje viskas stringa, net raudonai pažymėta.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąEuronews reportažas apie Rail Baltica.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Euronews reportažas apie Rail Baltica. Nieko naujo, tas pats, jau gerai žinomas, bla bla bla. Kažkokia EU ponia reportažo pabaigoje paklausta, "ar traukiniai važiuos 2030" atsako "taip", kas, be abejo, nėra tiesa. Nebent užskaitysime RB1 važiuojančius traukinius, kas jau galiojo ir 2017
Paskutinis taisė John; 2025.06.30, 12:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: