Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lašas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1231
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Nežinau, bet tikiuosi taip ir bus sienelės kaip parodyta šiane pirkimo brėžinyje. Nes jeigu bus per visą tilto ilgį ir aklina, tai prarastas įspūdingiausias reginys visoje Rail Balticos vėžės trasoje!

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1231
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.10.10, 09:21.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Mūsų sąlygomis tas organinis stiklas gana greitai apsineša ir išsipurvina. Po kelių metų nieko per jį nesimato, nors šviesą praleidžia.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Kokia prasmė sienelės laukuose? O ant tilto traukinys garso nebeskleis, ar ir ten sieneles uždės?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Jau spalio vidurys, o denginys dar iš vietos nepajudėjo. Tik vizulkę feisbuke patalpino.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Blogiausia būtų jeigu tos triukšmo slopinimo sienutės būtų žalios spalvos ir jos atspalvių. (Tokie yra pvz Nemenčinės pl.). Tai mažiausiai atrodytų na labai jau blogai.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.


    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.

    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
    Paskutinis taisė Eidvis; 2025.10.09, 23:39.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Minėjau aukščiau, ten buvo problemų su hidrogeologija, matyt dėl to teko taikyti vienur vienokias, kitur kitokas priemones.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Na tas akmenų kilimas ant šlaitų įspūdingą įspūdį sudaro, ypač kai matai jo storį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Skalda ir pieva turi savo racijos: esant ilgam nuolydžiui galimas grunto išplovimas, ką puikiai valdo skalda.

    O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.10.09, 14:41.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    2025-10-08 18:32 Click image for larger version

Name:	DJI_0146.JPG
Views:	828
Size:	1,83 MB
ID:	2224006

    Click image for larger version

Name:	DJI_0148.JPG
Views:	795
Size:	1,64 MB
ID:	2224007 Click image for larger version

Name:	DJI_0149.JPG
Views:	800
Size:	1,68 MB
ID:	2224009 Click image for larger version

Name:	DJI_0150.JPG
Views:	792
Size:	1,33 MB
ID:	2224010 Click image for larger version

Name:	DJI_0153.JPG
Views:	789
Size:	1,78 MB
ID:	2224011 Click image for larger version

Name:	DJI_0154.JPG
Views:	782
Size:	1,73 MB
ID:	2224012 Click image for larger version

Name:	DJI_0155.JPG
Views:	792
Size:	1,75 MB
ID:	2224013 Click image for larger version

Name:	DJI_0157.JPG
Views:	1255
Size:	1,43 MB
ID:	2224014 Click image for larger version

Name:	DJI_0159.JPG
Views:	797
Size:	1,44 MB
ID:	2224015 Click image for larger version

Name:	DJI_0161.JPG
Views:	813
Size:	1,34 MB
ID:	2224016 Click image for larger version

Name:	DJI_0163.JPG
Views:	797
Size:	1,38 MB
ID:	2224017 Click image for larger version

Name:	DJI_0164.JPG
Views:	798
Size:	1,40 MB
ID:	2224018 Click image for larger version

Name:	DJI_0165.JPG
Views:	796
Size:	1,51 MB
ID:	2224019 Click image for larger version

Name:	DJI_0166.JPG
Views:	792
Size:	1,25 MB
ID:	2224020 Click image for larger version

Name:	DJI_0168.JPG
Views:	792
Size:	1,17 MB
ID:	2224021 Click image for larger version

Name:	DJI_0169.JPG
Views:	792
Size:	1,09 MB
ID:	2224022 Click image for larger version

Name:	DJI_0170.JPG
Views:	792
Size:	1,24 MB
ID:	2224023 Click image for larger version

Name:	DJI_0171.JPG
Views:	773
Size:	1,31 MB
ID:	2224024 Click image for larger version

Name:	DJI_0172.JPG
Views:	784
Size:	1,26 MB
ID:	2224025 Click image for larger version

Name:	DJI_0175.JPG
Views:	785
Size:	1,30 MB
ID:	2224026 Click image for larger version

Name:	DJI_0176.JPG
Views:	785
Size:	1,37 MB
ID:	2224027 Click image for larger version

Name:	DJI_0177.JPG
Views:	781
Size:	1,71 MB
ID:	2224028 Click image for larger version

Name:	DJI_0178.JPG
Views:	788
Size:	1,35 MB
ID:	2224029 Click image for larger version

Name:	DJI_0179.JPG
Views:	782
Size:	1,63 MB
ID:	2224030 Click image for larger version

Name:	DJI_0180.JPG
Views:	785
Size:	1,90 MB
ID:	2224031 Click image for larger version

Name:	DJI_0181.JPG
Views:	786
Size:	1,63 MB
ID:	2224032 Click image for larger version

Name:	DJI_0182.JPG
Views:	792
Size:	1,57 MB
ID:	2224033 Click image for larger version

Name:	DJI_0183.JPG
Views:	788
Size:	1,80 MB
ID:	2224034 Click image for larger version

Name:	DJI_0184.JPG
Views:	801
Size:	1,74 MB
ID:	2224035
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Šiaip liko daugiau nei 5 metai, nes planuojama projekto pabaiga 2030 m. pabaigoje. Bet kadangi "nieko neturim", tai tokiu požiūriu ir po keturių metų "nieko" neturėsim

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Tai gal vis dėlto paskaitykite ką rašo: Kad ilgiausias procesas yra pasiruošimas statyboms - galimybių studijos, planavimas, PAVai, žemės išpirkimai, derinimai, projektavimai.
    Plika akimi nesimato, tai "trisdešimts metų niekas nevyksta"...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Welcome back, VLR

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pirmieji bėgiai
    Šiek tiek PR'inis veiksmas, bet geriau taip, nei nieko.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Koks čia išvis įsivaizdavimas, kad jei neatsirado nieko per 30 metų, tai neatsiras ir per 4 metus. Kaip suprantu pagal idealų planą turėtų 30 metų kasmet atsirasti po 10 km Rail Baltica vėžės. Tai yra idiotiškas planas, niekas taip rimtų projektų nevykdo. Statybos, reikalaujančios didžiausių resursų, idealiomis sąlygomis turi trukti kuo trumpiau, o ne po 10 km. per metus, kurie per 30 metų surūdija. Idealiomis sąlygomis Rail Baltica statybos būtent 4 metus ir turėtų tęstis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Ne tik bėgiai, bet ir pabėgiai banguoti.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Keli įdomesni faktai iš straipsnio:



    O čia tam tikra esmė:



    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

    Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

    Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus

    Komentuoti:

Working...
X