Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DKL
    replied
    Naujas ES Komisijos "Implementing Decision" dėl Rail Baltica:
    https://eur-lex.europa.eu/eli/dec_impl/2025/1332/oj

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Klausimas ar elektriniai traukiniai gali pravažiuoti. 1435mm ir 1520mm bėgiai yra gretinami 4 bėgiais, o ne 3 kaip Ispanijoje. Gaunasi, kad europinio traukinio centras yra gerokai į šoną (43.25cm) palyginus su rusišku traukiniu. Kadangi elektros linija pastoviai vingiuoja (kad pantografas tolygiai dėvėtųsi) ar išeina europiniam traukiniui ją naudoti esant tokiam dideliam centro poslinkiui?
    Taip, pritaikyta, kai įrenginėjo, keitė tunelyje elektros linijos išdėstymą truputi tam kad būtų galima naudoti ir europine vėže važiuojančiam traukiniui. Didesnis klausimas dėl Europinės vėžės elektrifikavimo tarp Kauno ir Palemono, ten dabar nėra elektrifikuota apart tunelio.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.
    Klausimas ar elektriniai traukiniai gali pravažiuoti. 1435mm ir 1520mm bėgiai yra gretinami 4 bėgiais, o ne 3 kaip Ispanijoje. Gaunasi, kad europinio traukinio centras yra gerokai į šoną (43.25cm) palyginus su rusišku traukiniu. Kadangi elektros linija pastoviai vingiuoja (kad pantografas tolygiai dėvėtųsi) ar išeina europiniam traukiniui ją naudoti esant tokiam dideliam centro poslinkiui?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaup supratau, klausimas buvo labiau apie kontaktinio tinklo srovės suderinamumą. Dyzeliniai lokomotyvai jau keletas metų pro tunelį važiuoja į intermodalinį terminalą Palemone.
    O ko ten nesuderinti? 25kV AC 50Hz juk visur bus Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaup supratau, klausimas buvo labiau apie kontaktinio tinklo srovės suderinamumą. Dyzeliniai lokomotyvai jau keletas metų pro tunelį važiuoja į intermodalinį terminalą Palemone.
    Kad ir RB ir dabar mūsų elektrifikacija yra 25 kV. Ar čia kažkas skirsis? Nes kitokiu atveju tai nepakabinsi dviejų kontaktinių laidų virš sugretintos linijos, kad galėtum naudoti tai vieną, tai kitą pagal poreikį. Todėl mano supratimu tunelis yra vienintelis jau dabar elektrifikuotas RB gabaliukas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.
    Kaip supratau, klausimas buvo labiau apie kontaktinio tinklo srovės suderinamumą. Dyzeliniai lokomotyvai jau keletas metų pro tunelį važiuoja į intermodalinį terminalą Palemone.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.09, 17:52.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Turiu klausimų, gal gudrieji kurmiai padės atsakyti:[LIST][*]Kaži kodėl Kauno mazge nenupiešta sugretinta linija pro tunelį. Ar pro tunelį 1435mm negali važiuoti varomi elektra, nes elektros laidai nesialignina su pantografu? Ar tai reiškia, kad nebus through-traffic pro Kauno centrinę stotį?
    Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Atnaujinta official schemutė su labiau tikrovę atspindinčiais planais.

    Turiu klausimų, gal gudrieji kurmiai padės atsakyti:
    • Kaži kodėl Kauno mazge nenupiešta sugretinta linija pro tunelį. Ar pro tunelį 1435mm negali važiuoti varomi elektra, nes elektros laidai nesialignina su pantografu? Ar tai reiškia, kad nebus through-traffic pro Kauno centrinę stotį?
    • Ar ta vežės keitimo sistema reiškia, kad vienintielis galimas variantas yra Talgo traukiniai iki Vilniaus?
    • Panevėžio mazgo linija pro miestą net nėra pažymėta pilka linija (Postponed section). Ar tai reiškia, kad LTG grynai už savo pinigus nebent statys tą atkarpėlę?
    • Iš Rail Baltica interaktyvaus online žemėlapio kažkuriuo metu dingo visi objektai - liko tik linijos. Ar man atrodo ar kažkaip Lietuvos teritorijoje apmažėjo stočių (tarp Kauno ir Panevėžio)?

    Click image for larger version

Name:	Gvabd8mWgAAUAVN.jpeg
Views:	940
Size:	427,7 kB
ID:	2209187

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Gal kas visai netyčia turite Ulemistės stoties tenderio metu pateiktą projektą? Noriu pasitikrinti tam tikrus aspektus. Man reiktų bent dalių dokumentų sarašų ir bendro SA dalies detalumo.

    NDA.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Gražiai matosi progresas:

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Kiek aš esu pastebėjęs pvz. su NMC aukštaūgių pastatų statybomis, tai juos statant knisimasis duobėje užima vos ne pusę laiko. Ir kaip taisyklė labai dažnai tada būna komentarai 'tokiais tempais ir iki 2050 m. nepastatys', kurie, irgi kaip taisyklė, užsibaigia kai pastatas pradeda kilti iš duobės. Pvz. citata iš Artery projekto:

    Parašė Diogenas Rodyti pranešimą
    Pamenu, kai šio objekto statybos vyko, kiek šiame forume buvo diskusijų, kad nepastatys, koks lievas projektas ir net lažybos, kada iš duobės išlips. Bet va pastatė.
    Iki 2030 m. dar 4,5 metų, laiko užbaigti šitą tilta dar daugiau nei pakankamai. Šitas objektas yra pats sudėtingiausias visoje Rail Balticoje, bet vargu ar jis bus tas, kuris ją stabdys.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Vargu ar iki 2030 pabaigs tas atramas. Akivaizdžiai vilkinamos statybos, kad projektas vėluotų, brangtų ir būtų galima sedėti ant tos pinigų adatos.
    2,5 km ilgio ir 350 m. aukščio Millau viaduką prancūzai pastatė per porą metų, o čia kelias suknistas atramėles po vaikišką kibirėlį pila ir visk stiprumą matuoja, lyg gyvenime niekas nestatė tokių atramų.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Ką dar pastebėjau tai kad miško kirtimai jau įvykdyti iki panevežio
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Iš įdomumo, pasižiūrėjau kaip iš satelito atrodo statybų progresas. Viskas iš https://browser.dataspace.copernicus.eu/ mastelis visur toks pat, LT ir LV vakar dienos nuotraukos, EE nuotraukos iš prieš poros savaičių nes debesys uždengė statybas paskutinėmis dienomis.

    Lietuva:
    Click image for larger version

Name:	RB_LT_20250702.png
Views:	762
Size:	1,20 MB
ID:	2208339
    Latvija:
    Click image for larger version

Name:	RB_LV_20250702.png
Views:	760
Size:	1,26 MB
ID:	2208340
    Estija:
    Click image for larger version

Name:	RB_EE_20250615.png
Views:	760
Size:	1,18 MB
ID:	2208341

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...
    Taip, čia jums ne Estija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Jau krapštosi ruože Šėta-Ramygala : https://www.facebook.com/share/1EWrRsbrkv/

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, kai Ryga turės tik priemiestinę stotelę, nėr ko tikėtis Panevežio integracijos nuo pirmos dienos.
    Napoli Afragola irgi tik priemiestinė stotelė traukinukui FR8509 iš Sibari į Bozen, per Salerno, Roma Termini, Firenze, Bologna, Verona, Trento. Ir nieko, išdidūs pietiečiai kažkaip išgyvena.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2025-07-01-22-52-00-059_com.google.android.apps.maps.jpg Views:	0 Size:	314,7 kB ID:	2208100
    Beje, ZHA projektavo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažin, ar pasiteisintų Marijampolė - Klaipėda, kad ir pratęsiant Klaipėda - Radviliškis ir Kaunas - Šiauliai?

    Iš Žemaitijos pusės pasiekti Kauną vistiek užima gan daug laiko.
    O kodėl turėtų nepasiteisinti?

    Komentuoti:

Working...
X