Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.
Komentuoti:
-
Jo, eilinį kartą ryte patikrinu ir nulinis turinys užima bent pora puslapių. Vienas sprendimas tai tiesiog visiem blokuot VLR, nes nu nematau kad kažkas čia daug džiaugsmo patiria kapojantis su žmogum kuriam write-protect'as įjungtas smegenyse.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAi, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
Esmė, kad dalis forume nesupranta kaip veikia ES finansavimo skirstymo mechanizmas ir kas yra auditai po projekto įgyvendinimo (čia ne apie patį). Atrodo, kad jei skyrė pinigų ir juo labiau jie įkrito į sąskaitą, tai jau viskas - lėšos "įsisavintos" už jas ir rezultatą atsiskaityti nebereikia. Nors realybė yra kiek kitokia.
Visuomenėje ir žiniasklaidoje reitai aptarinėjami dalykai, kai net ir įgyvendinant projektą būna nustatoma pažeidimų, neatitikimų ir parama (ar jos dalis) pareikalaujama grąžinti. Paskutinis garsesnis atvejis berods buvo su Keistuolių teatro rekonstrukcija ir iš to kilusiomis pasėkmėmis, kad teatras visai bankrutuos. Ne veltui latviai dabar neriasi iš kailio, kad surasti pinigų pradėtų stočių užbaigimui ir įveiklinimui, nes su EK jau, kaip suprantu, suderinta, kad tinkamas įgyvendinimas bent pradžiai bus apskritai eksploatavimas nepriklausomai nuo vežės tipo.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.10, 08:34.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ai, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes, bet vis tik nenoriu leisti galvoti, kad užspaminus puslapį pusiau tiesom ir vandens drumstimu galima po to sudaryti kažkokį pergalės įspūdį pusei, kuri taip smarkiai pasikrovė malkų tiek daug diskusijų.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąDar sočiai laiko, dar nieko rimtesnio iš pagrindinės linijos nepastatė
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIrgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNa nebloga dalis artimiausiu metu nebus - kol europinės vėžės per Rygą nebus, tol didžioji dalis estakados praplatinimo neturi prasmės ir stovės be bėgių.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKonkretesnis teiginys buvo kad dėl skirtingų elektrifikacijos sistemų bus sudėtinga/neįmanoma panaudoti elektrifikacijos elementus ir europinei ir rusiškai vėžei - bet užmiršti apie ką kalbėjome jums įprasta.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Priminsiu, kad teigėte jog Rail Baltica išvis apeis Kauno pagrindinę stotį ir visi greitieji traukiniai važiuos tik pro HES'ą, nesiremdami niekuo, ignoruodami esamą infrastruktūrą ir bendrai, logiką. Buvo teiginių kad esama atkarpa bus per lėta (kiek bus atnaujinimų Kauno mazge, jie iš greičio perspektyvos skirtumų neturės išvis), kad nebus signalizuota (tarsi labai sunku būtų signalizaciją įrengti signalizuojant kitus kelius - visą RB1 planuojama signalizuoti, čia tie porą kilometrų yra mizeris palyginus) ir panašių blevyzgų tema "Rygoje viskas puiku o Kaune viskas šūdas". Kaip matome, Rygoje viskas puikiai pastatyta (ne) ir viskas puikiai naudojama (ne). Kaune tikriausiai viskas vis dar šūdų šūdas (leisiu sau nesutikti) ir šūdų šūdas ir liks (nemanyčiau).
Bandei surasti mano pranešimų, kuriuos rašinėjau kažką blogo, bet suradai tik tokių, kuriuos vėl parašyčiau. Tavo nesąmonių pririnkti galėčiau bent 10 ir tu pats tai puikiai žinai.Paskutinis taisė VLR; 2025.09.10, 07:51.
Komentuoti:
-
Nesiruošiu veltis į šitą, per daug užima laiko. Žaidi nesąžiningai. Dėl to traukinių pirkimo buvai teisus, mano spėjimas nebuvo teisingas (visiškas menkniekis bendrame kontekste). Tą iš karto pripažinau, o ne rašiau keistas paklodes bandydamas išsivaryti. Siūlyčiau tau tą patį padaryti kokioje bent 10 vietų, kur situacija buvo priešinga.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Na gi paminėtas dviratininkų viadukas ir tiltas per Dauguvą tai tikrai nebuvo pradiniuose planuose, ir dabar juos pusiau pastatytus turi, be planų artimiausiu metu pratęsti. Jei neklystu, dvirtačiams tai jau arti poros metų stovi. Ir pradėta statyti gerokai prieš bet kokius darbus prie pagrindinės linijos.
Daugavos tiltas buvo atšauktas jam išleidus 20 milijonų eurų, apie 1km HSR ruožo vertė buvo pastatyta per anksti. Tai buvo klaida (ir tą jau sakiau ne vieną kartą), bet jos vertė Lietuvos susiknisimų kontekste yra vos ne nulinė.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad latviai atšauks projektą, nes nebeturi pinigų
Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad latviams bus skiriamos milijardinės baudos
Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad Rygos miesto centro infrastruktūra bus nenaudojama
Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad oro uosto atšakos latviams nepavyks panaudoti dėl skirtingos įtampos
Parašė VLR Rodyti pranešimą- ignaloidas parašė milžinišką pranešimą, kuriame mane išvadino melagiu dėl to, kad pasakiau, kad greičiausiai pirmoje projekto dalyje Rail Baltica bus tiesiama pro HESą, o ne Kauno centrą
Parašė VLR Rodyti pranešimą- vadinote mane negražiais vardais, kai kalbėjau apie Vilniaus dalies atšaukimą pirmoje projekto dalyje ir teigėte, kad Lietuva pasistatys ruožą į Klaipėdą iš RB fondų
Parašė VLR Rodyti pranešimąVisur buvote neteisūs, tai kabinėjatės prie šūdniekių ir tai yra apgailėtina
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas.
Komentuoti:
-
Šiaip, jei LV carinį geležinkelį link oro uosto užskaito kaip nutiestą RB dalį (o pagrindinis latviofilas tai patvirtina), tai gal mes Vilnius - Kaunas liniją irgi galim užskaityt? Prisidėtumėm papildomus 104 km ir taptumėm RB lyderiais, nušluostytumėm nosis estams
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąWTF? nežinančiam pakomentuokite jei galitePaskutinis taisė Perfect; 2025.09.10, 08:52.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNiekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai.
...
GTFO.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPanašu, kad be Latvijos šiame forume - nei minutės. Jokios nuostabos, nepilnavertiškumo kompleksas turėtų smarkiai daužyti žiūrint į smarkiai vėluojantį tiltą Lietuvoje, kai Latvijoje yra jau pastatyta dešimtis kartų brangesnė ir sudėtingesnė infrastruktūra miesto centre. Darbai intensyviai vyksta ir sudėtingiausiame centriniame mazge, kokio Lietuvoje niekada nebuvo ir nebus, ir oro uosto naujojoje jungtyje. Daugavos tiltas mieste nėra užstrigęs, jis yra atidėtas dėl pasikeitusių finansavimo taisyklių, taip pat kaip yra ir atidėti Vilnius - Kaunas ir galimai Kaunas - Lenkija ruožai.
Dėl šito vėluojančio tilto Jonavoje, tai latviai jau seniai būtų išmetę per bortą už jo statybą atsakingus žmones, lygiai taip pat, kaip praspyrė savo transporto ministrą. Turime gana paprastą kelią ant polių, kurio kaina yra vos 3-4 kartus didesnė už tipinį HSR geležinkelį (tokių kelių ant polių kaina paprastai yra 3-10 kartų didesnė priklausomai nuo sudėtingumo). Tiltas toliau vėluoja, toliau rodomos tos pačios polių nuotraukos, priežasčių vėlavimo nėra pateikta - niekam neįdomu. Gruntas smėlingas - taip, tai buvo žinoma ir prieš statybas, prieš perkant tokias paslaugas reikėjo gruntą išsitirti ir atitinkamai susidėlioti terminus. Akivaizdu, kad buvo susimauta, bet Lietuvos visuomenė nelabai sugeba tokių dalykų prafiltruoti ir triumfuoja po kiekvieno įmerkto polio. Apgailėtinas vaizdas.
https://maps.app.goo.gl/busWpPRCrN8hgYfP7Paskutinis taisė vital7777; 2025.09.09, 18:08.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNiekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai. Tavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių, nesi pasakęs visiškai nieko naudingo šioje temoje ir atsirovei visuose ginčuose, kuriuose dalyvavai. Vos ne kas dieną randu tavo tagus, kabinėjiesi taip, lyg tau rimtai būtų neviskas namie. Jei jau pradėjom su multikais, tai tu man rimtai pradedi priminti šitą personažą:
GTFO.
Tik visiškam atsilupėliui carinis geležinkelis gali būti "nutiesta didelė dalis atkarpos".
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: