Naujas ES Komisijos "Implementing Decision" dėl Rail Baltica:
https://eur-lex.europa.eu/eli/dec_impl/2025/1332/oj
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Klausimas ar elektriniai traukiniai gali pravažiuoti. 1435mm ir 1520mm bėgiai yra gretinami 4 bėgiais, o ne 3 kaip Ispanijoje. Gaunasi, kad europinio traukinio centras yra gerokai į šoną (43.25cm) palyginus su rusišku traukiniu. Kadangi elektros linija pastoviai vingiuoja (kad pantografas tolygiai dėvėtųsi) ar išeina europiniam traukiniui ją naudoti esant tokiam dideliam centro poslinkiui?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaup supratau, klausimas buvo labiau apie kontaktinio tinklo srovės suderinamumą. Dyzeliniai lokomotyvai jau keletas metų pro tunelį važiuoja į intermodalinį terminalą Palemone.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaup supratau, klausimas buvo labiau apie kontaktinio tinklo srovės suderinamumą. Dyzeliniai lokomotyvai jau keletas metų pro tunelį važiuoja į intermodalinį terminalą Palemone.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.09, 17:52.
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTuriu klausimų, gal gudrieji kurmiai padės atsakyti:[LIST][*]Kaži kodėl Kauno mazge nenupiešta sugretinta linija pro tunelį. Ar pro tunelį 1435mm negali važiuoti varomi elektra, nes elektros laidai nesialignina su pantografu? Ar tai reiškia, kad nebus through-traffic pro Kauno centrinę stotį?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atnaujinta official schemutė su labiau tikrovę atspindinčiais planais.
Turiu klausimų, gal gudrieji kurmiai padės atsakyti:- Kaži kodėl Kauno mazge nenupiešta sugretinta linija pro tunelį. Ar pro tunelį 1435mm negali važiuoti varomi elektra, nes elektros laidai nesialignina su pantografu? Ar tai reiškia, kad nebus through-traffic pro Kauno centrinę stotį?
- Ar ta vežės keitimo sistema reiškia, kad vienintielis galimas variantas yra Talgo traukiniai iki Vilniaus?
- Panevėžio mazgo linija pro miestą net nėra pažymėta pilka linija (Postponed section). Ar tai reiškia, kad LTG grynai už savo pinigus nebent statys tą atkarpėlę?
- Iš Rail Baltica interaktyvaus online žemėlapio kažkuriuo metu dingo visi objektai - liko tik linijos. Ar man atrodo ar kažkaip Lietuvos teritorijoje apmažėjo stočių (tarp Kauno ir Panevėžio)?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas visai netyčia turite Ulemistės stoties tenderio metu pateiktą projektą? Noriu pasitikrinti tam tikrus aspektus. Man reiktų bent dalių dokumentų sarašų ir bendro SA dalies detalumo.
NDA.
Komentuoti:
-
Kiek aš esu pastebėjęs pvz. su NMC aukštaūgių pastatų statybomis, tai juos statant knisimasis duobėje užima vos ne pusę laiko. Ir kaip taisyklė labai dažnai tada būna komentarai 'tokiais tempais ir iki 2050 m. nepastatys', kurie, irgi kaip taisyklė, užsibaigia kai pastatas pradeda kilti iš duobės. Pvz. citata iš Artery projekto:
Parašė Diogenas Rodyti pranešimąPamenu, kai šio objekto statybos vyko, kiek šiame forume buvo diskusijų, kad nepastatys, koks lievas projektas ir net lažybos, kada iš duobės išlips. Bet va pastatė.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Vargu ar iki 2030 pabaigs tas atramas. Akivaizdžiai vilkinamos statybos, kad projektas vėluotų, brangtų ir būtų galima sedėti ant tos pinigų adatos.
2,5 km ilgio ir 350 m. aukščio Millau viaduką prancūzai pastatė per porą metų, o čia kelias suknistas atramėles po vaikišką kibirėlį pila ir visk stiprumą matuoja, lyg gyvenime niekas nestatė tokių atramų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Iš įdomumo, pasižiūrėjau kaip iš satelito atrodo statybų progresas. Viskas iš https://browser.dataspace.copernicus.eu/ mastelis visur toks pat, LT ir LV vakar dienos nuotraukos, EE nuotraukos iš prieš poros savaičių nes debesys uždengė statybas paskutinėmis dienomis.
Lietuva:
Latvija:
Estija:
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...
Komentuoti:
-
Nusimato labai sudėtingos gamtinės sąlygos: žolė, purvas, žvyras, lygus kaip stalas paviršius...
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Jau krapštosi ruože Šėta-Ramygala : https://www.facebook.com/share/1EWrRsbrkv/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, kai Ryga turės tik priemiestinę stotelę, nėr ko tikėtis Panevežio integracijos nuo pirmos dienos.
Beje, ZHA projektavo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažin, ar pasiteisintų Marijampolė - Klaipėda, kad ir pratęsiant Klaipėda - Radviliškis ir Kaunas - Šiauliai?
Iš Žemaitijos pusės pasiekti Kauną vistiek užima gan daug laiko.
Komentuoti:
Komentuoti: