Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    replied
    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą

    Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?
    Paskutinė mano matyta info 2024-03, nežinau ar dar teisybė (prisegu screenshotą):
    https://sumin.lrv.lt/media/viesa/sau...IxXLP0vBzM.pdf

    Koncepcija iš seniau - panašu, kad pasirinkta 1-a alternatyva:
    https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...onava_KONC.pdf

    O šiaip neseniai buvo atnaujintas pirkimų planas ateinantiems metams:
    https://rail-baltica.lt/wp-content/u...atnaujinta.pdf

    Panašu, kad kitais metais paaiškės kaip atrodys stotys - Panevėžio ir Jonavos stočių projektavimo pradžia numatyta 2026 Q1.

    Click image for larger version

Name:	jonava.jpg
Views:	983
Size:	435,1 kB
ID:	2224400

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Pagal 2022 metų vizualizacijas sienelė bus tik "ties gyvenamosiomis teritorijomis", t.y. Jonavos krante į Jonavos pusę: https://www.youtube.com/watch?v=hLVsU3DcFbg

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Nebus tos sienelės daugiau apsauga nuo žmonių ir gyvūnų?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Rail Baltica Lietuvoje Facebooke pasidalino įnformatyviu animaciniu klipu apie tilto slenkančių klojinių sistemą.
    https://www.facebook.com/share/v/17iv6XtJr7/
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.10, 22:33.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Blemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.
    Giruliuose buvo prieš, nes niekam nemalonu pro namų langus žiūrėti į akliną sieną ar šiaip vaikščioti/važiuoti dviračiu šalia jos.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1135
Size:	245,7 kB
ID:	2224330 Click image for larger version

Name:	Untitled2.jpg
Views:	1133
Size:	308,6 kB
ID:	2224329

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Blemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Atskiru projektu, čia planavimo dokumentai: https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...sis-etapas-RS/

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_120654.png
Views:	1198
Size:	1,17 MB
ID:	2224316

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1265
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1265
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Nežinau, bet tikiuosi taip ir bus sienelės kaip parodyta šiane pirkimo brėžinyje. Nes jeigu bus per visą tilto ilgį ir aklina, tai prarastas įspūdingiausias reginys visoje Rail Balticos vėžės trasoje!

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1265
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.10.10, 09:21.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Mūsų sąlygomis tas organinis stiklas gana greitai apsineša ir išsipurvina. Po kelių metų nieko per jį nesimato, nors šviesą praleidžia.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Kokia prasmė sienelės laukuose? O ant tilto traukinys garso nebeskleis, ar ir ten sieneles uždės?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Jau spalio vidurys, o denginys dar iš vietos nepajudėjo. Tik vizulkę feisbuke patalpino.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!
    Blogiausia būtų jeigu tos triukšmo slopinimo sienutės būtų žalios spalvos ir jos atspalvių. (Tokie yra pvz Nemenčinės pl.). Tai mažiausiai atrodytų na labai jau blogai.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.


    Kai buvau prieš mėnesį ekskursijoje tilto statybvietėje, to užklausiau. Tai esmė, kad didesnė tikimybė, jog pro traukinio langus nieko nesimatys, nes planuojamos garso slopinimo sienelės... Klausiau, kaip taip gali būti, tai gal planuojamos kokios permatomos sienelės iš organinio stiklo kaip naujajame autostrados tilte Kaune prie Megos? Tai negalėjo tiksliai atsakyti. Bet jeigu būtų aklinos sienelės, tai būtų neįtikėtinas pravalas!

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Šiaip čia yra ne tai, kad ilgiausias tiltas Lietuvoje, tai yra ilgiausias tiltas Baltijos šalyse, kuris buvusį rekordą pagerins tris kartus.1,5 km tiltas yra labai daug, tai iš esmės taps tam tikru Lietuvos simboliu, dėl to jau dabar įdomu, ką žmonės matys pro traukinio langus ir šita nuotrauka yra labai įdomi.

    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
    Paskutinis taisė Eidvis; 2025.10.09, 23:39.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Minėjau aukščiau, ten buvo problemų su hidrogeologija, matyt dėl to teko taikyti vienur vienokias, kitur kitokas priemones.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Na tas akmenų kilimas ant šlaitų įspūdingą įspūdį sudaro, ypač kai matai jo storį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Skalda ir pieva turi savo racijos: esant ilgam nuolydžiui galimas grunto išplovimas, ką puikiai valdo skalda.

    O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.

    Komentuoti:

Working...
X