Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.
    Galim pasilažinti

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti.
    Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kaip ir rašiau:




    Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.
    Jo, estų padėtis yra nepavydėtina. Ir vis dėl to, nepaisant latvių problemos, estai sėkmingiausiai tvarkosi su RB projektu. Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti. Čia iš panašios serijos, kaip reljefas, klimatas ir bet koks kitas random pseudoargumentas, kodėl dalykai negali būti daromi. Bet kas, bet, gink dieve, ne pačių nekompetencija, apsileidimas ir nemokšiškumas. Kažkur girdėti naratyvai, ypač ten labiau į Rytus, kur vis kalti vragai, fašystai ir dar bbž kas, tik ne jie patys.
    Paskutinis taisė John; 2025.09.16, 14:36.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
    Jeigu lygšiolinės patirtys su transporto projektais yra rodiklis, tai ne mes lauksim lenių, o jie mūsų. Pavyzdžiui, ta pati Via Baltica, kai pliurpėm apie tai 30 metų, o lenkai pyst ir pastatė. Tada mes šiaip taip susizgribom, kad ir mums reiktų iki Lenkijos pasistatyti normalų kelią, kurio reikia mums, o ne lenkams.

    Dėl to ir su RB siūlyčiau koncentruotis ne į Lenkiją, o būtent Lietuvą, nes kartosis ta pati istorija. Kaip bebūtų, formaliai jau vėluojam gerokai virš 5 metų. Realybėje žymiai daugiau, ir nėra jokio pagrindo galvoti, kad vėlavimas toliau nedidės.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.
    Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
    Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
    Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
    Paskutinis taisė vital7777; 2025.09.16, 13:55.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
    Kaip ir rašiau:

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Estai, dėl latvių retardiško sprendimo pirmiausia statytis bėgius ir stotis (kurioms dabar rankioja centus iš savo biudžeto, much win), labai smagiai riedės Rail Baltica iki LV sienos ir atgal, arba geriausiu atveju iki tupiko prie Daugavos Salaspilse. Antru variantu bent jau galės persėsti į nemodernizuotą DR1A (kuris vis dar be vakuuminio tūliko tręšia Latvijos geležinkelius) ir taip pasiekti Rygos stoties griaučius, gal net ir oro uostą.

    Latviai tikriausi šaunuoliai, visus išdūrė ir iš projekto gavo daugiausiai. /s

    Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
    Su sąlyga, kad Latviai iš viso prijungs Estiją prie RB.

    Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.16, 15:33.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Norint padaryti progresą kažkokioje dalyje, reikia įdirbio iš anksčiau. Dabar priotetizuoti PL/LT - Kaunas liniją labai sudėtinga (tiksliau praktiškai nebeįmanoma), nes tik neseniai pasirašyta sutartis dėl projektavimo. Taigi ji fiziškai niekaip negali aplenkti statybų kitose atkarpose, kuriose yra projektai, atlikti pirkimai ir netgi padaryta daug darbų.
    Prieš kokius 5 ar daugiau metų, kai buvo kitaip planuojama eiga, padaryti sprendimai atsiliepia dabar. Bet gal jau šaukštai po pietų daug energijos skirti kalboms "kaip reikėjo daryti". Nes priimant tuos sprendimus apie karpymus ir etapiškumus niekas negalvojo. Situacija šiai dienai tokia, kad su ribotu finansavimu reikia sudaryti galimybęs traukiniui nuo LV/LT sienos nuvažiuoti iki LT/PL sienos. Tokiu keliu ir einama.

    Estams čia turbūt paprasčiausia, nes jų dalyje viskas yra vienoje linijoje ir be atšakų, kurios trūkstant finansavimui yra automatiškai "stumiamos tolyn". Todėl pas juos ką buvo galima optimizuoti: vietoje dvibėgio, tiesti vienbėgi geležinkelį - tas ir padaryta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
    Ji negali nepirmauti, nes RB ir yra geležinkelis į Taliną.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
    Čia turbūt reikėtų įvesti matavimo vienetą - pirmauja ilgiu, tonomis, kubiniais metrais, sutartimis, jūtūbės filmukais ar kuo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Turbūt pirmauja Latvija...
    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turbūt pirmauja Latvija, kuri prie RB neprijungs vienintelio tikro savo miesto?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?

    Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.
    Oj oj kiek šiaudinių baidyklių. Iš kur tas noras taip kišti kitiems į burną dalykus, kurių jie nesakė? Jei galima, daugiau nedaryk taip, nes ne tu vienas taip moki

    Ten buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.

    Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka
    Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?

    Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.
    O jei reiktų paprognozuoti, kada bus pastatytas ir elekteifikuotas greitasis Lenkija-Kaunas ruožas, kokia būtų tavo prognozė? 2030? Gal 2031? Ką tiksliai reikštų tas "ant ribos"?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų
    Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų

    Komentuoti:

Working...
X