Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
    O kiek dar yra latvių priešų, kurie nerašo, bet laikina argumentų kaitaliotojų pranešimus!

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
    Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
    O aš šitą temą skaitau būtent dėl tų vykstančių aštresnių diskusijų (na ir forumiečių įdedamos vaizdinės medžiagos). Nes progresą ir atnaujinimus gali formaliai sekti ir pagal RB spaudos pranešimus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.
    Visi debilai tarpusavy rašinėja ir laikina netiesą, o tave palaiko tik jonelis, ane? Sunku turėtų būti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Pabandykit surašyti vietas, dėl kurių buvau neteisus. Tada aš surašysiu kitos pusės surašytas vietas (rytoj turėsiu laiko) ir palyginsim? Įsimesti į temą parašant tik ad hominem gali ir mano kaimyno šuo spėju, gerai padresiravus.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.09.10, 08:54.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Jo, eilinį kartą ryte patikrinu ir nulinis turinys užima bent pora puslapių. Vienas sprendimas tai tiesiog visiem blokuot VLR, nes nu nematau kad kažkas čia daug džiaugsmo patiria kapojantis su žmogum kuriam write-protect'as įjungtas smegenyse.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
    Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
    Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ai, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes
    Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
    Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
    Jei kalbėti teisingai, tai bus ne baudos, o tiesiog pareikalavimas išleistas lėšas (kurios pagal kai kuriuos prelegentus yra "sėkmingai įsisavinti milijardai") grąžinti.
    Esmė, kad dalis forume nesupranta kaip veikia ES finansavimo skirstymo mechanizmas ir kas yra auditai po projekto įgyvendinimo (čia ne apie patį). Atrodo, kad jei skyrė pinigų ir juo labiau jie įkrito į sąskaitą, tai jau viskas - lėšos "įsisavintos" už jas ir rezultatą atsiskaityti nebereikia. Nors realybė yra kiek kitokia.
    Visuomenėje ir žiniasklaidoje reitai aptarinėjami dalykai, kai net ir įgyvendinant projektą būna nustatoma pažeidimų, neatitikimų ir parama (ar jos dalis) pareikalaujama grąžinti. Paskutinis garsesnis atvejis berods buvo su Keistuolių teatro rekonstrukcija ir iš to kilusiomis pasėkmėmis, kad teatras visai bankrutuos. Ne veltui latviai dabar neriasi iš kailio, kad surasti pinigų pradėtų stočių užbaigimui ir įveiklinimui, nes su EK jau, kaip suprantu, suderinta, kad tinkamas įgyvendinimas bent pradžiai bus apskritai eksploatavimas nepriklausomai nuo vežės tipo.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.10, 08:34.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ai, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes, bet vis tik nenoriu leisti galvoti, kad užspaminus puslapį pusiau tiesom ir vandens drumstimu galima po to sudaryti kažkokį pergalės įspūdį pusei, kuri taip smarkiai pasikrovė malkų tiek daug diskusijų.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Dar sočiai laiko, dar nieko rimtesnio iš pagrindinės linijos nepastatė
    Vartaisi. RB atšaukimas Latvijoje buvo paminėtas vietinės spaudos, kai apie tai pasakė kažkoks vietinis vatnikas (iš serijos 'geriau pensijas pakeliam'). Tada šis forumas (įskaitant tave) tai pasigavo ir pradėjo rodyti kaip faktą. Latvijoje nebuvo ir nėra jokių oficialių planų atšaukti RB, tad apsikvailinote.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
    Vėl gi, vartaisi, nes tas galioja visoms šalims. Tą konkretų atvejį irgi paėmėt iš konteksto, kai Latvijoje viešėjo EK komisarė ir, berods, tas pats vatnikas, paminėtas viršuje (ar žurnalistas, citavęs jį), paklausė, kas bus, jei Latvija atšauks visą projektą. Forumas pasigavo tai, kaip grasinimą bauduoti dėl 'stočių statymo' ir visiškai ištraukė tai iš konteksto, eilinį kartą apsikvailindami.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Na nebloga dalis artimiausiu metu nebus - kol europinės vėžės per Rygą nebus, tol didžioji dalis estakados praplatinimo neturi prasmės ir stovės be bėgių.
    Naująja estakada pravažiuos daugybę kartų daugiau keleivinių traukinių, nei per bet kurią Lietuvos vietą. Kelyno išplėtimas leido padėti pagrindus ir paties pastato statyboms, kuris irgi bus naudojamas intensyviau nei visos Lietuvos stotys kartu sudėjus iš karto po atidarymo.


    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Konkretesnis teiginys buvo kad dėl skirtingų elektrifikacijos sistemų bus sudėtinga/neįmanoma panaudoti elektrifikacijos elementus ir europinei ir rusiškai vėžei - bet užmiršti apie ką kalbėjome jums įprasta.
    Haha, vartaisi. Elektrifikacija neturi nieko bendro su Oro uosto pajungimu, nes ten galima paleisti ir dyzelinius traukinius. Kitaip gal Klaipėda nėra prijungta prie Vilniaus? Antra, tiek tavo kolega ignalina, tiek, berods, tu pats, nežinojot, kad Latvijos naujos Škodos turi dual voltage.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Priminsiu, kad teigėte jog Rail Baltica išvis apeis Kauno pagrindinę stotį ir visi greitieji traukiniai važiuos tik pro HES'ą, nesiremdami niekuo, ignoruodami esamą infrastruktūrą ir bendrai, logiką. Buvo teiginių kad esama atkarpa bus per lėta (kiek bus atnaujinimų Kauno mazge, jie iš greičio perspektyvos skirtumų neturės išvis), kad nebus signalizuota (tarsi labai sunku būtų signalizaciją įrengti signalizuojant kitus kelius - visą RB1 planuojama signalizuoti, čia tie porą kilometrų yra mizeris palyginus) ir panašių blevyzgų tema "Rygoje viskas puiku o Kaune viskas šūdas". Kaip matome, Rygoje viskas puikiai pastatyta (ne) ir viskas puikiai naudojama (ne). Kaune tikriausiai viskas vis dar šūdų šūdas (leisiu sau nesutikti) ir šūdų šūdas ir liks (nemanyčiau).
    Vėl rašinėji nesąmones ir meluoji apie mano teiginius. Aš teigiau, kad RB nauja infrastruktūra (kaip naujas tiltas) nebus statomi Kauno mazge pirmajame etape. Buvau užpultas, o, kai paaiškėjo, kad būtent bus lygiai taip, kaip aš sakiau, tu ir tavo kolega sleader pradėjote rašyti, kad Kaune jokios infrastruktūros apskritai nereikia

    Bandei surasti mano pranešimų, kuriuos rašinėjau kažką blogo, bet suradai tik tokių, kuriuos vėl parašyčiau. Tavo nesąmonių pririnkti galėčiau bent 10 ir tu pats tai puikiai žinai.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.09.10, 07:51.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Nesiruošiu veltis į šitą, per daug užima laiko. Žaidi nesąžiningai. Dėl to traukinių pirkimo buvai teisus, mano spėjimas nebuvo teisingas (visiškas menkniekis bendrame kontekste). Tą iš karto pripažinau, o ne rašiau keistas paklodes bandydamas išsivaryti. Siūlyčiau tau tą patį padaryti kokioje bent 10 vietų, kur situacija buvo priešinga.


    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Na gi paminėtas dviratininkų viadukas ir tiltas per Dauguvą tai tikrai nebuvo pradiniuose planuose, ir dabar juos pusiau pastatytus turi, be planų artimiausiu metu pratęsti. Jei neklystu, dvirtačiams tai jau arti poros metų stovi. Ir pradėta statyti gerokai prieš bet kokius darbus prie pagrindinės linijos.
    Ne to prašiau. Pats žinau, kas buvo originaliame projekte, o kas ne (Vilnius irgi buvo pridėtas vėliau, taip pat Panevėžio papildomas ruožas ir kt.). Prašiau šaltinio tam konkrečiam teiginiui, kad latviai pradėjo statybas ruožams, dėl kurių finansavimo nebuvo sutarta.

    Daugavos tiltas buvo atšauktas jam išleidus 20 milijonų eurų, apie 1km HSR ruožo vertė buvo pastatyta per anksti. Tai buvo klaida (ir tą jau sakiau ne vieną kartą), bet jos vertė Lietuvos susiknisimų kontekste yra vos ne nulinė.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - teigėte, kad latviai atšauks projektą, nes nebeturi pinigų
    Dar sočiai laiko, dar nieko rimtesnio iš pagrindinės linijos nepastatė

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - teigėte, kad latviams bus skiriamos milijardinės baudos
    Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - teigėte, kad Rygos miesto centro infrastruktūra bus nenaudojama
    Na nebloga dalis artimiausiu metu nebus - kol europinės vėžės per Rygą nebus, tol didžioji dalis estakados praplatinimo neturi prasmės ir stovės be bėgių.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - teigėte, kad oro uosto atšakos latviams nepavyks panaudoti dėl skirtingos įtampos
    Konkretesnis teiginys buvo kad dėl skirtingų elektrifikacijos sistemų bus sudėtinga/neįmanoma panaudoti elektrifikacijos elementus ir europinei ir rusiškai vėžei - bet užmiršti apie ką kalbėjome jums įprasta.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - ignaloidas parašė milžinišką pranešimą, kuriame mane išvadino melagiu dėl to, kad pasakiau, kad greičiausiai pirmoje projekto dalyje Rail Baltica bus tiesiama pro HESą, o ne Kauno centrą
    Priminsiu, kad teigėte jog Rail Baltica išvis apeis Kauno pagrindinę stotį ir visi greitieji traukiniai važiuos tik pro HES'ą, nesiremdami niekuo, ignoruodami esamą infrastruktūrą ir bendrai, logiką. Buvo teiginių kad esama atkarpa bus per lėta (kiek bus atnaujinimų Kauno mazge, jie iš greičio perspektyvos skirtumų neturės išvis), kad nebus signalizuota (tarsi labai sunku būtų signalizaciją įrengti signalizuojant kitus kelius - visą RB1 planuojama signalizuoti, čia tie porą kilometrų yra mizeris palyginus) ir panašių blevyzgų tema "Rygoje viskas puiku o Kaune viskas šūdas". Kaip matome, Rygoje viskas puikiai pastatyta (ne) ir viskas puikiai naudojama (ne). Kaune tikriausiai viskas vis dar šūdų šūdas (leisiu sau nesutikti) ir šūdų šūdas ir liks (nemanyčiau).

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - vadinote mane negražiais vardais, kai kalbėjau apie Vilniaus dalies atšaukimą pirmoje projekto dalyje ir teigėte, kad Lietuva pasistatys ruožą į Klaipėdą iš RB fondų
    Man regis teigėte kad Vilniaus ruožas išvis nebus niekada pastatytas ir galima jau jam sakyti per amžius amen? Tikriausiai lygiai taip pat kaip ir visam Rygos pravažiavimui, taip pat nukeltam į antrąją projekto dalį? Bet čia atmintis mane apleidžia ir man nelabai norisi eiti ieškoti dar daugiau jūsų melagingų post'ų.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Visur buvote neteisūs, tai kabinėjatės prie šūdniekių ir tai yra apgailėtina
    Visur būvote neteisūs yra labai drąsus teiginys kai prieš porą savaičių galėjome susilažinti lažybose kūrias būčiau laimėjęs - ar gal jau teigsite kad vis dėl to Estai ne bendrai regioninius traukinius pirks? Ir bent jau aš stengiuosi ne prie šūdniekių kabinėtis, o prie pastovių jūsų nesąmonių kuriomis persunktas praktiškai kiekvienas jūsų pranešimas. Apgailėtinas yra jūsų nuolatinis atsisakymas jas pripažinti ir tylus dainelės pakeitimas kai nesąmonės pasidaro akivaizdžios.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.
    Na gi paminėtas dviratininkų viadukas ir tiltas per Dauguvą tai tikrai nebuvo pradiniuose planuose, ir dabar juos pusiau pastatytus turi, be planų artimiausiu metu pratęsti. Jei neklystu, dvirtačiams tai jau arti poros metų stovi. Ir pradėta statyti gerokai prieš bet kokius darbus prie pagrindinės linijos.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas.
    Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Šiaip, jei LV carinį geležinkelį link oro uosto užskaito kaip nutiestą RB dalį (o pagrindinis latviofilas tai patvirtina), tai gal mes Vilnius - Kaunas liniją irgi galim užskaityt? Prisidėtumėm papildomus 104 km ir taptumėm RB lyderiais, nušluostytumėm nosis estams

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    WTF? nežinančiam pakomentuokite jei galite
    Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas. Kadangi projekto įgyvendinimas komplikavosi ir užsitęsė, kelis kartus paprango projekto kaina. Tada prasidėjo ginčas su EK, kuri neapsikentusi projekto įgyvendinimo lėtumo, pareiškė, kad pirma turi būti atlikti tie darbai, kurie buvo numatyti pasirašant sutartį, nes projekto tikslas - veikianti ir visas tris Baltijos šalis su Lenkija jungianti standartinės vėžės linija. Nuorodoje matomas nebaigtas statyti geležinkelio tiltas per Dauguvą ir dviratininkų bei pėsčiųjų viadukas buvo įtraukti į projektą vėliau. Į juos jau investuota nemažai pinigų. Problema Latvijoje yra dviguba: a) jie turi verkiant pastatyti liniją nuo LT iki EE, bet dalį EK skirto finansavimo jau panaudojo, Rygos ir oro uosto geležinkelio stočių bei jungties tarp jų statybai, b) jeigu jie nepabaigs pagrindinės linijos nuo LT iki EE statybos iki numatyto termino, turės grąžinti EK pagal sutartį skirtą finansavimą atgal. Tai dabar latviai turi ieškoti vidinių rezervų arba skolintis pinigų, kad bent jau pabaigtų tai, kas numatayta pagal sutartį.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.10, 08:52.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Niekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai.
    ...
    GTFO.
    Ar jūsų didenybė ką tik kartais ne susireikšmino?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    WTF? nežinančiam pakomentuokite jei galite

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Panašu, kad be Latvijos šiame forume - nei minutės. Jokios nuostabos, nepilnavertiškumo kompleksas turėtų smarkiai daužyti žiūrint į smarkiai vėluojantį tiltą Lietuvoje, kai Latvijoje yra jau pastatyta dešimtis kartų brangesnė ir sudėtingesnė infrastruktūra miesto centre. Darbai intensyviai vyksta ir sudėtingiausiame centriniame mazge, kokio Lietuvoje niekada nebuvo ir nebus, ir oro uosto naujojoje jungtyje. Daugavos tiltas mieste nėra užstrigęs, jis yra atidėtas dėl pasikeitusių finansavimo taisyklių, taip pat kaip yra ir atidėti Vilnius - Kaunas ir galimai Kaunas - Lenkija ruožai.

    Dėl šito vėluojančio tilto Jonavoje, tai latviai jau seniai būtų išmetę per bortą už jo statybą atsakingus žmones, lygiai taip pat, kaip praspyrė savo transporto ministrą. Turime gana paprastą kelią ant polių, kurio kaina yra vos 3-4 kartus didesnė už tipinį HSR geležinkelį (tokių kelių ant polių kaina paprastai yra 3-10 kartų didesnė priklausomai nuo sudėtingumo). Tiltas toliau vėluoja, toliau rodomos tos pačios polių nuotraukos, priežasčių vėlavimo nėra pateikta - niekam neįdomu. Gruntas smėlingas - taip, tai buvo žinoma ir prieš statybas, prieš perkant tokias paslaugas reikėjo gruntą išsitirti ir atitinkamai susidėlioti terminus. Akivaizdu, kad buvo susimauta, bet Lietuvos visuomenė nelabai sugeba tokių dalykų prafiltruoti ir triumfuoja po kiekvieno įmerkto polio. Apgailėtinas vaizdas.
    Nu yra tiesos - kiek pvz lietuviai pastate dviraciu estakadu i niekur? 0! Šachas ir matas! Ir beje, estakados i niekur miesto centre statymas, yra belekiek sudetingesnis ir brangesnis uz ta juokinga tiltuka per Neri.

    https://maps.app.goo.gl/busWpPRCrN8hgYfP7
    Paskutinis taisė vital7777; 2025.09.09, 18:08.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Niekam neįdomu, ko tu klausi ar ką tu rašai čia apskritai. Tavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių, nesi pasakęs visiškai nieko naudingo šioje temoje ir atsirovei visuose ginčuose, kuriuose dalyvavai. Vos ne kas dieną randu tavo tagus, kabinėjiesi taip, lyg tau rimtai būtų neviskas namie. Jei jau pradėjom su multikais, tai tu man rimtai pradedi priminti šitą personažą:

    GTFO.
    Geriau pranešimas iš kelių eilučių nei latvius garbinanti teksto siena. Eilinį kart prišneki šūdų (kaip kad tarp Rygos ir RIX jau yra bėgiai ar kad estai visada buvo projekto MVP) ir tada bėgi nuo savo žodžių. Tokius kaip tamsta mano kieme vadino vienu nevartotinu, tačiau labai taikliu barbarizmu - triochala.

    Tik visiškam atsilupėliui carinis geležinkelis gali būti "nutiesta didelė dalis atkarpos".

    Komentuoti:

Working...
X