Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Realybėje masteliai atrodo įspūdingesni nei teko matyti nuotraukose.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?
    Padoriai suskaičiavus vandenį, suprojektavus nuolydžius ir įrengus drenažą bei vandens nuleidimą ar surinkimą - ne.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Projektavimo pajėgumų trūkumai paskatino LTG įkurti atskirą inžinerinį europinės vėžės padalinį

    "Bus ieškoma įvairių projektavimo sričių specialistų, kurie galėtų patenkinti esamą projektavimo pajėgumo poreikį. Ilgainiui sukauptą kompetenciją ketinama pasiūlyti už Lietuvos ribų.

    LTG nurodo, kad nutiesus „Rail Baltica“, europinė vėžė bus plėtojama Klaipėdos kryptimi ir visoje Lietuvoje, todėl projektavimo veiklų poreikis išliks ir po 2030 m."

    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...adalini-571883

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: antroji stotelė – baigiamieji sankasos darbai
    Lankomės pirmoje suformuotos geležinkelio sankasos atkarpoje. Čia, beveik 10 km ruože Šveicarija–Žeimiai, vyksta baigiamieji darbai. Supilta sankasa – būtinas pamatas, ant kurio netrukus bus klojami bėgiai ir iki metų pabaigos atsiras pirmieji greitojo geležinkelio kontūrai.
    Yra video.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

    Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.
    nuleisti automobilius irgi galimas variantas, svarbu kad nereikėtu keisti bėgiu aukščio nes tai būna brangiausias variantas.

    Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.
    Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

    Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
    labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
    Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
    Tai kodėl ir Lietuvoje statomi levituojantys viadukai virš geležinkelio?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.
    Statybos kaina visame statinio gyvavimo cikle sudaro apie 20% visų išlaidų statiniui pastatyti ir prižiūrėti. Tad skirtumas yra jau statybos metu

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.
    Na pirmiausia pastatyti reikia. Čia manau yra esminis skirtumas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
    Skirtumas atsiranda tuomet, kai reikia prižiūrėti ir remontuoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
    Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.
    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno
    Manau rašo apie automobilių viadukus, ne geležinkelio.
    Čia pas mus, Via Lietuva reikalavimu, geležinkelis turi būti tiesiamas virš kelio.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Va kaip Estam sekasi. Tik keista, kaip ties apylankas kur viadukų nestatys? Negi su aštiais posūkiais ratais kvadratais? Jei taip tai nedaug skirsis nuo mūs carinio vieškelio iki Kauno

    These compromises are significant. For example, the entire Estonian section will be built as a single-track line, although the original plan called for a double track. To allow for two-way traffic and enable faster trains to overtake slower ones, sidings will be built at stations, stops and so-called operational points.

    The Muuga–Soodevahe section, which will serve freight traffic only, will also be constructed as a single-track line.

    Traffic control systems will be built out to 80 percent and electrification to 70 percent of the originally planned capacity, as the single-track design reduces the need for full-scale implementation in the initial phase.

    Additionally, 11 to 13 viaducts will not be constructed in the first phase. Detours will be routed through other planned nearby crossings. All 12 local stops will be developed at a minimal level — meaning full station buildings will not be constructed and outdoor areas, such as parking lots and landscaping, will be scaled back.

    The Ülemiste and Pärnu passenger terminals are still expected to be built to full specification by 2030, though the ministry noted that adjustments may be made if construction costs exceed current projections.
    https://news.err.ee/1609770327/minis...-scope-slashed

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Iš vakarykščio pasivaikščiojimo

    Click image for larger version  Name:	2bbdd2b2-27fb-419e-b017-19afe8c7f5b2.jpeg Views:	0 Size:	354,9 kB ID:	2215231 Click image for larger version  Name:	aee37acd-5745-4723-b3b5-43032b18baa0.jpeg Views:	0 Size:	336,2 kB ID:	2215232 Click image for larger version  Name:	7af6a8f6-266f-44d0-9f87-aba1fac8d12d.jpeg Views:	0 Size:	240,2 kB ID:	2215235 Click image for larger version  Name:	cf69c25a-f11d-4ce7-a5ef-835460620515.jpeg Views:	0 Size:	356,7 kB ID:	2215236 Click image for larger version  Name:	be77eac7-437c-4083-9016-861512c8c0d7.jpeg Views:	0 Size:	367,6 kB ID:	2215237 Click image for larger version  Name:	64d34a96-92e4-4c5f-ab06-4ded19a83593.jpeg Views:	0 Size:	344,3 kB ID:	2215238 Click image for larger version  Name:	b0a1d916-e6a0-431f-80e0-4940548044a7.jpeg Views:	0 Size:	390,9 kB ID:	2215239 Click image for larger version  Name:	1873b620-7a67-470b-88ec-d43b3913d2f9.jpeg Views:	0 Size:	389,3 kB ID:	2215240
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių


    Foto 2025.08










    Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno






    Pritraukimas




    Ekskavarorius krauna smėlį






    Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo


    Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio




    Pritraukimas




    Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių

    www.mapy.cz

    Foto 2025.08






    Sustojame pasigrožėti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
    Foto 2025.07

    https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
    Viadukas jau nusileido ant žemės
    Foto 2025.07


    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
    https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/

    Tiesa dar matyt neišPRinta

    Komentuoti:

Working...
X