Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
Kiek kainavo jau atlikti darbai Rygoje?
Klausiu kaip nelabai susigaudantis.
P.S. beje, geležinkelio jungtis ir stotis RIX buvo planuojama dar iki realių RB planų, ankstyvais 2000-aisiais (o gal ir dar anksčiau).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Akivaizdu, kad Rygos temos paleisti niekas nenori ir toliau yra rašinėjami keisti dalykai. Dėl temos eskalavimo liksiu kaltas aš, bet vis tik, kaip jau sakiau:
- Ši dviračių tilto dalis yra pastatyta per anksti, kartu su maža dalimi tilto per Daugavą. Taip ji atrodys dar kokį, sakyčiau, 10 metų.
- Ši infrastruktūra kainavo apie 20 milijonų eurų (vos 1km tipinio HSR ruožo kaina), o tai tėra lašas jūroje lyginant su sėkmingai padarytais ar daromais milžiniškais darbais Rygoje .
- Ši per anksti pastatyta infrastruktūra neturi nieko bendro su pusės milijardo eurų vertės susiknisimu prie Panevėžio, pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 ar beviltiškai vėluojančiu vieninteliu rimtesniu infrastruktūros objektu, prie kurio buvo prisiliesta Lietuvoje.
- Tai nepasikeis nepriklausomai nuo to, kiek kartų tiltas bus paminėtas ar parodyta jo nuotrauka šioje temoje.Paskutinis taisė VLR; 2025.09.11, 04:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriausia dalis, kad tas viadukas ir šiandien atrodo taip pat. Tačiau tokio infrastruktūros stebuklo nepalyginti su beviltiškai įstrigusiu tiltu Lietuvoje.Parašė alga Rodyti pranešimąTuriu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manau, lakoniškumas yra pagarbos forumiečiams apraiška.Parašė VLR Rodyti pranešimąTavo pranešimai visi yra iš kelių eilučių
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo priešingai, 2 forumo nariai varto argumentus, kad sumenkintų bet ką, kas daroma Lietuvoje: beviltiškai įstrigę, apgailėtina, nebus net pradėta iki 2040 m.Parašė VLR Rodyti pranešimąkaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Turiu fainą Rygos Rail Baltica dviračių viaduko fotkę, for your viewing pleasure, 2024 sausio 14 d.:
- 8 patinka
Komentuoti:
-
O kiek dar yra latvių priešų, kurie nerašo, bet laikina argumentų kaitaliotojų pranešimus!Parašė VLR Rodyti pranešimąIš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O aš šitą temą skaitau būtent dėl tų vykstančių aštresnių diskusijų (na ir forumiečių įdedamos vaizdinės medžiagos). Nes progresą ir atnaujinimus gali formaliai sekti ir pagal RB spaudos pranešimus.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės +- taip. Be ‘Jonelio’ čia yra gal 2-3 žmonės, kurie rašo kažką įdomaus ir racionalaus. Kiti tik kaitalioja argumentus priklausomai nuo vėjo krypties su mintimi pateisinti viską, kas daroma Lietuvoje. Grynai kaip Baltarusijos ir Rusijos forumuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visi debilai tarpusavy rašinėja ir laikina netiesą, o tave palaiko tik jonelis, ane? Sunku turėtų būti.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.
Komentuoti:
-
Jo, eilinį kartą ryte patikrinu ir nulinis turinys užima bent pora puslapių. Vienas sprendimas tai tiesiog visiem blokuot VLR, nes nu nematau kad kažkas čia daug džiaugsmo patiria kapojantis su žmogum kuriam write-protect'as įjungtas smegenyse.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Taip, aš sutinku, galima iškelti tas paklodes iš čia dėl manęs, ar net jas ištrinti. Tiesiog kai kas nors prirašo tiesioginių replikų su daug asmeniškumų ir neteisybių ir gauna daug Patinka, tampa sunku neatsakyti ir neapsiginti. O tokių gaunu po vos ne kiekvienu savo pranešimu.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
Komentuoti:
-
Aš leisiu sau pareplikuot, žinau, jog šiek tiek ne į temą, prašau nepykit, bet:Parašė VLR Rodyti pranešimąAi, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes
Bent aš neskaitau. Tokie ginčai tikslingiau būtų sprendžiame asmeninių žinučių pavidalu, o šitos jūsų (visų) paklodės ir akmenų mėtymas vienas į kito daržą, mano vertinimu, yra praktiškai spamas, o ne diskusija. Rail Baltica projektas yra įdomus, norisi matyti atnaujinimus, progresą, analizę; bet atėjus į šią temą kažko naudingo perskaityti beveik neįmanoma.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Jei kalbėti teisingai, tai bus ne baudos, o tiesiog pareikalavimas išleistas lėšas (kurios pagal kai kuriuos prelegentus yra "sėkmingai įsisavinti milijardai") grąžinti.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
Esmė, kad dalis forume nesupranta kaip veikia ES finansavimo skirstymo mechanizmas ir kas yra auditai po projekto įgyvendinimo (čia ne apie patį). Atrodo, kad jei skyrė pinigų ir juo labiau jie įkrito į sąskaitą, tai jau viskas - lėšos "įsisavintos" už jas ir rezultatą atsiskaityti nebereikia. Nors realybė yra kiek kitokia.
Visuomenėje ir žiniasklaidoje reitai aptarinėjami dalykai, kai net ir įgyvendinant projektą būna nustatoma pažeidimų, neatitikimų ir parama (ar jos dalis) pareikalaujama grąžinti. Paskutinis garsesnis atvejis berods buvo su Keistuolių teatro rekonstrukcija ir iš to kilusiomis pasėkmėmis, kad teatras visai bankrutuos. Ne veltui latviai dabar neriasi iš kailio, kad surasti pinigų pradėtų stočių užbaigimui ir įveiklinimui, nes su EK jau, kaip suprantu, suderinta, kad tinkamas įgyvendinimas bent pradžiai bus apskritai eksploatavimas nepriklausomai nuo vežės tipo.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.10, 09:34.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ai, vis tik radau laiko šį niūrų rytą. Nesitikiu, kad čia kažkas skaito tokias paklodes, bet vis tik nenoriu leisti galvoti, kad užspaminus puslapį pusiau tiesom ir vandens drumstimu galima po to sudaryti kažkokį pergalės įspūdį pusei, kuri taip smarkiai pasikrovė malkų tiek daug diskusijų.
Vartaisi. RB atšaukimas Latvijoje buvo paminėtas vietinės spaudos, kai apie tai pasakė kažkoks vietinis vatnikas (iš serijos 'geriau pensijas pakeliam'). Tada šis forumas (įskaitant tave) tai pasigavo ir pradėjo rodyti kaip faktą. Latvijoje nebuvo ir nėra jokių oficialių planų atšaukti RB, tad apsikvailinote.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąDar sočiai laiko, dar nieko rimtesnio iš pagrindinės linijos nepastatė
Vėl gi, vartaisi, nes tas galioja visoms šalims. Tą konkretų atvejį irgi paėmėt iš konteksto, kai Latvijoje viešėjo EK komisarė ir, berods, tas pats vatnikas, paminėtas viršuje (ar žurnalistas, citavęs jį), paklausė, kas bus, jei Latvija atšauks visą projektą. Forumas pasigavo tai, kaip grasinimą bauduoti dėl 'stočių statymo' ir visiškai ištraukė tai iš konteksto, eilinį kartą apsikvailindami.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIrgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.
Naująja estakada pravažiuos daugybę kartų daugiau keleivinių traukinių, nei per bet kurią Lietuvos vietą. Kelyno išplėtimas leido padėti pagrindus ir paties pastato statyboms, kuris irgi bus naudojamas intensyviau nei visos Lietuvos stotys kartu sudėjus iš karto po atidarymo.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNa nebloga dalis artimiausiu metu nebus - kol europinės vėžės per Rygą nebus, tol didžioji dalis estakados praplatinimo neturi prasmės ir stovės be bėgių.
Haha, vartaisi. Elektrifikacija neturi nieko bendro su Oro uosto pajungimu, nes ten galima paleisti ir dyzelinius traukinius. Kitaip gal Klaipėda nėra prijungta prie Vilniaus? Antra, tiek tavo kolega ignalina, tiek, berods, tu pats, nežinojot, kad Latvijos naujos Škodos turi dual voltage.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKonkretesnis teiginys buvo kad dėl skirtingų elektrifikacijos sistemų bus sudėtinga/neįmanoma panaudoti elektrifikacijos elementus ir europinei ir rusiškai vėžei - bet užmiršti apie ką kalbėjome jums įprasta.
Vėl rašinėji nesąmones ir meluoji apie mano teiginius. Aš teigiau, kad RB nauja infrastruktūra (kaip naujas tiltas) nebus statomi Kauno mazge pirmajame etape. Buvau užpultas, o, kai paaiškėjo, kad būtent bus lygiai taip, kaip aš sakiau, tu ir tavo kolega sleader pradėjote rašyti, kad Kaune jokios infrastruktūros apskritai nereikiaParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Priminsiu, kad teigėte jog Rail Baltica išvis apeis Kauno pagrindinę stotį ir visi greitieji traukiniai važiuos tik pro HES'ą, nesiremdami niekuo, ignoruodami esamą infrastruktūrą ir bendrai, logiką. Buvo teiginių kad esama atkarpa bus per lėta (kiek bus atnaujinimų Kauno mazge, jie iš greičio perspektyvos skirtumų neturės išvis), kad nebus signalizuota (tarsi labai sunku būtų signalizaciją įrengti signalizuojant kitus kelius - visą RB1 planuojama signalizuoti, čia tie porą kilometrų yra mizeris palyginus) ir panašių blevyzgų tema "Rygoje viskas puiku o Kaune viskas šūdas". Kaip matome, Rygoje viskas puikiai pastatyta (ne) ir viskas puikiai naudojama (ne). Kaune tikriausiai viskas vis dar šūdų šūdas (leisiu sau nesutikti) ir šūdų šūdas ir liks (nemanyčiau).
Bandei surasti mano pranešimų, kuriuos rašinėjau kažką blogo, bet suradai tik tokių, kuriuos vėl parašyčiau. Tavo nesąmonių pririnkti galėčiau bent 10 ir tu pats tai puikiai žinai.Paskutinis taisė VLR; 2025.09.10, 08:51.
Komentuoti:
-
Nesiruošiu veltis į šitą, per daug užima laiko. Žaidi nesąžiningai. Dėl to traukinių pirkimo buvai teisus, mano spėjimas nebuvo teisingas (visiškas menkniekis bendrame kontekste). Tą iš karto pripažinau, o ne rašiau keistas paklodes bandydamas išsivaryti. Siūlyčiau tau tą patį padaryti kokioje bent 10 vietų, kur situacija buvo priešinga.
Ne to prašiau. Pats žinau, kas buvo originaliame projekte, o kas ne (Vilnius irgi buvo pridėtas vėliau, taip pat Panevėžio papildomas ruožas ir kt.). Prašiau šaltinio tam konkrečiam teiginiui, kad latviai pradėjo statybas ruožams, dėl kurių finansavimo nebuvo sutarta.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Na gi paminėtas dviratininkų viadukas ir tiltas per Dauguvą tai tikrai nebuvo pradiniuose planuose, ir dabar juos pusiau pastatytus turi, be planų artimiausiu metu pratęsti. Jei neklystu, dvirtačiams tai jau arti poros metų stovi. Ir pradėta statyti gerokai prieš bet kokius darbus prie pagrindinės linijos.
Daugavos tiltas buvo atšauktas jam išleidus 20 milijonų eurų, apie 1km HSR ruožo vertė buvo pastatyta per anksti. Tai buvo klaida (ir tą jau sakiau ne vieną kartą), bet jos vertė Lietuvos susiknisimų kontekste yra vos ne nulinė.
Komentuoti:
-
Dar sočiai laiko, dar nieko rimtesnio iš pagrindinės linijos nepastatėParašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad latviai atšauks projektą, nes nebeturi pinigų
Irgi sočiai laiko, jei atšauks ar kitaip susišiks tai jos tikrai bus.Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad latviams bus skiriamos milijardinės baudos
Na nebloga dalis artimiausiu metu nebus - kol europinės vėžės per Rygą nebus, tol didžioji dalis estakados praplatinimo neturi prasmės ir stovės be bėgių.Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad Rygos miesto centro infrastruktūra bus nenaudojama
Konkretesnis teiginys buvo kad dėl skirtingų elektrifikacijos sistemų bus sudėtinga/neįmanoma panaudoti elektrifikacijos elementus ir europinei ir rusiškai vėžei - bet užmiršti apie ką kalbėjome jums įprasta.Parašė VLR Rodyti pranešimą- teigėte, kad oro uosto atšakos latviams nepavyks panaudoti dėl skirtingos įtampos
Priminsiu, kad teigėte jog Rail Baltica išvis apeis Kauno pagrindinę stotį ir visi greitieji traukiniai važiuos tik pro HES'ą, nesiremdami niekuo, ignoruodami esamą infrastruktūrą ir bendrai, logiką. Buvo teiginių kad esama atkarpa bus per lėta (kiek bus atnaujinimų Kauno mazge, jie iš greičio perspektyvos skirtumų neturės išvis), kad nebus signalizuota (tarsi labai sunku būtų signalizaciją įrengti signalizuojant kitus kelius - visą RB1 planuojama signalizuoti, čia tie porą kilometrų yra mizeris palyginus) ir panašių blevyzgų tema "Rygoje viskas puiku o Kaune viskas šūdas". Kaip matome, Rygoje viskas puikiai pastatyta (ne) ir viskas puikiai naudojama (ne). Kaune tikriausiai viskas vis dar šūdų šūdas (leisiu sau nesutikti) ir šūdų šūdas ir liks (nemanyčiau).Parašė VLR Rodyti pranešimą- ignaloidas parašė milžinišką pranešimą, kuriame mane išvadino melagiu dėl to, kad pasakiau, kad greičiausiai pirmoje projekto dalyje Rail Baltica bus tiesiama pro HESą, o ne Kauno centrą
Man regis teigėte kad Vilniaus ruožas išvis nebus niekada pastatytas ir galima jau jam sakyti per amžius amen? Tikriausiai lygiai taip pat kaip ir visam Rygos pravažiavimui, taip pat nukeltam į antrąją projekto dalį? Bet čia atmintis mane apleidžia ir man nelabai norisi eiti ieškoti dar daugiau jūsų melagingų post'ų.Parašė VLR Rodyti pranešimą- vadinote mane negražiais vardais, kai kalbėjau apie Vilniaus dalies atšaukimą pirmoje projekto dalyje ir teigėte, kad Lietuva pasistatys ruožą į Klaipėdą iš RB fondų
Visur būvote neteisūs yra labai drąsus teiginys kai prieš porą savaičių galėjome susilažinti lažybose kūrias būčiau laimėjęs - ar gal jau teigsite kad vis dėl to Estai ne bendrai regioninius traukinius pirks? Ir bent jau aš stengiuosi ne prie šūdniekių kabinėtis, o prie pastovių jūsų nesąmonių kuriomis persunktas praktiškai kiekvienas jūsų pranešimas. Apgailėtinas yra jūsų nuolatinis atsisakymas jas pripažinti ir tylus dainelės pakeitimas kai nesąmonės pasidaro akivaizdžios.Parašė VLR Rodyti pranešimąVisur buvote neteisūs, tai kabinėjatės prie šūdniekių ir tai yra apgailėtina
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na gi paminėtas dviratininkų viadukas ir tiltas per Dauguvą tai tikrai nebuvo pradiniuose planuose, ir dabar juos pusiau pastatytus turi, be planų artimiausiu metu pratęsti. Jei neklystu, dvirtačiams tai jau arti poros metų stovi. Ir pradėta statyti gerokai prieš bet kokius darbus prie pagrindinės linijos.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu. Turi gal šaltinį? Konkrečiai apie tai, kad latviai pradėjo pirmą statyti dalis, kurios buvo pridėtos po sutarties? Nes miesto estakada (brangiausia iki šiol padarytų darbų dalis be konkurencijos) lyg buvo ir pirminiame projekte, kuriame Ryga buvo prijungta tik iš rytų.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Latviai pirma pradėjo statyti RB infrasturktūros dalis, kurios buvo pridėtos prie RB projekto jau po sutarties pasirašymo su EK. EK leido pridėti dalis, bet papildomo finansavimo klausimas nebuvo išspręstas.
Komentuoti:
Komentuoti: