Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
    Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgių
    Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250809_165244.jpg
Views:	472
Size:	417,8 kB
ID:	2218524

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
    Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
    Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo. Pro Rygą pravažiuoja keturis kartus daugiau keleivių nei pro visą Lietuvą, Rail Baltica keleiviai sudarys mažą keleivių dalį. O kad tokia infrastuktūra yra statoma vietoje automobilizmą skatinančių aplinkkelių ir keliukų į nieką asfaltavimo (dažniausiai korupcija persmelktais kontraktais, kaip yra daroma Lietuvoje) tai taip, tuo tikrai galima didžiuotis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
    Juo labiau nėra apskritai jokio poreikio Lietuvoje statyti grandiozines stotis. T.y. pačių stoties pastatų plėtrai poreikio nėra. Rygoje verkiant reikėjo atnaujinti stotį, nes esama yra absurdiška ir apgailėtinos būklės. Pas mus reikėtų tik peronus sutvarkyti (uždengti) ir požemines perėjas įrengti.
    Nauja VNO stotis su 1435 mm bėgiais yra apskritai kažkieno fantazija ir iš operavimo pusės visiškai nereikalingas ir nenaudingas dalykas.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    VLR
    Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Pradėti nuo Vilnius - Kaunas būtų buvę drąsu. Pradėti nuo miestų kelynų (kaip darė Lietuva ir Latvija), tuo tarpu, buvo visiškai racionalus sprendimas, nes planavimas ir žemės paėmimas užmiestyje yra labai ilgas procesas. Lietuva prie pagrindinės linijos pradėjo dirbti vos prieš kelis metus. Strategiškai svarbiausio ruožo Kaunas - Lenkija variantas buvo patvirtintas tik pernai, tai apie kokį tiesimą tose vietose gali eiti kalba?

    https://rail-baltica.lt/vyriausybe-p...vystymo-plana/

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    John
    Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis
    Šiuo metu vienintelis klausimas dėl stočių yra Lietuvoje: Vilnius Connect yra užstrigęs, net projektavimo užduotis tapo naujaisiais Vasiukais. Dėl oro uosto stoties statybų irgi niekas neaišku.

    Estai, tuo tarpu, intensyviai statosi centrinį mazgą. Latviai irgi turi finansavimą oro uosto stočiai ir, kol kas. pusei centrinės stoties (iki pilno panaudojimo). Kol pastatys tą pusę gaus finansavimą ir antrai. Blogiausiu atveju, palauks antro RB etapo ir finansavimą gaus iš ten. Stotys Latvijoje yra finansuojamos ne iš RB fondų.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    John
    Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis ir yra toks dalykas kaip reputacija. Lietuva dar prašys pinigų ir vėžei iki Klaipėdos. Gal ir galėtume įjungti durnių, tačiau nemanau kad EK kantrybė yra begalinė ir finansuotų Klaipėdą jei dabar pinigus leistume ne pirmo būtinumo darbams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai neliko
    Šiaip, būtų labai gera styrategija, ir apie tai jau anksčiau kalbėjom. Latviai pasistato stotis nemaža dalimi už ES pinigus, o po to ir liniją. Nepaliks gi EK Estijos be Rail Balticos, ar ne? O ir Latvijos neprivers dar 5 milijardų iš kur nors susižvejoti patiems be ES pagalbos. Niekur nesidės, prafinansuos. O Lietuvos apsileidimo ir Vilniaus neprijungimo prie RB niekas pernelyg ir nekvestionuos, nes PL/LT siena - LT/LV siena kaip nors, tegul ir besispyriodami ir su vėlavimu, nutiesim su EK bizūnėliu, o visa kita, kaip normalios stotys ar atšaka į Vilnių, už kuriuos bizūno nuo EK negausim, turbūt liks užmiršti. Žinoma, norėtųsi, kad taip nenuitiktų, bet bijau, kad nutiks, bent jau matant kaip reikalai krypsta paskutinius ~5 metus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Latvijoje yra tiesiama linija Misa - Lietuvos siena. Latviai komunikuoja, kad turi jai pakankamai pinigų. Kadangi tos sekcijos darbai prasidėjo prieš mažiau nei du mėnesius, daugiausia daromų darbų yra paruošiamieji ir ieškoti ten indikacijų apie darbų spartą, lyginti juos su kitais darbais iš vizualinės pusės ir pan. yra tiesiog trolinimas ir laiko švaistymas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika.
    Man tai keista, kad Latvijoje atrodo statoma viskas iš eilės, tik ne pagrindinė linija. Stato/statė stotis, tada estakadas mieste. Net dviračių tako rampą į niekur pasistatė. Dabar šiuo atveju, kas parodyta filmuke, stato tą Iecavos depą, bet niekur nejudina pagrindinės linijos. Kaip matosi šiame kadre, grynai visi darbai vyksta šalia būsimos pagrindinės linijos. Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai neliko

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_41.png
Views:	445
Size:	880,9 kB
ID:	2218333

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.
    Cia rimtai? Lietuvoj tai tik viena is keliu atkarpu kur vyksta darbai. Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika. O paimant visas atkarpas kartu, tai cia isvis nepalyginami dalykai. Ta neigti butu jau visai absurdas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Man 12.
    Net ir tiek neduočiau.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    VLR, pažiūrėk į save, rimtai.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
    Man 12 ir aš galvoju, kad tu čia labai gerai prigavai.

    Tik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Nu pasistatė vagoniukus ir kėliuką iki jų. Gera pradžia, pusė darbo...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
    Ačiū už komentarą. Tamstos autoritetinga nuomonė visada svarbi.

    Tik nežinau kur ten kritika? Aš išreiškiau džiaugsmą puikiu PR komandos darbu. Kurie sugebėjo nufilmuoti vidutinio dydžio statybvietės aikštelės įrengimo darbus ir juos pateikti kaip reikšmingą milestone projekto eigoje.
    Šiaip visi tikimės, kad latviai sugebės įgyvendinti savo įsipareigojimus ir bendrą Baltijos šalių tikslą galėsime pasiekti - pamatyti kaip 1435 vėžės traukinys nuo Talino nuvyksta iki Lenkijos. Atmetus "stulbinantį" progresą RIX ar Rygos centre, kuris esminiam RB įgyvendinimo tikslui nelabai reikšmingas, bent jau kol kas yra daugiau prielaidų, kad to laiku nebus, nei kad bus. Ten miškų iškirtimai ar grunto pastumdymai kažkur lygumose nėra kritinis kelias. Daugiausiai klaustukų kyla dėl tilto per Daugavą. Nes kaip praktinės situacijos parodo, tai net ir startavus su tokių inžinerinių statinių darbais, jie gali nusikelti dėl n+1 visokių problemų. O jei tokių objektų statyba pradedama neturint laiko buferio - galima labai prisižaisti.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Latvijoje darbai prie pagrindinės linijos prasidėjo liepos 11, t.y. prieš mažiau nei prieš 2 mėnesius.

    https://railbaltica.org/news/green-l...ine-in-latvia/
    Įdomi ta gamta Latvijoje liepos mėn, nes video matomi kuoliukai kalami kai aplinkui pilną sniego. Pagal tai visi ir vertina, kad video pateiktas "progresas" kiek ilgesnis nei nuo liepos mėn. (kad ir ką norėjo tuom klipuku PR skyrius parodyti). Juo labiau net pačioje pradžioje rašo, kad vaizduojamas 2025 Sausio-Rugpjūčio mėn. įgyvendinimas.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.03, 12:48.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ilgesnį ruožą su buldozeriu pravažiavo? Nelabai tau čia sekasi kažką įrodyti.
    Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pasistumėję kaip reikalas. Kuoliukų įkalė, skaldos paskirstė, buitines atsivežė. Va ką reiškia kai pasirenka rimtą užsienio rangovą, o ne žaidžia su vietiniais. Garantuotai jau po poros metų ten skries traukiniai ant 249 km/h.
    Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Prie Panevėžio linija pirminiam variantui tikriausiai nustumta toliau, nes ten ne tik keleivinė stotis, bet ir krovinių terminalas, priežiūros depai suplanuoti. Tai arčiau miesto tokius objektus tikėtina jog buvo sudėtinga sutalpinti. Tiesiog buvo paprasčiausiu keliu nueita, nes ir miestas nerodė noro turėti geležinkelio stotį savo ribose. Tik po to atsipeikėta, kad taip gali būti praleistas istorinis šansas pagerinti miesto infrastruktūrą ir susiekimo galimybes, bei neišnaudota ideali proga padidinti miesto patrauklumą, potencialą.
    Prisimenu kaip prieš dešimtmetį buvo derinamas Kaunas - LT/LV siena specialusis planas. Tada projekto kaštai dar vis buvo svarbiausias alternatyvų pasirinkimo kriterijus. Projektuotojai pateikė iš esmės dvi alternatyvas susijusias su Panevėžiu: arba trasa eina pro Panevėžį, bet apsiribojama keleivine stotimi, nes visa trasa per miestą turėtų eiti ant pylimo, arba miestas aplenkiamas ir statoma prekinė stotis su šiokia tokia keleivinės stoties funkcija. Pastaroji alternatyva ir buvo pasirinkta, o variantas kad galima pastatyti tiek keleivinę stotį mieste, tiek krovininę stotį už miesto net nebuvo svarstomas

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Latvijos siu metu RB darbu santrauka: https://www.youtube.com/watch?v=TxKVHwyE8I4
    Visiskas kosmosas kiek per metus padare... Sakyciau 0 sansu kad latvija bent kaska pastatys iki 30 metu...
    Pasistumėję kaip reikalas. Kuoliukų įkalė, skaldos paskirstė, buitines atsivežė. Va ką reiškia kai pasirenka rimtą užsienio rangovą, o ne žaidžia su vietiniais. Garantuotai jau po poros metų ten skries traukiniai ant 249 km/h.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Teisybės dėlei, tai jei būtų nuo pat pradžių projektavę per Panevėžį, tai tos dubliuojančios linijos nebūtų projektavę. Dabar spėju per toli nueita: išpirkta žemė, suprojektuoti keliai, infrastruktūra, ir jei perdarinėtų, tai visi kiti šalutiniai projektai nusikeltų n metų. Pataisyk jei klystu.
    Prie Panevėžio linija pirminiam variantui tikriausiai nustumta toliau, nes ten ne tik keleivinė stotis, bet ir krovinių terminalas, priežiūros depai suplanuoti. Tai arčiau miesto tokius objektus tikėtina jog buvo sudėtinga sutalpinti. Tiesiog buvo paprasčiausiu keliu nueita, nes ir miestas nerodė noro turėti geležinkelio stotį savo ribose. Tik po to atsipeikėta, kad taip gali būti praleistas istorinis šansas pagerinti miesto infrastruktūrą ir susiekimo galimybes, bei neišnaudota ideali proga padidinti miesto patrauklumą, potencialą.


    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Arba tai gali būti neneuardomas tiltas, su pakankama atsarga galintis praleisti tokio gabarito krovinius
    Statyti tiltą su dideliu gabaritu po juo yra gerokai brangiau. Kai tikimybė, kad tilto eksploatavimo laikotarpiu ten važiuos kažkoks mega gabarinis krovinys yra nykstamai maža, tai geriau suplanuoti "nuardomą" tiltą, kurio tikriausiai niekada nuardyti ir neteks. Juo labiau prireikus vežti negabaritą tada eigoje gali paaiškėti, kad kažkokį laikiną apvažiavimą padaryti pigiau ir racionaliau.

    Komentuoti:

Working...
X