Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lašas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos
    Labai viliuosi, kad per ateinančius porą mėnesių vaizdas Jonavos tilto vietoj ims kardinaliai keistis nuo dabartinio vaizdo. Nes jeigu ne, tai manau ir apie galimybę pravažiuoti Rail Baltica 2030 m galima pamiršti...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Rygoje pradedama Rail Balticos tilto per Dauguva statyba https://www.railway.supply/en/constr...zCSef6YFRkODp0

    Click image for larger version

Name:	img_5045.jpeg
Views:	378
Size:	137,0 kB
ID:	2113127

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?
    Matyt, stato stadijomis, kaip tunelius po greitkeliais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Lyg, kad nestabdyt eismo visus vienu metu dengiant. Po poros metų likę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?



    Reali situacija, žiūrint nuo pagrindinio stoties pastato pirmojo kelio

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Reiks dar iš drono kokią gražesnę dieną pasidairyti, bet prieš kelias savaites nepastebėjau praktiškai jokio progreso, lyginant su tuo, ką pats RB Youtube puslapis buvo patalpinęs rudenį. Tai arba ten išvis niekas nevyksta, arba vyksta laaaabai lėtai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.
    Realu, jei darbai vyktų keliais frontais be poilsio dienų 24/7. Bet šiuo atveju to tikėtis, deja, būtų naivu.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus
    Kažin ar tik nebus su tais italais kaip kad buvo Lenkijoje, kai GDDKIA turėjo nutraukti sutartis dėl nulinio progreso ir kelių tiesimo terminų nesilaikymo. Atrodo ne su viena italų įmone ten tada buvo problemų. Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

    Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.
    Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...


    Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)
    Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...

    Click image for larger version

Name:	IMG_0990.jpg
Views:	1656
Size:	1,43 MB
ID:	2111999 Click image for larger version

Name:	IMG_0991.jpg
Views:	1264
Size:	1,40 MB
ID:	2111998

    Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)

    Click image for larger version

Name:	IMG_0775.JPG
Views:	1257
Size:	1,47 MB
ID:	2111997

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Šiandienos atnaujinimas iš ten pat

    Click image for larger version

Name:	IMG_0763.jpg
Views:	1753
Size:	1,24 MB
ID:	2111472 Click image for larger version

Name:	IMG_0760.jpg
Views:	1759
Size:	1,45 MB
ID:	2111471 Click image for larger version

Name:	IMG_0757.jpg
Views:	1757
Size:	1,42 MB
ID:	2111470 Click image for larger version

Name:	IMG_0755.jpg
Views:	2785
Size:	1,01 MB
ID:	2111469 Click image for larger version

Name:	IMG_0753.jpg
Views:	1770
Size:	1,15 MB
ID:	2111468

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Rail Baltica statyba tarp Jonavos ir Kėdainių, kur kerta dabartinę vėžę. Tik paskutinę sekundę paėmiau nufotografuoti, tai tokia ir kokybė. Atrodo visai aktyviai vyksta statyba.

    Click image for larger version

Name:	IMG_7808.jpeg
Views:	1736
Size:	1,06 MB
ID:	2111144
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
    Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
    Visi miestai, kuriuose autobusų stotis yra nutolusi nuo traukinių yra labai blogo planavimo pavyzdys. Idealiu atveju net per gatvę nereikia (tikiuosi naujame projekte numatytas tiesioginis perėjimas su stogu ir elevatoriaus juosta keleiviams ir daiktams), bet Vilniaus yra geriausia situacija iš visų Lietuvos miestų.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 11:14.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.
    Užvažiuot tai užvažiuotu, bet apsisukinėt tai reikėtų bet kokiu atveju, nes trasa į Taliną nuo rytų atvažiuos.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_112000.png
Views:	1847
Size:	407,8 kB
ID:	2110940

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.
    Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    nieks ten niekada apie joki tuneli rimtai negalvojo ir negalvoja, neuzsiimkit fantazijomis... nera jokiu oficialiu planu ir niekada nebuvo. Planai ziniasklaidos antrastems nuspalvinti

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.
    Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą


    Ir aš dar pasikartosiu kad ne, ne "pro ten" eina perspektyva linijos į tunelį, o iki ten. Variantas A (raudonas) yra pagrindinis į kurį žiūrima (iš 2015 studijos).
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_102625.png
Views:	341
Size:	1,37 MB
ID:	2110924
    Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.

    Komentuoti:

Working...
X