Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Estijos dalis:



    https://www.youtube.com/watch?v=DfyTfYxOQYg
    Paskutinis taisė evvt; 2025.04.21, 08:24.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, mano nuomonės nesikeičia, nes aš domiuosi projektu ir turiu gerą supratimą apie tai, kas vyksta. Tuo tarpu tamstos kolegų nuomonė pastoviai keičiasi:
    - Sakėt, kad Latvija turės daug nenaudojamos infrastruktūros centre. Aš sakiau, kad visa infrastruktūra, kuri bus pastatyta Latvijoje, bus naudojama iš karto ir pagal paskirtį. Aš vis dar taip sakau ir bus taip, kaip aš sakiau.
    - Sakėt, kad Latvija gaus milžiniškas baudas dėl to, kad 'statė stotis' už RB pinigus. Aš sakiau, kad Latvija negaus jokių baudų, nes nei ji statė stočių, nei už tai kas nors duoda baudas. Aš vis dar taip sakau, ir ne, Latvija negaus jokių baudų.
    - Sakėt, kad Rygos neprijungimas pirmoje fazėje yra didžiulė katastrofa Latvijai ir įrodymas, kad Latvija susikniso projekte. Aš sakiau, kad Lietuva susiknis dar labiau, nes prie RB nebus prijungtas ir Vilnius, o tai - gerokai ilgesnis ruožas ir daugiau prarastos vertės. Aš vis dar taip sakau (dar prisidėjo ir carinis Kaunas - Lenkija ruožas, kurio net aš nesitikėjau)
    - Sakėt, kad Lietuva 'tiesia kelius' kai aš sakiau, kad Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo ir yra padarius vos +- 300m. vertės darbų prie pagrindinės linijos, kas yra visiškas mizeris ir mažiausiai padarytų darbų visame projekte iš visų šalių be konkurencijos. Aš vis dar taip sakau.

    Kartais yra geriau kartoti 'tas pačias plačiai išrutuliuotas' nuomones, nei kiekvieną kartą ateiti su nauju 'LATVIJAI KRACHAS' argumentu ir būti brutaliai nusodintam.
    Grynai tamstos stilius – iškraipyti, pritampyti faktai. Nei vieno šių dalykų "su kolegomis" nesakiau.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    - Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo
    Ne keliolikoje, o 46 km + 16 ar 17 km, kurie jau puikiai matosi iš kostmoso. Ir 1,5 km ilgio Neries estakada/tiltas yra apskritai pirmas tokio mastelio projektas dabartinėje LT , kur geležinkelio infrastruktūra daug metų buvo tik griaunama.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Galima būtų pripažinti, kad Vilnius susikniso, arba būtų galima bandyti išlaužti kažkokį kreivą argumentą, kad stalininė stotis, statyta, kai Vilniuje nebuvo nei 200k žmonių, yra aukso standartas. Tavo pasirinkimas.
    Tikrai norite matyti ale Dubai kaip pagrindinę šalies stotį?
    Jeigu norima kurti naujas erdves ir išskirtinį komfortą (nors dabar po stoties vidaus pertvarkos ji atrodo gerai ir yra patogi) tai galima apgaubti seną stoti stiklu, o virš bėgių padaryti koridorių tarp stoties aikštės ir Naujininkų, kaip ir buvo pagal Zaha Hadid (rajonų sujungimas).
    Tikrai nemanau, kad Stotis nesusitvarko su keleivių srautų.
    Vienintelis dalykas, kuris tikrai reikalingas, tai aikštės prie stoties pertvarka kapitalinė. Kuriant patogu persėdimo tašką, kuriant traukiančia aplinką. Kavinės, parkas, žaluma.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ačiū už nuorodą į tą video apie stotį. Na, pirmoje dalyje bus praleistų dalykų, bet tai tėra pirma dalis ir jie bus ilgalaikėje perspektyvoje padaryti, tai nematau tame didelės tragedijos. Vis tiek jau net po pirmos dalies Ryga turės geresnę stotį nei bet kas, apie ką Lietuva net drįstu pasvajoti, nes (bent transporto infrastruktūroje) tai yra piguvos ir pačių lengviausių ir pigiausių sprendimų šalis.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Man tai gyvenimas per trumpas, kad skaityčiau vėl, ir vėl, ir vėl tas pačias plačiai išrutuliotas nuomones. Aš skipinu, ir kitiems patariu.
    Taip, mano nuomonės nesikeičia, nes aš domiuosi projektu ir turiu gerą supratimą apie tai, kas vyksta. Tuo tarpu tamstos kolegų nuomonė pastoviai keičiasi:
    - Sakėt, kad Latvija turės daug nenaudojamos infrastruktūros centre. Aš sakiau, kad visa infrastruktūra, kuri bus pastatyta Latvijoje, bus naudojama iš karto ir pagal paskirtį. Aš vis dar taip sakau ir bus taip, kaip aš sakiau.
    - Sakėt, kad Latvija gaus milžiniškas baudas dėl to, kad 'statė stotis' už RB pinigus. Aš sakiau, kad Latvija negaus jokių baudų, nes nei ji statė stočių, nei už tai kas nors duoda baudas. Aš vis dar taip sakau, ir ne, Latvija negaus jokių baudų.
    - Sakėt, kad Rygos neprijungimas pirmoje fazėje yra didžiulė katastrofa Latvijai ir įrodymas, kad Latvija susikniso projekte. Aš sakiau, kad Lietuva susiknis dar labiau, nes prie RB nebus prijungtas ir Vilnius, o tai - gerokai ilgesnis ruožas ir daugiau prarastos vertės. Aš vis dar taip sakau (dar prisidėjo ir carinis Kaunas - Lenkija ruožas, kurio net aš nesitikėjau)
    - Sakėt, kad Lietuva 'tiesia kelius' kai aš sakiau, kad Lietuva dirba vos keliolikoje kilometrų lengviausio ruožo ir yra padarius vos +- 300m. vertės darbų prie pagrindinės linijos, kas yra visiškas mizeris ir mažiausiai padarytų darbų visame projekte iš visų šalių be konkurencijos. Aš vis dar taip sakau.

    Kartais yra geriau kartoti 'tas pačias plačiai išrutuliuotas' nuomones, nei kiekvieną kartą ateiti su nauju 'LATVIJAI KRACHAS' argumentu ir būti brutaliai nusodintam.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.04.19, 22:07.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Turbūt tamstai nepatinka, kad Kauno ir jeigu bus Vilniaus stotis neatrodys kaip architektūra kažkur JAE.
    Mano manymu tie pastatai Vilniuje ir Kaune labiau įsipaišo į miestą, negu pseudo gera architektūra lyg tu vidury laukų statytum.
    Naujas stočių konceptas, kuris buvo projektuojamas tiek Vilniuje, tiek Rygoje, tiek Taline, nėra apie architektūrą, jis yra apie naujos erdvės sukūrimą virš (ar po, kaip Varšuvos Zachodnia) platformomis. Tai yra daroma tam, kad nereiktų visų keleivių grūsti į vieną butelio kakliuką, kaip dabar yra daroma Vilniuje, Kaišiadoryse, Naujojoje Vilnioje ar kitose pravažiuojamose mažų miestelių stotyse. Apie tai jau esu rašęs čia:

    https://www.miestai.net/forumas/foru...93#post2178993

    Stotys kaip dabartinė Vilniuje, kur yra sukuriama didžiule erdvė šalia bėgių, o visi keleiviai (tiek atvažiuojantys į stotį, tiek išvažiuojantys iš jos) yra suvaromi į vieną, siaurą koridorių, negali suteikti tokio lygio komforto keliaujant. Būtent dėl to ir buvo suprojektuota nauja stotis Vilniuje (na ir dėl integracijos su miestu, mikromobilumo ir kt. šiuolaikinių dalykų). Skirtumas tarp Rygos ir Talino bei Vilniaus yra tas, kad Vilniuje suprojektuota stotis buvo tik dėl vaizdo ir jokio progreso joje nebuvo daroma, nėra net užsakyta projektavimo užduotis, kai Taline ir Rygoje naujojo koncepto stotys yra statomos ir bus naudojamos jau po pirmos RB dalies. Galima būtų pripažinti, kad Vilnius susikniso, arba būtų galima bandyti išlaužti kažkokį kreivą argumentą, kad stalininė stotis, statyta, kai Vilniuje nebuvo nei 200k žmonių, yra aukso standartas. Tavo pasirinkimas.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    čia žinių reportažas. trumpai - valstybe davė ~100mln eurų kad pabaigt stotį ir 2027 jau pradėt naudot VIVI. Pastatas bus atskiras, t.y. nebus sujungtas su senąją stotimi, nebus po geležinkelių planuoto transporto mazgo

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Mano supratimu, ilgalaikėje perspektyvoje bus baigtas visas projektas. Bet ko nebus pirmajame etape, teisybę pasakius, nežinau. Gal gali pasidalinti tuo video?
    sitas - https://www.youtube.com/watch?v=JAP5lQlJVS4

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kam rašyti paklodes ne į temą?
    Man tai gyvenimas per trumpas, kad skaityčiau vėl, ir vėl, ir vėl tas pačias plačiai išrutuliotas nuomones. Aš skipinu, ir kitiems patariu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Tai Paluckas numetė tą komentarą kokiu tikslu? Šiaip sau? ES viskas puiku? Akivaizdu jog tamstai labai skaudu jog Lietuva neturi po miestus išvedžiotų geležinkelių. Tačiau jau n kartų buvo pasakyta jog ES miestų pajungimas yra paskutinėje vietoje, ir pagrindinis tikslas yra nutiesti vėžę per Baltijos šalis, o ne į jų miestus.
    Turbūt tamstai nepatinka, kad Kauno ir jeigu bus Vilniaus stotis neatrodys kaip architektūra kažkur JAE.
    Mano manymu tie pastatai Vilniuje ir Kaune labiau įsipaišo į miestą, negu pseudo gera architektūra lyg tu vidury laukų statytum.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    VLR
    Tai Paluckas numetė tą komentarą kokiu tikslu? Šiaip sau? ES viskas puiku? Akivaizdu jog tamstai labai skaudu jog Lietuva neturi po miestus išvedžiotų geležinkelių. Tačiau jau n kartų buvo pasakyta jog ES miestų pajungimas yra paskutinėje vietoje, ir pagrindinis tikslas yra nutiesti vėžę per Baltijos šalis, o ne į jų miestus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    VLR
    Kam rašyti paklodes ne į temą? Taip, mes visi pavydim Rygai jos stoties. Atėmė finansavimą iš kitų projektų ir dabar ją užbaigs. Kitų projektų sąskaita. Juk ne tame esmė. Ar lietuviai galėtų pasielgti panašiai? Gal ir galėtų, bet čia stočių o ne RB2 klausimas.
    Paluckas pasakė ne savo, bet ES nuomonę: likusioje Latvijoje nėra bėgių ir tai erzina Briuselį. Kam tamstos tulžis, negi jis meluoja?
    Taip, Paluckas, meluoja. Sako, kad Rygoje yra tik pabaigtos stotys (duodamas suprasti, kad Latvija švaistė RB pinigus stotims), kai Rygoje nėra pabaigtų stočių, o RB pinigų stotims skirta buvo minimaliai. Taip pat Paluckas sako, kad Latvijoje nėra tiesiami geležinkeliai, kai Latvijoje visi pinigai buvo skirti būtent geležinkelio tiesimui (estakadoms) mieste, kur darbai buvo sudėtingiausi ir daugybę kartų brangesni nei bėgių tiesimas laukuose.

    Dėl Briuselio 'susierzinimo' tai čia senos naujienos - Latvija neseniai pradėjo statyti ruožą Lietuvos siena - Misa (apie 50 km), Lietuva yra kažką rimtesnio nuveikus vos keliolikoje kilometrų, tad esame (ar tuoj būsime) tame pačiame katile pagrindinės linijos statybos kontekste.

    Ir ne, Lietuva negali perskirstyti pinigų stotims dėl to jų ir neskirstys, nes Lietuvoje kur kas svarbesniais yra laikomi žvyrkėlių asfaltavimai bei projektai suburbiniam automobilizmui skatinti. Stotys ar miesto centro pertvarka Lietuvoje yra nesuprantama ir niekas jokių pinigų tam niekada neskirs.

    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    del Rigos tai buvo video kur isvardino kas bus ko nebus tuoj stoty. Tai labai keistas ten dalykas gausis uz 100mln kuriuos jiem pavyko rasti. Jokio trasporto hubo nebus nes nebus pravaziavimo po stotim, nebus sujungta su senu stoties pastatu - nebus tunelio, nebus irengtas aukstas virs platformu. Bet sake bent padarys kaskoki dvirtaki is dviraciu saugyklos kuria Riga irenge. Nzn, skamba gan blogai kol kas - tikiuosi ras pinigu normaliai dastatyt kada nors.
    Mano supratimu, ilgalaikėje perspektyvoje bus baigtas visas projektas. Bet ko nebus pirmajame etape, teisybę pasakius, nežinau. Gal gali pasidalinti tuo video?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    VLR
    Kam rašyti paklodes ne į temą? Taip, mes visi pavydim Rygai jos stoties. Atėmė finansavimą iš kitų projektų ir dabar ją užbaigs. Kitų projektų sąskaita. Juk ne tame esmė. Ar lietuviai galėtų pasielgti panašiai? Gal ir galėtų, bet čia stočių o ne RB2 klausimas.
    Paluckas pasakė ne savo, bet ES nuomonę: likusioje Latvijoje nėra bėgių ir tai erzina Briuselį. Kam tamstos tulžis, negi jis meluoja?

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dar dėl Rygos centrinės stoties:

    (Nors tai jau nebėra Rail Baltica dalis, o Latvijos projektas, dalinuosi čia, nes jis - glaudžiai susijęs)
    (Deja, radau tik angliškai)

    Construction of Rail Baltica's Rīga Central Station resumes



    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...sumes.a595778/

    Santrauka:
    - Po žiemos pertraukos vėl prasideda darbai stotyje, nes buvo užtikrintas finansavimas pietinei stoties pusei
    - Pagrindinius inžinerijos darbus planuojama baigti iki 2026 Rugpjūčio galo, vidaus darbus ir platformų paruošimą - iki 2026-ųjų metų galo, saugumo patikrą ir kitus priėmimo darbus - iki 2027-ųjų kovo galo
    - Stotį plačiosios (rusiškosios) vėžės eismui naudoti planuojama pradėti 2027-ųjų vasarą

    Ši stotis pakels keliavimo patirtį geležinkeliu į visiškai kitą lygį. Aišku PHL projekto landmarkiškumas išryškės tik pilnai projektą pabaigus, tačiau šis projektas yra toks geras, kad net pusė jo padarys tikrai didelį skirtumą visai stoties teritorijai ir jos bendram jausmui apskritai:
    https://www.plh.dk/projects/riga-central-station
    del Rigos tai buvo video kur isvardino kas bus ko nebus tuoj stoty. Tai labai keistas ten dalykas gausis uz 100mln kuriuos jiem pavyko rasti. Jokio trasporto hubo nebus nes nebus pravaziavimo po stotim, nebus sujungta su senu stoties pastatu - nebus tunelio, nebus irengtas aukstas virs platformu. Bet sake bent padarys kaskoki dvirtaki is dviraciu saugyklos kuria Riga irenge. Nzn, skamba gan blogai kol kas - tikiuosi ras pinigu normaliai dastatyt kada nors.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dar dėl Rygos centrinės stoties:

    (Nors tai jau nebėra Rail Baltica dalis, o Latvijos projektas, dalinuosi čia, nes jis - glaudžiai susijęs)
    (Deja, radau tik angliškai)

    Construction of Rail Baltica's Rīga Central Station resumes

    Following the government's decision to reallocate €114 million from the European Union (EU) Recovery Fund to complete the southern part of Rīga Central Station, work resumed in April, with major works scheduled to be completed by autumn next year, the Rail Baltica promoter Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) announced on 16 April.
    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...sumes.a595778/

    Santrauka:
    - Po žiemos pertraukos vėl prasideda darbai stotyje, nes buvo užtikrintas finansavimas pietinei stoties pusei
    - Pagrindinius inžinerijos darbus planuojama baigti iki 2026 Rugpjūčio galo, vidaus darbus ir platformų paruošimą - iki 2026-ųjų metų galo, saugumo patikrą ir kitus priėmimo darbus - iki 2027-ųjų kovo galo
    - Stotį plačiosios (rusiškosios) vėžės eismui naudoti planuojama pradėti 2027-ųjų vasarą

    Ši stotis pakels keliavimo patirtį geležinkeliu į visiškai kitą lygį. Aišku PHL projekto landmarkiškumas išryškės tik pilnai projektą pabaigus, tačiau šis projektas yra toks geras, kad net pusė jo padarys tikrai didelį skirtumą visai stoties teritorijai ir jos bendram jausmui apskritai:
    https://www.plh.dk/projects/riga-central-station
    Paskutinis taisė VLR; 2025.04.19, 17:32.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Paluckas mato Latvijoje 'pastatytas stotis'? Nes aš matau tik pilnai suformuotą pilnai nuo rusiškos vėžės atskirtą estakadą per visą miesto centrą, kuriai reikėjo išpirkti milžiniškus prekybos centrus ir kitus objektus brangiausioje miesto vietoje ir uždaryti miesto centrą dešimtmečiui. Taip pat matau nemažą estakadą oro uoste. Tai, šiaip jau, irgi yra geležinkelio tiesimas, o ne stočių statymas. Vienos Rygos stoties pusės konstrukcijos yra pastatytos iš Rail Baltica biudžeto, taip pat Oro uosto stoties pastato maža dalis, bet tai yra nulis bendroje stočių kainoje.

    Centrinės Rygos stoties statybos, beje, ką tik prasitęsė ir (bent pirma jų pusė) bus finansuojama ne iš Rail Baltica biudžeto. Dėl stotis jau tampa Latvijos vidaus projektu, o tokie projektai nebėra Palucko ar Lietuvos reikalas apskritai. Lygiai taip, kaip ir visokie abejotino reikalingumo ukmergių ir jonavų aplinkkeliai, kuriems dabar taškysim milijardus ir kuriais šersim socdemų draugelių kelių kompanijas, nėra Latvijos reikalas.

    Tad kodėl šis milžiniškas kelyno išplėtimas Rygos centre (ir estakada prie oro uosto) Lietuvos politikų yra vadinami 'stočių statymu' (Rail Baltica kontekste), kai tai akivaizdžiai nebuvo stočių statymas? Todėl, kad jei vadinsi latvių nuveiktus darbus Rygoje tikru vardu, t.y. geležinkelio tiesimu miesto teritorijoj, gali tapti sunkiau pateisinti Lietuvos iki šiol padarytus menkus darbus. Lietuva, lygiai taip pat, kaip Latvija, irgi pradėjo projekto darbus nuo europinės vėžės įrengimo Kauno tunelyje, bei Palmonas - Stotis ruože apskritai, kurie nėra pagrindinės linijos dalys.

    Jūs pradėjote nuo kelių tiesimo ne ant pagrindinės linijos miesto teritorijoje, o mes pradėjom nuo kelių tiesimo ne ant pagrindinės linijos miesto teritorijoje

    Neskamba taip gerai kaip

    Jūs pradėjote nuo stočių statymo, o mes - nuo kelių tiesimo

    Deja, bet kas, kas rimčiau domisi projektu mato, kas yra kas. Pats Skuodis sakė savo paskutinėje žinutėje prieš išeinant, kad projektui niekada netrūko pinigų (jų pradėjo trūkti tik dabar, besibaigiant finansinei perspektyvai), trūko projektų, kuriais būtų galima tuos pinigus įsisavinti. Latviai padarė namų darbus, pasidarė reikiamus projektus ir persistatė miesto centrą, Lietuva įsisavino gerokai mažiau. Dabar tas traukinys nuvažiavo ir, jei būtume normali visuomenė su funkcionuojančia spauda, dabar ieškotume kaltų, o ne bandytume bet kokia kaina numesti kokį akmenį į latvių daržą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Matai kaip giliai paslėpė...
    Aš stengiuosi nekreipti dėmesio į straipsnių pavadinimus.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kažkur parašyta 'sankasa'?
    Digital nukopijuota antraštė Prieš Šv. Velykas Jonavos rajone atidarytas eismas nauju viaduku virš „Rail Baltica“ sankasos

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pagal nuotrauką tai ne geležinkelio sankasa, o iškasa.
    O kažkur parašyta 'sankasa'?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pagal nuotrauką tai ne geležinkelio sankasa, o iškasa.

    Komentuoti:

Working...
X