Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Gana dažnai pravažiuoju A6 tarp Kauno ir Jonavos. Važiuodamas vis užmetu akį proskynon link Neries - deja per užžėlusius brūzgynus dar nieko gero nesimato.
    Bet tikiuosi (ir šiek tiek bijau, nes eismą turbūt gerokai sutrikdys) netrukus rangovai pradės geležinkelio viaduko virš A6 statybą

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.
    „Ruožas su kaimynine Lenkija mums yra didelis prioritetas, todėl glaudžiai bendradarbiaujame su kaimynų infrastruktūros valdytoju. Šios sutarties apimtyje jau numatyti prioritetiniai ruožai, kurie bus projektuojami pirmiausia. Ateityje planuojame rangos darbų konkursą skelbti iš anksto, taip užsitikrindami reikalingus resursus ir galėdami kuo skubiau pradėti vykdyti parengiamuosius statybų darbus“, – teigia E.Lazauskas.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588

    Nors gerb. Lazauskas iš veido atrodo visiškas laucius, šiuo atveju bent kalba teisingai.

    P.S. tikiuosi vokiečiams geležinkelius projektuoti sekasi geriau nei oro uostus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.

    Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
    Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: pirmoji stotelė – Neries tiltas

    Sveiki atvykę į pasivaikščiojimų po esminius „Rail Baltica“ objektus reportažų ciklą. Pirmojoje dalyje lankomės Jonavos rajone, prie Neries upės, kur kyla pirmosios būsimo Ilgiausio geležinkelio tilto visose Baltijos šalyse kolonos. Čia mus pasitinka „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Justas Vyžintas ir plačiai atveria šio projekto užkulsius, dalinasi tiek džiaugsmais, tiek ir lydėjusiais iššūkiais.
    Yra video.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.

    Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
    Paskutinis taisė Tomas; 2025.08.11, 13:25.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Pavėluotai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Čia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?
    Kaip pažiūrėsi. Vyksta gerokai daugiau, nei anksčiau, bet gerokai mažiau, nei reiktų, kad 2030 ten galėtų važiuoti traukinia
    O šiaip, geriausia vertinti pagal realistišką finansavimo poreikį vs realius kontraktus už realias sumas. Tuos dalykus jau apkalbėjom keli puslapiai atgal ir net su paskutinėmis naujienomis ir viso ~600-800 mlm. Eur sumomis, dar esame labai toli iki tokių sumų, kurios rodytų, kad turėsim naują geležinkelį tarp Lenkijos ir Latvijos pro Kauną kada nors iki 2035.
    Paskutinis taisė John; 2025.08.07, 15:53.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Čia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Pastebėsiu dar kad kur bėgių tiesimas, tie 13.9 mln. Eur neapima didžiosios dalies medžiagų (skaldos, bėgių, pabėgių) kūrie buvo atskirai pirkti anksčiau, tai realiai truputi daugiau pinigų išleidžiama.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš aukščiau Verslo žinių straipsnio apibendrinimas dėl atkarpų.

    Dabar pasirašytos sutartys arba jau vyksta darbai:
    - Tiltas per Nerį - 64 mln. Eur - 1,5 km
    - Šveicarija - Žeimiai - 88 mln. Eur - 12,2 km
    - Žeimiai - Šėta - 77 mln. Eur - 17,7 km
    - Šėta - Ramygala (1 dalis) - 98 mln. Eur - 17,1 km
    - Šėta - Ramygala (2 dalis) - 83 mln. Eur - 12,1 km

    Viso 410 mln. Eur - 60,6 km

    Šiemet dar turėtų pasirašyti (vyksta konkursai):
    - Kaunas - Šveicarija - 19,4 km
    - Ramygala - Berčiūnai - 24,5 km
    - Berčiūnai - Joniškėlis - 24,5 km

    Viso 68,4 km

    Tai jeigu tos likusios atkarpos praeis gerai pirkimus, šiemet turėsim sutarčių už bent ~800 mln. Eur - 129 km
    Pasirašė dar:
    - Kaunas - Šveicarija - 221 mln. Eur - 18,9 km
    - Šveicarija - Žeimiai (bėgių tiesimas) - 13,9 mln. Eur - 10 km


    Tai jau už 644 mln. Eur darbų

    https://rail-baltica.lt/rail-baltica...asos-statybos/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
    Pasirodo ir mes sugebame daug neatsilikti nuo estų.
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Hm...

    Kam nepasitaiko

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Hm...

    Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.JPG
Views:	880
Size:	136,2 kB
ID:	2213910

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą

    Reiks gal apsilankyti
    Tame RB ruože Google street view vaizdai šių metų liepos mėnesio, galima kritiškai įvertinti atliekamus darbus

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
    https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
    Reiks gal apsilankyti

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
    https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ačiū! Kaip įdomiai, kad kas antra kolona. Gal kas žinot kodėl?
    Tai žino tik tie, kurie sudarinėjo technologinį ir kalendorinį grafikus.

    Vienas iš variantų - anksčiau išbetonuotos kolonos yra 'inkarinės', be guolių ir nuo jų bus pradėtas tilto sijų betonavimas; todėl jos turi anksčiau pasiekti projektinį stiprumą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ačiū! Kaip įdomiai, kad kas antra kolona. Gal kas žinot kodėl?

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Click image for larger version

Name:	DJI_0929.JPG
Views:	1406
Size:	1,84 MB
ID:	2213650 Click image for larger version

Name:	DJI_0930.JPG
Views:	1378
Size:	1,90 MB
ID:	2213651 Click image for larger version

Name:	DJI_0931.JPG
Views:	1399
Size:	1,99 MB
ID:	2213652 Click image for larger version

Name:	DJI_0932.JPG
Views:	1386
Size:	1,81 MB
ID:	2213654 Click image for larger version

Name:	DJI_0933.JPG
Views:	1374
Size:	1,84 MB
ID:	2213655 Click image for larger version

Name:	DJI_0934.JPG
Views:	1379
Size:	1,90 MB
ID:	2213656 Click image for larger version

Name:	DJI_0935.JPG
Views:	1363
Size:	1,79 MB
ID:	2213657 Click image for larger version

Name:	DJI_0936.JPG
Views:	1368
Size:	1,81 MB
ID:	2213658 Click image for larger version

Name:	DJI_0937.JPG
Views:	1373
Size:	2,05 MB
ID:	2213659 Click image for larger version

Name:	DJI_0938.JPG
Views:	1385
Size:	1,87 MB
ID:	2213660 Click image for larger version

Name:	DJI_0939.JPG
Views:	1366
Size:	1,99 MB
ID:	2213661 Click image for larger version

Name:	DJI_0940.JPG
Views:	1371
Size:	2,01 MB
ID:	2213662 Click image for larger version

Name:	DJI_0942.JPG
Views:	1376
Size:	1,88 MB
ID:	2213663Click image for larger version

Name:	DJI_0947.JPG
Views:	1369
Size:	1,45 MB
ID:	2213666 Click image for larger version

Name:	DJI_0949.JPG
Views:	1368
Size:	1,98 MB
ID:	2213667 Click image for larger version

Name:	DJI_0952.JPG
Views:	1372
Size:	1,83 MB
ID:	2213668 Click image for larger version

Name:	DJI_0954.JPG
Views:	1373
Size:	1,69 MB
ID:	2213669 Click image for larger version

Name:	DJI_0955.JPG
Views:	1381
Size:	1,96 MB
ID:	2213670 Click image for larger version

Name:	DJI_0958.JPG
Views:	1394
Size:	1,87 MB
ID:	2213671 Click image for larger version

Name:	DJI_0959.JPG
Views:	1369
Size:	1,90 MB
ID:	2213672 Click image for larger version

Name:	DJI_0960.JPG
Views:	1368
Size:	1,63 MB
ID:	2213673
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Kas mane stebina - čia pagarsintas pusantro milijardo Eur, kuriuos latviai išleido beveik nieko nepastatydami. Arba tai klaida ir tai yra konsoliduotos visos RB išlaidos, arba pats metas ieškoti sąskaitų Šveicarijos bankuose.

    Grubiai, dabartinėmis postinfliacinėmis kainomis Rygos stotis (su įrengimu) - 300M, RIX kiek brangesnė, tarkim 400M, nes estakados. Bet stotys dar neįrengtos ...
    Sunku pasakyti ką kitas prelegentas turi mintyje "įsisavino", nes iš tiesų tai nebent pas kažką bankų sąskaitose arba po čiužiniu tos sumos nugulė. Šiaip tokia suma +/- berods buvo rygos stoties mazgo, RIX ir jungties tarp jų statyboms. T.y. toks numatytas biudžetas. Faktas, kad net pusės ten visko nepastatyta, tai ir panaudotos sumos gerokai skirtis turi. O rodyti, kad "pritrauktas finansavimas 1,5 mlrd." ir dėti straipsnius, kad vieno iš pradinių etapų užbaigimams iš kitų projektų nukreipiami 115 mln. yra tolygų patvirtinti jog reikiamo finansavimo nėra, nebuvo ir klausimas kada jis atsiras. Grubiai vertinant, be to paskutinio nukreipimo iš kitų projektų, tai turėtas finansavimas galėjo siekti kokius 250-300 mln., kas realiai nei vienos iš dalių nebūtų leidę net pilnai užbaigti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiandieninėje situacijoje gal ir taip, bet esmė, kad taip būtų paminamas pirminis susitarimas ir kitų projekto dalyvių interesai. Šalys pradžioje susitarė dėl trasos per baltijos šalis su atšakomis į Rygą ir Vilnių. Tai iš esmės savo neveikimu ar neteisingu prioritetu dėliojimu nelabai teisinga pakreipti vėžę ten kur pačiam (šiuo atveju Latvijai) patogiau. Dėl šių priežasčių turbūt visuose susitarimuose ir planuose fokusas yra išlaikomas į pagrindinę vėžę ir susisiekimo ja užtikrinimą. Nes įrengus mazgą per Rygą, Latvijai nebeliktų jokio intereso vykdyti tolimesnius etapus ir čia turbūt būtų galima dėti tašką RB istorijoje.
    Kiek mačiau trasuotes, RB Rygos mazge eina esamomis linijomis. Tad klausimas kaip finansuoti jų rekonstrukciją bei stoties užbaigimą. Ir čia prisimenam nacionalinius 15%

    Kas mane stebina - čia pagarsintas pusantro milijardo Eur, kuriuos latviai išleido beveik nieko nepastatydami. Arba tai klaida ir tai yra konsoliduotos visos RB išlaidos, arba pats metas ieškoti sąskaitų Šveicarijos bankuose.

    Grubiai, dabartinėmis postinfliacinėmis kainomis Rygos stotis (su įrengimu) - 300M, RIX kiek brangesnė, tarkim 400M, nes estakados. Bet stotys dar neįrengtos ...

    Komentuoti:

Working...
X