Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Jonavos r., kelias Nr. 145 tarp Šėtos ir Bukonių


    Foto 2025.08










    Vaidas į pietus, link Žeimių - Kauno






    Pritraukimas




    Ekskavarorius krauna smėlį






    Saviartis priskrovęs smėlio atgaline eiga važioja šiomsi vėžėmis iki galo


    Vaizdas į šiaurę, Link Pagirių ir Panevėžio




    Pritraukimas




    Pylimo vaizdas nuo Bukonių - Ukmergės pusės


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelio Nr. 145 (Kėdainiai ) - Aristava - Šėta - Ukmergė 17 km tarp Šėtos ir Bukonių

    www.mapy.cz

    Foto 2025.08






    Sustojame pasigrožėti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
    Foto 2025.07

    https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
    Viadukas jau nusileido ant žemės
    Foto 2025.07


    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    ENE posistemiui jau daugiau nei savaitė, kaip pasirašyta sutartis projektavimui ir diegimui:
    https://www.railbaltica.org/tenders/...ign-and-build/

    Tiesa dar matyt neišPRinta

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kadangi "deadline" yra 2030 m. gruodžio 31 d., tai viskam kaip ir liko daugiau nei 5 metai.

    Visai RB numatytos tokios datos:
    i) elektros energijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2027 m. gruodžio 31 d.;
    ii) kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemis turi būti suprojektuotas iki 2028 m. vidurio;
    Esamam geležinkeliui signalizacijos ir elektrifikacijos projektavimas ilgiau metų neturėtų trukti. Tai iš esmės, jei kitų metų pradžioje paleidžia pirkimus projektavimui, viskas be didelio streso turėtų būti padaroma.
    O ir finansavimas, ten berods didenis padėliotas nuo 2028 m. (naujo laikotarpio programa), tai tikėtina, kad bet kokie elektrifikavimo ir signalizavimo rangos darbai bus pradėti ne anksčiau to laiko.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.08.12, 13:34.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na tai reikia tikėtis elektrifikacijos iki 2030. Tik kažko nelabai kas dėl to girdisi (finansavimas, konkursai, pirkimai ir t.t.). Savaime pati elektrifikacija, juo labiau už dyką, ten nepasidarys, o liko vis 4,5 metų, ar ne?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?
    Internetas sako, kad tai yra privalomas nurodymas. Dėl sankcijų jo nesilaikant nepasakysiu, bet kadangi dalis finansuojama ES per infrastruktūros programas, tikėtina jog sankcija būtų skirto finansavimo (jo dalies) grąžimimas, nes nebūtų įgyvendinta tai kam tas finansavimas buvo skirtas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiemetiniame EK įgyvendinimo sprendime yra įtrauktas įpareigojimas Lietuvai elektrifikuoti šį ruožą. Kitaip RB sunkiai funkcionuotų, kai viduryje būtų gabalas be elektrifikacijos.


    Energijos posistemis skaitant dokumentą suprantamas kaip geležinkelio elektrifikavimas.
    Tas EK sprendimas yra kažkoks teisiškai įpareigojantis dokumentas su konkrečiomis sankcijomis už nevykdymą? Ar šiaip memorandumas ar paraginimas iš serijos kaip turėtų kažkas būti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neaišku, kaip su elekteifikavimu, nes būtų keista, jei bus signalizacija, bet nebus elektrifikacijos. Tai toks tas RB "stovėjimas". Kaip ir gali pravažiuoti traukinys pilnos rankinės signalizacijos režimu, bet tai nėra pilnavertis geležinkelis.
    Šiemetiniame EK įgyvendinimo sprendime yra įtrauktas įpareigojimas Lietuvai elektrifikuoti šį ruožą. Kitaip RB sunkiai funkcionuotų, kai viduryje būtų gabalas be elektrifikacijos.

    (11) kad geležinkelio „Rail Baltica“ linija imtų veikti kuo anksčiau, Estija, Latvija ir Lietuva turėtų pirmuoju etapu ją tiesti kaip vieno kelio liniją nuo Talino iki Kauno. Kad pirmuoju etapu padidintų tarptautinio eismo apimtis geležinkelio „Rail Baltica“ koridoriumi, Lietuva turėtų įdiegti energijos, kontrolės, valdymo ir signalizacijos posistemius Europos standartinio nominalaus 1 435 mm pločio vėžės esamo kelio atkarpoje nuo Lenkijos iki Kauno;
    Energijos posistemis skaitant dokumentą suprantamas kaip geležinkelio elektrifikavimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Na, lifeline’as į vakarus yra ir jeigu, kaip čia sakoma, RB nebus iki 2035 (mininum), tai RB1 stovi ir stovės.

    O, kodėl esama linija neduoda didesnio return of investment ir kas už tai atsakingas, sunku atsakyti.
    Tas "stovi ir stovės" tai labai sąlyginis. Jis vis dar be signalizacijos. Tieda, signalizaciją ten lyg ir planuoja (~100 mln Eur?) iki 2030. Neaišku, kaip su elekteifikavimu, nes būtų keista, jei bus signalizacija, bet nebus elektrifikacijos. Tai toks tas RB "stovėjimas". Kaip ir gali pravažiuoti traukinys pilnos rankinės signalizacijos režimu, bet tai nėra pilnavertis geležinkelis.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Karinis transportas dažniausiai yra perkraunamas Mockavoje arba Šeštokuose. Jo privežimas iki Palemono nieko neduoda, nes vis tiek reikia perkrauti norint privežti vietiniu tinklu iki kelionės tikslo ir dar vežti pro Kauną ir pro tunelį. Geriau yra tiesiog persikrauti prie sienos ir važiuoti prie tikslo (neskaičiuojant parodomųjų kelių maršrutų). RB1 yra visiškai nereikalingas projektas nei keleiviams, nei kariniam transportui.

    O Rail Baltica duos greitį ir modernių technologijų siūlomą patikimumą, kurio carinis vingiuotas keliukas nei iš tolo nesiūlo. Lyginti juos reikia rimtai nesigaudyti kontekste, kaip ir teigti, kad dabartinė situacija kažką puikiai atitinka.

    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...to-667-1496736
    Na, lifeline’as į vakarus yra ir jeigu, kaip čia sakoma, RB nebus iki 2035 (mininum), tai RB1 stovi ir stovės.

    O, kodėl esama linija neduoda didesnio return of investment ir kas už tai atsakingas, sunku atsakyti.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data
    Prašau...
    https://lnk.lt/straipsniai/Lietuvoje...ausimas/329010

    Nežinau kiek patikimas cituojamas straipsnis, nes jame yra akivaizdžių klaidų bet:
    "Nors planuojama visą „Rail Baltica“ baigti per 5 metus, vien ruožo nuo Kauno Jiesios iki Lenkijos projektavimas užtruks trejus."
    "Lietuva „Rail Baltica“ projektui turi 1,4 mlrd. eurų, tačiau vien 96 km ruožui nuo Kauno iki Lenkijos gali prireikti beveik milijardo eurų. Tolimesniems darbams lėšų nėra, bet tikimasi įtikinti Europos Komisiją jų skirti."


    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data
    O kodėl viską turėtų pateikti ant lėkštutės? Sutartis išstatyta atvirai https://www.railbaltica.org/tenders/...-state-border/

    Viso sutarties trukmė su projekto priežiūra - 8 metai

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Ir niekur nerašo, kokia projektavimo trukmė, tik kaip papūgos kartoja kad 2030 bus baigta visa RB. Gal nesako kiek projektavimas truks kad nesubliūkštų piarinė 2030 data

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Beveik 100 km ilgio „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno (Jiesios) projektuos Vokietijos įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“, skelbia LTG grupė. Pirmadienį pasirašyta 38,3 mln. eurų (be PVM) vertės sutartis tarp bendros trijų Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ ir projektą Lietuvoje įgyvendinančios įmonės „LTG Infra“.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Lenkijos krypties problema, įtariu, kad lenkai smarkiai fokusavosi į savo pagr. miestų jungčių modernizavimą, o Lietuva pasiekiama per santykinai retai apgyvendintą Šiaurės Rytų Lenkiją, realiai reikia projektuoti specifiškai Lietuvai skirtą trasą. Tai matyt kompromisas liko bent jau pasistatyt greitkelį iki Kauno nuo Varšuvos, o geležinkelis atsirastų ateityje.

    100% sutinku, kad (Vilnius-)Kaunas-Varšuva Rail Baltica yra gyvybiškai svarbi jungtis dėl kurios juokaut visai nesinori.

    Latvijos jungtis deja tai kažkoks carinės Rusijos geležinkelių statybų istorijos Lietuvoje pakartojimas, kur vietinė populiacija kažkokį kosmodromą matė jungianti kažkokius tolimus mažai žinomus miestus ir ilgai vengė važiavimo traukiniais. Plius aišku ir tradiciniai iš tų laikų atėję stereotipai, kad valdžia š mala, atitrūkusi nuo žmonių ir korumpuota. Yra skirtumas, ne tai kad vengsim važiuot traukiniais, o tiesiog sunkiai pati linija statosi, ir neaišku ar neužsibaigs kaip su stadionu...

    paprastas žmogelis sakytų "vietoje to kad statytų kažką neaiškaus, stringančio, pastatytų kažką paprastesnio, iš karto apčiuopiamo ir aktualesnio visuomenei pvz. greitkelių jungtys į tą pačią Latviją per Panevėžį ir Kėdainius, aktyvesnė daugiabučių renovacija, kelių perasfaltavimas".

    Tiesiog geležinkelio užsimanė Ryga, bet deja įklimpo pati į problemas, nors sutinku kad kietą stotį statosi.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.11, 19:22.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Karinis transportas dažniausiai yra perkraunamas Mockavoje arba Šeštokuose. Jo privežimas iki Palemono nieko neduoda, nes vis tiek reikia perkrauti norint privežti vietiniu tinklu iki kelionės tikslo ir dar vežti pro Kauną ir pro tunelį. Geriau yra tiesiog persikrauti prie sienos ir važiuoti prie tikslo (neskaičiuojant parodomųjų kelių maršrutų). RB1 yra visiškai nereikalingas projektas nei keleiviams, nei kariniam transportui.

    O Rail Baltica duos greitį ir modernių technologijų siūlomą patikimumą, kurio carinis vingiuotas keliukas nei iš tolo nesiūlo. Lyginti juos reikia rimtai nesigaudyti kontekste, kaip ir teigti, kad dabartinė situacija kažką puikiai atitinka.

    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...to-667-1496736

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Bet tam yra RB1? Kai daug kas aiškino, kam ji reikalinga, tai būtent ja ir juda karinis transportas ir kroviniai šiuo metu.
    Butent, kol lenkai nepastatys savo pusej RB (nuo Elk iki sienos su Lietuva), tol mums ta atkarpa nieko gero neduos. O esanti RB1 puikiai atitinka tai kas yra Lenkijoj siuo metu.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    10 metų per vėlai, na bet suknistai pagaliau. Tie, kas sucalvojo pradėti statybas ir projektavimą ne nuo šito ruožo, o nuo fucking ruožo į Latviją dabar turėtų sėdėti kalėjime. Šito ruožo vertė Lietuvai yra didesnė, nei viso likusio projekto.
    Bet tam yra RB1? Kai daug kas aiškino, kam ji reikalinga, tai būtent ja ir juda karinis transportas ir kroviniai šiuo metu.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.
    10 metų per vėlai, na bet suknistai pagaliau. Tie, kas sugalvojo pradėti statybas ir projektavimą ne nuo šito ruožo, o nuo fucking ruožo į Latviją dabar turėtų sėdėti kalėjime. Šito ruožo vertė Lietuvai yra didesnė, nei viso likusio projekto.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.11, 16:14.

    Komentuoti:

Working...
X