Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Stotis - RIX jungtyje jau yra apie 10-11km. bėgių, likę keli kilometrai yra tiesiami kartu su stoties statybomis
- 2 patinka
-
Yra bėgiai ir yra finansavimas bėgiams (su latviais ir tai ne faktas ar nesugalvos nukreipt kažkur kitur) gan skirtingi dalykai, ne? Kam klaidinti forumiečius?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mano atsakymas buvo į:
Jungtis (bėgiai) į RIX yra tiesiama kartu su stoties statyba ir viskam yra finansavimas, tad tokios situacijos nebus. Visi supratome, ką turėjau omeny, bet, kai neturi ką gero pasakyti, pradedi kabinėtis prie žodžiųTurėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
Komentuoti:
-
Rygos oro uoste bėgių tikrai nėra nė kvapo. Apart monolito su išleista armatūra kai kuriose vietose, ten nėra visiškai nieko. Nebent kažkas būtų kranu įkėlęs ir tiesiog įmetęs ten kokių 100 metrų bėgiųParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?
Ir dar daug darbų ten likę iki to, kad tie bėgiai atsirastų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gal galima foto su europinės vėžės bėgiais tiek centre, tiek oro uoste? Dėl oro uosto nebūtinai net europinės, rail pribaltika irgi tinka. Ar vėl tik eilinis paūmėjimas?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rygoje yra bėgiai tiek centre, tiek oro uoste ir stotys bus naudojamos iš karto po pastatymo. Pro Rygą pravažiuoja keturis kartus daugiau keleivių nei pro visą Lietuvą, Rail Baltica keleiviai sudarys mažą keleivių dalį. O kad tokia infrastuktūra yra statoma vietoje automobilizmą skatinančių aplinkkelių ir keliukų į nieką asfaltavimo (dažniausiai korupcija persmelktais kontraktais, kaip yra daroma Lietuvoje) tai taip, tuo tikrai galima didžiuotis.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Juo labiau nėra apskritai jokio poreikio Lietuvoje statyti grandiozines stotis. T.y. pačių stoties pastatų plėtrai poreikio nėra. Rygoje verkiant reikėjo atnaujinti stotį, nes esama yra absurdiška ir apgailėtinos būklės. Pas mus reikėtų tik peronus sutvarkyti (uždengti) ir požemines perėjas įrengti.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Čia ne joks laimėjimas statytis stotis kitų projektų sąskaita. Turėti gražias stotis aišku būtų smagu, bet kam kišti pinigus jei nėra aišku ar bus finansavimas bėgiams.
Nauja VNO stotis su 1435 mm bėgiais yra apskritai kažkieno fantazija ir iš operavimo pusės visiškai nereikalingas ir nenaudingas dalykas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pradėti nuo Vilnius - Kaunas būtų buvę drąsu. Pradėti nuo miestų kelynų (kaip darė Lietuva ir Latvija), tuo tarpu, buvo visiškai racionalus sprendimas, nes planavimas ir žemės paėmimas užmiestyje yra labai ilgas procesas. Lietuva prie pagrindinės linijos pradėjo dirbti vos prieš kelis metus. Strategiškai svarbiausio ruožo Kaunas - Lenkija variantas buvo patvirtintas tik pernai, tai apie kokį tiesimą tose vietose gali eiti kalba?
https://rail-baltica.lt/vyriausybe-p...vystymo-plana/
Šiuo metu vienintelis klausimas dėl stočių yra Lietuvoje: Vilnius Connect yra užstrigęs, net projektavimo užduotis tapo naujaisiais Vasiukais. Dėl oro uosto stoties statybų irgi niekas neaišku.Parašė B.S. Rodyti pranešimąJohn
Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis
Estai, tuo tarpu, intensyviai statosi centrinį mazgą. Latviai irgi turi finansavimą oro uosto stočiai ir, kol kas. pusei centrinės stoties (iki pilno panaudojimo). Kol pastatys tą pusę gaus finansavimą ir antrai. Blogiausiu atveju, palauks antro RB etapo ir finansavimą gaus iš ten. Stotys Latvijoje yra finansuojamos ne iš RB fondų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
John
Klausimas ar latviai pasistatys tas stotis ir yra toks dalykas kaip reputacija. Lietuva dar prašys pinigų ir vėžei iki Klaipėdos. Gal ir galėtume įjungti durnių, tačiau nemanau kad EK kantrybė yra begalinė ir finansuotų Klaipėdą jei dabar pinigus leistume ne pirmo būtinumo darbams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, būtų labai gera styrategija, ir apie tai jau anksčiau kalbėjom. Latviai pasistato stotis nemaža dalimi už ES pinigus, o po to ir liniją. Nepaliks gi EK Estijos be Rail Balticos, ar ne? O ir Latvijos neprivers dar 5 milijardų iš kur nors susižvejoti patiems be ES pagalbos. Niekur nesidės, prafinansuos. O Lietuvos apsileidimo ir Vilniaus neprijungimo prie RB niekas pernelyg ir nekvestionuos, nes PL/LT siena - LT/LV siena kaip nors, tegul ir besispyriodami ir su vėlavimu, nutiesim su EK bizūnėliu, o visa kita, kaip normalios stotys ar atšaka į Vilnių, už kuriuos bizūno nuo EK negausim, turbūt liks užmiršti. Žinoma, norėtųsi, kad taip nenuitiktų, bet bijau, kad nutiks, bent jau matant kaip reikalai krypsta paskutinius ~5 metus.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai neliko
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Latvijoje yra tiesiama linija Misa - Lietuvos siena. Latviai komunikuoja, kad turi jai pakankamai pinigų. Kadangi tos sekcijos darbai prasidėjo prieš mažiau nei du mėnesius, daugiausia daromų darbų yra paruošiamieji ir ieškoti ten indikacijų apie darbų spartą, lyginti juos su kitais darbais iš vizualinės pusės ir pan. yra tiesiog trolinimas ir laiko švaistymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man tai keista, kad Latvijoje atrodo statoma viskas iš eilės, tik ne pagrindinė linija. Stato/statė stotis, tada estakadas mieste. Net dviračių tako rampą į niekur pasistatė. Dabar šiuo atveju, kas parodyta filmuke, stato tą Iecavos depą, bet niekur nejudina pagrindinės linijos. Kaip matosi šiame kadre, grynai visi darbai vyksta šalia būsimos pagrindinės linijos. Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai nelikoParašė vital7777 Rodyti pranešimą
Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Cia rimtai? Lietuvoj tai tik viena is keliu atkarpu kur vyksta darbai. Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika. O paimant visas atkarpas kartu, tai cia isvis nepalyginami dalykai. Ta neigti butu jau visai absurdas.Parašė VLR Rodyti pranešimąTik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man 12 ir aš galvoju, kad tu čia labai gerai prigavai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
Tik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.
Komentuoti:
-
Nu pasistatė vagoniukus ir kėliuką iki jų. Gera pradžia, pusė darbo...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už komentarą. Tamstos autoritetinga nuomonė visada svarbi.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
Tik nežinau kur ten kritika? Aš išreiškiau džiaugsmą puikiu PR komandos darbu. Kurie sugebėjo nufilmuoti vidutinio dydžio statybvietės aikštelės įrengimo darbus ir juos pateikti kaip reikšmingą milestone projekto eigoje.
Šiaip visi tikimės, kad latviai sugebės įgyvendinti savo įsipareigojimus ir bendrą Baltijos šalių tikslą galėsime pasiekti - pamatyti kaip 1435 vėžės traukinys nuo Talino nuvyksta iki Lenkijos. Atmetus "stulbinantį" progresą RIX ar Rygos centre, kuris esminiam RB įgyvendinimo tikslui nelabai reikšmingas, bent jau kol kas yra daugiau prielaidų, kad to laiku nebus, nei kad bus. Ten miškų iškirtimai ar grunto pastumdymai kažkur lygumose nėra kritinis kelias. Daugiausiai klaustukų kyla dėl tilto per Daugavą. Nes kaip praktinės situacijos parodo, tai net ir startavus su tokių inžinerinių statinių darbais, jie gali nusikelti dėl n+1 visokių problemų. O jei tokių objektų statyba pradedama neturint laiko buferio - galima labai prisižaisti.
Įdomi ta gamta Latvijoje liepos mėn, nes video matomi kuoliukai kalami kai aplinkui pilną sniego. Pagal tai visi ir vertina, kad video pateiktas "progresas" kiek ilgesnis nei nuo liepos mėn. (kad ir ką norėjo tuom klipuku PR skyrius parodyti). Juo labiau net pačioje pradžioje rašo, kad vaizduojamas 2025 Sausio-Rugpjūčio mėn. įgyvendinimas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Latvijoje darbai prie pagrindinės linijos prasidėjo liepos 11, t.y. prieš mažiau nei prieš 2 mėnesius.
https://railbaltica.org/news/green-l...ine-in-latvia/Paskutinis taisė sleader; 2025.09.03, 12:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.Parašė VLR Rodyti pranešimąIlgesnį ruožą su buldozeriu pravažiavo? Nelabai tau čia sekasi kažką įrodyti.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: