Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    LTG dabar irgi gali išstoti, kad nepriklausomai nuo Latvijos ir Estijos galimo atsilikimo, mes vis vien planuojame susisiekimą su Varšuvą per RB.
    Estai kalba apie paleidimą traukinių nauju HSR pylimu. Tu planuoji girtis paleidimu traukinių tuo cariniu dalyku, kurį Skuodis gerai apibūdino (žr. žemiau)?

    Kažkada pasistatėme Europos standarto bėgius (juos vadinu „lėtaisiais“) nuo Lenkijos iki Kauno, bet niekaip negaliu suvokti, kodėl jie tuomet pastatyti „kreivi“ (dėl ko juos dabar turime „ištiesinti“) ir kaip tuomet nebuvo kartu įdiegta signalizacijos sistema. Tiesa pasakius, negali suvokti ir dabartinė LTG vadovybė. Ką reiškia jos trūkumas? Kad eismą, šiek tiek sutirštinus, reguliuojame vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais. Dėl to negalima rizikuoti ant bėgių statant keleivinių traukinių, o dabartinis krovininių traukinių pralaidumas yra keturis kartus mažesnis, nei galėtų būti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    In case our southern neighbors Latvia and Lithuania lag behind us a bit, we are still planning to use Rail Baltic regionally on the line Tallinn-Pärnu and Tallinn-Häädemeeste
    Na toks įdomus komentaras perkant regioninius traukinius, kurie vis vien važiuotų šalies viduje Labai pataiko į tai, ką Scharas parašė savo žinutėje.

    LTG dabar irgi gali išstoti, kad nepriklausomai nuo Latvijos ir Estijos galimo atsilikimo, mes vis vien planuojame susisiekimą su Varšuvą per RB.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dar naujienų iš Estijos: pradedamas regioninių RB traukinių pirkimo procesas ir siekiama paleisti traukinius iki Pärnu, nes darosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
    O latviai pradėjo pirkti 1520mm traukinius savo РБ linijai ar dar ne?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dar naujienų iš Estijos: pradedamas regioninių RB traukinių pirkimo procesas ir siekiama paleisti traukinius iki Pärnu, nes darosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.

    Estonia to buy up to five regional trains for Rail Baltic

    Estonia plans to purchase up to five new passenger trains, which will primarily operate between local stops on Rail Baltic. The total cost of the trains is expected to be between 60 and 75 million euros (excluding VAT).
    https://www.err.ee/1609781376/eesti-...regionaalrongi

    Kuldar Leis from Rail Baltica: if Latvia and Lithuania don't finish their part, we'll still run the train

    In case our southern neighbors Latvia and Lithuania lag behind us a bit, we are still planning to use Rail Baltic regionally on the line Tallinn-Pärnu and Tallinn-Häädemeeste
    https://www.logistikauudised.ee/saat...gi-ikka-soitma

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Paskutinis išvykdamas išjunkit šviesą.
    Jei aš išvyksiu paskutinis, tai tu jau būsi išvykęs? Planuoji išvykti? Nemanau, kad daug kas tave laikys

    O savo išvykimo rutiną susiplanuosiu ir be pagalbos žmogaus, kuris nesugeba suregzti rišlaus sakinio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kažkoks rusofašistinio stiliaus 'velikaja rodina' minčių kratinys, turintis lygiai 0 bendro su realybe už lango. Kaip energetikos projektų valdymas yra susijęs su transportu, kur Lietuva yra visiška autsaiderė tiek miestų VT, tiek tarpmiestiniame VT, tiek aviacijoje?
    Paskutinis išvykdamas išjunkit šviesą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kažkoks rusofašistinio stiliaus 'velikaja rodina' minčių kratinys, turintis lygiai 0 bendro su realybe už lango. Kaip energetikos projektų valdymas yra susijęs su transportu, kur Lietuva yra visiška autsaiderė tiek miestų VT, tiek tarpmiestiniame VT, tiek aviacijoje?

    Komentuoti:


  • Scharas
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Ne netesingai. Projektavimas dar nėra pabaigtas nė vienoje šalyje.
    Papildant: iš ilgametės patirties darant įvairių sričių projektus Baltijos šalyse, spėju, kad lietuviai pastatys pirmi, estai - puse apimties pastatys antri, latviai - pastatys kažką. Ir čia jokio sarkazmo: tiesiog taip veikia mūsų mentalas (jis gan reikšmingai skiriasi). Lietuviams svarbu pasididžiavimas dideliais darbais, estai - racionalūs, mokantys dirbti, bet eventually siekia maksimalios naudos sau ir didelių projektų apskritai vengia, nes niekas nenori prisiimti atsakomybės, na, o latviai - daro kaip jiems tuo metu išeina (po to per didelius skausmus taiso ir valo). Geriausia pavyzdžiai - energetika: estai jau dvidešimt metų „stato“ grandiozinius vėjo parkus jūroje ir žemėje bei giriasi apie tai visam pasauliui (instaliuota galia šiai dienai - 0,68 GW), latviai - daro, bet iki galo nieko nepadaro nes oligarchai pagalius į ratus kaišioja (rezultatas - 0.13 GW), lietuviai - tiesiog daro (rezultatas - be plauko 2GW). Tas pats su elektros jungtimis (neskaičiuokit Estlinkų, nes jie ne estiški, o bendrai finansuoti). Ir taip visose srityse. Gal jūs turite kitos praktikos, bet mano 20+ metų patirtis sako, kad apskritai nereikia klausyti latvių ir reikia skirti kuo estai giriasi (užsienyje, nes šalies viduje - situacija kita, ten maža šalis ir visi žino, kaip yra iš tikrųjų) nuo to ką jie realiai daro.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „LTG Infra“ perėmė „Rail Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos projektavimo sutartį iš „RB Rail“ https://www.vz.lt
    Lietuvos geležinkelių (LTG) grupės infrastruktūros įmonė „LTG Infra“ pasirašė europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lenkijos sienos projektavimo darbų sutartį su Vokietijos įmone „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ bei bendra trijų Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“. Vadovaujantis pernai patvirtintu nauju „Rail Baltica“ projekto valdymo modeliu, „LTG Infra“ perėmė šios sutarties įgyvendinimą, antradienį pranešė LTG.
    „Rail Baltica“ valdymo vadovo Justo Vyžinto teigimu, valdymo modelio pakeitimas – ilgai lauktas, teigiamas pokytis, leidžiantis spartinti projekto įgyvendinimą Lietuvoje. Dėl jo sutarė visos projekte dirbančios šalys, kartu su Europos Komisija.
    „RB Rail AS“ ir toliau vykdo koordinuojančias, priežiūros, atitikties dizaino gairėms ir finansų funkcijas. Tačiau tuos darbus, kuriuos įgyvendiname čia, Lietuvoje, perimame į savo rankas. „LTG Infra“ turi visus reikalingus resursus, kad užtikrintų Lietuvoje vykdomų sutarčių įgyvendinimą ir priežiūrą“, – pranešime cituojamas J. Vyžintas.
    Sutartis su „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ buvo pasirašyta kaip trišalė, kadangi viešąjį pirkimą atliko įmonė „RB Rail AS“.
    Nuo šiol pirkimus skelbs ir sutartis dėl projektavimo, rangos bei kitų „Rail Baltica“ projekto darbų Lietuvoje sudarys „LTG Infra“.
    „Deutsche Bahn“ įmonių grupės įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ suprojektuos beveik 100 km elektrifikuoto dvikelio greitojo geležinkelio ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno (Jiesios). Sutarties vertė – 38,3 mln. Eur (be PVM).
    Sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais, o visą „Rail Baltica“ projektą, sujungiant Baltijos šalis su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais.Lietuva iki liepos buvo užsitikrinusi 1,6 mlrd. Eur paramos projektui iki 2030 metų, o papildomai siekiama gauti dar 4 mlrd. Eur.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.
    O per kiek jis būtų sugriuvęs?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Estakados kolonos RIX stoties prieigose gerai atrodo, tik gaila, kad šiame taške vaizdas į viena pusę yra neblogas, bet į kitą nelabai įkvėpiantis.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_40.png Views:	7 Size:	1,15 MB ID:	2216998
    2025.08.09
    Click image for larger version  Name:	pro-j5RzE8Oj.jpeg Views:	6 Size:	882,5 kB ID:	2216999

    Click image for larger version  Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg Views:	6 Size:	991,6 kB ID:	2217000
    Paskutinis taisė sleader; 2025.08.25, 13:41.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Latviai stotis pastatę
    Kuri yra tavo mėgstamiausia latvių pastatyta stotis? Centrinės pirmas etapas tik dabar normaliai prasideda, oro uoste irgi vis dar estakadas baiginėja (abu projektai finansuojami pačių latvių, ne iš RB lėšų). Tai čia gal apie kokias nors priemiestines Lietuvoje vis kalbama? Ten nemažai progreso buvo neseniai padaryta su platformų aukščiais ir standartais apskritai. Bet ten irgi ne iš RB lėšų darbai.

    Kalbant apie oro uosto estakadas tai jos atrodo lyg iš Le Corbusier šlapio sapno:
    https://www.facebook.com/share/p/19ZKBPrtgQ/
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.25, 13:17.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlau nepamiršti, kad ten buvo sarkazmas

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.
    (Pasitaisau) Čia tiems, kurie taip kalba nesarkastiškai: Siūlau nepamiršti, kad čia ilgis ne 150 metrų, bet 1,5 km. Ir ne kokia estakada, bet tiltas.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.08.25, 13:36.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Taip, estai viską pabaigę laukia traukinių. Latviai stotis pastatę, liko biškį bėgius pabaigti. Tik lietuviai prie vieno tiltelio penktus metus kapstosi, ir tą patį be projekto lipdo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai Latviai jau gi visas statybas vienu kontraktu nupirko, jiems daugiau nieko ir nereikia: https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
    Šitą aš tai žinau. Man tik keista, kaip pagal tame puslapyje esančią informaciją galima būtų susidaryti įspūdi, kad tik estai ir latviai juda į priekį, o lietuviai nieko neveikia ir tik projektukus ruošiasi Jeigu nesigilinant (nes tada nekiltų klausimų kas ir kaip) ir tik paviršutiniškai pažiūrėjus, tai nesunku pamatyti, kad ir tie patys estai skelbia ne vieną ir ne du konkursus projektavimui, o Lietuvoje vykdoma nemaža atkarpa, pasirašomos sutartis dėl kitų atkarpų statybos. Tik dėl latvių tada kiltų daug klausimų, nes nei žemėlapiuose pas juos daug progreso atžymėta, nei pirkimų planuose be telefonų ir automobilių matyti kažkokie darbų/projektų pirkimai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ypatingai Latviai jau pajudėję į priekį, pagal tą patį Railbaltica.org puslapį
    Kai LT ir EE pirkimų plane numatę projektavimo ar rangos darbus, tai LV perka: Mobiliuosius telefonus, ryšio paslaugas, automobilių nuomą, valdybos narių atranką, įdarbinimo paslaugas ir kt. Tai pagal tai galima būtų spręsti, kad pas Latvius jau viskas eina į pabaigą
    Tai Latviai jau gi visas statybas vienu kontraktu nupirko, jiems daugiau nieko ir nereikia: https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Ypatingai Latviai jau pajudėję į priekį, pagal tą patį Railbaltica.org puslapį
    Kai LT ir EE pirkimų plane numatę projektavimo ar rangos darbus, tai LV perka: Mobiliuosius telefonus, ryšio paslaugas, automobilių nuomą, valdybos narių atranką, įdarbinimo paslaugas ir kt. Tai pagal tai galima būtų spręsti, kad pas Latvius jau viskas eina į pabaigą

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Ne netesingai. Projektavimas dar nėra pabaigtas nė vienoje šalyje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje

    Komentuoti:

Working...
X