Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
    Krovininė stotis nereikalinga, ane?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
    Taip brangiai dėl to, kad planuojant tiesiog nebuvo pagalvota apie Panevėžį ir tik, berods, Skuodžio dėka buvo atsibusta labai neseniai. Ruožas pro Panevėžio kraštą atrodys kaip gana tipinis neambicingas sprendimas tokio dydžio miestui tai kritikuoti jį gana sunku. Tačiau, dėl šio milžiniško susiknisimo planavime, pirma bus tiesiamas tas ruožas pro Gustonis, kuris kainuos irgi panašiai. Nutiesto ruožo pro Gustonis kontekste, investuoti pusę milijardo į RB pritraukimą arčiau Panevėžio apie 10 km. ir turėti paralelius HSR ruožus laukuose pradeda atrodyti kaip keista tragikomedija.


    Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
    Atstumu/ilgiu kažkiek, bet realiai daugiau nelabai be to kad suplanuotas vėliau dėl ko kai kuriems skauda kad ne iš karto buvo tokio tipo sprendimas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
    https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

    Malonaus skaitymo
    Oho! Pagal maksimalaus pralaidumo ir panaudoto santykį Trakiškiai–Mockava 1435 mm yra vienas labiausiai apkrautų ruožų Lietuvoje!

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?
    Diena. Anksčiau šita lentelė buvo įtraukta į Tinklo Nuostatus. Dabar iškelta į atskirą dokumentą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
    https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

    Malonaus skaitymo
    Ačiū už nuorodą. Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
    Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
    https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

    Malonaus skaitymo

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Šiek tiek 2023 m. info:
    Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).

    Tarptautinių pervežimų stuburų tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
    Nemanau, kad paslaptis. Jei kažkas skaičių turi, gal pasidalins, nes ir man įdomu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
    Kaunas, Kaunas County - Google Maps
    Arba Marijampolėje:
    39 A16 - Google Maps
    Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
    Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.
    Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
    Vienas iš tų poreikių buvo užtikrinti latvius ir estus, kad pagrindinė linija bus. Užtat visi sprendimai neambicingi ir pragmatiški.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.
    O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
    Kaunas, Kaunas County - Google Maps
    Arba Marijampolėje:
    39 A16 - Google Maps
    Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.


    O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
    Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
    Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį

    Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų.
    Supratau. Bet ar jis bus I-me etape?
    Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    <...>
    pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 <...>
    RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.


    O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.09.11, 11:11.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį

    Sula

    Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų. Jo kaina bus tarp 400 ir 500 milijonų (esu dalinęsis šaltiniu). Panašu, kad originalaus ruožo nesugebėjo atšaukti dėl jau įvykusių žemės išpirkimų tai prigalvojo jam visokių papildomų funkcijų, kurioms būtų užtekę dešimtis kartų trumpesnių papildomų bėgių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
    Čia bandoma pritempti prie to, kad prie Panevėžio pirminiame plane numatyta linija pro Gustonis ir tik vėliau įtraukta keleivinio susisiekimo atšaka einanti arčiau Panevėžio, pro jo pakraštį.
    Patvirtinta „Rail Balticos“ geležinkelio vėžės Panevėžio regione alternatyva | Rail Baltica

    Tik patogiai nutylima, kad lankste pro Gustonis numatyta ir krovininė stotis, krovinių terminalas, infrastruktūros depai - kas realiai atrimesnėje atšakoje prie miesto netilptų, arba tai iššauktų dar didesnį pasipriešinimą nei buvo dabar (dėl žymiai didesnio poreikio paimti žemę visuomenės poreikiams, iškelti gyventojus ir t.t.) ir tai sutrukdytų tos geležinkelio atšakos per miesto pakraštį atsiradimui. Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.11, 10:33.

    Komentuoti:

Working...
X