Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
- 3 patinka
-
Krovininė stotis nereikalinga, ane?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip brangiai dėl to, kad planuojant tiesiog nebuvo pagalvota apie Panevėžį ir tik, berods, Skuodžio dėka buvo atsibusta labai neseniai. Ruožas pro Panevėžio kraštą atrodys kaip gana tipinis neambicingas sprendimas tokio dydžio miestui tai kritikuoti jį gana sunku. Tačiau, dėl šio milžiniško susiknisimo planavime, pirma bus tiesiamas tas ruožas pro Gustonis, kuris kainuos irgi panašiai. Nutiesto ruožo pro Gustonis kontekste, investuoti pusę milijardo į RB pritraukimą arčiau Panevėžio apie 10 km. ir turėti paralelius HSR ruožus laukuose pradeda atrodyti kaip keista tragikomedija.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atstumu/ilgiu kažkiek, bet realiai daugiau nelabai be to kad suplanuotas vėliau dėl ko kai kuriems skauda kad ne iš karto buvo tokio tipo sprendimas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
Komentuoti:
-
Oho! Pagal maksimalaus pralaidumo ir panaudoto santykį Trakiškiai–Mockava 1435 mm yra vienas labiausiai apkrautų ruožų Lietuvoje!Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Diena. Anksčiau šita lentelė buvo įtraukta į Tinklo Nuostatus. Dabar iškelta į atskirą dokumentąČia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už nuorodą. Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
Komentuoti:
-
Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek 2023 m. info:
Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).
Tarptautinių pervežimų stuburų tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad paslaptis. Jei kažkas skaičių turi, gal pasidalins, nes ir man įdomu.Parašė John Rodyti pranešimą
Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
Komentuoti:
-
Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:
Kaunas, Kaunas County - Google Maps
Arba Marijampolėje:
39 A16 - Google Maps
Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
Komentuoti:
-
Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.
Komentuoti:
-
Vienas iš tų poreikių buvo užtikrinti latvius ir estus, kad pagrindinė linija bus. Užtat visi sprendimai neambicingi ir pragmatiški.Parašė sleader Rodyti pranešimąRealiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kaip nesunkiai skaičiuojant įvertinsite naudą eismo dalyviams dėl panaikintų pervažų pvz. Amaliuose:Parašė John Rodyti pranešimą
Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.
Kaunas, Kaunas County - Google Maps
Arba Marijampolėje:
39 A16 - Google Maps
Ar nauda, kai patogu, skaičiuojasi tik nuo pravažiuojančių standartinės vėžės traukinių, nors didžioji lėšų dalis buvo išleista siekiant pagerinti susisiekimą kitiems eismo dalyviams, taip pat ir aplinkinių gyventojų patogumui (triukšmo užtvaros prie 1520 ir 1435 geležinkelio kelių)?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal yra bent apytikslės statistikos, kiek traukinių važiuoja RB1, tarkim, per mėnesį? Būtų nesunku paskaičiuoti kiekvieno traukinio kaštus nuo investuotos sumos.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.
O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.
Komentuoti:
-
Tai kad visos regioninės stotys arba ant pagrindinės linijos, arba panašiai po šonu prijungta? Nėra jokių atšakų.Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Supratau. Bet ar jis bus I-me etape?Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį
Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų.
Keistoka, kad dėl Panevėžio buvo toks sprendimas. Kai planuose regioninės smulkesnės stotys irgi pajungtos atskirtomis atšakomis.
Komentuoti:
-
RB1 veikia ir yra naudojama. Jau kuris laikas turim europinę vėžę iki pat Lietuvos vidurio, kas yra labai svarbu šiuo metu, kol dar neturim RBII.Parašė VLR Rodyti pranešimą<...>
pusės milijardo eurų vertės susiknisimu su nenaudojamu RB1 <...>
O tą LV vs LT diskusiją siūlau užšaldyti pusmečiui ir tada paanalizuot kokia situacija bus. Nes šiuo momentu yra įvykę pirkimai ir daug kur darbai dar tik prasideda.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.09.11, 11:11.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Taip, statyti dešimtis kilometrų papildomo HSR šiaurės Lietuvos laukuose yra geriausias būdas pastatyti krovininę stotį
Sula
Šis ruožas arčiau centro buvo įtrauktas į projektą tik gerokai vėliau, atsibudus, kad šimtatūkstantinis miestas buvo neįtrauktas į projektą visiškai originalių planuotojų. Jo kaina bus tarp 400 ir 500 milijonų (esu dalinęsis šaltiniu). Panašu, kad originalaus ruožo nesugebėjo atšaukti dėl jau įvykusių žemės išpirkimų tai prigalvojo jam visokių papildomų funkcijų, kurioms būtų užtekę dešimtis kartų trumpesnių papildomų bėgių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Čia bandoma pritempti prie to, kad prie Panevėžio pirminiame plane numatyta linija pro Gustonis ir tik vėliau įtraukta keleivinio susisiekimo atšaka einanti arčiau Panevėžio, pro jo pakraštį.Parašė Sula Rodyti pranešimąPusė miljardo prie Panevėžio bus išleista papildomai taisant kažkokias klaidas? Nes ten kol kas nedaug investuota, kiek suprantu tik projektavimui ir išpirkimui.
Patvirtinta „Rail Balticos“ geležinkelio vėžės Panevėžio regione alternatyva | Rail Baltica
Tik patogiai nutylima, kad lankste pro Gustonis numatyta ir krovininė stotis, krovinių terminalas, infrastruktūros depai - kas realiai atrimesnėje atšakoje prie miesto netilptų, arba tai iššauktų dar didesnį pasipriešinimą nei buvo dabar (dėl žymiai didesnio poreikio paimti žemę visuomenės poreikiams, iškelti gyventojus ir t.t.) ir tai sutrukdytų tos geležinkelio atšakos per miesto pakraštį atsiradimui. Realiai dėl ko ji ir yra suplanuota gerokai toliau miesto. T.y. klaida vadinamas sprendinys, kuris yra kompromisas kaip geriausiai patenkinti visų poreikį.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.11, 10:33.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: