Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Galite gal pasiūlyti magišką vietą krovinių stočiai gal? Nes nelabai yra jos.
- 2 patinka
-
Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.
Komentuoti:
-
T.y. krovinių stotis ir depas neturėtų privažiavimo? Įdomus variantas. Mes jums paskambinsim.Parašė VLR Rodyti pranešimąMan atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais
Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais
Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
Nelabai supratau, kas tiksliai buvo pasirašyta. Viso projekto projektavimo sutartis lyg turėjo kainuoti gerokai daugiau? Čia tas dalinis dalykas tik autobusams ir prieigoms?
Komentuoti:
-
Tai kur tie dešimtys nereikalingų HRS kilometrų, jei stotyje tik keli šimtai metrų?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?
Mano kukliu skaiciavimu, Gustonyse bus apie 10 km standartinės vėžės bėgių.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:35.
Komentuoti:
-
Vėl konstruoji šiaudines baidykles. Aš kalbėjau apie visą ruožą pro Gustonis. Ten bus projektuojamas HSR dvikelis, pradžioje bus tiesiamas vienkelis ant dvikelio pylimo. Su kuria dalimi tu nesutinki ir ką tavo keisti pasvarstymai apie kelis šimtus metrų bėgių Gustonių stotyje (nereikšminga dalis) prideda šitoje diskusijoje?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.
Komentuoti:
-
Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas
https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-662-2523468Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.
Komentuoti:
-
Kadangi LTGI pradėjo lalbas apie perėjimą prie standartinės vėžės, racionaliausia būtų tiesti antrą, standartinės vėžės kelią. Reiktų pažiūrėti ar būtų galima tokiam servisui panaudoti siauruko stotį ir kelyną.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.
Komentuoti:
-
Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.Parašė VLR Rodyti pranešimą
ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek pamenu, Panevėžys nelaiku prabudo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
Oj, kam mums tas geležinkelis; oj, Gustonys per toli; oj duokit mums RB stotį mieste.
Darant padoriai, krovinių ir depo šaka eina per stotį ir ne mieste; į esamą miesto stotį keleivinė linija įvedama iš pietinės pusės ir išvedama per šiaurės vakarus. Dabar padaryta ornografija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiti galimi variantai jau minėta 1435mm atšaka į normalią Panevėžio stotį esamu pylimu (imho, racionaliausias variantas). Arba shuttle servisas (kad ir bateriniu Stadler traukiniu) esamais 1520 bėgiais tarp Gustonių ir Panevėžio stoties.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
Už pusę milijardo kur kas racionaliau (mano manymu) būtų nutiesti LRT liniją tarp Gustonių, tankiausių miesto rajonų ir centro. Ta atšaka vis tiek nekirs miesto, eis pro jo patį kraštą ir bus nepatogi daug kam. Bet, taip, racionalumo Lietuvos projekto pusėje rasti yra labai sunku.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape. Jei turi informacijos, kad šis ruožas bus nukeltas į kitą etapą tai būtinai parašyk, aš labai apsidžiaugsiu. Deja tokios informacijos dabar neturime, komunikacija yra ta, kad Panevėžio atšaka bus statoma antrajame etape. Tad ruožas pro Gustonis bus projektuojamas HSR standarto ir pirmajame etape tiesiamas kaip vienkelis.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?
Ir bet kokiu atveju, toks kelynas krovinių stočiai yra nelogiškas ir smarkiai per ilgas. Žr. kad ir į Pärnu krovininę stotį žemėlapyje - kas su ja negerai? Ką mes išlošiame tiesdami tiek bėgių?Paskutinis taisė VLR; 2025.09.12, 08:33.
Komentuoti:
-
Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
Komentuoti:
-
Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?
Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
Vilnius Connect net nėra nupirkta projektavimo sutartis, o šitame forume buvo tokių, kurie rašė, kad ‘vis tiek tos stoties ten nereikia’, nes ‘labai brangi’. Tuo pačiu metu gindami šitą pusės milijardo vertės nereikalingą nesąmonę.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.
Nėra loginės klaidos tame, ką parašiau, tu tiesiog nesugebi sekti ginčo, nes, kaip jau ne kartą parodei čia, nesi pats aštriausias įrankis garaže.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.Parašė VLR Rodyti pranešimąYpač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?Parašė VLR Rodyti pranešimąKrovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių.
Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: