Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
    Aha, ir kadangi Latvijai ir Lietuvai tokio pat tipo traukinių irgi reikės vidiniems šalies maršrutams, yra daug logikos pirkimą kombinuoti per visus, ir tai yra daroma.

    Jei lažinames, siūlau 50 Eur. Bet aš lažinuosi tik nesąžiningai, tik tada kad žinau kad laimėsiu

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Lietuviškai dar lyg nebuvo.

    Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius

    Estija planuoja įsigyti iki penkių naujų greitųjų keleivinių traukinių susisiekimui pirmiausia šalies viduje būsimu europinės vėžės geležinkeliu „Rail Baltica“.

    Apie tai praneša keleivių pervežimo geležinkeliais operatorė „Elron“. Jos pranešime nurodoma, kad numatoma tokio pirkimo kaina siektų 60–75 mln. Eur, neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio.

    Kiekvienas traukinys turėtų talpinti iki 200 keleivių ir pasiekti iki 200 kilometrų per valandą greitį, jis turėtų atitikti verslo klasės kokybės kategoriją.

    Tikimasi, kad „Elron“ šį rudenį paskelbs pirkimo konkursą.

    Europinės vėžės „Rail Baltica“ projektą, geležinkeliu sujungiant tris Baltijos valstybes su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais, o vien tik Lietuvos ir Lenkijos vėžių sujungimas planuojamas anksčiau – 2028-aisiais.
    Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 08:10.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.
    Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Šiaip jau Romas yra PR ekspertas, visada pasako, jei kas ne taip su kokia nors Radarų direkcija ar Via Lietuva. Gal ir apie Rail Balticos estus pasisakys?
    Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.

    Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
    Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
    Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai Estijoje statybos vyksta visoje trasoje.
    Satelitinės nuotraukos to nepatvirtina.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Scharas Rodyti pranešimą

    Papildant: iš ilgametės patirties darant įvairių sričių projektus Baltijos šalyse, spėju, kad lietuviai pastatys pirmi, estai - puse apimties pastatys antri, latviai - pastatys kažką. Ir čia jokio sarkazmo: tiesiog taip veikia mūsų mentalas (jis gan reikšmingai skiriasi). Lietuviams svarbu pasididžiavimas dideliais darbais, estai - racionalūs, mokantys dirbti, bet eventually siekia maksimalios naudos sau ir didelių projektų apskritai vengia, nes niekas nenori prisiimti atsakomybės, na, o latviai - daro kaip jiems tuo metu išeina (po to per didelius skausmus taiso ir valo). Geriausia pavyzdžiai - energetika: estai jau dvidešimt metų „stato“ grandiozinius vėjo parkus jūroje ir žemėje bei giriasi apie tai visam pasauliui (instaliuota galia šiai dienai - 0,68 GW), latviai - daro, bet iki galo nieko nepadaro nes oligarchai pagalius į ratus kaišioja (rezultatas - 0.13 GW), lietuviai - tiesiog daro (rezultatas - be plauko 2GW). Tas pats su elektros jungtimis (neskaičiuokit Estlinkų, nes jie ne estiški, o bendrai finansuoti). Ir taip visose srityse. Gal jūs turite kitos praktikos, bet mano 20+ metų patirtis sako, kad apskritai nereikia klausyti latvių ir reikia skirti kuo estai giriasi (užsienyje, nes šalies viduje - situacija kita, ten maža šalis ir visi žino, kaip yra iš tikrųjų) nuo to ką jie realiai daro.
    Ar tikrai ? Estai pirmieji eurą įsivedė, latviai antri, o lietuviai....

    Beje, vakar pralėkiau pro Estiją. Tai Estijoje statybos vyksta visoje trasoje. Todėl estų sprendimas pirkti traukinius - logiškas. Nuotraukos FB grupėje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru
    Pats buvau neseniai Estijoj, nuodugniai stebėjau aplinką, kelius, fasadus, parkovkes, etc., ir jaučiau, kad 60-70% protestantizmas (šiuolaikine jos forma sakykime) 30-40% pagyrų, PR įspūdžio sukūrimas, ar šiaip sovietinio palikimo... Visko ten yra realybėj, bet...

    Ar čia tas atvejis kai užsieny gauni pagirų, kaip čia wow, bet realybė tokia sakykim labiau spalvota. Čia man primena pagyras Lietuvai dėl jos laikysenos Kinijos atžvilgiu, lyg ir čia visai geopolitinė kovotoja atrodo Lietuva, bet realybė nėra tokia visiškai vienareikšmė, o žmonės gal ir nesigilina 100%.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.28, 23:12.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šiaip jau Romas yra PR ekspertas, visada pasako, jei kas ne taip su kokia nors Radarų direkcija ar Via Lietuva. Gal ir apie Rail Balticos estus pasisakys?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Estai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).
    Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Net 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo.
    Tai kodėl projektų valdymo šviesulys vis dar nepriimtas į LTGI ?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Projekto dokumentai yra prieinami internete, galima rasti net menkiausias detales apie mažiausius sprendimus. Tad tu ir 'anas žmogus' galite kartu slėptis su savo asmeninėmis patirtimis ir labai specifinių sprendimų kišimu po vienu skėčiu pagal tautybę, lyg tai būtų 20 amžiaus pradžia.


    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.
    Estai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Jei aš išvyksiu paskutinis, tai tu jau būsi išvykęs? Planuoji išvykti? Nemanau, kad daug kas tave laikys

    O savo išvykimo rutiną susiplanuosiu ir be pagalbos žmogaus, kuris nesugeba suregzti rišlaus sakinio.
    gal tu jau raminkis vaikuliuk

    del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia.
    Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    darosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
    Visiškai akivaizdu, kad estai! Kontraktas pasirašytas, traukiniai užsakyti, kas gali nueit netaip? Liko tik sulaukt keleivių pervežimo pradžios.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.
    Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?
    Taip, naujai pastatyta estakada su laikinai įrengta rusiška vėže yra baigta estakada. Vėžės pakeitimas tokioje atkarpoje yra kosmetinis dalykas. Skirtingai nei vingiavimo išlyginimas cariniame šunkelyje Kaunas - Lenkija (tikrajame РБ).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.
    Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.
    Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O latviai pradėjo pirkti 1520mm traukinius savo РБ linijai ar dar ne?
    Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.

    ...tik pastaraisiais metais „Rail Baltica“ projektas buvo integruotas į visą LTG grupės strategiją, LTG pertvarkyta visa projekto įgyvendinimo struktūra, paskirti nauji atsakingi asmenys. Turbūt daug kam net sunku tuo patikėti, bet anksčiau to nebuvo.
    Net 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo.

    Ir vis tik kaip pavyzdį naudoju ne latvius, o estus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tramvajus su vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais reguliuojamas ir negalintis vežti žmonių, ar kažką naudingo pastatė? Nes lyginti kietą ir miestui naudingą projektą su pinigų ištaškymų irgi turbūt priklauso nuo 'požiūro kampo'.

    Komentuoti:


  • Scharas
    replied
    Galiu patvirtinti, kad estai už Rail Baltica I pinigus Taline pasistatė tramvajaus liniją į oro uostą. Kažkas klausia apie tai kuo susiję projektai - susiję tuo, kaip elgiamasi su (dideliais) pinigais. Beje, nenoriu pasakyti, kad gerai ar blogai: čia priklauso nuo požiūrio kampo

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Estai kalba apie paleidimą traukinių nauju HSR pylimu. Tu planuoji girtis paleidimu traukinių tuo cariniu dalyku, kurį Skuodis gerai apibūdino (žr. žemiau)?



    Ne pylime čia esmė. Esmė, kad situacijoje kai planuodami paleisti regioninius traukinius, kurie važiuos tik Estijoje ir kitų šalių RB progresas šių maršrutų aptarnavimui visiškai nesvarbus, įterpia LT ir LV, bei kažkokius menamus "jeigu".

    Komentuoti:

Working...
X