Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Ne tik bėgiai, bet ir pabėgiai banguoti.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Keli įdomesni faktai iš straipsnio:



    O čia tam tikra esmė:



    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

    Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

    Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
    Mano spėjimas yra 2032±2.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Keli įdomesni faktai iš straipsnio:

    Šiuo metu atliekami tiek elektrifikacijos posistemės projektavimo darbai, tiek vėžės Lietuvos ir Lenkijos siena–Kaunas projektavimas, o statyba Lietuvoje vykdoma 77 km atkarpoje tarp Kauno ir Panevėžio. Artimiausiu metu statybų ruožas Lietuvoje bus išplėstas iki 114 km.
    O čia tam tikra esmė:

    „Teritorijų planavimas, projektavimas, pasirengimas projekto įgyvendinimui užima didelę dalį. O statyba, kaip bėgių tiesimas, yra greitai vykdomas procesas. Šiuo metu mums svarbiausia išlaikyti pernai įgautą progresą bei statybos tempą“, – teigia LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

    Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

    Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Suvirins vietoje. Jeigu pristatytu geležinkeliu, tai galėtų atvežti jau suvirintus į ilgesnius segmentus. Bet kadangi transportuoja kelių transportu, nelabai išeina gabenti ilgesnius.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    ilgabegiai? ar siaip baltarusiskos klastotes?

    Komentuoti:


  • judosius
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ir dar surūdiję. Nieko gero nebus, kaip tokiais važiuoti???
    solid oil'u suteps ir neberudys , bus galima važiuoti drąsiai.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.
    Ir latviai neblogai pasistumejo - galimai irgi begius tiesia...

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-10-06 at 17.06.01.png
Views:	510
Size:	3,00 MB
ID:	2223583

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ir dar surūdiję. Nieko gero nebus, kaip tokiais važiuoti???

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Su tokiu šaržavimu atsargiai, nes pradės daugintis "specialistai", kurie išties vertins bėgių tiesumą šioje stadijoje

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Na ir palyginot, bėgius tiest tai ne stočių vaiduoklius statyt, didelio proto nereikia...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Labiausiai viskame atsiliekantys lietuviai, pirmieji patiesė pirmuosius HSR bėgius viso projekto apimtyje?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pirmieji bėgiai

    https://www.facebook.com/RailBaltica...fCdwjMNkziBT6l

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Visas Rygos stoties pastatas bus baigtas ne anksčiau kaip 2026 m., tačiau jei finansavimas bus atidėtas, statybų pabaiga gali būti atidėta.
    Labai įdomi mintis, kai jau yra beveik 2025 m. pabaiga Ypač žinant, kad kol kas pastatyti tik pusės stoties griaučiai ir apie pilną statybą artimiausiame laikotarpyje net nekalbama. Bei tai, kad pilnai stočiai pastatyti (pagal visos apimties projektą) reikėtų dar bent 2-3 metų.
    Gaila, kad straipsnis tik prenumeratoriams.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Visas Rygos stoties pastatas bus baigtas ne anksčiau kaip 2026 m., tačiau jei finansavimas bus atidėtas, statybų pabaiga gali būti atidėta.

    Tačiau „Rail Baltica“ traukiniai pro ją nevažiuos. Pirminis planas pasirodė esąs per brangus ir sudėtingas. Todėl sprendimas buvo pakeistas: tarptautiniai traukiniai vietoj to sustos naujoje Salaspilio stotyje, esančioje Rygos pakraštyje. Keleiviams tai reiškia, kad keliaudami „Rail Baltica“ traukiniais, jie turės persėsti į vietinį traukinį, kad pasiektų Rygą.


    Plačiau: https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...-estija-573691

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Rigas Satiksme neteisūs pagal lietuvišką VPĮ, nes nurodė konkretų gamintoją, o ne reikiamas savybes ar standartus. Nežinau kaip atrodo atitinkamas latvių įstatymas, bet nuostatos turėtų būti panašios.
    Ten įdomi situacija.
    Tas dalis gamina tik vienas konkretus gamintojas.
    DLRC tai nepatiko. Nuėjo pas tą gamintoją paprašė brėžinių, tipo jūs duokit nemokamai, o mes čia patys.
    Gamintojas brėžinių aišku, kad nedavė. Na ir prasidėjo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    “Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”
    Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
    Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti.
    Rigas Satiksme neteisūs pagal lietuvišką VPĮ, nes nurodė konkretų gamintoją, o ne reikiamas savybes ar standartus. Nežinau kaip atrodo atitinkamas latvių įstatymas, bet nuostatos turėtų būti panašios.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kokie latviai šaunuoliai, ne tik kad sabotuoja RB pas save, bet jau ir pas mus. Matyt reikėjo ir mum stočių griaučius statyt
    “Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”
    Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
    Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti. Poto dar rašė apie tai, kad prašė detalių brėžinių iš gamintojo (kuris turi laimėti nes tik jis gamina tokias detales).
    Straipsnis rusų kalba, bet per vertėją galima paskaityti.

    Komentuoti:

Working...
X