Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metusParašė Eidvis Rodyti pranešimąKeli įdomesni faktai iš straipsnio:
O čia tam tikra esmė:
Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.
Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mano spėjimas yra 2032±2.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVisi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
Komentuoti:
-
Keli įdomesni faktai iš straipsnio:
O čia tam tikra esmė:Šiuo metu atliekami tiek elektrifikacijos posistemės projektavimo darbai, tiek vėžės Lietuvos ir Lenkijos siena–Kaunas projektavimas, o statyba Lietuvoje vykdoma 77 km atkarpoje tarp Kauno ir Panevėžio. Artimiausiu metu statybų ruožas Lietuvoje bus išplėstas iki 114 km.
Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.„Teritorijų planavimas, projektavimas, pasirengimas projekto įgyvendinimui užima didelę dalį. O statyba, kaip bėgių tiesimas, yra greitai vykdomas procesas. Šiuo metu mums svarbiausia išlaikyti pernai įgautą progresą bei statybos tempą“, – teigia LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.
Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Suvirins vietoje. Jeigu pristatytu geležinkeliu, tai galėtų atvežti jau suvirintus į ilgesnius segmentus. Bet kadangi transportuoja kelių transportu, nelabai išeina gabenti ilgesnius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
solid oil'u suteps ir neberudys , bus galima važiuoti drąsiai.Parašė abruo Rodyti pranešimąIr dar surūdiję. Nieko gero nebus, kaip tokiais važiuoti???
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir latviai neblogai pasistumejo - galimai irgi begius tiesia...Parašė alga Rodyti pranešimą
Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNeginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Su tokiu šaržavimu atsargiai, nes pradės daugintis "specialistai", kurie išties vertins bėgių tiesumą šioje stadijojeParašė Tomas Rodyti pranešimąNeginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Na ir palyginot, bėgius tiest tai ne stočių vaiduoklius statyt, didelio proto nereikia...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Labiausiai viskame atsiliekantys lietuviai, pirmieji patiesė pirmuosius HSR bėgius viso projekto apimtyje?
- 21 patinka
Komentuoti:
-
-
Labai įdomi mintis, kai jau yra beveik 2025 m. pabaigaParašė dr. Rodyti pranešimąVisas Rygos stoties pastatas bus baigtas ne anksčiau kaip 2026 m., tačiau jei finansavimas bus atidėtas, statybų pabaiga gali būti atidėta.
Ypač žinant, kad kol kas pastatyti tik pusės stoties griaučiai ir apie pilną statybą artimiausiame laikotarpyje net nekalbama. Bei tai, kad pilnai stočiai pastatyti (pagal visos apimties projektą) reikėtų dar bent 2-3 metų.
Gaila, kad straipsnis tik prenumeratoriams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visas Rygos stoties pastatas bus baigtas ne anksčiau kaip 2026 m., tačiau jei finansavimas bus atidėtas, statybų pabaiga gali būti atidėta.
Tačiau „Rail Baltica“ traukiniai pro ją nevažiuos. Pirminis planas pasirodė esąs per brangus ir sudėtingas. Todėl sprendimas buvo pakeistas: tarptautiniai traukiniai vietoj to sustos naujoje Salaspilio stotyje, esančioje Rygos pakraštyje. Keleiviams tai reiškia, kad keliaudami „Rail Baltica“ traukiniais, jie turės persėsti į vietinį traukinį, kad pasiektų Rygą.
Plačiau: https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...-estija-573691
Komentuoti:
-
Ten įdomi situacija.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Rigas Satiksme neteisūs pagal lietuvišką VPĮ, nes nurodė konkretų gamintoją, o ne reikiamas savybes ar standartus. Nežinau kaip atrodo atitinkamas latvių įstatymas, bet nuostatos turėtų būti panašios.
Tas dalis gamina tik vienas konkretus gamintojas.
DLRC tai nepatiko. Nuėjo pas tą gamintoją paprašė brėžinių, tipo jūs duokit nemokamai, o mes čia patys.
Gamintojas brėžinių aišku, kad nedavė. Na ir prasidėjo.
Komentuoti:
-
Rigas Satiksme neteisūs pagal lietuvišką VPĮ, nes nurodė konkretų gamintoją, o ne reikiamas savybes ar standartus. Nežinau kaip atrodo atitinkamas latvių įstatymas, bet nuostatos turėtų būti panašios.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
“Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”
Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti.
Komentuoti:
-
“Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKokie latviai šaunuoliai, ne tik kad sabotuoja RB pas save, bet jau ir pas mus. Matyt reikėjo ir mum stočių griaučius statyt
Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti. Poto dar rašė apie tai, kad prašė detalių brėžinių iš gamintojo (kuris turi laimėti nes tik jis gamina tokias detales).
Straipsnis rusų kalba, bet per vertėją galima paskaityti.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: