Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?
    Taip, kaip ilgą laiką nebuvo, nebus ir vėl.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo
    Kodėl turėtų nebūti? Kaip su ES žaliuoju kursu, CO2 mažinimu ir to paties SuMin ir LTG sustainability, greem ir panašiomis deklaracijomis? Imsime naikinti jau egzistuojančius maršrutus tarp pagrindinių miestų ir "atiduoti" srautus automobiliams ir kitam kelių transportui?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?
    Jūsniekonesuprantate ir taikaskita.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
    O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
    Įvedus minimalų gyvenvietės dydžio cenzą stočįai ties tarkim 400k gyventojų, traukinių apskritai Lietuvoje nereiktų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Nebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.
    Be abejo.
    Išleisti kubinius kilometrus pinigų vėžės pločio keitimui yra logika ir inžineriniu būtinumu pagrįstas sprendinys. Ko gero būsime pirmi, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gauge_conversions

    Nekalbam apie atstatymo scenarijų, bet tiesog stabdom visą tinklo darbą, pareguliuojam plotį ir paleidžiam tinklą iš naujo. Tuo pačiu gal Linkaičiai - Gimbogala pavyks antrą kelią pastatyti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
    Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
    Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
    Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
    O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
    Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.02, 00:00.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?
    It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
    Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
    Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
    Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?
    Kai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.
    Šiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    ejs-ejs
    Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
    Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė?
    O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?
    Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė? Ypač kai yra didelė galimybė jog vėžė į Klaipėdą eis per Panevėžį-Šiaulius.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Čia buvo pilna besiskundžiančių, tame tarpe ir tamsta, jog Lietuvos pusėje bėgiai prastesni nei Latvijos. Man tai atrodo logiškas sprendimas - nekišti pinigų ten, kur už kelių metų bus daug geresnė alternatyva.
    Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    "Į Rygą" tai čia kur? Tarp Šiaulių ir Rygos ar tik tarp Šiaulių ir LT/LV sienos? Kur ten tiksliai bus Rail baltica?
    Čia buvo pilna besiskundžiančių, tame tarpe ir tamsta, jog Lietuvos pusėje bėgiai prastesni nei Latvijos. Man tai atrodo logiškas sprendimas - nekišti pinigų ten, kur už kelių metų bus daug geresnė alternatyva.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    ejs-ejs

    Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
    "Į Rygą" tai čia kur? Tarp Šiaulių ir Rygos ar tik tarp Šiaulių ir LT/LV sienos? Kur ten tiksliai bus Rail baltica?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    ejs-ejs

    Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.

    Komentuoti:

Working...
X