Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Palpatine
    replied
    Jau įsivaizduoju kelionę per Baltijos šalis ~2032 m.: Iš Varšuvos keliauji tarptautiniu traukiniu Varšuva-Panevėžys, ten sėdi į Autobusą iki Rygos, ten persėdi į FlixBus iki Parnu, ten vėl į greitajį traukinį

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeicia
    Statyti reikia, nes esame atsakingi už savo dalį, nepriklausomai nuo to kaip kitos šalys dirba. Tiesiog reikėtų sankasą su inž. statiniais pasiruošti. Bėgių kloti iki sienos, jei už sienos nieko nebus gal ir neverta, nes esant reikalui tai gana greitai ir ne itin brangiai įrengiama dalis.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jūs geriau Lietuvos dalimi rūpinkitės, latviai, neskaitant smulkių nesklandumų, jau senai beveik viską pabaigę. Na bent jau pinigus ...
    Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeicia

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jūs geriau Lietuvos dalimi rūpinkitės, latviai, neskaitant smulkių nesklandumų, jau senai beveik viską pabaigę. Na bent jau pinigus ...

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Pagal giminaičio gyvenančio ir verslų turinčio Latvijoje pasakojimus, apie latvių projektų valdymą tai nė kiek nestebina...

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tuo tarpu Latvijoje:
    https://www.lsm.lv/raksts/kas-notiek...alaks.a623041/

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    OroPatrulis atnaujinimas:
    https://www.facebook.com/groups/5058...4746371369445/

    Matosi, kad jau išbetonuota pirmoji denginio sekcija, o klojiniai važiuoja pirmyn. Čia gera žinia. O bloga ta, kad tokiu tempu tiltą statys dar bent porą metų.
    Paskutinis taisė Tomas; 2025.11.20, 08:34.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.
    Ramiai.
    Baltų šalmų neskaičiuojam.

    Komentuoti:


  • Scharas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.
    Nė kiek nestebina. Ten niekada nebuvo kitaip ir visada lemdavo ganėtinai siauri interesai.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
    Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.

    Komentuoti:


  • Montek
    replied
    Tikriausiai dabar geriau būtų pradėti projektuoti vėžę nuo Kauno iki Vilniaus, vietoj Panevėžio–Latvijos pasienio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną)
    Tai jau jie gali užsakinėti kokias pripučiamas valtis geležinkelio riedmenims perkelinėti, jeigu dar svajojama, kad RB traukiniai galėtų pravažiuoti nuo Estijos sienos iki Lietuvos sienos iki 2030 pabaigos
    O mus Latvijos PR skyriaus atstovai čia forume buvo beveik įtikinę, kad pas juos tereikia pakloti kelis bėgius ir jau projektas finišo tiesiojoje

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro
    sustabdė jų projektus, nebebus baterinių traukinių, visi pinigai keliauja į RB o paskum pinigus ir interesai

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
    Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
    Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.

    Click image for larger version

Name:	betonuoja_Screenshot 2025-11-06 103602.png
Views:	862
Size:	1,34 MB
ID:	2228657

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.

    Komentuoti:


  • Montek
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
    Kam jis reikalingas su 5 skrydziais i diena ?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Tiesus tiltas nesigavo ...
    Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Europos Komisija turi įdomų planą...

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251105_153734_X.jpg
Views:	995
Size:	102,6 kB
ID:	2228623
    https://x.com/EU_Commission/status/1...138911774?s=19

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.

    Komentuoti:

Working...
X