Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?
    Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.
    Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Elecnor'o technika po Klaipėdos elektrifikacijos, panašu, negrįš namo. Džiugu

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?
    Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Įtariu, kad šioje sutartyje latvių parašas geriausias, estų arti to, o vat lietuvių kažkoks loozeriškas... Sorry...neiškenčiau.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Truputi daugiau info pačios RB puslapyje: https://www.railbaltica.org/news/rai...tion-contract/

    The contract, valued at EUR 1.77 billion (excluding VAT), has been awarded to COBELEC Rail Baltica – a consortium formed by the Spanish companies Cobra Instalaciones y Servicios S.A. and Elecnor Servicios y Proyectos S.A.U. It covers the full deployment of the Rail Baltica Energy (ENE) subsystem. The first phase, with a budget of EUR 949 million (excluding VAT), is scheduled for completion by 2030.

    Rail Baltica will electrify 870 km of railway and 2,403 km of tracks across Estonia, Latvia, and Lithuania, making it the largest railway electrification project in Europe and one of the largest worldwide. It will also pioneer the large-scale use of Static Frequency Converter (SFC) technology combined with 2x25kV in a 50 Hz system, powered by ten traction substations. This approach will ensure long-term reliability, efficiency, and strong environmental performance.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Baltijos šalys sutarė dėl 1,7 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ vėžės elektrifikavimo

    Iki 2030-ųjų planuojant nutiesti Baltijos šalis su Lenkija sujungsiančią europinę vėžę „Rail Baltica“, Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai pasirašė 1,77 mlrd. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį.


    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...avimo-39527876

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Visiškai pritariu alga . Čia dar pora tokių pašalinti reikėtų, kurie paklodes kaip ir VLR pylė. Nes anie visiškai tam pačiam plintuso lygyje.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
    Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.
    O man rodos, diskusijų kokybė nukenčia dėl nesibaigiančių nevaisingų diskusijų tom pačiom temom: lietuviai apgailėtini ar ne, latviai mastermindai įsisavinimo ar prasto administravimo pavyzdys, 360 mln iššvaistyti ar ne, kas ką kaip pavadino ir kas ką palaikino. Aš asmeniškai čia noriu matyti ne tokias diskusijas, o reportažus: kaip šitos zanaz nuotraukos, pranešimus spaudai, striapsnius, OroPatrulis reportažus iš tilto statybos, na, ir tokių naujienų aptarimą. Deja, VLR panašaus turinio nedažnai contributina.

    Pagalvojus, aš ant šito forumo užsėdau, kai Grigiškėse rekonstravo A1 atkarpą, ir kas keletą savaičių atsiversdavau forumą pažiūrėt, kaip ten reikalai einasi. Make Miestai.net Great Again!

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Prieš savaitę, priešais Rygos oro uostą

    Click image for larger version

Name:	20250907_110008.jpg
Views:	589
Size:	288,0 kB
ID:	2220232
    Click image for larger version

Name:	20250907_110014.jpg
Views:	582
Size:	286,5 kB
ID:	2220233

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
    Kiek skaitau Rail Baltica temą, tai VLR komentarai būna vieni iš geriausių.

    Biški užknisa matyti puslapį po puslapio įvairių patyčių VLR kryptimi.

    Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.

    Kiek dar reikia dergti?
    VLR alt'ą pasikūrė ar advokatą pasisamdė?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pas mus aptarinėjama atskiroje temoje apie forumą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
    Moderuojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.
    Kiek teko matyti forumų, moderatorių sprendimai vykdomi, o ne aptarinėjami.

    Komentuoti:


  • Vyt.Jan
    replied
    Tikrai yra VLR komentarų kur jis įžeidinėja kitus ir pan.

    Ok, sakykime kad VLR išbanintas už kitų narių užgauliojimą. Labai gerai.

    Bet ar kiti, kurie užgauliojo VLR, buvo išleisti atostogų? Ar bent gavo įspėjimus?

    Negi niekas nepastebi kad kai užgauliojimas VLR, tai yra toleruojama?

    Moderuojama tarsi turint kažkokius favoritus ir personas non gratas.

    Vieniem vienos taisyklės, kitiems kitos.

    Pavyzdžių gausybė, senų neprisimenu, matau tik vieną šviežesnį.

    Už ką išbanintas DI+? Buvo už ką, ar tik už tai kad viešai tyčiojosi iš keistų baninimo praktikų?

    Komentuoti:


  • Vyt.Jan
    replied
    Kiek skaitau Rail Baltica temą, tai VLR komentarai būna vieni iš geriausių.

    Biški užknisa matyti puslapį po puslapio įvairių patyčių VLR kryptimi.

    Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.

    Kiek dar reikia dergti?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250913_193546.png
Views:	772
Size:	1,45 MB
ID:	2220147
    Prieš savaitę (2025-09-07), pastarosios dienos debesuotos buvo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    čia šiandien iš kosmoso fotkinta?
    Gal prieš kelias dienas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Grižtant iš kostmoso žemėn. Nors sutartis dėl ruožo Kaunas-Šveicarija pasirašyta jau prieš mėnesį, kažkokių darbų dar nesimato:
    čia šiandien iš kosmoso fotkinta?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Estijoje jau kitą dieną po sutarties pasirašymo darbai pradėti visame ruože.

    Arba ne.

    Komentuoti:

Working...
X