Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Jau įsivaizduoju kelionę per Baltijos šalis ~2032 m.: Iš Varšuvos keliauji tarptautiniu traukiniu Varšuva-Panevėžys, ten sėdi į Autobusą iki Rygos, ten persėdi į FlixBus iki Parnu, ten vėl į greitajį traukinį
- 13 patinka
-
Statyti reikia, nes esame atsakingi už savo dalį, nepriklausomai nuo to kaip kitos šalys dirba. Tiesiog reikėtų sankasą su inž. statiniais pasiruošti. Bėgių kloti iki sienos, jei už sienos nieko nebus gal ir neverta, nes esant reikalui tai gana greitai ir ne itin brangiai įrengiama dalis.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeicia
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jo, Latvija yra absoliuti tragedija, ir is esmes sabotazas viso projekto. Idomu ar isvis verta i ta puse dabar kaska tiesti. Satelito nuotraukose - tai darbai taip ir neprasidejo. Kaip padare ta technine aikstele vasara, taip niekas daugiau ir nesikeiciaParašė Tomas Rodyti pranešimąJūs geriau Lietuvos dalimi rūpinkitės, latviai, neskaitant smulkių nesklandumų, jau senai beveik viską pabaigę. Na bent jau pinigus ...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jūs geriau Lietuvos dalimi rūpinkitės, latviai, neskaitant smulkių nesklandumų, jau senai beveik viską pabaigę. Na bent jau pinigus ...
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Pagal giminaičio gyvenančio ir verslų turinčio Latvijoje pasakojimus, apie latvių projektų valdymą tai nė kiek nestebina...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
OroPatrulis atnaujinimas:
https://www.facebook.com/groups/5058...4746371369445/
Matosi, kad jau išbetonuota pirmoji denginio sekcija, o klojiniai važiuoja pirmyn. Čia gera žinia. O bloga ta, kad tokiu tempu tiltą statys dar bent porą metų.
Paskutinis taisė Tomas; 2025.11.20, 08:34.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ramiai.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.
Baltų šalmų neskaičiuojam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nė kiek nestebina. Ten niekada nebuvo kitaip ir visada lemdavo ganėtinai siauri interesai.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.
Komentuoti:
-
Situacija panaši į visišką sumaištį, kurią dar užaštrina ir vidiniai ginčai. Liūdna dėl braliukų ir tam tikra prasme darosi aišku , kodėl estai siūlosi į pagalbą kaimynams.Parašė jan Rodyti pranešimąlatviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tikriausiai dabar geriau būtų pradėti projektuoti vėžę nuo Kauno iki Vilniaus, vietoj Panevėžio–Latvijos pasienio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai jau jie gali užsakinėti kokias pripučiamas valtis geležinkelio riedmenims perkelinėti, jeigu dar svajojama, kad RB traukiniai galėtų pravažiuoti nuo Estijos sienos iki Lietuvos sienos iki 2030 pabaigosParašė jan Rodyti pranešimąlatviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną)
O mus Latvijos PR skyriaus atstovai čia forume buvo beveik įtikinę, kad pas juos tereikia pakloti kelis bėgius ir jau projektas finišo tiesiojoje
- 8 patinka
Komentuoti:
-
sustabdė jų projektus, nebebus baterinių traukinių, visi pinigai keliauja į RB o paskum pinigus ir interesaiParašė DKL Rodyti pranešimą
Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendro
Komentuoti:
-
Situaciją Latvijoje su Rail Baltica projektu gerai iliustruoja pats faktas, kad studiją užsakė LDz, įmonė iki šiol su projektu neturėjusi praktiškai nieko bendrolatviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nusivyliau Jūsų aritmetikos gebėjimais.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
latviai pasirašė konsultavimo sutartį su A&M Infra septyniems mėnesiams per kuriuos turėtų paaiškėti ar tiltas per marias bus tik geležinkelio ar kombinuoto su kelių transportu, kurioje tiksliai vietoje (dabartinė rezervuota kombinuotam, kelių direkcija statant tik geležinkelio reikalautų trasą patraukti į šoną), kokio aukščio (pradžioje buvo planuotas itin aukštas kad būtų galima organizuoti mariose jachtų regatas kurios dar ten nėra vykusios), kokio dydžio stotis turėtų atsirasti Salaspilyje, kaip konservuoti pradėtą statyti tiltą pačioje Rygoje. Kol kitur statybos nepradėtos arba sustojusios aktyviai dabar vyksta tik Iecavoje kur statomas priežiūros punktas ir kažkoks RB ofisas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kam jis reikalingas su 5 skrydziais i diena ?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTaip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar - 8 statybininkai iš dviejų kriaušių betonuoja denginį, tai kolonų tolimesnis betonavimas 100% sustabdytas.Parašė gerietis Rodyti pranešimąTiesus tiltas nesigavo ...
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat gėdingai neįtrauktas Kauno oro uostas, esantis šalia geležinkelio.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: