Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai kas Lietuvoje atsakingas už tokių projektų rizikų savailaikį suvaldymą? Kažkas kitas, bet ne Lietuvos institucijos, kaip kad SuMin?
(15) kad projektas būtų įgyvendinamas nuosekliai, Baltijos valstybės turėtų bendradarbiauti su savo bendrąja įmone AB „RB Rail“, kuri toliau vykdo projekto koordinatoriaus funkcijas ir yra pagrindinė projekto „Rail Baltica“ partnerių, t. y. Estijos, Latvijos ir Lietuvos bei jų susijusių nacionalinių subjektų, tarpininkė jiems bendradarbiaujant su Komisija. Bendroji įmonė AB „RB Rail“ ir susiję nacionaliniai subjektai tarpvalstybinį projektą „Rail Baltica“ turėtų įgyvendinti laikydamiesi sutartos projekto struktūros;
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O gal problema, kad dalis šią temą sekančių diskusijos dalyvių labai selektyviai prisimena šio projekto istoriją, kaip jis prasidėjo ir su kokiais iššūkiais susidūrė. Gal todėl daromos "sencacingos" ar "apokaliptinės" išvados?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia gal Gitanas užsuko į temą, nes pastaruoju metu daugiau diskutuojama apie užgautas asmenines ambicijas ir "patinka" paspaudimus ant nepatinkančių pranešimų
Esminis dalykas, kad pagal kažkokią mažą schemute, kurios tikslumas yra labai abejotinas, daromos toli siekiančios išvados. Tame planelyje pažymėtas RB I elektrifikavimas ir signalizavimas, nors apie RB tarp Kauno ir Talino elektrifikavima ir signalizavimą neužsiminta. Tai nejaugi reikia galvoti, kad naujai statomas geležinkelis bus neelektrifikuotas ir nesignalizuotas, nes kažkokioje schemutėje apie tai nutylėta?
Bet jei jau leidžiamės į ad hominem ir moderatoriai dėl to nieko nedaro, tai galiu ir aš ir rašau nuoširdžiai. Šioje temoje nesi parašęs visiškai nieko gero - rašai bet ką, kas pateisina dabartinį status quo. Vilniaus jungtį atšaukė? Ir gerai, galėsim keistis Kaune. Vilnius Connect stagnuoja? Ir gerai, kam jo reikia. Kauno mazgą atidėjo? O kam tau reikia 250km//h ruožo prie stoties?. Ir tt. Nerimta.Paskutinis taisė VLR; 2025.07.30, 18:38.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai kas Lietuvoje atsakingas už tokių projektų rizikų savailaikį suvaldymą? Kažkas kitas, bet ne Lietuvos institucijos, kaip kad SuMin?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Imho, problemas čia galima matyti dvi, ir jos nėra tiesiogiai susijusios: 1) problema su pačiu projekto vystymu iš jį vystančių institucijų nekompetencija, 2) Problema su kai kurių diskutuojančių apie projektą negebėjomu analizuoti, skrutinizuoti to, kas vytsa.
Projektą vykdančios institucijos iš esmės meluoja ir išsisukinėja dėl projekto progreso ir perspektyvų. Na o problema su diskusija ir "patinka" dalintojais, kad jie, panašu, nėra labai įgalūs suprasti ir analizuoti, kas vyksta ir, viso labo, atkartoja tų išsisukinėjančių ir meluojančių institucijų spaudos pranešimus bei juos gina, kad ir kokios nesąmonės ten būtų rašomos. Bent man tai yra tiesiog keistas ir creepy elgesys, ir tai liūdina, turint omeny, kad tai didžiausias ir vienas svarbiausių transporto projektų šalies istorijoje. Tokių "patinka" dalintojams visada viskas labai gerai, visada visiems feilams ir elementariam apsišikimui bei pinigų ištaškymui yra pateisinimas, o prieš realiai projektą kritikuojančius ir skrutinizuojančius naudojamas ad hominem. Tiesiog truputį keista, kai diskusijos esmė tampa ne pats projektas ir jo sėkmė (kurios siekiam visi), o kaip apdergti tuos, kurie kelia klausimus apie projekto eigą ir rodo pirštu į akivaizdžias problemas.
Kadangi visus šio projekto istoriją liudijančius šaltinius surinkti sudėtinga, galima dar kartą atsiversti Valstybės kontrolės su kolegomis Latvijoje ir Estijoje atliktą auditą:
„Rail Baltica" projekto vertinimą
Ten įvardintos priežastys: netinkamas projekto rizikų valdymas, projekto apimčių keitimas ir kt.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal Gitanas užsuko į temą, nes pastaruoju metu daugiau diskutuojama apie užgautas asmenines ambicijas ir "patinka" paspaudimus ant nepatinkančių pranešimų
Esminis dalykas, kad pagal kažkokią mažą schemute, kurios tikslumas yra labai abejotinas, daromos toli siekiančios išvados. Tame planelyje pažymėtas RB I elektrifikavimas ir signalizavimas, nors apie RB tarp Kauno ir Talino elektrifikavima ir signalizavimą neužsiminta. Tai nejaugi reikia galvoti, kad naujai statomas geležinkelis bus neelektrifikuotas ir nesignalizuotas, nes kažkokioje schemutėje apie tai nutylėta?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri vieta nėra teisinga? Pridėjau net nuorodą, kur aš literaliai esu išvadintas melagiu su 15 ‘Patinka’ vien del to, kad parašiau, kad gali įvykti tai, kas, panašu, ir įvyks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.
Projektą vykdančios institucijos iš esmės meluoja ir išsisukinėja dėl projekto progreso ir perspektyvų. Na o problema su diskusija ir "patinka" dalintojais, kad jie, panašu, nėra labai įgalūs suprasti ir analizuoti, kas vyksta ir, viso labo, atkartoja tų išsisukinėjančių ir meluojančių institucijų spaudos pranešimus bei juos gina, kad ir kokios nesąmonės ten būtų rašomos. Bent man tai yra tiesiog keistas ir creepy elgesys, ir tai liūdina, turint omeny, kad tai didžiausias ir vienas svarbiausių transporto projektų šalies istorijoje. Tokių "patinka" dalintojams visada viskas labai gerai, visada visiems feilams ir elementariam apsišikimui bei pinigų ištaškymui yra pateisinimas, o prieš realiai projektą kritikuojančius ir skrutinizuojančius naudojamas ad hominem. Tiesiog truputį keista, kai diskusijos esmė tampa ne pats projektas ir jo sėkmė (kurios siekiam visi), o kaip apdergti tuos, kurie kelia klausimus apie projekto eigą ir rodo pirštu į akivaizdžias problemas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, „buvau išvadintas melagiu su daug "patinka'“ yra vienas pavyzdys.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jei būtumėm pasistatę stotis, tuomet ir carinis vienkelis tiktų VLRui. Dėl to latviai eilinį kart pateisina savo mastermind'ų titulą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąJau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.Ačiū.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:
- Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
- Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
- Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko
Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.29, 11:01.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:
Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“
Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno mazgo dalis. Tarp užduočių rangovui – ir naujo geležinkelio tilto per Nemuną projektas.
„Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti įmonė „LTG Infra“ ir „Ardanuy Ingenieria“ praėjusią savaitę pasirašė projektavimo paslaugų sutartį. Darbus numatoma atlikti per 1,5 metų. Projektas bus rengiamas atsižvelgiant į Kauno mazgo infrastruktūros plėtros vystymo planą, kurį šiemet patvirtino Vyriausybė.
- Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
- Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
- Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko
Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 08:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
Taip tau, nes informaciją interpretuoji tendencingai arbą ją selektyviai pateiki:
Per paskutines dienas paaiškėjo ir dar vienas dalykas, dėl kurio bijojau - pagrindinė Rail Baltica linija, panašu, eis pro HES'ą, o ne pro Kauno centrą. Tad galime ilgam pamiršti ir naują Geležinkelio tiltą Kaune ir miesto integracijos darbus. Planuojamas kažkoks keistas aklikelis iš pietų - neįtikėtina. Tikiuosi tai nėra galutiniai planai, nes Kaunas yra vienintelis Lietuvos miestas, kuris artimiausiais dešimtmečiais gali kažką iš šito projekto gauti. Reikia daryti viską, kad visi traukiniai važiuotų būtent pro centrinę stotį. Tai turėtų būti nacionalinio lygio prioritetas ir vienas pagrindinių uždavinių Lietuvos transporto strategijoje šiuo metu.
Antras dalykas, ar tikrai yra ir artimiausiu metu būtų poreikis antram geležinkelio tiltui per Nemuną Kaune? Kuo remiantis darai tokias prielaidas? Ar čia pagrindinis argumentas, kad latviai stato Rygos stotį, tai ir Lietuvoje reikia "kažko grandiozinio"?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kas yra tikroji RB ir netikroji RB? Jei tikiesi 249 km/h Kauno stotyje, tai ... turėčiau nuliūdinti.
Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?
Susišukuok mintis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?
Susišukuok mintis.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: