Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąNebus jokio traukinio iš Šiaulių į Rygą po RB paleidimo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su RB bus geriau važiuoti iš Šiaulių į Panevėžį, derinantis prie keturių traukinių per parą, tada persėsti į RB, važiuojantį į Rygą, ir tai bus greičiau ir patogiau, nei tiesiog važiuoti iš Šiaulių į Rygą egzistuojančiu galežinkeliu? Whut?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tu rimtu veidu siūlai leisti traukinį dėl 10k kaimo(Joniškis) Lietuvoje?
O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKai gyvensi 40 milijonų valstybėje, tuomet galėsi švaistyti dešimtis milijonų trumpalaikei naudai gauti. Paprastai lietuviai renkasi pragmatiškai. Pasitaupyti dabar ir gerą daiktą nusipirkti anksčiau yra geriau, nei imti laikiną sprendimą ir dėl to nukelti to geresnio daikto įsigijimą vėlesniam laikui.
Išleisti kubinius kilometrus pinigų vėžės pločio keitimui yra logika ir inžineriniu būtinumu pagrįstas sprendinys. Ko gero būsime pirmi, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gauge_conversions
Nekalbam apie atstatymo scenarijų, bet tiesog stabdom visą tinklo darbą, pareguliuojam plotį ir paleidžiam tinklą iš naujo. Tuo pačiu gal Linkaičiai - Gimbogala pavyks antrą kelią pastatyti.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
It LTG Link tvarkaraščio gal? Yra keturi traukiniai per parą dabar. Panevežio RB keleivinės stoties projekte yra 1520 mm atšakos į abi puses. https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...721050b027e04a
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Joniškis - Jelgava. Mažeikiai - Riga.
Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
O dėl Mažeikių, tai koks skirtumas ar važiuoti per Šiaulius ar per Panevėžį, jei laikas tas pats?Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.02, 00:00.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur tu trauki "Šiauliai-Panevėžys"?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąŠiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
Tikrai, o kam? Kaimiečiai turi likti tvartuose.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąŠiauliai-Panevėžys-Ryga bet kuriuo atveju būtų panašu į Šiauliai-Ryga sena vėže. Tai ką tu bandai išspręsti?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Po 100 metų turėsim teleportus, kam kažką daryti dabar?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kaip iš Šiaulių traukiniu reiks važiuoti į Rygą? Aš tiesiog bandau pagauti logiką, pagal kurią RB "išspręs" greičio problemą tarp Šiaulių - ketvirto Lietuvos miesto - ir Rygos.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąejs-ejs
Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tai tamsta tos nuomonės kad po RB atidarymo toliau kursuos Šiauliai-Ryga maršrutas? Kokia prasmė?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai aš ir klausiu, kur ten tiksliai bus Rail Baltica tarp Šiaulių ir Rygos, dėl kurios "aš skundžiausi"? Ir kokiu būdu Rail Baltica "išspręs" greičio problemą tarp Šaiulių ir Rygos?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia buvo pilna besiskundžiančių, tame tarpe ir tamsta, jog Lietuvos pusėje bėgiai prastesni nei Latvijos. Man tai atrodo logiškas sprendimas - nekišti pinigų ten, kur už kelių metų bus daug geresnė alternatyva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
"Į Rygą" tai čia kur? Tarp Šiaulių ir Rygos ar tik tarp Šiaulių ir LT/LV sienos? Kur ten tiksliai bus Rail baltica?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąejs-ejs
Kodėl būtinai "nesugeba"? Ar negali būti taip, kad paprasčiausiai nekiša pinigų ten, kam bus alternatyva po 10 metų? Lygiai kaip ir greičio didinimas į Rygą dabar būtų išmesti pinigai, kai Rail Baltica ant nosies.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: